نقد، بررسی و نظرات کتاب بابک خرم دین دلاور آذربایجان - سعید نفیسی

مرتب‌سازی: پیش‌فرض
مهدی محمودآبادی
۱۳۹۹/۲/۲۲
بادرود فراوان، قطعا با خواندن یک کتاب نمیشود قضاوت کرد. وبدون تعصب باید حق را دید والا ان حق هم باطلی بیش نیست. هر چه که مطابق با فطرت انسان باشد قبول هست. در طول تاریخ همیشه جنگ و خونریزی و کشته شدنها بوده است. اما باید دید که دوطرف دعوا کدام حامی انسان و معبود پاکی که انسان باید اورا عبادت کند، هستند. چه کسانی برای خدا و رهایی انسانها از بندگی صاحبان زر و زور مبارزه کردن وچه کسانی برای بنده کردن انسانها. قطعا آنکه خدا باور باشد راحت تر میتواند تشخیص دهد. سربلند باشید.
کاربر دانایی
۱۳۹۸/۹/۲۶
کتابهایی که باعث بیداری وآگاهی جامعه گردندباید نویسندگانش را محترم شمرد، کسانی که برای انسانت گام برمیدارند را باید ارج نهاد کسانی هم که باعث آسانی ارتباط بین نویسنده اثر و قهرمان اثر هستند امید آنکه در همه جا موفق باشند
Hamed FRJ
۱۳۹۸/۹/۱
درود... چندی است که میکروب‌های پانترکیست در آذربایگان (زادگاه من) اقدام به دروغپراکنی می‌کنند و هرچه می‌خواهند از قهرمانان ملی ایرانشهر سوءاستفاده می‌کنند و به گمان خالی بودن بیشه شیران؛ ترکتازی پی گرفته‌اند... بد نیست با انتشار چنین حقایق تاریخی‌ای دهان کثیفشان را الی الابد ببندیم.
ai.gin turk
۱۳۹۹/۵/۱۴
اولاش یکم دیدگاه مختلف و تو کتابای مختلف آدمو گیج میکنه، برای من که زیاد دایره لغویم پهناور نیست بعضی کلماتش سخت بود و متوجه منظور نمیشدم اما بازم ممنون از نویسنده عزیز که مارو با اسطوره هامون بیشتر آشنا میکنن.
علی رشیدی جوان
۱۳۹۹/۵/۷
واقعا خسته نباشید دارید خداقوت که با این کارزیبا یک کتاب خانه همیشه همراه را برای ما به ارمغان اوردید تا شاید کمی سطح مطالعه ایران وایرانی را بیشترکنید تا ماهم به خودمون ببالیم که مثل دیگر موضوعات روز دنیا ایران هم سری در بین سرها باشد. تشکر و خداقوت
Sayn a
۱۴۰۰/۴/۲۲
من دارم پر در میارم 😆😆😆
طرف زرتشتی بوده اونم نه زرتشتی معمولی، پیرو دین مزدک بوده.
بهت افتخار میکنم دلاور 🙏🏻🌹
فربد طهماسبی
۱۳۹۹/۲/۲۸
مثل تمام پژوهش‌های شادروان نفیسی عالی
مرتضی نجف آبادی پور
۱۴۰۰/۲/۲۶
جابجایی بین صفحات امکان پذیر نیست