نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی زبان بدن - الیزابت کونکه

مرتب‌سازی: پیش‌فرض
Rf Sanandaj
۱۳۹۹/۱۲/۱۱
وقتی که کتاب رو کامل می‌خونی وبعد باحالات بدنت ونحوه حرف زدنت دربین مردم یک مقایسه کامل وبه دقت می‌کنی اون وقت بودفهمیدم که۱۸۰درجه برعکس کتاب عمل میکردم درکل کتاب باعث ایجادیاتقویت ارتباط اجتماعی در افراد ضعیف یاحتی حفظ ارتباط اجتماعی در افرادی که ارتباط اجتماعی قوی دارندمیشه امانبایدانتظار داشت که تنهاهمین کتاب کل نتایجی رو که میخواهیم حاصل کنه بلکه مشکل اینه شخصیت آدم چند بعدی وپیچیده است وهرکس یک نوع مشکل به خصوص به خودراداردوبایدخیلی جنبه هارابرطرف کردمثلااعتمادبه نفس وپشتکاروصبروبه دست آوردن ثروت وموفقیت وجایگاه اجتماعی ‌وخجالتی‌نبودن و..... که متاسفانه درهرفرد‌یک نقص وجودداره و همین حرف زدن وارتباط اجتماعی روکمی ضعیف ترمیکنه ولی اگه کتاب رو فقط ازلحاظ حالات بدن درزمان حرف زدن یاسکوت یا احساسی شدن و واکنش نشان دادن بخوانیم خیلی کامل بودممنون.
Amirtaher Shahri
۱۴۰۲/۱/۲۳
احتمالا همه دوستان اصطلاح mimic را شنیده اید و حالت‌های صورت که تقلیدی و علامتی از حالت‌های روحی بدن مانند خوشحالی ناراحتی هیجان ترس عصبانیت و بیشمار حالت دیگر را بیام میکنند. تصور کنید اگر فردی کامل و جامع به این علایم واقف باشد چقدر راحت می‌تواند بدون اینکه نیازی به اثبات حرف طرف مقابل داشته باشد به طور واقعی و دقیق از احساسات و حالت‌های روحی آن با خبر شود و بسیار سخت هست کسی بتواند برخلاف احساسات واقعی خود حرکات و میمیک متفاوتی بروز دهدمگر اینکه افراد بسیار خاص و دوره دیده که در پستهای حفاظتی و اطلاعاتی کشوری کار میکنندوگرنهددر حالت عادی استفاده ازاین حالت‌ها دررسیدن ما به احساس واقعی افراد و برای مثال رضایت یا عدم رضایت آن‌ها از چیزی یا کسی بدون آنکه چیزی بگویند و بدون آنکه نیازی باشد گفته‌های آن‌ها را قبول کنیم، به واقعیت دست خواهیم یافت و این امری بسیار مهم در تمام ابعاد زندگی همه انسان‌ها میباشد. در این کتاب بطور جامع صحبت دراین رابطه بصورت تفضیلی تحت عنوان زبان بدن پرداخته شده است و هر انسانی روزی برای تشکیل خانواده برای انتخاب شغل و تجارت و مسایل مهم زیادی نیازمند افراددیگر خواهد بود و انسان ذاتا موجودی اجتماعی هست پس دانستندو پی بردن به احساس‌ها و برداشت‌های واقعی افراد در موفقیت ما و نتیجه بخش بودن انتخابهای ما بدون شک نقش اساسی و بنیادی داشته و دانستن این احساسات به ضرس قاطع نیازمند شناخت ما ار حالت‌های روحی همنوعان خود بوده و اینکه چگونه بتوانیم آن‌ها را ترجمه و تفسیر درست بکنیم.
این اثر را چه به افراد علاقه مند به کتاب یا غیرعلاقه مند چه باسواد و بیسواد چه پیر چه جوان چه مرد چه زن و هر مورد دیگر نباید دسته بندی کرد باید همه افراد مطالعه کنند.
با تشکر از کتابراه🌹
ن د ا ز ر ن د ی
۱۴۰۲/۷/۱۶
خوبی کتاب صوتی بودنش نیز است. زبان بدن، الیزابت کونکه، ترجمه مریم هدایتی، ساده و روان زبان بدن را بیان کرده است و این مهم هم امتیاز دیگر کتاب است. مزیت‌های دیگر کتاب زبان بدن: بسته به نیاز هر فرد می‌توانید به آن بخش از کتاب مراجعه کنید و مطالب مسلسل وار و پشت سرهم مرتبط با هم نیست. و این در دنیای سرعت کارآمدتر است و اطلاعات کیلویی نمی‌دهد! کتاب برای مادر و فرزند و دوست و رئیس و کارمند و مربی و مشاور و خریدار و فروشنده کد رمزهایی از بدن را به فایده بیان می‌کند. معایب کتاب زبان بدن: کتاب برای شروع مفید است و این از اهداف نشر دامیز است اما تخصص را در کتاب‌های علمی تر جستجو کنید. شناخت زبان بدن در فن بیان و تاثیرگذاری بیزنس و اجتماع امری غیرقابل انکار است و بخش‌های انتهایی کتاب الیزابت کوچکه مطالب جالب تر و موثری بیان شده است. شنیدن کتاب از ابتدا تا انتها سبد شما را پر از تخم مرغ می‌کند و دست پر شما را راهی می‌کند.
رضا میری
۱۴۰۲/۳/۲۷
با سلام و درود و تشکر ویژه از کتابراه بابت ارائه این اثر گرانقدر. قبلاً کتاب‌های دیگری هم از زبان بدن مطالعه کرده بودم اما به نظرم کتاب فوق از خیلی جهات کامل تر و بهتر بود کما اینکه در هر فصل با ذکر داستان‌ها و نمونه‌های واقعی به تفهیم هرچه بیشتر مطالب کمک میکرد، همچنین لحن و بیان زیبای گوینده هم به شیرینی و جذابیت شنیدن آن کمک شایانی می‌کند. در کل به نظر می‌رسد این کتاب برای تمامی سنین مفید واقع گردد و با دانستن آن می‌توان زندگی شخصی و کاری بهتری از خود را به نمایش گذاشت و تا حدی به شناخت ما از افراد مختلف هم کمک مؤثری می‌کند. از جهت دیگر در میان مطالب گوناگون مطرح شده در لابلای آن به فرهنگ‌ها و آداب سایر کشورها و مناطق گوناگون نیز اشاره شده که می‌تواند به افرادی که به واسطه موقعیت شغلی یا اقامتی خود مجبور به سفر به کشورهای مختلف هستند کمک خوبی باشد. با سپاس فراوان و آرزوی سلامتی و سربلندی برای همه‌ی عزیزان.
مصطفی عزیزی
۱۴۰۲/۳/۳
با درود فراوان خدمت کتاب دوستان گرامی. کتاب خوب و جامعی به نظر می‌رسه و نیاز داره که با دقت گوش کنید و یا مطالعه شود که بتوان به راحتی تحلیل کرد رفتارها و حرکات اطرافیان و چه بسا خودمان را در مواقع و شرایط گوناگون اجتماعی. در اینجا نویسنده با توانایی و اطلاعات خوبی بیانگر حرکات بدن می‌باشد که با تکیه بر علم روانشناختی و تجربیات متعدد از کشورهای دیگر به صورت کلی و در قالب کتابی موثر مخصوصا برای این زمانه که ارتباطات حرف اول را می‌زند به خواننده منتقل می‌کنه مفاهیمی را که برای زندگی شخصی بسیار کاربردی خواهد بود. اشاره کردم که نیاز به تامل و دید باز داره مطالعه این کتاب که از ترجمه‌ی بسیار خوبی برخورد داره و خوانش بسیار مطلوب که تجربه‌ی شنیدن خوبی از این اثر را به شنونده القا می‌کنه. سپاس از تیم خوب کتابراه برای این کتاب خوب.
Behruz guy
۱۴۰۲/۱/۱۸
سلام، به نظر من کتاب صوتی "زبان بدن" نوشته الیزابت کونکه، یک کتاب جالب و مفید است که به ما کمک می‌کند تا با استفاده از زبان بدن، بهترین شکل ممکن با افراد ارتباط برقرار کنیم. در این کتاب، نویسنده با بهره گیری از مطالعات روان‌شناسی و رفتار شناسی، راهکارهایی را برای بهبود ارتباطات انسانی ارائه مانند و می‌دهد.
مفاهیمی برقراری ارتباط چشمی، حرکات دست صداقت در بیان، توسط نویسنده بررسی شده و به صورت جذاب و قابل فهمی به ما توضیح داده می‌شوند. به نظر من این کتاب برای همه‌ی افرادی که به دنبال بهبود ارتباطات خود هستند، بسیار مفید است. به راحتی قابل فهم و قابل دسترسی است و برای شنیدن به صورت صوتی نیز موجود می‌باشد. به طور کلی، توصیه می‌کنم که این کتاب را گوش کنید و از محتوایش بهره‌مند شوید.
پرویز معین
۱۴۰۲/۱/۱۳
نویسنده درباره‌ی اهمیت و تأثیر زبان بدن بر روی ارتباطات انسانی میگوید و کتاب با بیان مثال‌هایی ساده و قابل درک، به خواننده‌ی خود کمک می‌کند تا به درک بهتری از نحوه‌ی استفاده از زبان بدن در روابط انسانی برسد. از مهمترین مباحثی که در این کتاب مورد بحث قرار گرفته، می‌توان به تأثیرات مثبت و منفی حرکات بدنی و ارتباط آن‌ها با احساسات، پوزیشن‌های مختلف بدن و نحوه‌ی استفاده از آن‌ها در ارتباط با دیگران و همچنین نکاتی برای پیدا کردن شغل و موفقیت در مصاحبه‌های شغلی اشاره کرد. این کتاب مخاطبان مختلفی مانند دانشجویان، افراد علاقه‌مند به روانشناسی، کارآفرینان و افرادی که در زمینه‌ی فروش، بازاریابی و مذاکره فعالیت می‌کنند، را به خود جذب می‌کند.
ALI REZAEI
۱۴۰۲/۱/۶
کتاب خوبی بود به موضوع جالب و جدیدی پرداخت که اغلب زیاد بهش توجه نمیشه...
نویسنده به خوبی از پس نگارش کتاب برامد و توانست اطلاعات خوبی از این مطلب بدهد
با مثال‌های کاربردی و مفیدی که ارائه شد توانست فهم و درک کتاب اسون تر شد و مخاطب بهتر این مطالب را بفهمد
این کتاب به جای ارائه مطالب زرد مطالب خوبی رو ارائه کرد و میشد گفت که اطلاعات کاربردی در دسترس گذاشت و همچنین برنامه‌های عملی خوبی داشت برای اجرای آموزه‌های کتاب
درکل کتاب خوبی بود و مهمتر از همه میتوان به راوی اشاره کرد که به شدت خوب گویندگی کرد
محمد پوران دوست
۱۴۰۲/۱/۹
با سلام. کتاب خوبی هست. نکات درست و دقیقی رو بیان کرده و به ریز مطالب پرداخته. از تفاوت کشور‌ها و فرهنگ‌ها و تاثیر آن‌ها بر زبان بدن گفته. زبان ساده بیان در کتاب و البته ترجمه خوب تاثیر زیادی برای خوانده یا شنونده داره.
نکته جالب درون کتاب برای من تفاوت زیاد مردم ژاپن با دیگر کشور‌ها بود که چند بار بهش اشاره شده بود
در کل دانستن زبان بدن برای افراد چیزه خوبیه و کاربرد‌های زیادی در زندگی شخصی هر فرد میتونه داشته باشه. این کتابو به دوستداران کتاب، نویسنده‌ها، دوستداران تئاتر و سینما و بازیگران و البته به اشخاص مافیا باز توصیه میکنم
حامد جامه بزرگی
۱۴۰۱/۹/۱۴
من از این کتاب واقعا لذت بردم، حقیقتا من احساس خوبی بعد از گوش دادن به این کتاب صوتی داشتم، نگاه من به صورت فردی به اشخاص جامعه بعد خوندن این کتاب تغییر کرد، احساس میکنم بعد از متوجه شدن خیلی از حرکات افراد، کمی نسبتا آرامش و تسلط بیشتر به خود دارم، امروزه برای کسب و کار و روابط اجتماعی داشتن مهارت زبان بدن واقعاً کاربرد زیادی برای رشد فردی داره، واقعاً نکات مفید و عالی داشت، سپاسگزارم کتابراه ❤🌷😘🙏
Ehsan Abazadeh
۱۴۰۲/۵/۱۶
کتاب معمولی بود ولی‌ای کاش متنی بود چون شرح زبان بدن نیازمند تصویره تا بتونه مطلب رو برسونه. زبان بدن مقوله‌ای واقعا پیچیده است و یک مجموعه رو در بر میگیره نه یک فعل مشخص مثلا نمیشه صرفا با دیدن دست به سینه بودن فرد به این رسید که فرد مخالفه. کتاب کاملی به همین نام یعنی زبان بدن نوشته آلن پیز وجود داره که خیلی خوب توضیح داده و دارای تصاویر هم هست در کتابراه هم موجوده توصیه میکنم این کتاب رو دریافت و مطالعه کنید و واقعا جذابه
محمد علی فراهی
۱۴۰۳/۱/۶
این کتاب به ما کمک می‌کند تا با زبان بدن آشنا شویم و یاد بگیریم که نشانه‌ها و حالات مختلف آن را تفسیر کرده و در ارتباطاتی که با دیگران برقرار می‌کنیم، رفتار مناسبی نشان بدیم و نتیجه مطلوبی به جا بگذاریم.
این کتاب را به تمام کسانی که دوست دارند با زبان بدن بیشتر آشنا شوند پیشنهاد می‌کنم. اگر دوست دارید به وسیله زبان بدن با دیگران ارتباط برقرار کنید یا بر دیگران تاثیر بگذارید، این کتاب به شما کمک می‌کند.
Nasir jadgal
۱۴۰۲/۱/۱۴
کتاب در نوع خود، کتاب خوبی بود نقاط قوت و البته ضعفی هم داشت. از نقاط قوت ش میشه به دسته بندی مطالب، بیان حکایت و فعالیت در هر موضوع اشاره کرد و چیزی که به نظرم میشه به عنوان ضعف البته در این نسخه صوتی ازش یاد کرد مصور نبودن اون بود که مخاطب نمیتونه حرکت بدنی مورد اشاره گوینده رو در ذهنش ترسیم کنه چه بسا ممکنه تفسیر اشتباهی هم از طرف مخاطب به دنبال داشته باشد.
با این وجود شنیدن کتاب رو توصیه می‌کنم.
Pary.poory
۱۴۰۲/۱/۸
دوست داشتم برای من که اصلا اطلاعاتی در مورد زبان بدن نداشتم در همان ابتدای خواندن نکات و راههای بسیار روشنی رو به روی من باز کرد مثال زبان بدن ما اصلا تطابق با آنچه مامیخوایم نداره، در حالیکه ۵۵درصد ارتباط ما رو با دیگران تشکیل میده و اثر مفید وبسیاااار زیادی از همان ابتدای مطالعه بر زندگی خصوصا خونوادگی من داشت... و به نطر من آگاهی و کشف وتجربه‌ی زبان بدن واجب و اجتناب ناپذیراست،
KaMaL Ebrahimi
۱۴۰۲/۷/۹
موارد مفید: کتاب به شکل کلی موارد عمومی مربوط به رفتارهای غیرگفتاری رو به تک به تک تشریح داده برای کسانی که دوست دارند این نکات رو بصورت ظریف براشون گفته بشه خوبه موارد منفی: کتاب بیش از حد نیازش طولانی هست و میشد خلاصه تر همه این موضوعات رو توضیح دادهو از سمتی حس میکردم کتاب بخش دیگری رو نیاز داره که کامل بشه و همه موارد رو یکجا به نهایت برسونه، به حس رضایت کلی از کتاب نرسیدم
علی حقگو
۱۴۰۲/۳/۹
من کتاب‌های زیادی در زمینه روانشناسی و حوزه زبان بدن خوندم و گوش دادم. ولی به جرأت میتونم بگم که این کتاب یکی از بهترین کتاب‌هایی بود که در این زمینه شنیدم. در کل انتشارات دامیز، کتاب‌های خوبی رو ارائه میده. این کتاب با شرح تمامی جزئیات زبان بدن و حالات چهره در موقعیت‌های مختلف اجتماعی و برخورد با دیگران ارائه میده و همچنین یاد میده که چطور زبان بدن بقیه رو متوجه بشیم.
جواد محمدی
۱۴۰۲/۱/۸
درسته که الان خیلی‌ها در مورد زبان بدن چیزهایی خوندن و شنیدن و شاید خیلی نشه توی سطوح بالای مدیریتی و مذاکره‌ای بهش اعتماد کرد، ولی بازم مطالعه و گوش کردن به این کتاب رو به همه بسیار زیاد توصیه میکنم چون اصولی رو آموزش میده که به هرحال شما باید بدونید و ندونستنش خیلی میتونه به ضررتون تموم بشه مخصوصا اگه در زمینه مذاکره یا تدریس یا موقعیت‌های مدیریتی مشغول به کار هستید
بهنام هادی
۱۴۰۲/۱/۷
کتاب، نشان دهنده ابرازاحساسات توام با تفکر انتزاعی یادرلحظه هست که بصورت نمادین ازاحساس مانسبت بتفکردرونی یا واکنشی یا حضور تازه یاسفری به گذشته هامی باشد. ومی توان تقریبا بعضی ازحرکات بدن، یاهمان زبان بدن رانشان کدام حالات روحی هست یک تفسیر بداهه داشت. ولی میتوان اززبان بدن برای ابراز هدف گفتاری کلامی وبی کلامی استفاده کرد. وازنشانه هاپی به چالش فردی وارتباطی برد. وبه اصلاح خودپرداخت.
محمدرضا محمدیوسفی
۱۴۰۲/۱/۹
عالی بود
ضمن اینکه واجب ما حتما زبان بدن رو یاد بگیریم، به ما زبان بدن در روابطی که برقرار میکنیم کمک میکنه و اگر این زبان فوق العاده کاربردی رو یاد بگیریم دیگه نیازی به استفاده از صدا و کلمه نداریم. به طور کلی ٪۷صداو٪۳۷کلمات و ۵۵ درصد زبان بدن در روابط به ما کمک می‌کند.
پیشنهاد میکنم که حتما این کتاب فواق العاده رو بخونید، بهتون در ارتباطات کمک میکنه.
هانا عبدلی
۱۴۰۲/۱/۹
یادگیری اصول زبان بدن برای همه از واجباته‌. خیلی وقت‌ها پیش میاد که در موقعیت‌های مختلف با وجود انکار زبانی متاسفانه با حالات بدن عصبانیت و خشم خودمون رو نشون میدیم. این کتاب برخلاف روانشناسی زرد که تمام موضوعات رو هیجانی و خارخ العاده نشون میده به بررسی واقعیت‌ها پرداخته و روش‌های مدیریت بحران با استفاده صحیح از علم زبان بدن رو آموزش میده.
سمیه محمد باقری
۱۴۰۲/۲/۶
سلام کتاب جالبی مثل یه برنامه درسی پیش میره اول موضوع رو توضیح میده بعد داستان میگه بعد تمرین میده 😄 من همه کتاب رو گوش ندادم فقط قسمت‌های که دوست داشتم در موردش بدونم رو گوش کردم تو این کتاب فصل اول تا اخر به هم مرتبط نیست یعنی نیاز نیست از اول کتاب گوش کنی میتوانی قسمت‌های که دوست داری را گوش کنی
تشکر از کتاب راه
یعقوبی
۱۴۰۲/۱/۳۱
اگر شما یک چهره مشهور سیاسی، یکی از اعضای خانواده سلطنتی یا فرد شناخته‌ شده‌ای در دنیای هنر بودید و تمام زندگی‌تان زیر ذره‌بین قرار می‌گرفت، به اهمیت تک‌تک حرکاتتان پی می‌بردید. اما حتی اگر یک فرد کاملا معمولی هم باشید، می‌توانید با زبان بدن آشنا شوید تا از این طریق هم دیگران را تحت تاثیر قرار دهید و هم روابطتان را بهتر و قوی‌تر کنید.
رستمی
۱۴۰۲/۱/۱۱
با سلام زبان بدن چیزیه که خیلیا فکر میکنیم میدونیم چطوریه اما وقتی که جلوی آیینه با خودت کار میکنی مخصوصا برای اشخاصی که باعموم افراد سروکاردارن وباید حالات اوپاروهم تشخیص بدن. با خودن این کتاب متوجه خیلی از تناقض‌های که فکرمیکردیم ودرست نبوده میشیم. پیشنهادمیدم حتما ازاین دیت کتاب‌ها برای پیشرفت خودتونم که شده مطالعه کنید
نازنین ش
۱۴۰۲/۱/۹
کتاب مفیدی بود. در همین زمینه کتاب‌های دکتر اکمن هم به شدت پیشنهاد میشه. نکته کلیدی خواندن زبان دیگران اینه که اول به مدت ده دقیقه حرکات فرد رو باید مد نظر قرار داد و بعد شروع به تحلیل زبان بدن و صورن اون فرد کنیم. فقط کاش از موزیک‌های آرامش بخش تری برای موسیقی متن و بین فصول کتاب استفاده میشد. ممنون
سارا
۱۴۰۲/۱/۶
در کل میخواد بگه که؛ زبان بدن رساتر از هر واژه‌ای است که به زبان می‌آوریم. کتاب به ما یاد میده که چگونه از زبان بدن برای درک عواطف و تفکر افراد بهره ببریم و هم آموزش میده که برای تاثیر مثبت در ارتباط، چگونه از زبان بدن استفاده کنیم. خواندن کتاب ما رو در ارتباط موثر و هم در درک دیگران موفق تر می‌کنه. با تشکر از کتابراه
دکتر فاطمی‌نسب
۱۴۰۲/۱/۸
این کتاب را به صورت چاپی مطالعه کردم. در هر قسمت از کتاب، به مخاطب بیان میکند، که مثلا طرز قرار گرفتن دست، در مهمانی، در جلسه و در مکانهای مختلف به چه صورتی باید باشد. به چه صورت پاها را باید کنار هم گذاشت.. مثلا از روی هم انداختن پاها باید جلوگیری کرد.. طرز نشستن در حضور افراد مختلف متفاوت است.. در حضور دوستان، در حضور رئیس..
yekta
۱۴۰۲/۵/۸
برای کسایی که میخوان تو سخنرانی‌ها، فروشندگی و مصاحبه‌ها موفق عمل کنند این کتاب خیلی جوابه
نمیگم که از رفتار آدم‌ها سو استفاده کنید نه
ولی آگاه باشید تو فلان موقعیت افراد با زبان بدنشون چه پیغامی بهتون میرسونن که باید توجه کنید حتما بهش تا سرتون کلاه نره و معامله‌های موفقیت آمیزی داشته باشید
ایوب آدینه
۱۴۰۲/۲/۳۱
من خودم خیلی به افراد کاریزماتیک و افرادی که با زبان بدن وجذابیت خودشونو به نمایش میذارن علاقه مندم... این کتاب تو این زمینه میتوونه خیلی چیزها رو یاد خواننده بده که ازش استفاده کنه... همچنین کمک میکنه وقتی با کسی حرف ممیزنیم از طریق زبان بدنش یک سری مفاهیم یا چیزهایی که میخواد پنهان کنه رو پیدا کنیم
محمد مهدی ندیمی
۱۴۰۲/۲/۲۹
سلام
کتاب جالبی بود اما مواردی که مطرح شد غالبا تو ذهن و فکر خودمون بود اما برخی از نکاتی که گفته شد جالب بود اما در کل باید بگم که الان اینقدر ارتباطات سریع و شده که بررسی و تجزیه و تحلیلش کامل و تمام نمیشه.... اما کتاب خوبی بود و ارزش خوندن توی وقتای اضافه رو داشت.
تشکر از کتاب راه🙏
امیرعلی خوش نژاد
۱۴۰۲/۵/۳۱
سلام با خواندن یا گوش کردن این کتاب میتونید به معنای خیلی به درک بهتری از حرکات مردم برسیدمیتونید حتی به دروغ گفتن یا استرس داشتن آدم‌ها که قبلا متوجه آن‌ها نمیشدید بشید فقط بهتره که این کتابو قبل خواب با هدفون گوش بدید و اون وویس روی ناخودآگاه شما تاثیر میزاره
Mahin Alipour
۱۴۰۲/۱/۷
این کتاب نکات خیلی مهم و جالبی رو میگه ولی گاهی تصور کردنش سخت میشه مخصوصا در فصلهای آخر که در مورد موقعیت قرار گیری افراد در میز دور هم صحبت میکنه، حتی فکر کنم باید کتاب کاغذیش هم مصور باشه تا بفهمی درست. البته من کتابش رو هم دارم، صوتی رو بهتر فهمیدم تا خوندنیش
Hosein Imani
۱۴۰۲/۱/۶
زبان بدن ارتباط مستقیمی داره با تفکرات و باور‌هایی که فرد در ذهن خودش مرور میکنه و ما میتونیم با استفاده از آگاهی نسبت به تحرکات و اشکال بدن فرد متوجه بشیم که الان حس درونی فرد به چه شکل هست، توصیه میکنم حتما استفاده کنید که در تعاملات رفتاری خیلی میتونه کمکتون کنه
زینب کامرانی
۱۴۰۳/۱/۷
این کتاب از جمله کتابهای ضروری برای اشخاصی هست که مایل به شناخت بیشتر خودشون و فرهنگها و دیگر اشخاص هستن یک جور کمک می کنه به حل معمای ارتباطی بین اشخاص از جوامع و عقاید مختلف البته به عنوان یک کتاب برای شروع ارتباط شناسی و بهبود روابط خوب هست
bozorgi omid
۱۴۰۲/۲/۱۲
من همیشه سعی میکنم برای صحبتها و مراودات مهم زندگی بصورت حضوری و چشم در چشم صحبت کنم چون معتقدم که زبان بدن در فهماندن منظور بسیار مهم هست و همچنین بررسی طرف مقابل.
شنیدن نکات ریز این کتاب بسیار خوب و عالی بود که در فهمیدن و فهماندن منظور طرفین راهگشا میباشد
الهام معینی پناه
۱۴۰۲/۱/۱۷
فقط به خاطر کتاب راه عزیز وگرنه اونجور که من نظرات رو خوندم…. اصلا جالب نبود کلی چیزی انتظار داشتم.. چشمک و…دیگه همه میدونن و روزمره هست.. به همه توصیه نمیکنم برای بعضی شاید جالب و به درد بخور باشه وگرنه…همون کتاب قوانین زندگی رو گوش بدین خیلی هم عالی
حسین دیلم
۱۴۰۲/۱/۶
من این کتاب رو قبلا یک بار خونده بودم و وقتی دیدم کتاب صوتیش رو مجدد اون رو دریافت کردم
علت هم در این است که این کتاب به شما جزییات رفتاری طرف مقابل رو به طور مشخص توضیح می‌هد.
خواندن مجموع کتاب‌های زبان بدن بسیار کارآمد است در به کار بردن زندگی روزمره
hamidreza ghorbani
۱۳۹۹/۱۲/۱۵
کتاب بسیار مفیدی است و با خواندن و عمل کردن به آن می‌توان کوچکترین روابط مثل خرید از سوپر مارکت یا سلام کردن به همسایه و رد شدن تا بزرگترین و مهمترین روابط مثل راضی کردن شخصی مهم برای قراردادهای کاری بزرگ و. ‌.. را کنترل کرد!
رضا گودرزی
۱۴۰۲/۸/۱۱
درک زبان بدن بسیار لازم است. بیشتر برای خودمان که چه پیامی به بقیه می‌دهیم. مثلاً دست به صورت زدن همیشه حس دروغ و مخفی کاری به فرد مقابل می‌دهد و این در مذاکرات و جلسات بسیار مخرب است. زبان بدن را بشناسید با تمام جزئیات آن.
هما اردلانی
۱۴۰۲/۲/۲
درود به همه
برای شناخت اولیه هر شخصی شما میتونید از یک سری نشانه‌های رفتااری کمک بگیرید که به تعامل ارتباط سازی تون چه در خانواده و چه در سطح جامعه خیلی کمک میکنه. این کتاب حتی روی فرهنگ رفتاریتون در هر جمعی اثر گذاره.
الناز دادفر
۱۴۰۲/۱/۶
خیلی عالی از وقتی این کتاب خوندم کاملا میتونم بفهمم رفتار‌ها و حرکات افراد مقابل رو که می‌دروغ میگن کی چه منظوری دارن از خودش لذت بردم و دارم دوباره دنبال کتاب‌های از این قبیل میگردم ممنون از کتاب‌های خوبتون
عای تبریزی
۱۳۹۸/۱۲/۲۹
کتاب خیلی خوبیه، من تازه شروع کردم و در همین چند بخش، شاید بگیم بعضی چیزارو خودمون میدونیم، ولی این نحوه صحیحش رو بهمون میگه... حتما به دوستام پیشنهاد میکنم
Hoori
۱۴۰۲/۴/۲۶
بنظر من خیلی خسته کننده بود. هم فصلهای کتاب و طولانی بودنش و هم طرز خواندن راوی خیلی یکنواخت بود. تا اواسط کتاب رو تحمل کردم ولی واقعا کششی ندارم که تا انتها گوش بدم. چیز جدیدی هم یاد نگرفتم. توضیح بدیهیات بود.
Farzad radmard
۱۴۰۲/۱/۱۳
خیلی خلاصه وساده میتونم بگم که کتاب بدی نیست، اگه وقت ازاد و یا علاقه مند به این موضوع هستین این کتاب را مطالعه کنین وگرنه اطلاعات خاص و یا جدیدی در اختیارتون نمیزاره، کلا بد نیس که تو راه و یا تو ماشین بهش گوش کنین
مصطفی دهقانی
۱۴۰۲/۱/۹
کتاب زبان بدن، کتابی مفید، خصوصا برای بازاریابان و روانشناسان و در کل کتابی مفید برای برقراری ارتباطی بهتر با افراد است. بنظر من باتوجه به مطالب کتاب ونوع بیان آن، این کتاب بیشتر مفید خانمها خواهد بود تا آقایان
فریدون لازر
۱۴۰۲/۱/۷
زبان بدن یعنی اینکه انسان با حرکات دست و صورت اشک و لبخند و اخم دست دادن و غیره پیام‌های غیر صوتی خود را به مخاطب القا کند در این کتاب سعی شده که با روش‌های مختلف تکنیک‌های مختلف ارتباطات غیر کلامی مطرح گردد
کاربر Mahdi
۱۴۰۲/۱/۷
قبل از خواندن کتاب هیچ اطلاعاتی از زبان بدن نداشتم ولی با شنیدن کتاب وقتی به رفتار بدن سیاست مداران نگاه میکنم مثل پوتین با سیاسیون دیگه رهبر انقلاب و رفتار امام خامنه‌ای با مردم و... خیلی جالبه... حتما بخوانید
azin jahed
۱۴۰۲/۱/۶
کتاب خیلی مفیدی است. با تمرین میتوان به دانسته‌های این کتاب استاد شد. تاثیر بسزایی در گفتگو هایتان خواهد داشت. جز کتاب‌هایی که بشخصا توصیه میکنم. با تشکر از کتاب راه بابت هدیه دادن این کتاب
علی محمدبیگی
۱۴۰۱/۱۱/۲۵
این کتاب برای هرکسی که در مذاکرات، و یا در روابط اجتماعی با دیگران طالب پیشرفت است ضروریست. ۷۰ درصد فهم ما از طریق زبان بدن است و ما نباید به این میزان کم توجه باشیم حتما توصیه میکنم این کتاب و کتب مرتبط را بخوانید
کیانوش صفری
۱۴۰۲/۸/۱۴
بی نظیر بو من بشخصه خیلی زبان بدن خوبی نداشتم و به صورتی که مدام در اضطراب به سر میبردم و حسرت‌ی زندگی ایده ال داشتم ولی با خوندن این کتاب خیلی از مشکل‌های من رفع شد و خیلی بهتر شدم
🌸شاه صنم 🌸
۱۴۰۲/۲/۷
من با خواندن این کتاب، بیشتر به حرکات دیگران اهمیت دادم و دقیق‌تر دیگران را بررسی کردم. این به من کمک کرد که بتوانم از حرکات ظاهری انسان‌ها شخصیت آن‌ها را شناسایی کنم و بیشتر حرف دل آن‌ها را بفهمم.
1 2 3 4 5 6 >>