نقد، بررسی و نظرات کتاب 4 برابر‌سازی درآمد - خلیل رضوی

مرتب‌سازی: پیش‌فرض
رضا
۱۳۹۷/۳/۳
کتاب بیشتر تجربیات نویسنده بوده انگار و نکات کلیدی فقط بعضی از بخش هاش داره بیشتر به درد افرادی می‌خوره که اصلا تجربه تجارت ندارد یا کم تجربه هستند ولی بعضی از نکاتش هم در کمال سادگی که داره ولی مهم است که به بی‌توجی گرفته میشه در شروع شراکت و نتیجه فاجعه میشه الان تا بخش شریک خوبش را تمام کردم و فهمیدم چرا در یکی از شراکتهایی که قبلا داشتم شکست خوردم ولی الان خیلی موفق تر‌ام کلا بهتر چیزهای بد را مثل من تجربه نکنید و از تجربه دیگران هم بهره مند شود هرچند در نظر بدیهی باشد.
یک چیز دیگم بگم بعضی از جاهای کتاب باید ویرایش بشه مشکل جمله بندی داره البته کم است دیگه اینکه اون سایت که داخل کتاب هست الان معلق شده هاستش نویسنده لطفا درست کنه ممنون.
محسن عزیزی پور
۱۳۹۶/۱۱/۶
میخواستم زودتر نظر بذارم اما اول تمام کتاب رو خوندم، بعد نظر گذاشتم. متاسفانه صرفا یا بدیهیات بیان شده بود یا گفته شده بود جهت مشاوره به نویسنده مراجعه کنید.
اگر هیچ چیزی از دنیای تجارت نمیدونید و اصلا توی جامعه زندگی نکردید این کتاب میتونه براتون مفید باشه، در غیر اینصورت به هیچ عنوان توصیه نمیشود.
احسان سدیری
۱۳۹۷/۹/۲۰
باسلام. متاسفانه در بعضی از قسمت‌های کتاب تنها تبلیغات توسط نویسنده برای مراجعه به سایت مربوط به ایشان انجام شده است که اصلا احساس خوبی به خوانده منتقل نمی‌شود.