نقد، بررسی و نظرات کتاب پوتین‌های مریم - فریبا طالش پور

مرتب‌سازی: پیش‌فرض
م ن
۱۴۰۱/۳/۲۱
رمان‌های دفاع مقدس عالین، بهترین هاشون دا، سرباز کوچک امام، نورالدین پسر ایران، خاک‌های نرم کوشک، حکایت زمستان، پایی که جا ماند، فرنگیس، من زنده ام، هست. با خوندن این کتابا واقعا باید به زنان و مردان این سرزمین افتخار کنیم در جواب اون آقایی که گفته بود منم عمرمو در جنگ هدر دادم باید بگم عمر انسان خواه نا خواه تموم میشه و انسان طبق فرموده خداوند در خسران و ضرره مگر اینکه کار نیک کنه پس چه کاری بهتر از خون دادن برای دفاع از وطن و اسلام آرزوی من و حسرتم بعد از خوندن این کتابا این بود که‌ای کاش در زمان جنگ منم سنی داشتم تا اونجا خدمت کنم و قطره‌ای از خونم روی خاک وطن عزیزم وبرای دفاع از اسلام میریخت خداوند مارو با شهدا محشور کند انشاءالله.
زهرا بهارلویی
۱۴۰۳/۱/۱۰
سلام، به نظرم این کتاب یه جورهایی مکمل کتاب دا بود، البته یه جاهاییش همخوانی نداشت، مثلا توی کتاب دا خانم زهرا حسینی میگن که چادر اصلاداز سرشون نمیوفتاده توی خرمشهر ولی توی این کتاب نوشته یه دختری اومد با مانتو که اسمش زهره حسینی بود و مانتو تنش بود.
ولی در کل مختصر و مفید وقایع روزهای اول جنگ توی خرمشهر رو به تصویر کشیده بود.
Sepid Mmm
۱۴۰۲/۱/۲۸
وقتی این چنین کتاب‌هایی و میخونم به مردم کشورم در اون برهه افتخار میکنم چجور شیر زنایی بودن که مقابله کردن یه جوری ایستادن
محور کتاب شبیه کتاب دا بود ولی در مقایسه واقعا نمیتونم بگم کدوم بهتر بود چون از کدوم خودش داستانی داشت
هادی حسن ابادی
۱۳۹۸/۱۱/۲۵
چقدر جالب بود. و جالب تر اینکه حتی یک بار اسمی از خانم زهرا حسینی ( (دا) ) نیاورده. نه ایشان و نه بقیه مجاهدان خرمشهر!!! خیلی جالبه واقعا!
نسترن کیان
۱۳۹۹/۸/۲
سلام
درکتاب صباح بارها نام خانم زهرا (زهره) حسینی آمده همچنین دراین کتاب هم چندبارنامشون اومده تعجب میکنم میگیدنیومده
Mohammad Mohammad Panah
۱۳۹۸/۵/۶
دلیلی برای مقایسه این کتاب با دا نمیبینم
ولی انصافا صداقت ایشون برای تعریف برخی جزییات ستودنیه.
خیلی خیلی خوب بود
محمد محمد
۱۴۰۱/۱/۱۸
خوب مناسب و شیوا