نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی سرنوشت روح - مایکل نیوتن

مرتب‌سازی: پیش‌فرض
مهدی مهرپور
۱۴۰۱/۱۱/۲۷
خدای بزرگ رو شکر میکنم که هر روزی که میگذره ادم‌ها اگاه تر و روشن تر از قبل میشن. دقیقا ۱۸ یا ۱۹ ساله که اصلا فرضیه ادم و هوا و خرافاتی که از بچگی تو گوشمون خوندن کردن رو قبول نداشتم چون از قبول ذهن و فکر من دور بود و غیر قابل باور. و ممنون از شخصی که این دو کتاب سرنوشت روح و سفر روح رو بهم معرفی کرد تا جواب تمام سوالاتم رو در مورد افرینش و پیدایش روح و زندگی پس از مرگ و قبل از مرگ بگیرم. اهورا مزدای یکتا برای هر ایین و زبانی کتابی ب زبان همان قوم و قبیله فرستاده و پیامبری با همان زبان پس نمیشه هیچ وقت کتابی مثه قران رو منبع تمام سوالات قرار داد چون کامل نیست و به خیییلی چیزا اشاره ندارد چون اصلا ندیدن و نبوده یکیش مثلا برف. این فرضیه تناسخ از خیییلی وقت پیش حتی در زمان انیشتین متوجه اون شده بودن و طبق چیزی که درحال حاضر میبینید برای حکومت کردن و رد نشدن و نکردن اعتقادات دینی کلا از اگاه سازی مردم جلوگیری کردن و نذاشتن اگاه سازی بشه که انسان‌ها در هر جای دنیا بدونن که بهشت و جهنمی وجود نداره و خدای یکتا زندگی زمینی کسی رو جهنم نمیکنه برای وعده بهشتی که وجود خارجی نداره و همینطور جهنمی. پس بهشت و جهنم همینجاس، هرچند طی گفته‌های این دو کتاب ما از قبل برای زندگی که از قبل تایین شده اومدیم و تمام اتفاقات از قبل تعیین شده اما کنترلش و‌ی سری چیزا هم دست خود انسانه پس بهشتی زندگی کنید و به امید بهشت واهی وعده داده شده نباشید و ترسی از جهنم خیالی هم نداشته باشید و برای بهشت خیالی زندگی خودتون رو جهنم نکنید. کار سختی نیست فقط کافیه انسان باشیم همین.
Ana Golich
۱۴۰۲/۱۱/۱۱
بسیار به صورت تصادفی در کامنتی در یک پست معنوی اسم این کتاب رو که به صورت صوتی در کتابراه عزیز وجود داشت دیدم، از ان جایی که مرگ و مسائل قبل و بعد انسان بسیار مرموز و بی انتها است و من که زندگی بسیار پر فراز و نشیبی داشتم و به تازگی خواهر جوان و مهربانم که در واقع جفت روحی من بود به علت بیماری سرطان از دست دادم و نتونستم کمی این درد رو بعد گذر یک سال کمرنگ کنم مشتاق شدم این کتاب رو گوش بدم، کما این که قبلش با اثر سفر روح دکتر نیوتن اشنا بودم و برنامه‌های آقای عباس موزون در مورد زندگی پس از مرگ رو پیگیر بودم تا بفهمم از کجا امدیم برای چه امدیم و چرا این همه تلاطم و کجا باید برویم و عزیزانمان که رفتن الان کجا هستند به جرات میگم روحم ارام شده بعد از گوش کردن این کتاب و متوجه شدم بی دلیل اینجا نیستیم و این روزها خودم رو غرق در نور و اگاهی الهی می بینم دیدن جملات و کلمات پر مفهوم ساعت ها یه رند که کدهایه الهی است حس میکنم این کتاب چون هدیه‌ای از جانب خدا به من رسیده خوشحالم تا عمری دارم و قبل از لحظه مرگم این کتاب رو خوندم که اگاه باشم و با چشمانی کور و دستان خالی و تکرار اشتباهات در زندگی گذشته نمیرم
به تمامی دوستان و هر کسی که بهم الهام میشه این کتاب رو پیشنهاد میدهم این کتاب نوری باشد برای دکتر نیوتن عزیز که شاید میلیونها نفر رو اگاه کرد.
مجتبی م
۱۴۰۱/۱۱/۲۶
نظر دادن درباره این کتاب سخته. هم این کتاب و هم کتاب سفر روح. آخر هر دو کتاب منتظر بودم بگه سورپرایز! همش خواب بوده یا داستان!:)
اما نکات مبهمی هم این کتاب داشت. مثلا درباره اینکه کسی در دوره‌ای مذهبی داشته باشه (مثلا یک کشیش) و دوره‌ای مذهبی دیگه‌ای (مثلا یک آخوند یا خاخام) و مسائل مرتبط با این موضوعات.
ضمن اینکه مستنداتش هم برای من مهمه و اینکه در کتاب نهایی نهادی مسیحی روی مطالب این کتاب تاثیری نگذاشته باشه و کتاب عاری از جهت گیری‌ها باشه و همین طور سانسور داخلی این کتاب 😞
کلا کتاب زیاد گوش میدهم و بسیاری از کتب ترجمه شده مربوط به نویسنده‌هایی با تفکرات مسیحی است که گروهی از آن‌ها بودیسم را هم قاطی تفکراتشان میکنند. به نظرم این نوع کتابها میتونه بیشتر و جهان ‌شمول تر باشه و کارهای بیشتری اگر هست ترجمه و چاپ بشه.
zahra panji
۱۳۹۹/۷/۶
خدای خودم رو بارها و بارها شکر میکنم که با این کتاب‌ها و این نویسنده‌ها آشنا شدم. فقدان مادر عزیزم برام قابل تحمل شد. ترس از مرگم خیلی خیلی کمتر شد. جواب خیلی از سوالات توی ذهنم رو گرفتم. یاد گرفتم که شریف تر زندگی کنم. همه اینهارو اول از همه مدیون کسی هستم که یکی از این قبیل کتابهارو بهم هدیه داد. اولین کتابی که خوندم کتاب دکتر برایان ال وایس بود. که به همتون پیشنهادش میکنم. استادان بسیار زندگی‌های بسیار رو بخونید حتما. و تمامی کتابهای دکتر وایس. و بعد از اون کتابهای فوقالعاده دکتر نیوتون. خدایا ممنونم بابت این راهنمایی.
afsaneh mousavi
۱۴۰۱/۱۰/۵
صادقانه بخوام بگم، کتاب سفر روح رو از این نویسنده بیشتر پسندیدم و اون کتاب به نظرم به واقعیت بیشتر نزدیک بود، کتاب سرنوشت روح بسط بسیاااااار گسترده‌ی جهان بینی منحصر به فردی هست که مایکل نیوتن در کتاب اول خودش کامل راجع بهش توضیح میده، پس بهتره اول حتما کتاب سفر روح رو مطالعه کنید.
قسمت‌هایی از کتاب هست که نمی‌تونه به سوالات بنیادین شما درباره دنیای پس از مرگ جواب بده، ولی خیلی منطقی تر از باوری هست که ما رو از بچگی باهاش بزرگ کردن و خداوند در این جهان بینی بسیار مهربان تر و عادل تر هست! به نظرم این کتاب برای کسانی که به تازگی عزیزی رو از دست دادن خیلی می‌تونه کمک کننده باشه تا با غمشون کنار بیان
Z.H Khanlu
۱۳۹۸/۶/۲۹
سلام، در توضیح کتاب آمده: «وی مراجعان خود را به زندگی گذشته‌شان برمی‌گرداند و متوجه شد که می‌توان با حلول روح‌های گذشتگان در جسم فرد هیپنوتیزم‌ شده به حالت فرا هوشیاری دست یافت»
چنین چیزی غیر ممکن است. انسان توانایی احضار و وادار کردن حلول ارواح دیگران در جسم دیگر را ندارد، چیزی که به عنوان احضار ارواح آن هم به طریق هیپنوتیزم اسمگذاری کرده‌اند احضار اجنه هست.
روح حقیقتی است که کاملا به دست خداوند است و به اراده او از جسم گرفته و یا به جسم داده می‌شود و به طور کلی از دست بشر خارج هست.
فرض کنید ما بمیریم و روحمان توسط فلان دکتر و بهمان جن‌گیر بازیچه شود، چطور چنین چیزی با عدالت خداوند جور در می‌آید.
چنین مواردی بایست با قرآن مطابقت داشته باشد که این موارد به هیچ عنوان در قرآن وجود ندارد.

روح و سرنوشت انسان چه خوب و چه بد، با عظمت تر از آن است که به دست یک دکتر بیفتد و به اختیار او کار کند. اذن و اجازه تمام ارواح زندگان و مردگان در دست خداست و تا او اراده نکند هیچ کاری نمی‌توانند بکنند. ادعای کذبی ست که با هیپنوتیزم بتوان به ارواح گذشتگان دست یافت تا چه رسد که بتوان آن را در جسم دیگری حلول داد. یکدفعه بفرمایید این آقای دکتر هم خدای دوم ما هستند و خبر نداشته ایم!

چیزی که شاید به حقیقت نزدیکتر باشد تجربه‌های نزدیک به مرگ یا NDE هست. نمونه ایرانی آن هم که جزو کامل‌ترین تجربیات نزدیک به مرگ است، مربوط به آقای محمد زمانی قلعه هست که با جستجو در گوگل قابل دسترسی است.

بنده به تازگی عزیزی را از دست داده‌ام ولی هر چیزی که انسان را تسکین بدهد لزوما مفید نیست و‌ای بسا مخرب هم باشد.
hoora monsef
۱۳۹۷/۲/۲۰
من کتاب سفر روح رو خوندم و واقعا عالی بود این نویسنده کمک بزرگی به انسان‌ها کرده تا از شر خرافات رها بشن و دید درستی نسبت به روح و مرگ داشته باشند من که با خوندنش آرامش زیادی پیدا کردم. جالب اینجاس که خیلی از چیزها مطابق با قرآنه ولی نه با نگاه ۱۴۰۰سال پیش و متناسب با فهم اون زمان عرب‌های بادیه نشین. واقعا کتابیه که باید خونده بش. این کتاب هم که جلد دومشه دوست دارم بخرم لطفا تخفیف بزنید تا بخریمش و به دوستامم هدیه بدمش
هاله صبوری
۱۴۰۰/۵/۱
هر چند خیلی از مطالب با نظرات دین ما مطابقت ندارد ولی خواندن کتاب باعث شد خدا را در زندگیم حس کنم. او را وجود غریبی ندانم که حتی اجازه نداریم در موردش فکر کنیم مبادا دچار شرک و کفر شویم. خدا همه چیز است. ما در درون خدا وجود داریم ولی شاید دور باشیم و روح ما برای هر چه بیشتر نزدیک تر شدن به خدا تلاش می‌کند. به نظرم این نوع نگرش در مورد خدا باعث می‌شود دیگر خدا را پادشاهی نمی‌دانم که در قصر باشکوه خود نشسته و فرشتگان برایش خواسته‌ها و آرزوهای ما را می‌برند. و دیگر نگران نیستم که مبادا فرشتگان سهوا حرف و خواسته ما را به گوش خدا نرسانند.
vajid valinejad
۱۳۹۷/۱۰/۹
من هر دو اثر این نویسنده رو مطالعه کردم و در برخی موارد شروع کردم به قیاس گرفته‌های نویسنده و احادیث و روایاتی که در تشییع و ادیان دیگه‌ای که می‌تونستم پیدا کنم خیلی جالبه بدونید که تقریباً ۹۰ درصد مطالبی که من تونستم بفهمم کاملاً برابر بود و خود شما اگر ۱۴۰۰ سال پیش کسی میومد و مطالب این کتاب رو براتون می‌گفت نه تنها می‌گفتید طرف دیوانه است بلکه هیچ چیز هم نمی‌فهمیدیم پس امامان باید به زبون خودمون اون دنیا رو تشریح می‌کردن
kiomars yadegar
۱۴۰۳/۱/۸
سلام وعرض ادبکتاب سرنوشت روح بسیار جذاب و شنیدنی ترجمه شده است که با مثال‌های زیاد تمام حالات و پستی و بلندی‌های عالم‌های رواح را توضیح میدهد بنده خودم در کارگاه نجاری که دارم با یه روح سروکار دارم و شبی دیروقت وقتی که از کاردست کشیدم نمیدونم چرا از دستم عصبانی شد وقتی برق هارا خاموش کردم برای چند ثانیه نتونستم از جام تکون بخورم و احساس کردم پشتم داره چنگ یا شلاق نرمی میخوره وقتی رسیدم خونه پراهنم را در آوردم همسرم با تعجب از جای پنجه هاش عکس گرفت باتشکر از کتابراه همیشه همراه 🌹
null null
۱۴۰۰/۲/۳۱
من مادری هستم که بچه ۵ سالم رو از دست دادم من قبلا کتاب سفر روح رو خواندم بعد خوندنه چند فصل ولش کردم چون فکردم داره تناسخ رو تبلیغ میکنه رفتم کتابهای دیگه در مورد زندگی پس از مرگ خوندم مثل کتاب غرق در نور وکتاب ارواح میان ما هستند همه این کتابها ذهن من رو بازتر کرد انوقت بود که تونستم کتاب سفر روح رو درک کنم وازش لذت ببرم من هیج توجیه علمی نمیتونم برای کتاب بیارم اما روح وقلبم اون رو تایید میکنه وبه من بعد از مرگ پسر ۵ سالم ارامش میده
mahdie bahirayi
۱۳۹۷/۶/۱۸
این کتاب برای من که بافقدان مادرم روبروهستم مانند یه راه نجاته، دیدمن به زندگی وهدف آفرینش پروردگارکاملاعوض شد، وپاسخ تمامی سوالاتم روگرفتم
SH
۱۴۰۱/۱۱/۱۶
سلام
بر اساس کنجکاوى انسان به قبل و بعدش کتاب جالبى بود اما سالهاست که هیپنوتیزم ارجاع منسوخ شده ٠٠٠
ذهن و منطق به هر شکل انتهایى دارد اما قدرت خیال
بی انتهاست در انتهاى خیال با خیالى نو میشود به فرایند خیال ادامه داد … پس در حالت عدم تفکر و ریلکس شدن
جسم، خیال میتواند خود را در هر شمائلى تصور و تجسم کند و خالق هر داستان و فرایندى بشود (چون ضمیر ناخوداگاه آگاهى نا محدود کائنات را در خود بهمراه دارد)
alireza heydari
۱۴۰۱/۶/۹
کتاب بسیار خوبیه برای کسانی که دنبال این سوال هستن
ز کجا آمده‌ام آمدنم بهر چه بود به کجا میروم آخر ننمایی وطنم
از کتابراه میخوام تصاویری که داخل کتاب متنی هست رو برای کتاب صوتی داخل فایل جداگانه قرار بده
چون داخل فایل صوتی به تصاویر داخل کتاب اشاره میکنه
برای درک بهتر ما که فایل صوتی رو خریداری کردیم بتونیم تصاویر کتاب رو هم ببینیم
سپاس از شما
بهار تمد
۱۴۰۰/۵/۱
من به تازگی پدرم را از دست دادم و این کتاب پیشنهاد یکی از دوستانم بود، مطالعه کتاب سرنوشت روح خیلی به من کمک کرد تا ارام شوم، از اینکه روح پدرم در جایی بهتر از این دنیا هست و دیگر رنجهای این دنیا را متحمل نیست و من نیز روزی به او میپیوندم، همچنین آگاهی مرا از دنیای دیگر بیشتر شد و حتی بر نحوه زندگی خودم در این دنیا تاثیر گداشت، پیشنهاد میکنم مطالعه کنید عالی است.
بهار زمانی
۱۳۹۸/۱۰/۱۵
بینظیر، من کتاب سفر روح این نویسنده را به تازگی خواندم و به جرات میتوانم بگویم که جهان بینی من تغییر کرد، به تازگی برادر جوانم را از دست دادم و غم فقدان او از من ادم دیگری ساخته بود با خواندن این کتاب و کتاب سفر روح گویی پرده‌های ناآگاهی از جلو چشمانم کنار رفت و گویی من انسان دیگیری شدم، به شدت به شدت به شدت توصیه به خواندن میکنم
پریسا رییسی
۱۳۹۷/۱۲/۶
بسیار کتاب عالی هست
پیشنهاد میکنم ابتدا کتاب سفر روح و بعد این کتاب رو مطالعه کنید. باور کنید که شما هم مثل من متمایل میشوید چندین و چند بار گوش بدید.
چون واقعا دیدگاه شما رو نسبت به جهان هستی تغییر میده و حضور یک نیروی برتر و اینکه همه چیز از روی نظم و حساب است را با تمام وجود حس و درک میکنید.
kamran falamarzi
۱۴۰۰/۵/۲۷
سلام
بنظرم قدرت تخیل نویسنده خیلی بالاست و هوش زیادی دارد که سر و ته این داستان‌ها رو بهم میرسونه به زیبایی.
شک من بخاطر این است که اگر میشد با هیپنوتیزم چیزی از زندگی‌های گذشته فهمید مثل بمب توی جهان کوچک ما میترکید و همه آگاه میشدن و ادیان مخطلف چه برای مخالفت چه برای حمایت به آن نزدیک میشدند.
البته ایمن نظر من هست و فکر میکنم منطقی است.
باسپاس
کامران فرامرزی
کیانوش زینی
۱۴۰۰/۲/۱۸
آیا زاد و ولد روح یا کارخانه تولید روح هم وجود دارد؟ جمعیت جهان هر روز زیاد و زیادتر می‌شود این همه روح از کجا می‌آیند؟ دوم اینکه مگر ارواح محکوم به داشتن ابدی یک ملیت هستند؟ مثلا" روح یک ایرانی مسلمان یا یک مغول که صد سال قبل مرده نمی‌تواند در بدن یک آمریکایی مسیحی حلول کند؟ ظاهرا" ارواح همه این موارد که ذکر کرده همیشه در آمریکا و انگلیس و کانادا بوده‌اند.
اسمعیل حسنی
۱۳۹۹/۲/۲۷
این کتاب نگرش آدمو نسبت به مرگ و زندگی دراین دنیا و هم درجهان برزخ تغییر میده و آدم دیگه نه تنها ازمرگ نمیترسه بلکه نحوه درست زندگی کردن رو بهمون یاد میده بالشخصه عاشقش شدم و باعث بهت و حیرتم شد! باید به نویسنده و گوینده محترم خسته نباشید عرض کنم ولی از صدایی که اول هر جمله‌ای که گذاشته بودن خوشم نیومد و بنظرم میشد یه چیز بهتر گذاشت ولی بقیه‌اش عالی بود
امین
۱۴۰۲/۱/۱۵
نمیدونم چی بگم. حس میکنم نویسنده در اصل نشسته یه رمان فانتزی نوشته. نمیدونم رو چه حساب انقدر با اعتماد اومده اثبات میکنه گفته‌های خودش رو. درصورتی که اصلا نمیشه هیچ چیز رو با قطعیت درمورد روح و دنیای ماوراء گفت. بنظرم اگه کسی میخواد درمورد زندگی پس از مرگ چیزی مطالعه کنه کتاب ((جهان پس از مرگ اثر جفری لانگ)) گزینه بهتریه
Hm 199
۱۳۹۷/۱/۲۶
عالیه با شنیدن این کتاب خیلی از باورهای منفی ما درباره دنیای پس از مرگ ازبین میره
مرتضی مکسری
۱۴۰۱/۸/۹
این کتاب به من فهماند که از کجا امده‌ام، امدنم بهر چه بود و به کجا میروم آخر به وطنم.
از دکتر نیوتون بابت این کتاب ممنونم. با اینکه نمیدونم
مفاهیم این کتاب حقیقت واقعیه یا فقط حقیقت دلخوش کننده، اما اینو میدونم منو از افسردگی که نزدیک بود به خودکشی ختم بشه خلاصم کرد.
ازت ممنونم دکتر
mohadese fouladi
۱۳۹۹/۱۱/۱۵
کتاب خوبی هست. مکمل کتاب سفر روح است. این دو کتاب دیدگاه گسترده‌ای نسبت به زندگی و اتفاقات بهمون میبخشن و باعث میشن وقایع زندگی رو عمیق تر ببینیم، نه سطحی. من توو دورانی با این 2 کتاب آشنا شدم که با فلسفه زندگی مشکل داشتم و خدارو شاکرم با این دو کتاب خیلی مسیرم روشن شد.
Armin Akbari
۱۳۹۸/۱/۱۸
این کتاب زاران ابهام را برطرف میکند. مرگ شیرین است و تنها یک مرحله است که باید همه بگذرانیم. ایکاش کسانی که بدی میکنند و ستم میکنند این کتاب را بخوانند و باور کنند تا بدانند با همنوع خود مهربان باشند.
خداوند فقط نور و محبت و عشق خالص است.
اکرم مهربان
۱۳۹۷/۱۰/۲
کتاب بسیار خوبی بود. به بیشتر سوالات من در باره زندگی بعد از مرگ و علت خلقت انسان جواب داد. پس از مطالغه این کتاب را زندگی برایم روشن شد و هدفم را از بودن در این جهان پیا کردم. خیلی خوشحالم که این کتاب را مطالعه کردم
Soroush Nasery
۱۴۰۱/۱۱/۱۸
از لحاط محتوا جالب است و قابل تامل و مثل سایر کتب مشابه علوم غیرحسی که اخیرا در حال رواج است، محتوای تازه و جذابی دارد ولی از لحاظ گویش، افکتهایی که در بین گزارشها بکار رفته بدچوری روی مخ هست
این محتوای غنی می‌طلبید بهتر افکت گداری شود من به محتوا ۵ ستاره و به گویش ۳ میدم
اسماعیل شریفی
۱۴۰۱/۹/۲۲
من از بچگی عاشق کتابخوانی بودم و صدها کتاب را خوانده‌ام اما تا امروز آیین دوست یابی بهترین کتابی بود که خوانده‌ام ولی امروز باید بگم این دو کتاب فوق العاده هستن و به تمام انسانها توصیه میکنم حتما با هر عقیده‌ای و هر آیینی هر مسلکی هر طوری شده بخونن
محدثه
۱۴۰۱/۷/۳
این کتاب نقد شده و ادامه کتاب سفر روح هست و بسیار از نظر من جالبتر از کتاب اول هستش چون شمارا کاملا با عالم ارواح اشنا میکند اگر میخواهید این کتاب عالی را بخوانید اول کتاب سفر روح اثز همین نویسنده را بخوانید بعد این کتاب مفید را در ادامه گوش جان بسپرید
Daryush Parsa
۱۳۹۷/۸/۳۰
درود
این اثر معجزه تغییر نگرش برای رهایی از اوهام پوچ نگری تا دریافت زلال حقیقت هست.
ولی حتما با کتاب سفر روح شروع کنید.
_____
سپاس از قیمت مناسب و کیفیت مادر آثار
دیبا حاجی خانی
۱۳۹۷/۶/۶
این کتاب و کتاب سفر روح تحول بزرگیه تو نگرش بشر به خودشون و ماهیتشون💚
Mahsa Mortazavi
۱۴۰۱/۱۲/۲۹
بسیار عالی بود برای کسی که از مرگ می‌ترسه کتاب فوق العاده‌ای هست
نمونه ایرانی این کتاب سیاحت غرب هست
ولی خیلی تفاوت با کتاب سیاحت غرب داره اونم این هست که این کتاب به ترسناکی کتاب سیاحت غرب نیست
من به شخصه از این کتاب لذت بردم
امید وارم همه لذت ببرن
Yalda B
۱۴۰۱/۱/۴
این کتاب هم مثل کتاب سفر روح دکتر نیوتن بر اساس گزارشاتی هست که در طی هیپنوتیزم افراد بدست آمده و در اثنای این تحقیق که مستدل هم هست تعاریف و نقاط مبهم زیادی در مورد مسئله‌ی مرگ، زندگی بعد از مرگ و روح عیان و بیان میشه.
Sobhan Shiasi
۱۴۰۲/۶/۱۶
کتاب بسیار عالی و درستی هست. هر کس یکبار در زندگی باید این مطالب رو یاد بگیره، هر چه زودتر بهتر. برای تکمیل داده‌های خود از این کتاب میتونید به کتاب «سرگذشت یک یوگی، اثر پاراهامسا یوگاناندا» مراجعه کنید.
Morteza Nasiri
۱۴۰۱/۳/۲۳
دکتر مایکی نیوتن دو کتاب بسیار عالی داره که با فاصله کمتر از ۱۰ سال چاپ کرده، یکی سرنوشت روح و قبلی سرگذشت روح، امیدوارم که هر دو کتاب رو در کتابراه گوش بدید و شوکه بشید
سپیده صداقت
۱۴۰۰/۱۱/۹
زمانی که عزیز از دست میدی و بشیار دلتنگ هستی. هیچ کس نمیتونه حتی ذره‌ای عمق درد و دلتنگی درک کنه... این کتاب به من خیلی کمک کرد که حداقل ذره‌ای احساس آرامش کنم و مطمئن بشم که خواهرم در بهترین نقطه و در آرامش هست
Arian Nikkhah
۱۴۰۰/۵/۱
من بیشتر تحقیق کردم و فهمیدم که تمام حرفای این کتاب رو اقای مایکل نیوتن بر اساس شواهدش نوشته اما این شواهد مبنای علمی ندارن و خلاصه بگم ساخته‌ی ذهن اون افراد هستن و اکثرا با شواهد تاریخی جور در نمیان و تاثیر پذیر از فرهنگ و عقاید هر جامعه ن
ali ahmadi
۱۳۹۹/۳/۲۷
این کتاب خیلی کتاب خوبیه و حاصل یک عمر زندگی نویسنده است. بسیار عالیه واقعأ این کتاب رو بیاد درک و جذب کنی تا بفهمی در غیر این صورت تلف کردن وقتت هست و کتاب جز تخیلات نویسنده خواهد بود
میلاد مرادی
۱۳۹۹/۳/۱۹
زمانی که متوجه میشوی هدف از خلق و رسالت به وجود امدنت چیست و به کجا خواهی رفت در انتها بسیار اگاهانه و لذت بهش زندگی میکنی. پیشنهاد میکنم قبل این کتاب، سفر روح خوانده شود بعد سرنوشت روح
کاربر دی
۱۳۹۷/۷/۴
با این کتاب متوجه می‌شویم بیش از آنچه که فکر می‌کنیم، اختیار داریم. فوق العاده است.
حسن احمدی
۱۳۹۷/۵/۱۰
من انرژی سیال روح مادرمو احساس کردم خیلی جالب بود ولی توضیحی براش نداشتم مادرم ۳۰ بهمن ۹۶ فوت کرد شنیدن این کتاب به هضم این فقدان خیلی کمک کرد.
نانا
۱۴۰۱/۷/۴
بهترین کتابی که در طول زندگی میشه خوند این کتاب و سفر روح همین نویسنده است مسیر زندگی انسان رو تغییر میده شاهکارترین کتاب جهان همین دوکتاب هستند.
سعید صفاری
۱۴۰۱/۵/۲۴
با عرض سلام و احترام خدمت تمامی عزیزان
شاید خوانندگان باور نکنند! اتفاقی برام رخ داد که حقیقت این کتاب برام به اثبات رسید.
خواندن این کتاب را به همه توصیه میکنم!
حمید سراج
۱۴۰۰/۴/۱۴
سلام
از تناسخ زیاد صحبت شده که برخلاف نظریه دین اسلام و کلام خداوند در قرآن است.
بهتر است چنین کتاب‌هایی ترجمه نشوند.
درست است که ما قبلا متولد شدن در این دنیا در عالم دیگری بنام عالم ذر زندگی کرده ایم ولی بعد از مرگ جسم اینکه روح مجددا در قالب جسم دیگری متولد بشود درست نیست.
Eli Khazraei
۱۳۹۸/۸/۳۰
بهترین کتاب عمرمه
من به هر کسی پیشنهاد میکنم حتما بخونه، دیدگاهتون بکلی تغییر میکنه، این افکار مسمومی که بخورد ما دادن پوچ میشه، حتما اول سفر روح رو بخونین
سپیده یساری
۱۴۰۲/۸/۱۸
کتاب خوبی بود درست است که مسئله تناسخ را بیان کرده ولی در کل هدف از آفرینش انسان و راه رستگاری هر انسانی را در عمل به معنویات و وابسته نبودن به مادیات بیان می‌کند
کاظم فروغی
۱۴۰۱/۸/۴
اگر تعصب و داده‌های قبلی ذهنی خودتون رو کنار بگذارید و این کتاب رو مطالعه کنید مطالب زیاد و مفیدی بدست میارید. در کل من از این کتاب خیلی راضی بودم. 👍
.TRANSPORTER ir
۱۴۰۱/۵/۱۳
درود بسیار، لطفاً این کتاب را به سایر دوستانتون معرفی کنید، با جان و دل گوش بدید، تفکر کنید و برای آگاهی هرچه بیشتر جامعه نشر بدید، کتابی فوق العاده مفید و جامع
مهدی زمردیان
۱۴۰۰/۱۲/۱
اول کتاب سفر روح را بخوانید و بعد سرنوشت روح، بعد از خواندن این دو کتاب واقعا احساس رضایتم از زندگی خیلی بیشتر شده و بیشتر از قبل میفهمم که هیچ چیزی تو زندگیم بدون حکمت نبوده
ریحانه تیل
۱۴۰۰/۹/۲۵
کتاب خیلی عالی بود به درک بیشتر و عالم بیرون دنیا پی بردم فهمیدم دنیا و این سرزمینی که ما داریم زندگی میکنیم فقط نیست، جهان و درون ما خیلی بزرگ است وپی بردن به حقیقتها چقدرزیباست
1 2 3 4 >>