نقد، بررسی و نظرات کتاب راهبی که فراری‌اش را فروخت - رابین شارما

مرتب‌سازی: پیش‌فرض
علی رادمنش
۱۳۹۷/۵/۲۵
"بعضی کتاب‌ها را فقط باید مزه کرد، بعضی کتاب‌ها را باید جوید و بعضی دیگر را باید بلعید. " بخشی از کتاب
این کتاب از اوناست که باید بلعیدش! بارها باید خونده بشه و از همه مهم تر بهش عمل بشه!
محمد نوری
۱۴۰۱/۲/۱۱
مردم در سرتاسر جهان با این اثر شارما آشنا هستند و موفقیت آن به حدی زیاد بود که شارما را قانع کرد تا از شغل خود به عنوان یک وکیل دست بکشد. در واقع شخصیت اصلی داستان این کتاب هم آقای جولین منتل، که یک وکیل بسیار موفق است. او در عمارتی قصرگونه زندگی می‌کند و فراری قرمز رنگی دارد. اما یک روز و در طول یک جلسه دادرسی دچار حمله قلبی شده و دیگر نمی‌تواند مانند سابق به کار وکالت باز گردد. همین اتفاق مقدمات سفر او به هیمالیا را فراهم می‌کند. جایی که او با برخی از حکیمان و راهبان مکتب سیوانا آشنا می‌شود و درس زندگی را از آن‌ها می‌آموزد.
از اینجا به بعد تمام داستان‌های موجود در کتاب در قالب صحبت‌های دو دوست نقل می‌شود و علاوه بر خسته کننده نبودن بسیار هم جذاب است. در واقع ۷ فضیلتی که راهبات به او یاد می‌دهند به منتل کمک می‌کند تا راه خود را در زندگی پیدا کند و دیگر نگران مشکلات بیرونی نباشد. توجه به افکار مثبت و مقابله با افکار منفی، نظم شخصی و اهمیت دادن به زمان و دیگران، همگی عواملی هستند که ما را در مسیر رسیدن به سعادت و خوشبختی راهنمایی می‌کنند. البته که داستان این کتاب واقعی نیست، اما به هر حال حاوی نکاتی است که به شما در بهبود زندگی شخصیتان کمک خواهد کرد.
بسیاری از ما خود را زیر تلی از مشکلات و کارهای روزمره دفن کرده‌ایم. چیزهایی که بیش از هرچیز، موجب افزایش استرس و نگرانی‌های ما می‌شوند. تا جایی که تقریبا داشتن تمرکز و دقت برای خیل یاز ما به یک رویا تبدیل شده است. برای همین هم شاید شما مانند برخی افراد دیگر به دنبال شکستن این عادت باشید. کتاب راهبی که فراری‌اش را فروخت بیشتر از هرچیزی بر روی کشف درونیات انسان تمرکز دارد.
مهناز کیان مهر
۱۴۰۲/۲/۱۳
اگه وسوسه شدین، دوره‌های موفقیت رو بگذرونین قبلش حتما این کتاب رو بخونین، چون دقیقا مطالب همین کتابه.
اسم کتاب به نظرم اشتباست باید میشد وکیلی که فراری‌اش را فروخت و راهب شد.
اینکه مطالب آموزشی رو در قالب داستان گفته هم عالیه؛ مخصوصا داستان‌های کوتاه در میان داستان اصلی. چون کمتر فراموش میشن. کافیه آدم داستان نمادینی که در خلال داستان گفته شد رو یادش بمونه بیشتر مطالب براش یادآوری میشه.
خلاصه آموزش‌ها هم ارایه می‌شد که خیلی کمک کننده بود
به نظرم اگه کتاب ادامه داشت و نشون میداد که جان چگونه این آموزش‌ها رو تو زندگیش اعمال می‌کنه، باعث اثر گذاری بیشتر کتاب میشد
چون فرق جان با جولیان این هست که جولیان در محیط و شرایط خاص و بلند مدت این آموزشها رو دیده بود اما جان در کوتاه مدت.
نحوه عمل جان می‌توانست برای خواننده الهام بخش تر باشه تا جولیان.
در کل کتاب مفیدی هست توصیه میشه بخونید و مهم تر اینکه عمل کنیم
mohammad
۱۴۰۳/۱/۶
درباره وکیلی است پرکار که از مادیات چیزی کم ندارد اما حمله قلبی دامان گیرش می شود و همه ی این تلاش بی وقفه را زیر سوال می برد و برای مدتی ناپدید می شود و به هیمالیا می رود و در این زمان درس هایی می آموزد. برای مثال یکی از این درسها این است که هدف خود را بیابید اعمال صبحگاهی از پیش تعیین شده داشته باشید، کارهای عام المنفعه انجام دهید (از آن نفع مالی نبرید) و این که باید ایستاد و کمی زندگی کرد. به طور کلی درس های این کتاب بیشتر برای کسانی مفید است که به دنبال یک متن روحی باشند و آرام آن را بخوانند و تفکر کنند. برای این که بهترین استفاده از این کتاب را ببرید قلم و کاغذ همراه داشته باشید تا در طی خوانش نکاتی که در فصول کتاب درباره ی آن می خوانید و با آن نکته برای بهبود زندگی خود هم عقیده هستید حتما لحظه ای درنگ کنید و با توجه به شرایط دلخواه خود نت برداری کنید.
بهنام جلیلوند
۱۴۰۲/۸/۳
درود خدمت دوستان عزیز دانش نه در همه موارد، ولی در اکثریت بالا باعث پیشرفت در سطح زندگی افراد می‌گردد. این کتاب دانش خوب زندگی کردن را به سادگی و زیبایی در اختیار ما می‌گذارد. موارد کاربردی بسیار مناسبی را برای بالا بردن آرامش در زندگی آموزش می‌دهد. همان قانون اول که کنترل در ورودیهای افکار به مغز را آموزش می‌دهد کافیست تا هدیه بسیار نفیس این کتاب را دریافت کنید. در مراحل بعد چقدر زیبا نمادهای فانوس دریایی و ساعت شنی و..... روشنایی خوبی در تاریکی و سرگشتی انسان امروز در بین حجم زیادی از ابزارهای مختلف ارتباطی و سردرگمی را ایجاد می‌کند. حتما این کتاب را بخوانید و به آن عمل کنید تا در مروارید‌های زندگیتان به آرامش و شادی برسید.
فیروزه ام
۱۳۹۸/۱۲/۱۸
کتاب خیلی خوبی بود. به نظرم یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های کتاب این بود که راهکارهای عملی و ساده‌ای برای داشتن یک زندگی بهتر و عالی تر ارائه می‌داد. این کتاب قطعا در زمینه کتاب‌های خودشناسی و خودکمک یاری یکی از بهترین هاست و این مساله که نویسنده از تجربیات شخصی خودش برای نوشتن این کتاب استفاده کرده، لطف خوندنش رو چندین برابر میکنه. من با اینکه نسخه‌ی الکترونیکی این کتاب رو داشتم اما به قدری از خوندنش لذت بردم که یک نسخه‌ی چاپی هم برای خودم تهیه کردم و دوباره از اول خوندمش^^! این کتاب رو همه جوره، به دوستانی که به دنبال سبک تازه و سالمی برای زندگی کردن و بهره بردن از زندگی هستن، توصیه میکنم.
سعید افشار
۱۳۹۶/۱۲/۲۷
در گذشته به مراتب تعریف زیادی از این کتاب شنیده بودم و بالاخره قسمت شد در کتابراه این کتاب رو مطالعه کنم. کتابی جالب با داستانی قوی که به خوبی با مخاطب ارتباط برقرار میکنه. گفتن راه حل‌ها و راهکارها در غالب داستان همیشه در نظر مخاطب شیرین تر است و باعث میشه احساس خستگی نکنه. با خوندنن این کتاب عمیقا به این نکته میرسید که اگه زندگیتون اونجور که دوست دارید نیست باید شروع کنید به تغییرات مثبت. راهکارهای زیبایی در این کتاب در این باره گفته شده است که کمکتان میکند بهتر این تغییرات رو انجام بدید. ممنون از کتابراه
مصطفی صادقی
۱۳۹۹/۱/۲
اول کتاب جوری آغاز میشه که انگار قراره یک موضوع و روش جدید و ناب رو بهتون بده اما درآخر متوجه مطالبش همون قوانین و روشهای سایر کتاب‌های موفقیت و معنویت هست واقعا برای من که چیز جدیدی نداشت همون نوشتن اهداف و تصور خلاق و شکرگزاری و الویت دادن و قانون 80/20 و کمک به دیگران و... بود بنظرم حتی کسایی که با این قوانین آشنایی ندارن بهتر اونا رو از منبع اصلیشون بخون تا کتابی که همه اینا رو خواسته ناقص و طی یک داستان بگه.
مریم روزیطلب
۱۳۹۸/۱۰/۳
من در گذشته کتاب‌هایی با همین موضوع مطالعه کردم. در خیلی از این کتاب‌ها مطالب با نگارشی خشک و خسته کننده بیان شده که خواننده تمایلی به تمام کردن کتاب نداردو یا به سختی کتاب را به پایان میرساند. اما در کتاب فوق نویسنده با قلمی شیرین و داستان گونه مطالب رو برای خواننده به تحریر در اورده است. به علت ساختار داستانی، موضوعات و تمرینات در ذهن تثبیت و مانگار میشود. از خواندن کتتب بسیار لذت بردم و یاد گرفتم.
ساغر کاشانی
۱۴۰۳/۱/۸
کل کتاب حول گفتگوی دو دوست/همکار می چرخد. هر دو وکیل، با زندگی بسیار شلوغ و پر استرس. این کتاب به شما این احساس را می دهد که در اتاقی با دوستان هستید و به مکالمه آن ها گوش می دهید و در اطلاعات غرق می شوید. بدون شک کتاب فوق العاده ای است به ویژه برای زندگی های پرمشغله . نقد: نیمه اول کتاب طولانی است و پس از مدتی کمی آزاردهنده. اما همه چیز قدم به قدم پیش می رود و این خوب است.
کیان ایزدمهر
۱۳۹۹/۱/۱۴
کتاب رو خوندم بلاخره و چیزی که باعث شد این یکیو تا آخر بخونم این بود که این کتاب واقعا کاربردی بود. نمیدونم چقد از تمرینات و مسائل داخل کتاب واقعا میتونه توی زندگیه واقعی باعث پیشرفت و آرامش بشه و کاربردیه ولی همینقدر که مسائل گفته شده توی کتاب جوری بود که حداقل میشه انجام داد و به صراحت هم راه انجام دادنش رو گفته بود خوندنش لذت بخش بود.
معصومه نقویان
۱۳۹۸/۶/۲۳
با سلام و تشکر از کتابراه. من این کتابو یکبار با عجله خوندم و مجددا باید بخونمش، تکنیک‌های آرامش و شادی درون به انضمام راهکارهای موفقیتو ارایه میده، کتابی هست که با خوندنش اشتیاق و انگیزه میگیری ولی در نهایت بکاربردن قوانینش به صورت مستمر هست که تضمین کننده شادی و نشاط و آرامش هست. من از این جهت که راز آرامش و شادی رو در درون آدم جستجو می‌کنه، بیشتر خوشم اومد.
سجاد صیامپور
۱۳۹۷/۹/۲۱
این کتاب ترکیب معنویت و موفقیته... من ک ب شدت راضیم
فاطمه عباسی
۱۴۰۱/۶/۲۱
کتاب‌های رابین شارما واقعا عالی هستن تنها چیزی که برای من عجیب هست اینه که من فایل متنی این کتابو خوندم و پسرم فایل صوتی از نشر نون رو گوش داده اما وقتی درمورد کتاب باهم صحبت میکردیم متوجه شدم که زمین تا آسمون با هم متفاوت هستن چطور میشه ترجمه یک داستان اینقدر با هم متفاوت باشه به قدری تفاوت وجود داره که آدم فکر میکنه یک داستان جدید داره میخونه.
م. کلایی
۱۴۰۰/۱۲/۸
به تصویر کشیدن دو دنیای متفاوت و سبک داستانی کتاب جهت ارایه مطالب کاربردی و عملی، جذابیت مطالعه کتاب رو افزایش میده. راهکارهای عملی ارائه شده سبب ایجاد تمایل برای مطالعه چندین و چند باره کتاب بشه. از اون دست کتابایی که میشه درسهای عملی ازش گرفت و برای رسیدن به سطوح بالاتر در زندگی ایده گرفت و در زندگی اون ایده هارو عملی کرد.
مریم م
۱۳۹۹/۱/۱۶
وقتی شروع میکنی به خوندنش دوس نداری ولش کنی هم جذابه هم پر از نکته که خیلی راحت میشه باهاش ارتباط برقرار کرد واقعا عالی بود از اون کتاباییه که واسه همه لازمه و یه دفعه خوندنش کافی نیست و باید تیکه تیکه درک بشه تا قسمت بعدیش قابل فهم باشه و یه انتقاد این که یه حدود ۴۰ صفحه طول میکشه تا به قسمت اصلی برسه و یه مقدار اون اولش خسته کنندست
امیر صداقت
۱۳۹۸/۱۰/۱۴
بسیار بسیار عالی یود. هم از نظر ترجمه و هم از نظر محتوای کتاب، که میتونم بگم که جزء بهترین کتاب‌هایی بود که تا حالا خوندم. برای هر فردی لازمه که همچین کتابی را حد اقل ماهی یبار بخونه. چون بسیار کامل و مفید برای همه اشخاص که به دنبال موفقیت در هر زمینه‌ای هستند، میباشد. ودر اخر تشکر و سپاس گزاری میکنم از کتاب راه.
فریده کوشا
۱۳۹۸/۹/۲۸
وای چ کتاب خوبی رو برای هدیه یلدا گذاشتید. یلداتون مبارک 🍉💐
کاربر Kh
۱۳۹۹/۲/۱۴
کتابی عالی که از خواندنش لذت میبری و از راهکارهایش نتیجه میگیری. کتابهای زیادی در زمینه رشد شخصی مطالعه کرده‌ام ولی کتابی به جامعیت و عمق و در عین حال کاربردی بودن این کتاب ندیده ام. حتما باید بیش از یک بار خواند، چون اول باید مزمزه کرد بعد جوید و در نهایت آن را بلعید.
Nazanin -k
۱۳۹۸/۱۰/۲۷
واقعا عالی بود... انگیزه بخشی فوق العاده با راهکارهایی ساده و قابل اجرا... واقعا لذت بردم و پر از شور و شوقم برای عملی کردن راهکار‌هایی که آموختم. خیلی از این راهکارها در دین عزیزمان هم توصیه شده اما متاسفانه غافلیم... ساختن زندگی‌مان به شکلی درست و قابل افتخار سخته اما شدنی
Mehran Zarif
۱۳۹۸/۳/۴
این کتاب نگرش منو به زندگی تغییر داد. یادم نمیتد کتابی تا این حد روی من تاثیر گذاشته باشه. قطعا این کتاب به خیلیها پیشنهاد میکنم. حتما این کتاب را با ترجمه خانم فرنوش کرمی مطالعه کنید چون با ترجمه‌های دیگر مقایسه کردم تا این لحظه این ترجمه بهترین و روانترین ترجمه از این کتاب بود.
فرزانه ج
۱۳۹۸/۲/۵
سلام این کتاب خیلی خوبه تقریبا تلفیق همه کتابهای موفقیت و زبان شیوا وداستان وارش کمک میکنه آدم خوب ارتباط برقرار کنه باهاش فقط متاسفانه آدم بعد یه مدت فراموش میکنه و فقط انگار به اطلاعاتش یه چیزایی اضافه شده خلاصه که دوستان به شرط عمل و تعهد خوبه و حتما ازش نتیجه میگیرید.
S Sh
۱۴۰۰/۱/۱۸
مهم تعداد کتابهایی که میخونیم نیسا مهم اینه که کیفیت خواسته هامونو ارتقا بدیم و بنظرم این کتاب یکی از کتابایی که میشه هر سال چندین بار مطالعه کرد و طی هر بار مطالعه مطالب جدید یاد گرفت. مطالبی که راز کاربردی بودنشون و جذاببیتش سادگیه که با تمرین مداوم باعث ارتقا انسان میشه
کاربر m
۱۳۹۸/۱۱/۶
باید بار‌ها و بار‌ها خونده بشه. و کاملا باید کتابو فهمید. واقعا تاثیر گزار هست. روان و جذابه به طوری که دوست داشتم همه شو بخونم از طرفی نیاز به درک و پیاده کردن تو زندگی داره و باید برای اینکه مطالب جاشونو بین اموخته‌های قبلی پیدا کنن، زمان صرف کرد. واقعا عالیییی
ایمان نکویی فرد
۱۳۹۸/۵/۴
این اثر فاکتورهای موفقیت رو در قالب مکالمه دو دوست بیان کرده و دید معنوی هم بهش داده. تکنیک‌های هر فصل قابل اجرا و مفید هست. اگر بدنبال اثر داستانی پرکششی هستید نحوه داستان سرایی سطح پایین و ناامید کننده‌ای داره، بهتر این جنبه رو درتظر نگیرید. اگر وقت ندارید نمونه صوتی هم داره.
سحر اندیشه
۱۴۰۱/۷/۲۵
وکیلی کار کشته و فوق العاده موفق که نهایتا به دلیل مشغولیت و استرس بیش از حد سکته میکنه و با یک تحول معنوی پایه‌های زندگیشو از نو بنا میکنه.
این کتاب نشون میده که چطور فردی موفق ممکنه از درون از هم پاشیده باشه و موفقیت درست، یعنی چی و چگونه قابل حصول هست.
شینا یوسفی
۱۳۹۹/۱/۹
کتاب فوق العاده تاثیر گذاری بود بعد از مدت‌ها جواب بیشتر سوالاتم رو گرفتم این کتاب معنی زندگی هست به همه کسانی که هدفشون رو پیدا نکردن به شدت توصیه میکنم بخونن نباید وقت رو تلف کرد سریع انتخابش کنین و بخونین و انجامش بدین
Mahdi Baghdadi
۱۳۹۷/۱۰/۱۲
این کتاب توسط کسی به من معرفی شد که تمام امیدشو بعد از فوت عزیزش از داده بود و هیچ دلیلی واس زندگی کردن نداشت واقعا کتاب خوبیه قرض گرفته بودم کامل نتونستم بخونم ولی همون مقدار کمی که خوندم خیلی حالمو خوب کرد
علی باقری
۱۴۰۲/۱۱/۱۷
در حالی که در کوچه‌های بی انتهای شهری گمشده در اعماق ذهنم گم شده بودم، این کتاب توسط یک دوست مهربان به من معرفی شد و مرا متحول کرد، به همه افراد گمشده در ذهن پریشانشان پیشنهاد می کنم این کتاب را با تمام وجود مطالعه کنند
رضا صحابی
۱۴۰۲/۹/۹
کتاب قشنگی بود. خیلی از افراد موفق را که نگاه کنید در یک مقطع زمانی برای رسیدن به اهداف بعضی از چیزهایی که دوست داشتند را زیرپا گذاشتند و همان سکوی پرتاب آنان گردیده ست. کتاب فوق نمونه‌ای از این ماجراست. توصیه به خواندن آن میکنم
صدیقه محمدی
۱۴۰۱/۹/۲
من کامل نخوندم ولی تا اونجا که خوندم همون ایده فرار از زندگی سرمایه داری و پر سرعت شهری و فرار از رشد مادی، و پناه بردن به زندگی روستایی و تلاش برای غنای معنوی رو ترویج میداد البته غنایی که دنبالش بود در نهایت سطحیه و توهم آوره
کوروش قاسمی‌نژاد
۱۴۰۱/۲/۲۳
این کتاب به ما این نکته رو یادآوری میکنه که باید به خودمون توجه کنیم و از آرامش روان و تندرستی خودمون غافل نشیم. این نکته کلیدی در زندگیمونه که بطور موازی بر روی خود روان و جسممون و در کنار اون حرفه‌مون کار کنیم، دنیای درون و بیرون...
gholamreza falahi
۱۴۰۰/۱۲/۱۸
اگر شما جزء اون دسته از آدم‌هایی هستید که به فلسفه زندگی و علی الخصوص کایزن هستید پس با خوندن این کتاب شروع کنید و لذت ببرید.
همچنین برای مطالعه بیشتر کتاب «هفت عادت مردمان موثر» نوشته استفان کاوی رو هم پیشنهاد می‌کنم.
Elham Alipoor
۱۳۹۹/۱/۹
واقعا عالی بود پر از حس خوب و جمله‌های مثبت و انگیزشی که برای یه زندگی پر از ارامش و هدفمند بهش نیاز داریم... من میتونم ده بار این کتاب و بخونم و خسته نشم و هر بار برام تازگی داشته باشه مرسی از ترجمه‌ی خوبتون واقعا خسته نباشید
سجاد زاده‌علی
۱۳۹۸/۹/۴
کتاب در قالب داستان کلی تجربه و پند کاربردی که میتونه زندگی رو از این رو به اون رو کنه رو آموزش میده. این کتاب رو باید هر هفته خوندش.
کتابی ست میتونه زندگی خیلی‌ها رو عوض کنه
کتاب باشگاه پنج صبحی‌ها از رابین شارما هم بسیار عالیه
elahe. d
۱۴۰۲/۱/۱۲
کتاب خیلی خوبیه تقریبا ویژگی‌ها و صفت‌هایی که یک انسان باید برای یک زندگی خوب داشته باشه رو میگه و میتونه دیدگاه ادمو به زندگی تغییر بده، منکه نکات مهمشو یادداشت کردم تا هرچند وقت یکبار دوباره مرور کنم
Sharare .s
۱۴۰۱/۳/۳۰
هررررر چقدرررررررررر از جذاب بودن این کتاب بگم کم گفتم، برای کسایی که از صمیم قلبشون می‌خوان با انرژی کائنات همسو بشن، بتونن به خودشناسی و آگاهی برسن بی نظیره، سراسر این کتاب پر از انرژی مثبت و عشق به کائناته
سوسی محمدی
۱۴۰۰/۵/۲۷
کاملا مطالب تکراری کتابهای انگیزشی و موفقیت. صرفا در قالب یک داستان. بعضی جملات شاید تازه باشه ولی مفهوم تکراری. و تکرار این موضوع که همه چیز از درون انسانه و با قدرت ذهن میتونی هرچی میخوای بدست بیاری و....
محمد میر
۱۳۹۹/۴/۱۳
این کتاب خیلی مطالب راساده وروان بیان کرده که هرکس که سوادکمی هم داشته باشد متوجه مطالبش میشود من کتابهای زیادی خواندم ولی هیچکدام اینقدر ساده بیان نکرده بودن و بعضی از کلماتش گنگ بود. ممنون وسپاسگزارم
F Z
۱۳۹۹/۳/۱۹
این کتاب واقعا عالیه، باید در آرامش خونده بشه، و اگه واقعا اون تمرین‌هایی که میگه رو انجام بدین، میتونین نتیجشو حس کنین، توصیه میکنم حتما انجامش بدین حتی اگه به نظرتون وقت گیر بود در اول راه.
null null
۱۳۹۹/۲/۲۷
واقعا کتابیه که با یه بار خوندن ازش سیر نمیشین من خودم یه بار خوندم وبعد چندروز تصمیم گرفتم دوباره بخونم واز نکات ارزشمندش نوت برداری کنم واقعا کتاب تاثیر گذاریه به همه پیشنهاد میکنم بخونن عالیه
افسانه صدیق صدیق
۱۳۹۹/۱/۵
سلام کتابی که در قالب داستان اموزش صحیح زندگی کردن را میده و راهکار‌های عملی داره و در پایان نتیجه و خلاصه داره من که دوبار سه بار این کتاب را خوندم پیشنهاد میکنم دفترچه نت برداری کناز دستتون باشه
کوثر حیدری
۱۳۹۸/۱۱/۹
کتاب پرقدرت و پر مفهومی بود
من هنوز ۷۰ صفحه از این کتابو خوندم کلی روی آرامشم تاثیر گذاشته... مثل کتابای روانشناسی دیگه نیست ک توضیحات کلی بده بلکه کاملا راهکار و طریقه‌ی به آرامش رسیدن رو به انسان نشون میده
بهارک شاه پسند
۱۳۹۸/۱۰/۲۲
جالبه که خواندن این کتاب ارامش عمیقی رو بمن میداد و با اینکه جای نویسنده نبودم میتوانستم تجربیات ژرف و نابی را که شرح داده درک کنم و با آن همراه شوم. این کتاب میتواند تحول عمیقی را در خواننده ایجاد کند.
Smko Ghahramani
۱۴۰۱/۸/۱۲
کتاب فوق العاده‌ای بود بسیار نوشتار زیبا و جذاب و قابل فهمی داشت. درقالب داستان اصلا حوصله سربر نبود. ممنونم کتابراه عزیزم. امیدوارم بتوانم در زندگی خودم این دستورالعمل‌ها و اجرا کنم. 🌺🙏
mohammad mb
۱۴۰۱/۲/۳۰
من نود درصد کتابهای روانشاسی موفقیت و انگیزشی رو خوندم و میتونم بگم ب نظر من بهترین نویسنده رابین شارما و بهترین کتاب هم همین کتاب راهبی ک فراری‌اش را فروخت هستش بدون شک ده بار بخونیدش و عمل کنید
Miss Naqdi
۱۴۰۱/۲/۲۶
قوانین مطرح شده بسیار ساده هستن. اما اون چیزی که این کتاب رو از بقیه‌ی کتاب‌های این سبک متمایز میکنه ارائه‌ی راهکار‌های عملی هست.
خلاصه‌ای که آخر هر فصل اومده به مرور و یاداوری تمرین‌ها کمک میکنه.
Fateme ♡
۱۴۰۰/۶/۲۶
کتاب بسیار خوبی بود.
این کتاب حرکت ما رو کمی آهسته تر می‌کنه تا بجای دویدن به سمت استرس‌ها و نگرانی‌های بیشتر، به درون خودمون نگاهی بندازیم و فراموش نکنیم که در نهایت درون ما، دنیای مارو میسازه.
بهزاد سماک محمدی
۱۳۹۹/۹/۲۶
به نظرم تاثیر گذار‌ترین کتاب معنویت در کنار موفقیت هست ترکیب این دو، وعمل به آموزه‌ها، موفقیتی لذت بخش در بر خواهد داشت بسیار سپاسگزاراز خانم کرمی مترجم کتاب که خواندن کتاب رو لذت بخش کرده
Mary G
۱۳۹۹/۵/۲۰
کتابی پر از جملات آموزنده که باید اون جملات رو در جایی بنویسی و هر روز مرور کنی...
کتابی که اگر به روشهایی که در اون بهش اشاره شده عمل کنی قطعا میتونی زندگی آرومتر و بهتری رو تجربه کنی.
1 2 3 4 5 6 >>