نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی توران میرهادی - شهرداد میرزایی

مرتب‌سازی: پیش‌فرض
سیما آقایی
۱۳۹۸/۹/۵
افتخار داشتم که در مدرسه فرهاد مربی تئاتر باشم. گرچه هیچگاه هم عصر توران خانم در مدرسه حضور نداشتم، اما جای جای مدرسه بوی ایشان را میشد حس کرد. تصور اینکه روزی ایشان در کلاسها و راهروی مدرسه قدم میگذاشتند دلچسب بود، به معنی واقعی کلمه ساختار معماری مدرسه جامعه‌ای مدنی را به نمایش میگذاشت، اما غم انگیز آنجاست که در حال حاضر هیچ ردپای علمی و حتی اسمی از ایشان در مدرسه یافت نمیشود و حتی یک جلد از کتب ایشان در کتابخانه نیست، دانش آموزان نیز هرگز اسم ایشان را به گوش نشنیده‌اند. تا جایی که در توان داشتم با همکاری مدیر مدرسه دانش آموزان را با این نام آشنا کردیم و نهالی در حیاط مدرسه به یاد ایشان کاشته شد، اما صد افسوس که هرگز کافی نیست.
آمنه اوجی
۱۴۰۲/۳/۶
خواندن این گفتگو و نظرات خانم میرهادی برای من بسیار جالب بود و واقعیات زیادی را برای آموزش کودکان برای من روشن کرد. موضوع اشتباهات رایج در آموزش امروز فرزندانمان مانند وجود مدارس تیزهوشان و رده بندی بچه‌ها از نظر هوش و چه ساده در صحبت‌های خانم میرهادی مطرح شد. به امید روزی که افرادی مانند خانم میرهادی سکان آموزش‌ و پرورش فرزندانمان را بر عهده بگیرند.
اکرم سپه دوست
۱۴۰۲/۱/۲۰
این کتاب رو با توجه به شناخت محدود نسبت به خانم میرهادی تهیه کردم. که هم بتوانم بیشتر ایشون رو بشناسم و هم از تجربیاتشون استفاده کنم. اما متاسفانه این کتاب خیلی خلاصه و کلیاتی از مجموع فعالیت‌های ایشون است.
Melika safizadeh
۱۴۰۲/۶/۱۷
کتاب جذابی بود. چه بانوی بزرگی. چقدر مسرورم از مطالعش. صدای راوی هم عالی. مختصر و مفید. اینکه خیلی کش نداده بود داستان، عالی بود. لذت بردم. و به همه پیشنهاد می‌کنم که این کتاب از دست ندن.
سارا برخوردار
۱۴۰۱/۷/۲۷
خلاصه کتاب بسیار عالی بود. لازمه آموزش و پرورش در ایران خوندن کتابهای توران میرهادی است، وزیر آموزش و پرورش باید قبل از قبول وزارت حتما کتابهای ایشون رو به عنوان مرجع مطالعه کنند
گل اندام نصیرفروزی
۱۴۰۰/۹/۱۸
کتاب خوبی است ولی خیلی خلاصه گفته شده کاش مباحث بیشتری را در یک کتاب صوتی قرار میدادن اما مطالب جالب بود. با تشکر
ماریا رحیمی
۱۳۹۸/۴/۱۲
اگر دغدغه آموزشی در ایران دارید، این کتاب کوتاه جزو منابعی است که به گوش دادنش نیاز خواهید داشت
رقیه سبحانی
۱۳۹۸/۷/۱۷
کتابهای دیگه توران میرهادی هم بذارید
نصیبه صفرنژاد
۱۴۰۱/۷/۲۵
خیلی خوب بود کاش صوتی کتاب‌های دیگه‌ای از ایشون هم بزارید
مریم هیئت اصفهانی
۱۳۹۹/۶/۱۲
واقعا چقدر الان نیاز داریم به همچین نگرش هایی
سوده رمضانی
۱۳۹۹/۹/۴
واقعا عالی و شنیدنی و صدالبته تاثیرگذار︎!
پدرام قائدشرفی
۱۳۹۸/۱۲/۲۶
از هر نظر مفید و عالی