نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی اثر مرکب - دارن هاردی

مرتب‌سازی: پیش‌فرض
فرشید م...
۱۳۹۷/۱۰/۱۰
کیفت صدا و نوع بیان بسیار مهم که در این اثر فوق‌العاده صدای زیبا و جذاب با موسقی متن ملایم و مرتب وجه تمایز آن با سایر فایل‌های صوتی داخل اینترنته حتما خریداری کنید و لذت ببرید و تحولی در زندگی خود ایجاد کنید با انجام و عملیاتی کردن توصیه‌ها و نکات مهم و ساده این کتاب صوتی.
شاد و موفق و مؤ‌ثر باشید✌️
Morteza Nabavi
۱۳۹۷/۱۰/۱۵
سلام من چاپ شده این کتاب رو خوندم واقعا محشره. برنامه ریزی ثبت وقایع تقویت نقاط قوت به جای حذف نقاط ضعف از جمله نکاتی بود که من از این کتاب یاد گرفتم
علی شاه محمدی
۱۳۹۸/۱/۴
اثر مرکب کتاب فوق العاده‌ای است. کتابی بی‌نظیر برای همه کسانی که بارها در زندگیشان تصمیمهای بزرگ و خارق العاده برای تغییر گرفته‌اند اما پس از مدتی به زندگی عادی قبلی خود بازگشته‌اند زیرا آن‌ها هرگز متوجه نشده‌اند که بنای نظام هستی و کائنات بر تکامل و تکوین بنا شده نه تغییرات لحظه‌ای و خلق الساعه. به همین دلیل از ایجاد تغییر در زندگی خود ناامید شده‌اند. نمونه شکست خورده تغییرات آنی در کشور خودمان صدها بار آزموده شده و نتیجه هربار یکی بوده: طرح ضربتی ایجاد اشتغال، طرح ضربتی مبارزه با گران فروشی و...
دارن هاردی در کتاب اثر مرکب پله پله به ما می‌آموزد که تغییرات شگرف و ماندنی پله پله است و زمان بر نه یکشبه. این کتاب را به همه کسانی که از زندگی معمولی خود خسته شده‌اند و رویاهای بزرگ در سر دارند توصیه میکنم.
نوید مصطفوی
۱۳۹۸/۸/۷
بجای کتابهای بی‌محتوا درسی چه خوب بود اگر این کتاب و امثال این کتاب در نظام آموزشی کشور جای میگرفت
علیرضا پیمان
۱۳۹۸/۷/۱۳
موضوع این کتاب و راه حل‌های عملی اون بینظیره.
یاد میده که چطور باتصمیم‌های کوچک و به ظاهر کم اهمیت یا بی‌اهمیت زندگیتو تغییر بدی. این یه راهکاره خوبه چون ما نمونه‌های شکست خورده‌ای از تصمیم‌های بزرگ و آنی و احساسی و بی‌نتیجه رو در سیستم مدیریت کلان کشورمون داریم. مثل طرح ضربتی مبارزه با مفاسد اقتصادی که فقط تشت رسوایی گروهی را نشان داد اما مشکل فساد اقتصادی کشور حل نشد. مساله این است که این کتاب علاوه بر مسائل کلان بر روی مسائل فردی تکیه داره و این نکته مهمیه. شما اگر نتونی در روابط شخصیت و. خصوصیت موفق باشی نمیتونی انتظار موفقیت در کسب و کارت را داشته باشی.
پیشنهاد میکنم کتاب را تهیه و چندین بار مطالعه کنید.
فرمول اثر مرکب بسیار کاربردی هست و بنده به عنوان مدرس آیلتس تصمیم دارم راهکارهای عملی نویسنده را در سیستم تدریسم پیاده کنم.

کتاب بخوانیم تا توانگر شویم.
درد جامعه ما از ناآگاهی است.
خرد یارتان
mahsa shpa
۱۴۰۰/۲/۳
عالی بود و به شدت توصیه میکنم 🙂
اول میگه با انجام کارهای خیلی بی اهمیت و کوچیک اما به صورت مداوم و روزمره میتونیم نتایج مثبت توی زندگیمون به وجود بیاریم... مثلا هر روز نیم ساعت کتاب بخونم یا زبان بخونم یا ١٠٠کالری کمتر بخورم
بعد میگه باید این عادت رو رهگیری کنی یعنی یه دفتر داشته باشی و بنویسی چند کالری در روز میخوری...
باید هدف هاتون رو مشخص کنید و با انجام کارهای کوچیک که تبدیل به عادت میشن به هدفتون که مثلا لاغر شدن هست و میخوای با تبدیل ١٠٠کالری کمتر به عادت روزانه بهش برسی...
حوزه‌هایی از زندگیت که ثابت قدم نیستی رو پیدا کن و اصلاحش کن...
ورودی رسانه‌ها و اطلاعات روی زندگیت رو مشخص کن. ذهن تو مثل لیوانه و نذار اخبار یا اطلاعات غیر مفید لیوانت رو پر کنه...
یه همراه موفقیت پیدا کن که باهم تو فاصله زمانی مشخص باهم هدفتون رو بررسی کنید...
تو بعضی حوزه‌ها میتونی بیشتر به خودت فشار بیاری و شکوفا بشی مثلا تمرین بدنسازی یا تشویق دیگران...
حسین
۱۴۰۱/۱۰/۱۶
بی شک این کتاب جزء بهترین کتاب‌ها هست حتی شما به تنهایی این کتابو میتونین به عنوان موفقیت برنامه ریزی تمرکز تسلط عادت‌های کوچک موثر به عنوان یک کتاب مرجع تمام کتاب‌های مدیریتی موفقیت خودسازی بدونین این کتاب رو باید کامل گوش بدین ضرب المثل هاشو باید عمقی درک کنین میکرو کتاب فایده نداره این مثال هاست که شمارو قانع توجیح و به اون درک میرسونه که چرا باید این کارا رو بکنین من خلاصشم خریده بودم ولی فایده‌ای نداره چون خود کتاب میگه فکرای ماکروفری نکنین فایده‌ای نداره میکرو کتاب یه جورایی خوبه ولی باید اصلیشو شما عمقی بخونین توجیح شین بعد خلاصه و میکرو کتاب گوش کنین با احترام یه نقدی برای کسایی که تایم نمیزارن و با سرعت میخوان فقط تمومش کنن این کتاب سبک زندگی و حتما پیشنهاد میکنم نسخه‌ی متنیشم اگر بتونین بخونین همزمان گوش دادن کتاب تاثیر بهتری میتونید داشته باشین چون دو چیز هم دیداری هم شنیداری شما رو درگیر کلمات کلیدی و با ارزش این اثار باشه
Roya Hoseini
۱۴۰۱/۸/۹
سلام به خواننده عزیز
این کتاب همونطور که قطعا میدونید در زمینه موفقیت و برنامه ریزی نوشته شده
از اونجایی که خط داستانی نداره و به شکل رمان نوشته نشده و جملات بیشتر خبری هستند (من با اینجور کتاب‌ها میونه خوبی ندارم و برام خسته کنندست) ولی این کتاب شیوه بیان جذابی داشت و تا آخرش گوش دادم یادداشت کردم و آخرش سوالاتش رو روی کاغذ نوشتم
در کل که کتابی بود که ذهن من رو به خودش درگیر کرد و خیلی منو به تفکر واداشت مثلا اینکه من ۱۹سال دارم و با این کتاب همش به این فکر میکردم که واقعا من چه‌ چیزی از این دنیا میخوام و هدف و رسالت من در این دنیا چی هست
در برنامه ریزی و تلاش روزانه هم تاثیر گذار بود و زورش رسید که من رو متقاعد کنه که با برنامه پیش برم
در حال حاضر کنکوری هستم و این کتاب کمک کرد در زمینه درس خوندن برنامه ریزی کنم و عملکردم خیلی بهتر شده
خلاصه که کتاب خوبیست گوینده هم تواناست گوش بدین پشیمون نمیشید
Soheil Alipour
۱۴۰۱/۵/۲
برخلاف نظر بسیاری از دوستان به هیچ عنوان کتاب خوبی نیست و گفته‌های نویسنده همان مصداق بارز یک مرغ دارم تخم میکنه جوجه میشه بعد مرغ میشه بعد تخم میکنه است. و از بابت دیگر هیچ آدمی تضمینی برای اینکه تا ابد زنده است نداره، و محروم کردن خودمان از چیزهای که دوست داریم بخاطر اینکه ارزششان در بیست سال دیگر چقدر میشه یک اشتباه بسیار بزرگ است. و البته با کمی بررسی در زندگی نویسنده متوجه خواهید شد که خود او نیز همچین آروم آهسته ثروتمند نشده بلکه با فعالیت در زمینه املاک در جوانی به یک فرد ثروتمند تبدیل شده است.
این کتاب واقعا توسط یک سردبیر مجله نوشته شده و شک نکنید هیچ انگیزه‌ای جز کسب درآمد و فروش بالا نداشته و با اطلاع از یک سری مطالب ساده روانپزشکی بسیاری از افراد را مجذوب خود میکند.
برخلاف این کتاب در لحظه باید زندگی کرد و از لحظات لذت برد هیچ ضمانتی وجود ندارد که فردا زنده خواهیم بود، پس از تمام چیزی که برای لذت بردن در اختیار داریم باید استفاده کنیم.
مسعود تشکری
۱۳۹۸/۱/۴
دو صد گفته چو نیم کردار نیست
به امید موفقیت تمام کسانی که آماده هستند
فروزان فدایی
۱۳۹۷/۱۰/۴
این کتاب بی‌نظیره چون به اصول موفقیت اشاره میکنه و اینکه چطور با کارهای کوچک به موفقیت‌های بزرگ برسیم... یکی از بهترین کتاب‌هایی ک توی زندگیم خوندم از بعد موفقیت
fahim fahim
۱۳۹۸/۲/۱۱
تعریف این کتاب رو زیاد شنیده بودم و خریده بودمش ولی فرصت نمیکردم بخونمش
تا اینکه اینجا دیدم به صورت صوتی گذاشته شده
برای اولین بار کتاب صوتی گوش دادم و برخلاف ذهنیتم که کتاب‌های صوتی نمیتونن جذاب باشن، (چون شاید لحن صدای گوینده خسته کننده بشه برام) این صدا و بیان عالی گوینده که همه‌ی زیر و بم‌ها رو بدون هیچ مکث و اشکالی عالی برامون میخونه، باعث شد موفق بشم تا آخر این کتاب رو گوش کنم و بالاخره یه جورایی بخونمش 😍😍 واقعا ازتون ممنون و سپاسگزارم... و دوست دارم کتاب‌های دیگه‌ای با صدای ایشون پیدا کنم و گوش بدم..
محتوای کتاب هم ک نیازی به توضیح و تعریف نداره.. همونطور ک شنیده بودم عالی و فوق العاده بود 😍😍😍❤❤❤
فاطمه جهانگیر
۱۳۹۸/۲/۳۱
من این کتاب رو ٣ مرتبه از اول تا آخر طی ماهها دارم گوش میکنم. هربار میام سست شم، ناامید شم میرم سراغش. زبان ساده و قابل درکی داره پیشنهاد میشه حتما بخونید یا گوش کنید
بهراد مافی اصل
۱۴۰۲/۸/۱۸
بسیار کتاب عالی همراه با گویندگی بسیار روان و خوش صدا. اکثر مباحث این کتاب مسائلی هست که همه در درون خودمون و شاید بشه گفت در ضمیر ناخودآگاه خودمون میدونیم ولی واقعیت امر اینه که هرگز بهشون فکر نمیکنیم. وقتی متن کتاب رو میخونیم و میشنویم میدونیم که اینهارو میدونستیم ولی هرگز بهشون توجهی نکرده بودیم!
به خاطر همین موضوع متن کتاب بسیار آشنا و روان به نظرمون میاد.
اما به شدت خوندن و شنیدنش رو به همه افراد توصیه میکنم چون مثل یک تلنگر برای روانمون و باعث حرکت در زندگیمون میشه و از طرفی خیلی‌ها قصد دارن که بتونن از جایی شروع کنن و موفقیتشون رو استارت بزنن، این کتاب حداقل یک خط مشی و یک الگو برای افکار پراکنده ارائه میکنه که به شدت میتونه کمک کننده باشه!
استاد کوهگرد
۱۴۰۱/۱۰/۲۱
در مورد این کتاب چی بگم؟ هوم من احساسات مختلطی دارم و دارن اطلاعات انگیزشی فوق العاده‌ای دارد. من به خصوص پمپ آب و تئوری شادی را دوست دارم در مورد اینکه چقدر باید صبور و پایدار باشیم تا بتوانیم حتی از کوچکترین فایده‌ای بهره مند شویم و زمانی که کمی شتاب گرفتیم، در آن زمان است که باید در چالش خود مقاومت کرده و به کار خود ادامه دهیم یا هدف. چقدر مهم است که حرکت را ادامه دهیم زیرا اگر متوقف شویم، ایجاد دوباره آن را دشوارتر می‌کند.
من هم نسبت به دارن کمی حساس شدم. چه بچه خوبی بود که سعی می‌کرد کار‌هایی کند که پدرش به او افتخار کند. من دوست دارم که پدر سرسختش خود را بسیار تحسین می‌کند.
فقط میشه گفت باید اثر مرکب را بلعید
نسیم سلیمانی
۱۴۰۱/۴/۱۲
دارن هاردی آمریکائی نویسنده کتاب اثر مرکب، خود به عنوان یکی از مشهورترین چهره‌های صنعت و کار آفرینی در آمریکاست که به عنوان یک نظریه پرداز در حوزه موفقیت و ترویجگر این علم از طریق فعالیت‌های بی وقفه خود در مجله موفقیت که خود به عنوان دبیر تحریریه و ناشر در آن فعالیت میکند.
وی در سال 2010 با انتشار کتاب اثر مرکب مجموعه‌ای کامل از روند تحصیل موفقیت و مدیریت پیشرفت در این مسیر را ارائه نمود که بر طبق نظر منتقدین، اثر مرکب به بهتربن اثر هاردی مبدل گردید.
هاردی در کتاب صراحتا به بیان این نکته کلیدی میپردازد، باید تمامی افکاری که از طریق تبلیغات موهوم در ذهن‌ها نقشه بسته را دور بریزیم!
niloofar Islamnezhad
۱۴۰۱/۱/۱۰
دارن هاردی یکی از اهداف اصلی زندگی انسان‌ها را تحصیل موفقیت و دستیابی به بالاترین جایگاه ارزش‌ها می‌داند. این ارزش‌ها در طول سالیان و در طی تاریخ به گونه‌های مختلفی نظیر جنگ رقابت دستخوش حملات قرار گرفته است. او اعتقاد دارد موفقیت هرگز یک شبه بدست نمی‌اید حتی طی ماه‌ها نیز قابل حصول نیست و اصولا موفقیت مسیری سهل الوصول نیست! در این کتاب شاهکارهایی خلاقانه در راستای الگو سازی به افراد معرفی می‌شود که با اموزش چند مرحله تغییر رویه در افکار و رفتار به مخاطب توضیح می‌دهد چگونه در ابتدا ذهن خود را از خیالات پاک کننید و و عادات منفی را حذف کرده عادات مثبت پیش رونده کوچک را جایگزین نماییم.
ونوس س
۱۳۹۸/۱/۴
واقعا کتاب خوبیه و نکته جالبی که درموردش وجود داره اینه که بر خلاف اکثر کتاب‌های موفقیت که فقط حالت انگیزشی دارند و شما رو ۱۰۰ درصد پر از انگیزه میکنن و وقتی تصمیم گرفتین که به هدفتون برسین همونجا شما رو ول میکنن یعنی فقط میگن باید موفق شد و موفقیت خوبه اما نمیگن که چه طور باید به هدفمون برسیم و این وجه تمایز اثر مرکب با بقیه کتاب هاست اثر مرکب خیلی منطقی و اصولی و قابل درک به شما میگه که چطور در عمل به هر چیزی که براتون هدفه برسین پس واقعا از کتابراه ممنونم که این هدیه ارزشمند رو به همه داده و به شدت توصیه میکنم همه اونو بخونن و یه زندگی فوق العاده برای خودشون بسازن
بهروز داوطلب📚
۱۴۰۲/۱۰/۷
باعرض سلام و خسته نباشید. به تموم تیم کتابراه بابت این کتاب من خودم به شخصا به کتاب‌های واقعی و یا زندگی نامه‌ای علاقه دارم. این کتاب را یکی از دوستان پیشنهاد داد. بی نهایت از موضوع‌ها و بخصوص راوی‌های کتاب خوشم اومد. پیشنهاد میکنم حتما این کتاب صوتی را گوش کنید و ازش استفاده کنید توی کار و زندگیتون. من خودم نمیدونم چطوری ولی حدود ۱۷ صفحه ازش نت برداری و یاداشت نوشتم. علاقه خاصی بهش پیدا کردم بخصوص فصل تکانه ها. این فصل و وصل قبلش عادت‌ها خیلی کمک خوبی بهتون میکنه تا عادت‌های بدتون را ترک و عادت‌های خوبتون را بیشتر و تقویت کنید. خیلی جالب و جذاب بود. خوشم اومد. بازم ممنونم از همه تیم کتابراه
Negar malek
۱۴۰۲/۹/۲
در ابتدا یا پشت جلد این کتاب جمله‌ای رو خواندم با این مضمون که (به کسانی گه دوستشان دارید حتما یک جلد ازین کتاب هدیه بدهید) و حالا که سالها گذشته و تاثیرات خواندن چند باره این کتاب در زندگیم غیر قابلِ انکاره، بیشتر و بیشتر به آن جمله ایمان پیدا کردم.
پس به شما خواننده عزیزی که به دنبال بهترین کتاب جهت کمک‌ی همه جانبه در جهت بالا بردن کیفیت زندگی خودتون هستید همین توصیه رو دارم. که این کتاب یک مجموعه شعار پوچ و فقط به هدف بازایابی و فروش نبوده و نیست و گنج بسیار نابی ست که کوتاه و موجز فرمول‌هایی عملی و موثر رو بهتون یاد میده که کمتر در جای دیگه پیدا میکنید.
Mohammed reza Siyavashi
۱۴۰۱/۱۲/۲۲
این کتاب را سال پیش خواندم و خواستم نقدی کلی در مورد آن بکنم.
کتاب‌های انگیزشی درکل نمیگم به صورت کل بد هستند ولی باید با این واقعیت تلخ هم رو به رو بشویم که اکثر نویسنده‌های این حوزه فقط دارند مثبت نگری و انگیزه و امید مضاعف میفروشند و سر تا پای تمام کتاب‌های حوزه انگیزشی یک چیز است، و آن هم تلاش کنید تا برسید؛ خب اگر مقصود فقط همین جمله هست پس چرا به این مقدار کثیر کتب انگیزشی در بازار وجود دارد، پس دلیل این همه کتب با عناوین مختلف چیست؟ اگر انگیزه میخواهید با یک کتاب هم کارتان راه می‌افتد. پس دست از خواندن اینگونه کتب بردارید و کمی عمل خرجش کنید به جای مثبت نگری واهی داشتن.
محمد امین براتی
۱۴۰۲/۶/۸
اگه واقعا عمل کنی جوابه الآن که با دقت میبینم تا بخش سوم خوندم و گذشته‌ام رو به تصویر کشیده بود به خاطر دارم کلاس ششم ابتدایی به قدری زنگ بودم که گاهی اوقات با خودم فکر میکنم چرا اینگونه شد با شنیدن این کتاب تا بخش سوم فهمیدم آن زمان هر روز ساعت ۵ صبح بیدار میشدم و مشق‌های آن روز را انجام می‌دادم شب‌ها زود می‌خوابیدم که صبح نکنه خواب بمونم و پیاده روی که سر صبح تا مدرسه انجام می‌دادم حتی و همه کار‌های کوچک که به چشم نمیاد واقعا در نتیجه کار سهیم هستند. حیف که این حرف‌ها برای زدن هستند کاش عمل کننده‌ای بود تا درک کند. 😓
علی پرور
۱۴۰۱/۵/۸
راحب کتاب اثر مرکب حرفی نمیشه زد چون اینقدر راحبش شنیدیم و خوندیم که همه توصیه میکنندش کتاب خیلی خوبیه صدای گوینده عالی هستش و مطالب زنجیر وار جرو‌میره تا شما رو به بهترین خودتون تبدیل کنه شما با موندن این کتاب اثر مرکب و اتفاقات ریزی که باعث نتایج بزرگ در زندگی میشه رو میفهمید و از این اتفاقات ریز برای رسیدن به اهداف بزرگ خودتون بهره میبرید دارن هاردی نویسنده به شدت عالی هستش اثر مرکب رو در تمام بخش‌های زندگی (ازدواج ثروت کار روزمرگی غذا موردن) کاملا مثال زده و از شخصیت‌های حالبی استفاده کرده صدای گوینده هم خیلی شبیه صدای خود دارن هاردیِ 😂
Ali Tarbor
۱۴۰۱/۳/۶
جزو بهترین کتاب‌ها هست
با این حال بنظر من اثر مرکب حتی یه چیزی فراتر از چیزی هست که توی این کتاب گفته شده
بعنوان مثال تاثیر خوردن چند لقمه اضافه غذا به حد غیرقابل توصیفی میتونه بزرگ باشه (حتی اگه فقط یک بار این کار انجام بشه)
مثل کسل شدن بعد از غذا و عدم تمرکز روی برنامه روزانه و عقب ماندن از کار و در نتیجه باز ماندن از برنامه پیاده روی یا باشگاه، در صورتی که اگه این اتفاق نمی‌افتاد ممکن بود شخصی رو ملاقات کنیم که کل زندگیمون از این رو به اون رو بشه (همه اینها بخاطر چند لقمه اضافه تغییر میکنن)
فروزان حبیبی
۱۳۹۸/۴/۱۱
کتاب صوتی اثر مرکب رو شاید ۳مرتبه گوش دادم از طریق اپلیکیشن کتابراه و هر مرتبه تازگی برای من داشت بخاطر کیفیت عالی صدا و بیان رسا و شیوای گوینده جذابیت رو بیشتر کرد
دارن هاردی به گونه‌ای متفاوت از سایرین مطالب رو بیان کرده در کتابش که هر خواننده‌ای در هر سن میتواند به راحتی ارتباط برقرار کند با مفاهیم
سپاس از نویسنده سپاس از کتابراه
زینب کامرانی
۱۴۰۳/۱/۵
از کتاب اثر مرکب تونستم به این نتیجه برسم که با تکرار منظم اصول و قواعد چه ذهنی و چه عملی خودم میتونم پیشرفتهای اعتماد سازی برا خودم کسب کنم اینکه اعتماد سازی به خودم و به اهداف بلندمدت کسب کنم و بتونم بعضی بهبود دهنده های سریع مانع اهدافمو به تعویق بندازمبه نظرم این کتاب ذهن رو به کار میگیره و با ترفندها و راهکارهای خوبی که ارائه میده شخصیت مستحکم و قابل ثباتی ارائه میدهممنون کتابراه عزیز برای همه کتابهای عالی و بی نظیرتمرسی که دوست خوب و همراه و مشاور راه بلد و انگیزه بخشی هست یسال 1403 مبارک کتابراه عزیز
Majid Amani
۱۴۰۲/۱/۱۶
کتابی که دو ساله راهُ روشِ پیشرفتِ فردی رو بهم نشون میده، هرموقع در مسیرِ رسیدن به اهدافم نیستم به این کتابِ صوتی گوش میدم، هرموقع در مسیرِ رسیدن به اهدافم هستم به این کتابِ صوتی گوش میدم، هرموقع تنهام به این کتابِ صوتی گوش میدم، هرموقع وقتِ هرچند کمی برام مونده باشه به این کتابِ صوتی گوش میدم، موقع صبحونه خوردن به این کتابِ صوتی گوش میدم، این کتاب زندگی رو عوض میکنه فقط کافیه ثباتِ قدم داشته باشیم و راهنمایی هاشو همه روزه بی برو برگرد انجامشون بدیم
. فقط نظمُ انضباطِ که مهمه بقیه‌ی چیزها حکمِ زیورآلاتُ دارن
زهراحیدری
۱۴۰۱/۹/۱۹
اگه بخواییم تو کار یا هر سطح دیگه‌ای از زندگی پیشرفت کنیم باید عادت‌های خوب و کاربردی رو تو خودمون پرورش بدیم، محتوای این کتاب برای کسایی که از پذیرش مسئولیت یا حتی کارهایی ک خودشون دوست دارن انجام بدن اما به بعد موکول میکنن مناسبه و اون سختی‌ای که از انجام کاری توی تصورمون هست رو کم میکنه با این پیشنهاد که با انجام اون فعالیت دلخواه و مناسب در حداقل زمان مثلا ۱۵ دقیقه شروع کنیم و متعهد باشیم که هر روز انجامش بدیم تا تبدیل به یه عادت بشه و حالا بعد اگه خواستیم تایمش رو بیشتر کنیم.
آلاله مقدم
۱۳۹۹/۱۲/۱۷
این کتاب یه طوریه که نویسنده انگار با یک سری آدم بی اراده و ناتوان و درمانده طرفه که هیچ تلاش و مدیریتی تو زندگیشون ندارن. برای افرادی که فعال هستن و با برنامه زنگی میکنن چیز زیادی برای گفتن نداره. سبک زندگی سختگیرانه‌ای رو پیشنهاد میکنه که من تا جوانی تجربه کردم اما بعد متوجه شدم برخی از این سختگیریها زیادی و اشتباهی بوده. شاید برای امریکاییها مناسبتره تا اغلب ایرانی‌هایی که حساب ریال به ریال تمام مخارجشون را دارن، اما اون قسمت که از تلاش ادامه دار و ‌ها نکردن و پیگیری منظم برای رسیدن به موفقیت حرف میزنه خیلی درسته.
سهیلا شریفیان
۱۳۹۸/۲/۲۴
سلام. خیلی ممنون از کسایی ک کامنت میذارن و دقیق نظراتشون رو مینویسن چون میتونه خیلی کمک کنه توی انتخاب کتابی ک میخوایم خریداری کنیم.. توی این فایل صوتی صدای گوینده بسیار رسا و گیراست. فکر کنم ازون کتاباییکه یبار خوندنش کم باشه و برا تثبیت ودرکِ بیشتر و عملی کردنش بهتر باشه چند بار مرورش کنیم. من فعلا نصف کتابو گوش کردم و تاکیدش روی تغییرات کوچیک بینظیره و خیلی امیدوار کنندس و میتونم باهاش ارتباط بگیرم
حسین نواب
۱۴۰۱/۱۰/۷
یسری کتابای با موضوع موفقیت هستند که از اسمشان میشه فهمید محتواشون چیه... مثلا قانون ۵ ثانیه یا همین اثر مرکب... یه خلاصه یا یه بند درباره منظور اصلی این کتابا بدونید کفایت میکنه و دیگه نیازی به خوندن کامل نیست مگر اینکه از یسری توصیه‌های جزیی بخاید استفاده کنید‌.. کل محتواش به نظر من اینه: هر تغییر کوچکی در روز، میتونه منجر به تغییرات بزرگی بعد از مدت زمان زیاد بشه.. نیازی نیست قدم اول به سوی هدفتون خیییییلی بزرگ باشه... دونستن همین یه جمله، به تصمیمات و کاراتون جهت میده..
شهلا ترابی
۱۴۰۱/۵/۲۹
خلاصه کتاب این است که تلاشهای شما اگر مستمر نباشد مثل وقتی هست که با تلمبه آب، آب را از عمق ۱۰۰ متری بالا میارید و فقط وقتی چیزی نمونده که آب به سطح زمین برسه ناگهان از تلاش دست بکشید.
اینجوری هم نتیجه نمیگیرید و هم ناامید میشید. حالا اگر ادامه بدید اولا به آب میرسید و اگر باز هم ادامه بدید آب چنان با فشار میاد که دیگه نیازی به تلمبه زدن ندارید واین یعنی اثر مرکب.
*کمی تلاش بیشتر بعد از ابنکه حسابی خسنه شدید و فکر کردید دیگه هیچ رمقی ندارید * معجزه می‌کند
سعید خانی
۱۴۰۲/۹/۶
خیلی زیبا و آموزنده. واقعا نیاز هست که آدمی که دچار تنبلی و سکون هست به روش دارن هاردی کم کم و با هدفهای کوچک و روزانه شروع به تغییر کنه. خود من هزاران بار تصمیمات بزرگ گرفتم و در نیمه راه نفسم بریده ولی با اهداف کوچک و جزیی میتونیم در بلند مدت به همه اهداف بزرگ برسیم. اگر تنبلید و بی انگیزه توصیه میکنم این کتاب رو گوش بدین. و چقدر عالی که نسخه صوتی این کتاب هم هست. این دیگه برای یه فرد بی انگیزه و تنبل بی نظیره (کسی که حتی حوصله کتاب خوندنم نداره میتونه این کتاب رو گوش بده)
Hossein Honary
۱۴۰۲/۲/۱۷
از دیدگاه من، کتاب "اثر مرکب" یک کتاب مفید و عملی برای هر کسی است که به دنبال بهبود کیفیت زندگی خود و دستیابی به اهدافشان است. این کتاب به خوانندگانش نحوه‌ی فکر کردن مثبت و تغییر الگوهای رفتاری خود را برای رسیدن به موفقیت در زندگی آموزش می‌دهد. همچنین، روش‌های آموزش داده شده در این کتاب در دنیای کسب و کار و رهبری نیز قابل استفاده است.
بنابراین، اگر به دنبال کتابی هستید که به شما کمک کند در زندگی و کار خود موفق شوید، "اثر مرکب" یکی از کتاب‌هایی است که به شما پیشنهاد می‌دهم
R Geramy
۱۴۰۰/۳/۶
در مورد موفقیت و یا بهتره بگم توسعه فردی کتاب‌های بسیاری نوشته شده. من فعلا این کتاب رو نخوندم ولی کتاب برتری خفیف رو خوندم که قبل از این کتاب نوشته شده و ظاهر این کتاب حاضر هم بر اساس آن کتاب به رشته تحریر درآمده و احتمالا مکمل آن کتاب قبلی است و به خواندنش می‌ارزد. کتاب‌های زیادی در این خصوص مطالعه کرده‌ام و به جرات میگویم هیچ کدام به پای کتاب استفان کاوی به نام آیین زندگی مردمان موثر نمی‌رسد. به علاقه‌مندان خواندن این کتاب با ارزش را توصیه میکنم.
علیرضا رضایی
۱۳۹۹/۵/۱۷
سلام. پرورش فکر و اصلاح نوع تفکر و یافتن راهنمایی برای تمام مسیر زندگی یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که که هر انسانی باید در هر مرحله از زندگی خود که به این حد از درجه‌ی کمال و احساس رسید برای خود انتخاب و تدارک ببیند. کتاب اثر مرکب یک راهنمای عملی واقعی برای تمام مسیر زندگی است. من خودم کتاب صوتی آن را از کتابراه نهیه کرده‌ام و خواندن و شنیدن این کتاب را به اکثر عزیزان زندگیم با تاکید توصیه کرده ام. ما باید از نویسنده‌ی آن بینهایت سپاس گزار باشیم.
النا اسدالهی
۱۳۹۹/۴/۲۴
اثر مرکب کتابیست انگیزشی واسه کسانی که تغییر براشون سخته این کتاب به ما یاد میده باید تغییر رو از ترک کردن عادت‌های منفی خیلی خیلی کوچیک و به ظاهر نا محسوس شروع کنیم و همین طور تبدیل شدن به چیزی که میخوایم باشیم خوندن کتاب رو به همه پیشنهاد میدم مخصوصا افرادی که هنوز تو اول راه هستن ولی خیلی نا امید و سردرگم، کتاب خیلی خوب و با ارزشی هست با نهایت تشکر از کتابراه و حواننده کتاب بخاطر صدای گرم و دلنشینشون❤❤
نگار موسوی
۱۳۹۹/۴/۲۴
کتاب بسیار آموزنده وکاربردیه. صدایه راوی کاملا دلنشینه. این کتاب به شما راه وچاه اصولی رسیدن به موفقیت تو هرزمینه‌ای رو یادمیده. هر بخش و فصلش پر از نکته‌ها و تکنیک هایه کاربردیه که هرکسی بهشون نیاز داره. اگه برنامه ریزیه دقیقی نداری؟ اگه دوستداری موفق باشی ولی راهشو نمیدونی؟ اگه هنوز کاملا خودتونمیشناسی و دقیقا نمیدونی چی میخوای؟ اگه بهونه هات واسه انجام ندادن کارات و رسیدن به هدف هات بیشترن! اگه هنوز میخوای ازشنبه شروع کنی ولی...... این کتابو از دست نده
Masoud F
۱۳۹۹/۱/۲۰
نمونه‌های مختلفی از این کتاب رو گوش دادم. به نظرم در جمع بندی شاخص‌هایی مثل لحن و صدای گوینده، تدوین و موسیقی متن و ترجمه روان، این نسخه از بقیه نمونه‌های منتشر شده به مراتب بهتره. اصل کتاب هم که نیازی به توصیف نداره و واقعاً راهنمای خوبیه. اصولاً جدا از تعریف‌های دیگران و... وجود نسخه‌های متعدد صوتی و متنی این کتاب به صورت غیر مستقیم نشون دهنده مطلوبیت زیاد اون و گستردگی طیف افرادیه که خواهان و خریدار این کتاب هستن...
فاطمه جراح
۱۴۰۲/۱۲/۲۵
کتاب اثر مرکب رو میتونم در فهرست برترین کتابهایی که خوندم در رتبه اول قرار میدم، این کتاب به شما راهکارهای عملی برای موفقیت میده نکته‌هایی که به شما گوشزد میکنه باعث میشه که انتخاب‌های آگاهانه داشته باشید، و زندگیتون بر اساس این انتخاب‌ها شکل بگیره، در کل اگه نسخه چاپی رو بگیرین بنظرم بهتر میتونه کمک کنه چون مجبور میشین حتی توی خود کتاب هم که شده نکاتش رو هایلایت کنید و سوالاتش رو پاسخ بدین، ولی برای شروع نسخه صوتی هم بد نیست
س دادگر
۱۴۰۲/۱/۱۲
درود کتاب راهی‌های عزیز
قبل از شنیدن کتاب اثر مرکب کتاب باشگاه ۵ صبح را شنیدم و زمانی که به این اثر گوش دادم احساس کردم که این دو کتاب مکمل یکدیگرند این کتاب باعث شد یکسری از مطالب را از کتاب باشگاه ۵ صبح بهتر درک کنم. در ستایش این کتاب باید بگویم که این کتاب از کاه کوه می‌سازد یعنی با ساده‌ترین و ریز‌ترین عادات و رفتارها چیزی را به وجود می‌آورد که حتی انتظار آن را هم ندارید به ساده‌ترین روش پس حتما بخوانید وعمل کنید.
عسل اعرابی
۱۴۰۱/۱۲/۱۸
این کتاب برای افرادی که کمالگرا هستن میتونه بسیار مفید واقع بشه، چرا که این کتاب مرکب شدن تمام فعالیت‌های کوچکی که در راه رسیدن به هدف اصلی نقش دارن رو شرح میده و جایی از کتاب فرمول شانس رو تعریف میکنه میزان آمادگی هر فرد برای استفاده از فرصت‌های پیش آمده مساوی هست با خوش شانسی یا بد شانسی یعنی شانس برای همه هست بستگی به این داره که تو اون موقعیت به وجود اومده هر کسی چقدر توانایی استفاده و بهره برداری از اون شانس رو داشته باشه.
Elahe Arabkhani
۱۴۰۱/۶/۶
خیلی وقتا هدفای زندگیمونو خانه آنچنانی و ماشین فلان قیمتی و اینجور چیزا قرار میدیم که صد البته با برنامه درست قابل دستیابیه. ولی اول باید عادت‌های کوچیک و اساسی و درخودمون نهادینه کنیم. همون‌ها کمک خواهند کرد که کم کم به هدفهای بزرگمون برسیم. این کتاب کمک می‌کنه با قدمای کوچیک اما بصورت متناوب عادت‌های بد رو حذف و عادت‌های خوب رو به زندگیمون اضافه کنیم و در گذر زمان نتیجه همون قدمای کوچیک رو حالا که مرکب شده بصورت چشم گیری ببینیم.
mahan
۱۳۹۸/۱/۲۰
برای این کتاب عالی با گوینده عالی بیایید شنونده و عملگرای عالی باشیم. کتاب‌های موفقیت پر بار و بسیاری رو خوندم ولی به نظرم این کتاب با توجه به پیوست‌های اخر کتاب، کتاب کامل تری است و درک بهتری از شخصیت فردی به خواننده (شنونده) می‌دهد. از جمله کتابهایی است که اگر فقط همین یک کتاب را بخوانیم و به ان عمل کنیم، ۱۰۰٪ به موفقیت در زمینه دلخواهمان میرسیم.
ممنون از کتابراه برای هدیه این کتاب. امیدوارم همگی سال پر باری پیش رو داشته باشیم.
حسن اکران
۱۳۹۷/۱۱/۲۰
درحوزه روانشناسی موفقیت کتاب‌های دارن هاردی یه سروگردن از بقیه نویسنده‌ها بالاتره, به همه توصیه میکنم
مهدی سیوف
۱۴۰۰/۴/۲۵
درود، بهترین کتابی است که تابه حال خوانده‌ام میتوانم بگویم کاربردی‌ترین کتابی است که درمورد موفقیت فردی نوشته شده است و واقعیت محض است. برای رسیدن به موفقیت هیچ راه میانبری وجود ندارد باتلاش زیاد وتداوم وپیگیری زیاد میتوان به آن چه میخواهی برسی واین کتاب فوقالعاده است وبهت کمک میکنه تا به نتایج عالی دست پیدا کنی من خودم مدتی است دارم به راهکار‌های این کتاب عمل میکنم واقعا جواب میده. به امید روزهای خوب...
امیر ارسلان مهدوی
۱۴۰۰/۱/۱۱
دوستان این نظر بنده بعد از گوش دادن به کل کتاب هستش و میخوام تجربیاتم رو به طور خلاصه بگم، این کتاب واقعا جزو کتاب‌هایی هستش که بر خلاف کتاب‌های دیگه به شما راهکار میده و به شما میگه که برای موفقیت و رسیدن به هدف باید چه کارهایی رو انجام بدین و کارهایی که خودش انجام میده رو پیشنهاد میکنه، و چیزی که من از این کتاب یاد گرفتم این بود که چطور تو هدفم با ثبات باشم و تسلیم نشم. مخلص شما امیر ارسلان مهدوی🙏
Sadegh Ktch
۱۳۹۹/۸/۲۷
به نظرم کتاب اثر مرکب ماندگارترین اثر هست از لحاظ موفقیت شخصی با کلی نکاته ریز و درشت که قطعا هر ادمه معمولیو میتونه تبدیل به یک انسانه موفق بکنه (یکی از معیارهای موفق بودن پولدار بودنه)
شاید خیلی‌ها بگن ما خوندیم و هیچ نتیجه‌ای نگرفتیم که باید عرض کنم‌ی نکته وجود داره و اونم اینه که طبق گفته کتاب تمامی نکات رو رعایت کنن و سبک زندگی شونو مطابق با خواسته‌های دارن هاردی تغییر بدن شک نکنید که بهش میرسید
حسین آذر
۱۳۹۹/۱/۳۱
به نظرم این کتاب خیلی محتوای خاصی نداره. در مقایسه با کتابهایی مثل ترن موفقیت، قورباغه را قورت بده، مدیریت زمان و... خیلی تکنیکهای خوبی رو معرفی نمیکنه. کل کتاب درباره اینه که یک کار خوب کوچک رو در مدت زمان زیاد طولانی انجام بدین تا اثر خوبی داشته باشه و چند تا مثال میزنه. به نظرم خود کتاب محتوایی نداره و بیزینسیه. درباره صدای گوینده هم خیلی خوبه، در مقطع‌های مختلف قطع میشه اما برای بهبود کیفیت کار پیشنهاد میدم از موزیک‌های متنوع تر، توقف‌های معنادار تر استفاده بده. ممنون از کتابراه.
samin ha
۱۳۹۹/۱/۱۲
خوندن یا شنیدن این کتاب بسیار بسیار خوب و کاربردی و به همه کسانی که خواهان برنامه ریزی درست و عاقلانه در زندگیشون هستند توصیه می‌کنم. من خیلی لذت بردم و می‌خوام نسخه اصلی کتاب رو هم بخرم. به نظرم از جمله کتاب‌هایی است که سالی چند بار باید گوش کرد و به توصیه هاش عمل کرد.‌ای کاش در مدارس به جای اون همه مطالبی که خوندیم و به هیچ دردمون نخورد این چیزها رو هم بهمون یاد می‌دادن و باهامون کار می‌کردن. 🌹
1 2 3 4 5 6 >>