نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی دزدی هنر است! - آلکساندر کوپرین

مرتب‌سازی: پیش‌فرض
Pejman Pirmoradi
۱۳۹۹/۹/۲۹
یادمه قدیمترها اون زمان که کتاب از نوع‌ کاغذیش از نون شب واجب تر بود و عطش مردم باعث فروش هر چیزی که چاپ شده بود میشد، بعضی از ناشرها کارهای کوتاه و بعضا ناموفق نویسنده‌های بزرگ رو که اغلب توی آثار دیگه شون هم اومده بود رو جمع میکردن و با اسامی اون بزرگان و تیتر جدید چاپ میکردن که فروش بره، این مجموعه هم از همون نمونه هاست. آثار مزخرف نویسندگان بزرگ..
محمد دکتران
۱۳۹۹/۱۰/۱۰
۱- رمان‌های انتخابی، جز رمان "دزدی هنر است" اثر الکساندر کوپرین و "جای گلوله" اثر پوشکین، رمان‌های ضعیفی (نسبت به رمان‌های برادران کامازوف و قمارباز و...) بودن.
۲-صدای راوی مثل صدای آقای سلطان زاده شنونده را جذب و غرق در رمان نمی‌کرد.
Z .
۱۳۹۹/۷/۱۳
چقدر زیبا و بی نظیر مانند سایر آثار ایشان که به جرات میتوانم بگویم آثار ایشان من را به کتاب خوانی معتاد کرد. گوینده نیز در افزودن جذابیت این کتاب اصلا بی تاثیر نیستند. با تشکر از مجموعه‌ی کتابراه که خواندن و تهیه‌ی کتاب را آسان و ارزان کرده‌اند.
پارسا محمدی
۱۳۹۹/۹/۱۴
اگه برادران کارامازوف و جنایات و مکافات رو با صدای آقای سلطان زاده گوش دادین پیشنهاد میکنم به هیچ وجه این یکی رو نخرید چون بد جوری تو ذوقتون میخوره. من که پشیمون شدم. این ستاره فقط برای ثبت دیدگاه.
ali Aram
۱۴۰۲/۱۲/۲۹
کتاب خوبیه Temسرقلم نویسنده داشت وخوب بدعالی باهم داره. جذابیت خودش داره. چند داستان برای من جذابیت معنوی سیاسی داستانی داشت. مبالغه نمیکنم. خوبه بخونید
محسن نادری
۱۴۰۰/۱۰/۲۲
داستان هایه جذاب و کوتاه از بهترین هایه جهان. حتما سرگرم کننده اس ولی خیلی تاثیر گذار نبودن
محمد علی پارسا
۱۴۰۰/۱۱/۲۵
کتاب زیبا و شنیدنی. داستان فقر و ایمان بسیار جذاب
شهرام زنگی بند
۱۴۰۱/۹/۲۲
بی نظیر و من که خیلی خوشم اومد
Saeer Noorani
۱۴۰۰/۹/۶
بسیار سرگرم کننده بود
ع خانی
۱۴۰۰/۱/۱۸
زیبا، مفید، آموزنده و کارآمد
Mason Sauron
۱۴۰۳/۱/۸
عالی بود ممنون