نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی من پیش از تو - جوجو مویز

مرتب‌سازی: پیش‌فرض
مریم صفری
۱۳۹۶/۱۲/۱۷
این کتاب عالیه👍👍
به خصوص نسخه صوتیش که به نظرم خیلی بیشتر ادمو درگیر میکنه و تاثیرگذار تره
امیررضا عباسی
۱۳۹۹/۵/۳۱
کتاب عالیه اما کاش صداهای جانبی مثل صدای ماشین، صدای باران، صدای باد و... هم در آن بکار می‌رفتند. 🧠
این کتاب از نظر من: 👇
1: برای سن زیر سیزده-سال مناسب نیست.
2: خیلی تاثیر گذاره ولی ترسناک نیست. من خودم یکبار با شنیدنش خوندماغ شدم😂
3: من همیشه نگران بودم که چطور تجربه‌های زیادی کسب کنم. برای اینکار باید به سفر میرفتم اما این کتاب تجربه_ی یک سفر خوب رو به من داد. 🥰😊
4: بعذ از شنیدن کتاب:
الف): به معلول‌ها احترام بیشتری می‌گذارم. 😌
ب): احساساتم را میتوانم توصیف کنم به راحتی😁
ج): فهمیدم زنگی_ای که من دارم بهتر خیلی هاست و سپاس گذار خدا شدم🤲
......................
به نظرم عنوان کتاب (من پیش از تو) به این دلیل است که مرد معلول می‌گوید به درد من باید پیش از تو رسید. 😔
یعنی که زنگی من سخت_تر از تو است😪🤒🤕
اگه از نظر من خوشتون اومد لایک کنید ممنون👋🙏👍
آبتین حاجی پور
۱۴۰۲/۸/۱۰
متاسفانه برخلاف انبوه تعاریف و تمجید‌های عمومی بنده با ابن رمان چندان ارتباط برقرار نکردم. و نمی‌توانم این اثر را جز رمان‌های بزرگ تلقی کنم.
جوجو مویز در این رمان اگرچه اثر خارق‌العاده و متفاوتی خلق ننموده اما مسئله حیاتی و مهمی را به تصویر می‌کشد. 《حسادت خواهران و برادران در همه دنیا》 اگرچه بحث معلولیت‌ها و آسیب‌های ناشی از آن مطلب اصلی این رمان بود. اما خارج از دنیای رمان‌ها اینگونه عشق‌های بشری و امید سازی‌های بین فردی تا چه حد ممکن و محقق است؟ این سوال اساسی که آیا باید به هر قیمتی یه زندگی ادامه داد همواره چالش هولناکی در برابر بشریت است. با همه این تفاسیر این اثر را نمی‌توان دست کم گرفت. اما نمی‌توان آن را هم یک اثر جاویدان و تماما متمایز تلقی کرد. فراتر از این موضوع متاسفانه خانم پاکزاد استعداد گویندگی ندارند و همانند رمان صوتی ۳ دختر حوا، جذابیت و گرمای این اثر با صدای ایشان کاهش پیدا کرد. کتاب‌های صوتی انقلاب بزرگی در دنیای کتاب محسوب می‌شوند. اجرای نمایشی مانند ربکا جذابیت آن‌ها را چند برابر خواهد نمود‌.
فاطمه رحیمی
۱۴۰۱/۹/۱۰
داستان زیبا و سرگرم کننده‌ای بود شنیدنش را توصیه می‌کنم اگرچه موضوع تکراری است و احساسات را درگیر میکند ولی پرداختن به این دست موضوعات ارزشمند است زیرا نکات ریزی دارد که تامل برانگیز است رمان نویس‌ها مشکلات اجتماعی و عاطفی اعتقادی روحی.... را با بیان تاثیر گذارشان می‌نویسند اگر چه سعی می‌کنند شخصیت‌های داستانشان را قضاوت نکنند ولی از زبان آن‌ها با ما سخن می‌گویند شخصیت بی غل و غش لوو و شخصیت ظاهرا مصمم و جسور ویل پدر مادر دوست داشتنی لوو ارزش خودسازی و دگر سازی پذیرفتن مسئولیت وجدان کاری و فرهنگ کار و عدم بی تفاوتی همه مفاهیمی بودند که در این داستان به نحو چشمگیری بیان شده بود رمانها نقاط قوت و ضعف فرهنگ جامعه‌ای که از آن برخاسته‌اند را بیان می‌کنند از اینروست که فقط برای سرگرمی رمان نمی‌خوانیم اما چیزی که مرا خیلی در این رمان اذیت کرد فقدان معنا و عجین شدن غیر قابل وصف زندگی با ماده بود در حالیکه به نظرم امید و جرات در معنا و معنا در ماورا اتفاق می‌افتد چیزی که نویسنده اصلا قصد بیان آن را نداشت چه اینکه در اینصورت داستان قدری فلسفی تر می‌شد و از دسته عوام پسندانه خارج میشد ومسیر خاصی را طی میکرد. صدا پیشه‌ها عالی بودند وداستان را جذاب می‌کردند.
Hәmid Kәrimi
۱۳۹۸/۱۱/۲۰
این کتاب فوق العادس، فیلمشم قشنگه با نظارت خود جوجو مویز ساخته شده. یه انتقادی دارم از کتابراه، قیمتها نجومی هستن میدونم زحمت میبره ولی انصافا به جای تشویق کتابخوانی، بیشتر علاقمندان به کتاب رو مایوس میکنین. هر کی موافقه لایک کنه
زهرا قائدی
۱۴۰۰/۲/۱۲
با وجود اینکه نسخه چاپی رو خوندم و فیلم من پیش از تو رو هام تماشا کردم اما ذره‌ی از زیبایی این شاهکار دلنشین واسم تکراری نشده؛ و اینبار ک فایل صوتی رو گوش دادم ذهن من تحت فرمان خودم بود و شخصیتارو با اراده خودم وسلیقه خودم در ذهنم ب بازی گرفتم و این امر بسیار برایم خوشایند بود؛
این اثر رو ب افراد خاصی توصیه نمی‌کنم چون ک همه افراد باید این رو بخونن تا متوجه بی نزاکتیشان نسبت ب افراد معلول شوند و با خواندن این کتاب نتیجه‌ی مثبت راجب این افراد برسند و بدانند ک مشکلات ما مشکلاتی نیست و فقط در قالب کلمه مشکلات قرار دارد، زمانی ک ب عمق این کتاب برسند علاوه بر احترام و عزت نسبت ب معلولین عزیز، ب درکی از کوه مشکلاتی ک ساخته ذهن خود فرد است میرسند.
با تشکر
شهرزاد زارع
۱۳۹۹/۱۱/۲۳
بسیار بسیار عالی و دلنشین و قابل تامل، بنده از طرفداران پر و پا قرص کتاب صوتی هستم فقط یک ایرادی کوچک در ضبط کتابها وجود داره که برای بنده واقعاااا مشکل بزرگی ایجاد کرده و آن اینست که گاهی صدای گویندگان آنچنان آهسته و ارام است که مجبور میشوم صدا را تا اخرین مقدار بلند کنم و بعد ناگهان صدای موسقی انچنان بلند است که سراسیمه باید صدا رو خیلی کم کنم و بنا به دلایلی گاهی وقت خواب کتاب گوش میدهم و طبیعتا این اتفاق بسیار ازار دهنده است، اگر محبت کنید در کنار این همه زحمت و تلاش و محبت، دقت بفرمایید و موسیقی متن را با صدای گویندگان هماهنگ کنید لطف بزرگی میکنید ممنون و سپاسگزارم.
ریحانه حق شناس
۱۳۹۹/۱۲/۱۴
داستان در کل خوب و درگیر کننده‌ای داره
اولش از این که آخرش اینجوری تموم میشه جا میخوری ولی
واقعیت اینه که وقتی زندگیت محدود به خوش‌های صرفا مادی و جسمی باشه طبیعیه که به عنوان یه آدم فلجی که امکان داشتن خوشی‌ها براش نیست نمیتونی و نمیخوای که زندگی کنی. اگه من هم میتونستم به شخصیت اول داستان توصیه‌ای بکنم بهش می‌گفتم شرایطی فراهم کن که بتونه از کمک کردن به دیگران لذت ببره از موفقیت توی بورس احساس خوبی داشته باشه با بیان خوبش یه روانشناس بشه و خدا خدا و معنویت رو هم وارد زندگیش کن به زندگیش معنا بده. زندگی وفتی معنا و ارزشش تا حد خوش گذرونی جسمی پایین بیاد اگه فلج نشی هم ممکنه آخرش به افسردگی منجر بشه.
Targol Hamidpour
۱۳۹۸/۶/۸
اولین تجربه من در کتاب صوتی رمان من پیش از تو بود. باید بگم از بهترین و متفاوت‌ترین کتابهایی هست که تابحال خوندم. صدای خانم پاک ذات بسیار عالی و ماهرانه بود. ایشون به خوبی تمام حالات غم. شادی. ترس. یاس. امیدواری و... رو به خواننده منتقل میکنن. در ضمن از اینکه این کتاب با صدای جمعی از گویندگان خوانده شده بسیار لذت بردم و به وجد اومدم. مخصوصا صدای شخصیت ویل عالی و گرم بود. خسته نباشید و تشکر صمیمانه از تمامی گویندگان پرتلاش. همچنین من امروز فیلم این کتاب رو دیدم عالی و تاثیرگذار بود ولی متاسفانه زیرنویس فارسی بود امیدوارم روزی این فیلم رو به صورت دوبله ببینم... ممنون از کتابراه.
Iran Irani
۱۳۹۷/۴/۹
به قول بیژن مرتضوی،، گریه کنم یا نکنم آخر ماجرا رسید...
کتاب جالبی بود، علیرغم تفاوتهای فرهنگی و مذهبی زیادی که با عرف و فرهنگ و مذهب ما داشت،
جنبه‌های مختلفی داشت، اما برای من اول از همه این تأثیر رو داشت که خدا رو شکر کنم مسلمانم و به زندگی امیدوارترم چون قدرت بزرگی به نام خدا دارم که در زندگیم پر رنگ بوده و هست...
من خودم یک بیمار نجات یافته از‌ام اس هستم
خیلی از احساسهای نامطلوب ویل رو درک میکردم اما مثل اون خالی از امید نبودم...
پذیرش تقدیر اولین قدم برای تغییر آن هست...
موفق باشید
بهناز زیورعالم
۱۴۰۰/۱۲/۱۰
جوجو مویز خیلی زیبا و دلنشین داستان رو به تحریر درآورده و گویندگی متن بی نظیره. عشق و هدف انسان رو وادار به انجام هر کاری میکنه برای همین لو هربار که شکست خورد قوی تر شد. بارها خودم رو جای ویل تصور کردم چنین زندگی واقعا رنج اور و دردناکه... اما اگر ویل پدر و مادر ثروتمندی نداشت و این همه تجهیزات در اختیارش نبود چی؟ اصلا به لو نیاز میشد که وارد زندگی ویل شود و چه بسا عاشق او؟ اگر ویل ثروتمند نبود لو حاضر بود عاشق مردی با چنین معلولیت شود و حتی پاتریک رو رها کند تازه خوشحال هم باشد؟ زندگی در شرایط ویل خیلی سخته اما اگر پول نداشته باشی...
آتنا بنکدار
۱۴۰۲/۲/۸
این کتاب بی نظیره بی نظیر...
کسی در اطرافیانم نمونده که بهشون خوندن این کتاب رو پیشنهاد ندم!
فضای داستان فوق العاده توصیف شده و خوانش گویندگان آدم رو تو دنیای داستان غرق می‌کنه جوری که انگار واقعا تو اون فضا حضور داری!
پیشنهاد میکنم از نسخه صوتی به جای متنی استفاده کنید چون فضا رو خیلی خیلی براتون ملموس تر می‌کنه!
کلیت کتاب به خاطر اتفاقات و رنجی که ویل میکشید غم انگیز بود اما نه به اندازه فصل‌های آخر....
من با کلمه کلمه فصل‌های آخر اشک ریختم... حتما جلد‌های بعدی رو هم تهیه و مطالعه میکنم!
سهیلا صفری
۱۳۹۶/۱۱/۱۳
بی نظیر بود داستانی که آدم را به شدت تحت تاثیر قرار می‌ده به طوری که تا مدتها داستان و شخصیت هاش از خاطر آدم نمیره. بعلاوه پر است از نکاتی در مورد ارزش زندگی و قدر داشته‌ها را دانستن.
اگرچه من فیلمش رو هم قبلاً دیده بودم اما به هیچ وجه فیلم در حد کتاب نبود.
بسیار عالی ممنون از کتابراه و همه کسانی که برای تهیه نسخه صوتی این کتاب زحمت کشیدند.
Nilliam
۱۴۰۲/۵/۱۸
خیلی کتابش رو دوست داشتم چقدر خوشحالم که یه کتاب خوب خوندم. هنوز تو حال و هوای داستانم نمی‌خوام که کتاب دیگه‌ای رو شروع کنم. اول داستان احساس میکردم که از کتابش خوشم نمیادولی چون همه نظر مثبت داده بودن گوش کردم. و چقدر خوب که گوش کردم چقدر دید منو نسبت به افراد توانبخش و چقدر به اینکه راحت میتونم کار‌های خودمو انجام بدم و همیشه از شرایط ناراضی‌ام عوض کرد. با تمام وجودم حال و روز ویل رو درک کردم و اگه من هم جای اون بودم همین کار رو انجام میدادم. و چقدر صداها خوب بود تشکر واقعا عالی بود
کاربر شعبانپور المشیری
۱۳۹۷/۹/۱۸
با سلام. واقعا در زمینه‌های عشق و تصویر سازی دوراهی‌های جهان و انتخابهایی که باید جسارت آن‌ها را داشته باشیم و مسئولیت پذیری در زمینه تصمیم گیریها، جوجو مویز قلم بسیار فاخری دارد. بسیار تحت تاثیر کتاب من پیش از تو قرار گرفتم و شاید تنها انتقاد وارد بر این کتاب نحوه نامگذاری کتاب هست که می‌تونه انتهای رمانی به این زیبایی را از اول مشخص کنه. حتما پیشنهاد میکنم که این کتاب رو مطالعه کنید و یا مثل من از فایل صوتی بسیار زیبای اون استفاده کنید.
مهسامحمدی
۱۴۰۱/۱۲/۲۵
رمان خوبیه، فیلم me befor you هم از روی همین رمان ساخته شده و قشنگه. داستان جذابی بود ولی تعریف‌هایی که از این کتاب شده بود سطح توقع رو بالا میبره و به نظر من در اون حد نبود.
شخصیت پردازی‌ها خیلی خوب بود بخصوص ویل که کاملا میشد باهاش ارتباط برقرار کرد و درکش کرد. از واقع بین بودن نویسنده خوشم اومد که عشق تنها نمیتونه دلیل زندگی باشه بلکه فقط میتونه زندگی رو قشنگ و قابل تحمل کنه.
نسخه صوتی هم بسیار جذاب و قشنگ بود
❤M❤
۱۴۰۱/۱۰/۲۴
من با استناد به نظر دوستان این کتاب رو خریدم ولی درکمال تاسف دیدم چیزی برای گفتن نداره یک کتاب ساده که عاشقانه چندانی هم نداشت برای من یک کتاب خسته کننده بود واقعا کجاش عاشقانه بود یک دختری به اجبار پرستار مردی میشه که فلج هست و میخواد خود کشی کنه واین دختر هم میخواد جلوشو بگیره و براش برنامه یک سفر رو ترتیب میده از اول تا آخر کتاب حول این موضوع میچرخه که کجا برن که برای افراد فلج مناسب باشه همین در کل کتاب چیز خاصی برای گفتن نداشت
آرتمیس
۱۴۰۱/۱۰/۱۱
گویندگی و ترجمه هردوعالی بود.
بصورت نمایشی اجرا شدن داستان، باعث شد بیشتر باهاش ارتباط برقرار کنم.
از لحاظ داستانی، داستانی خوب بود اما کامل نبود‌.
داستان، روند کند و یکنواختی نداشت و همین باعث شد شنیدن‌اش خالی از لطف نباشه...
با اینکه خیلی با نسخه صوتی کتاب ارتباط برقرار کردم اما گاهی متوجه نقص هایش از لحاظ داستانی میشدم به همین دلیل نمی‌توانم بگم رمانی بی عیب و نقص بود اما با تمام نقص‌های کوچکی که داشت بازهم دلنشین و گیرا بود...
وحیده حیدری
۱۴۰۰/۱/۱۵
من با گوش دادن به این کتاب عشق کسی که بهم ابراز عشق میکردو تازه حس کردم. حرف‌های ویل برنامه‌هایی که برای لو داشت و نشونه‌ی عشقش بود. فکر میکردم دیگه عشق و نمیفهمم ولی تازه عشق و حس کردم. نمیدونم این کتاب داستانش واقعیته یا نه ولی عشق یعنی کاری که ویل برای لو کرد. من از عشق نا امید بودم ولی فهمیدم عشق وجود داره حتی تو بدترین شرایط. چقدر لذت بردم از نامه‌ی اخر ویل و چقدر اشک ریختم از کلمه به کلمه‌ی حرفاش...
زینب برهانی
۱۳۹۸/۵/۴
گویندگی کتاب خیلی خوب بود. عاشقانه فانتزی بود به نظرم. با اینکه از وسط کتاب صبر نداشتم برای گوش کردن به ادامه آن ترجیح می‌دادم شروعش نکرده بودم. آخر داستان دو حالت بیشتر نداشت. اگر زنده میماند لوث می‌شد و اگر نمی‌ماند خیلی غم انگیز بود. اما کش و قوس‌های جذابش مجبورم کرد ادامه بدهم.
ویل و تصمیمش خیلی تامل برانگیزی.
این کتاب باعث میشه دیدم به آدمایی که توی این شرایطن دقیق تر بشه.
معصومه رضایی
۱۴۰۳/۱/۱۸
کتاب جالبی بود, مخصوصا نسخه صوتیش که در هر شرایطی میشه گوش کرد و خواننده آن بسیار مسلط بود, یکی اینکه به افراد معلول توان خواه می گفتند و این کلمه محترمانه تری برای افراد معلول است, و اینکه یه فرد این قدر جسور باشه بتونه زندگی خودشو تعیین کنه و با توجه وضعیت جسمی اش تصمیم به نوع زندگیش بگیرد, نکته قابل توجه دیگه این بود که هیچ عشقی جاودانه نیست و هر انسانی نهایتا با واقعیت زندگی رو به رو میشه.
Parisa Ps
۱۴۰۱/۴/۱۲
خیلی داستان قشنگی بود واحساساتم رو برانگیخته کرد و منو با خودش برد توی اون فضا و حال و هوای داستان و با شخصیت‌های داستان هم ذات پنداری کردم وخودمو جای لو گذاشتم و عشقش به ویل ستودنی بود و تا آخر داستان رو مشتاقانه گوش دادم ومنتظر بودم که ویل از تصمیمش برگرده ولی متاسفانه این اتفاق نیفتاد و کلی گریه کردم برای این پایان تلخ و عشق بی مثال و بی وصالش و محبتی که ویل در حق لوییزا کرد...
رستا بانو
۱۳۹۶/۱۱/۵
فوق العاده بود. کاش صوتیه من پس از تو رو هم بذارید و رمانهای معروف دیگه رو هم بصورت صوتی بذارید
سولماز بویری
۱۳۹۸/۵/۲۲
قبلا فیلم این کتاب و دیده بودم و به محض تمام کردن کتاب یه بار دیگه فیلمو دیدم و اصلا به دلم نچسبید اینبار و حس کرد یه اقتباس هول هولکی ازکتاب بود و همه چیز و با یه سرعت وحشتناک پیش بردن که سرو ته داستان هم بیاد واسه همین جذابیت کتاب رو نداشت... کتابشو به هر کس فیلمو دیده و فکر میکنه چون داستان و میدونه پس خوندن کتاب بی‌فایده است توصیه میکنم.
گوینده کتاب صوتی عالی بود
📚هستی لک 📚
۱۴۰۲/۱۲/۱۷
مناسب افرادی که وابسته شخصی هستند و از بود و نبودش به نوعی سردرگم هستند من پیش از تو و من پس از تو بهترین گزینه‌ها هستند برای افرادی که شکست عاطفی و عشقی رو تجربه کردند یا شریک زندگیشون و به نوعی از دست دادن و همچنان با این موضوع کنار نیومدن خیلی کمک میکنه امیدوارم کسی به این حال و روز دچار نشه اما خواندن این کتاب‌های مکمل واقعا مفیده
Elahe irani
۱۴۰۱/۲/۸
بهترین رمانی که میتونید بخونید عاشق رمان میشید
کتاب تلاطم زندگی یک دختر ساده نشون میده که بخاطر کارش با دنیای جدیدی روبه رو میشه
صبر و تحمل و اینکه زندگی با همه پستی بلندی‌های می‌تونه در عین تلخی قشنگ باشه
متنش آنقدر عالی که شمارو درگیر می‌کنه حتی کتاب‌های بعدیش بخونید
واقعا سپاسگزارم بابت استفاده از چند گوینده برای ضبط کتاب که اون جذاب تر کرده🙏🏻
کیمیاخانم
۱۴۰۰/۷/۶
کتاب عاشقانه و در عین حال تاثیرگذاری هست
واقعا باید حواسمون باشه که ما همه یکی هستیم فقط
موقعیتهامون متفاوته فرقی نداره ثروتمند باشیم یا پولدار
تحصیلات و سطح طبقه اجتماعی، زیبایی و.... اهمیتی نداره
باید یاد بگیریم دیگران رو همونجوری که هستند و بخاطر خودشون
دوست داشته باشیم و ارزش همدیگرو بدونیم
گویندگان هم صدای خوب و رسایی داشتن من که لذت بردم
رامیسا م
۱۴۰۰/۲/۲۵
همه چی بی نظیر بود.. داستان، بخصوص قسمت پایانی، صدای فوق العاده گویندگان، موسیقی.. همونطور که یکی از دوستان هم اشاره فرموده بودند‌ای کاش صداهای محیط مثل باد و بارون و... هم اضافه می‌شد.
قبلا فقط صدای گویندگان محدودی بود که ما رو ترغیب به خرید کتابهای صوتی خاص می‌کرد ولی کم کم شاهد بهبود کیفیت کتابهای صوتی هستیم و از این بابت خیییلی خوشحالیم.
Monir Naghikhani
۱۳۹۹/۳/۱۹
بسیارعالی و..... غمگین، تشکر فراوان از سرکارخانم پاک ذات اگه اشتباه نکنم راوی محترم، که هزاران بار این کتاب را شنیدنی تر کرده اند، واز آوانامه، وسپاس فراوان ازسزگار خانم‌مفتاحی، که برای ما که دوبله شده را مطالعه‌میکنیم، مترجم از نویسنده بالاتر است، میتواند با یک ترجمه مزخرف بهترین اثررا تبدیل به بدترین اثرکند، ایشلن سنگ تمام گداشتن، سپاس فراوان
طیبه محمدزاده
۱۳۹۸/۹/۲۰
این رمان دومین رمانی هست که پس از ما تمامش میکنیم از نشر اموت خوندم. خیلی دوست داشتم. خیلی تحت تاثیرش قرار گرفتم. فقط یه سوال برام مطرح شد ایا واقعا چنین جایی‌هایی که ادم‌ها برن خودکشی کنند در خارج از کشور وجود دارد؟یا در حد رمان هاست؟
گوینده‌ها بسیار عالی بودند. با احساس حرف میزدند. شاید خود کتاب رو میخوندم اینقدر که از صوت لذت بردم لذت نمیبردم.
mahdi mahmoodi
۱۳۹۷/۳/۴
بهترین کتابی که در مورد اختیارات زندگی خوندم. در حالی که این کتاب مفهوم ارزش زندگی و زندگب کردن رو به نحوه عالی بیان می‌کنه، در نهایت این پیام رو داره که هرکسی خودش باید انتخاب کنه به زندگی ش در شرایط خاصی ادامه بده یا خیر. این موضوع شاید از لحاظ بعضی ادیان درست نباشه اما غایت انسانیت و اختیار رو بیان می‌کنه. شاید برای نسل کنونی درکش کمی سخت باشه.
Sude Neshat
۱۳۹۷/۱/۶
رمان بی‌نظیری بود به همه پیشنهاد میکنم گوش کنند
در ضمن گوینده فوق العاده بود و چقدر یک عشق پور شور رو بر پایه روابط انسانی زیبا بیان کرده بود
اتی ❤
۱۴۰۱/۱/۲۲
به نظر من ویل یک بزدل بود، کسی که حاضر بود فقط به خاطر ارامش خودش زندگی هم خانوادشو هم لویزا رو نابود کنه
لویزا عاشقش بود و صددرصد زندگی کردن با لویزا میتونست خوشحالش کنه یا اینکه گیرم چند ساله دیگه بالاخره یک چیزی برای درمانش پیدا میکردند و اون دوباره مثل قبل میشد اما شخصیت ویل اینقدر ترسو و ضعیف بود که چیزی جز مرگ و نمیخواست
سمیرا هاشمی
۱۳۹۹/۱۰/۱۹
خیلی عالی بود و واقعا تمام لحظات رو می‌شد تصور کرد بعد رمان ملت عشق این رمان هم میشه گفت واقعا عالی بود خیلی دوست داشتم که اخرش به بهترین شکل تموم میشد ولی خوب اخرشم جذابیت خودش و داشت و واقعا اشک من و در اورد و صدای هنر پیشه لو عالی بود عالی ممنونم از کتاب راه.
دوستان اگر اسم فیلمشو میدونید لطفا به اشتراک بزارین
مهتاب راستی
۱۳۹۷/۴/۲۸
سلام، خیلی خوب بود، ممنون از کتابراه و از هنرمندانی که به زیبایی تمام این کتاب رو برامون خوندن و اجرا کردن. صدای لو هنگام قصه گویی افسرده بود و آخر ماجرا رو لو میداد ولی هنگام دیالوگ‌ها کاملا هنرمندانه بود. صدای ویل معرکه و بدون نقص بود، قصه آرام و واقعی جلو رفت، خاتمه رو دوبار گوش دادم، باز هم دوست دارم گوش بدم. ممنونم.
زهرا عکسی
۱۴۰۲/۱۰/۱۱
خیلی کتاب زیبا و روانی بود مخصوصا با گویندگی جذاب و گیرا من نقاشی میکنم و برای نمایشگاه کار میکنم ساعت‌های طولانی رو مجبورم بشینم و بکشم مخصوصا کارهایی با سایز بزرگ خوب حوصله و توان زیادی می‌خواد و انرژی زیادی از آدم میبره 🥲گوش دادن به این کتاب زیبا در حین کشیدن هم لذت بردم هم انگیزه‌ام رو برای کشیدن بالا برد
محسن شیری پور
۱۴۰۲/۵/۱۶
کتاب واقعا خوبی بود یک وجهه مثبتی که برای من داشت این بود که درسته الان شرایط مالی اوکی‌ای ندارم ولی تن سالمی دارم خدارو شکر میتونم لذت ببرم ازش. به این فکر میکردم آدم هرچقدم سرمایه داشته باشه اگه مثله ویل فلج باشه باز براش واقعا ارزشی نداره خیلی مشتاقم که کتاب‌های بعدی جوجومویز رو بخونم و ببینم بر لویزا چه میگذره
Soheila Valinezhad
۱۴۰۱/۵/۱۷
مرگ جزئی از زندگیه. مابا اختیار خودمون نیومدیم که با اختیارخودمون بریم. بنظرم اگر خداوند زندگی ما رو تغییر میده تواناییهای بیشتری پیش رویمان قرار میده. نمیدونم اگر جای ویل بودم چه تصمیمی میگرفتم. در کل میخواست بگه باید دنبال تغییرات کلی در زندگیمون باشیم. خلاصه که من با این کتاب زندگی کردم. خوب بود وپر از احساس.
علیرضا
۱۳۹۹/۷/۱۶
این همه تعریف اما به نظر من مزخرف‌ترین رمان دنیا بود. چون اگر یه نفر شرایط ویلیام را داشته باشد و این رمان را بخواند با خود تصمیم به همان کاری میگیرد که ویل در اخر کرد و راضی بود. هرکس‌ این را بخواند به این نتیجه میرسد که کار ویل در پایان کاری بسیار‌خوب بود. یعنی این همه خواننده با این تراژدی احمقانه که واقعا خلاف انسانیت است موافقید؟ 🤬
سارا تویسرکانی
۱۳۹۹/۶/۱۳
فقط خدا میدونه که من هر بار این داستان را گوش میدم چه حالی دارم. یک شاهکار با دو صدای واقعا زیبا. من هیچوقت اون دو کتاب بعدی را نخواندم اما میخونمش اما نخوانده عاجزانه از کتابراه میخوام که ورژن صوتیش را قرار بدهند. شاید بشه اسمش را گذاشت احساس مشترک از جدا شدن قسمتی از وجودت. ممنون کتابراه
عیاری بکتاش
۱۳۹۹/۵/۱۴
رمان خوب وجذابی هست با موضوعی متفاوت، صدای راوی هم گرم دلنشین هست، فقط آخر من نفهمیدم ترینا خواهر لوئیزا این پسر بچه از کجا آورده بود هیچ اشاره‌ای دربارش نشده احیانا از توی گوگل که پسر بچه دانلود نکرده بود😀. درکل جذاب بود و ارزش شنیدن داره بشما پیشنهاد میکنم. ممنون کتابراه%
★★★★☆۴از۵ستاره
Alireza Magical
۱۳۹۹/۱/۲۲
هنوز خواندن (شنیدن) رمان رو تمووم نکردم.. سالها بود که کتابی نخونده بودم. فقط میتونم یه جمله بگم: خدا رو شکر توو زمانی زندگی میکنم که امکان استفاده از این سبک یعنی کتاب صوتی اون هم به این زیبایی رو دارم. رمان قویه اما اجرای فوق العاده اون رو تبدیل به یه اثر جاویدان کرده. ممنونم کتابراه!!!عاااااااااالی
علی میرفتاحی
۱۳۹۸/۶/۱۸
در یک کلام عالی و فوق العاده
هیچ موقع فکر نمی‌کردم من یک مرد چهل و چند ساله که بواسطه شغلم، صحنه‌های فجیع و ناراحت کننده رو زیاد دیده ام، در حین گوش دادن این کتاب مخصوصا در چند فصل پایانی مثل یک دختر بچه نوجوان زار بزنم، واقعا کتاب تاثیر گذاری است و گوش دادن انرا به همه کسانی که برای عشق احترام قایلند، توصیه میکنم
Lian S
۱۴۰۲/۵/۱۱
این کتاب را به توصیه دوستان گوش دادم فیلمشو دیدم. امیلی کلارک بازی کرده. بسیار دوست داشتم اگر به داستان‌های عاشقانه با جزئیات علاقه دارید کتاب خوبیه. صدای آهنگ خیلی خیلی بلند بود چون با هنذفری گوش میدادم واقعا آزار دهنده بود. صدای گویندها بسیار عالی تمام حس و انتقال میداد تشکر از کتابراه
الهه
۱۴۰۲/۲/۳۰
از نظر من یه کار حرفه‌ای و عالی. صداها جذاب و دلنشین خوانش بی نقص و بی تپق و بدون اشتباه. فضا سازی عالی. با گوش کردن بهش تصور میکردم که دارم فیلم تماشا میکنم. و خودم رو داخل ماجرای کتاب حس میکردم. خوشحالم که تا به حال پیش نیامده بود این کتاب رو بخونم و برای اولین بار با این خوانش زیبا شنیدم
Mahdy_zraat
۱۴۰۱/۶/۶
سلام این کتاب یکی از بهترین‌های خانم جوجو مویز است من چندین بار کتاب رو گوش کردم ولدت بردم صدای راوی داستان خانم مریم پاک ذات و گروه گویندگان گرم و دلنشین بود توصیه میکنم فیلم من قبل از تو را هم تماشا کنید وبعد کتاب من پس از تو را گوش کنید با صدای خانم پاگ ذات
تشکر از کتابراه و مسولین
محمود اژدری
۱۴۰۰/۱۲/۱۶
با سلام و احترام
کتاب‌های جوجو مویز را من به پیشنهاد دوستان مطالعه کردم. با اینکه زیاد رمان‌های صرف عاشقانه میانه خوبی ندارم ولی کتاب جذابی بود که باعث شد مدت‌ها وقت بزارم کتاب من پیش از تو یکی از کارهایی بود که با داستانی جدید روایتی جدید و رویکرد جدید به نظر من واقعا ارزش مطالعه را دارد.
مجید محمدی
۱۴۰۰/۱۰/۲۲
رمانی جذاب و بسیار دوست‌داشتنی‌ست. از جمله کتاب‌هایی‌ست که ممکن است تا دیر وقت بیدار بمانید تا ادامه‌ی آن را بخوانید. رمان عاشقانه‌ی من پیش از تو با قلم توانای جوجو مویز، نثری ساده و روان دارد ولی بسیار تاثیر گذار که احساسات‌تان را درگیر می‌کند و از گوش دادن کتاب بسیار لذت خواهید برد.
محسن محمودی
۱۳۹۹/۸/۱۶
فوق العاده کتاب جذابی و آدم رو جذب میکنه به فصل و قسمت بعدش. هرکس که می‌خواد بدونه عاشق شدن اتفاقی و تصادفیه یا به مرور زمان شکل میگیره حتما گوش بده. در ضمن گویندگان فوق حرفه‌ای و کارگردانی جذاب به گونه‌ای توام شده که تصور سازی رو کامل میکنه. ممنون از کتابراه
راضیه رحیمی
۱۴۰۱/۱۱/۲۹
این کتاب واقعا قشنگه هرکسی که فیلمشو دیده با خوندن یا شنیدن کتاب تک تک صحنه‌های فیلم براش مرور میشه و‌ی لبخند به پهنای صورت روی لبش میشینه صدای گوینده واقعا دلنشینه و جذابیت کتابو چند برابر کرده کافیه هندزفریتونو بزنید چشاتونو ببندید و ساعت‌ها غرق داستان کتاب شید❤️
1 2 3 4 5 6 >>