نقد، بررسی و نظرات کتاب برای N - میناتو کانائه

مرتب‌سازی: پیش‌فرض
Alen
۱۴۰۳/۱/۲۴
درود به همه و کتابراه من از این نویسنده دو کتاب دیگر به نام های ″اعترافات″ و ″تاوان″ رو خوندم، که به ترتیب اعترافات و تاوان رو بیشتر دوس داشتم این کتاب به نظرم ضعیف تر از کتاب های دیگرش بود، شاید چون این کتاب، کتاب اول نویسنده هست البته اگر اشتباه نکنم نظرم رو در مورد این کتاب بخوام بگم; متأسفانه در برخی جاها البته به نظر من، توضیحات اضافه ای داشت و تکرار مکرارت بود در کل کتاب بدی نبود، گیرایی داشت اما مهیج و معایی خاص و آن چنانی نداشت ترجمه خوب و روان بود و کار قشنگی که در این کتاب میشه بهش اشاره کرد، اینه که مترجم زحمت کشید، که آداب و رسوم و فزهنگ ژاپن را در پاورقی نوشته بود، که برای من جالب بود با تشکر از کتابراه
شبنم محمدی
۱۳۹۹/۱۰/۲۱
کتاب برای N اولین کتابی هست که از این نویسنده خوندم. داستان گیرایی داره و به همه علتقه مندان به داستان‌های معمایی و جنایی پیشنهاد می‌کنم که بخونن کتاب رو. توی کتاب میشه کمی از فرهنگ ژاپن رو هم درک کرد. داستان در فصل آخر به اوج میرسه و واقعا جذابه. یکی از نکات جالب این کتاب هم قسمت پاورقی در پایان هر صفحه هست که اصطلاحات و کلمات ژاپنی رو به خوبی توضیح داده، اینطور مخاطب اطلاعات زیادی در مورد فرهنگ، رسوم، غذا و مناسبت‌های ژاپن یاد میگیره.
Amir Setoodeh
۱۳۹۹/۷/۱۰
اولین کتابی بود که از این نویسنده خوندم. اونقدر برام جذاب بود که از وقتی شروعش کردم تا پایانش بی وقفه خوندم! واقعا از نویسندش و این کتاب خیلی خوشم اومد و کارهای دیگه نویسنده (مخصوصا کتاب تاوان) رو هم دوست دارم.
خوندنشو به هرکی دنبال یه موضوع جدیده پیشنهاد میکنم.
یاسمن
۱۳۹۹/۲/۴
کتاب در مورد قتلیه که ۴ نفر در اون نقش داشتند کتاب بدی نیست ولی کارهای دیگه‌ای که از کانائه خوندم رو بیشتر دوست داشتم البته سبک این نویسنده جذاب و جدیده و منکر این قضیه نمیشه شد
صدیقه نصراللهی
۱۴۰۰/۶/۱۶
بد نبود. ارزش یکبار خواندن را دارد، شیوه نگارش جالب بود ولی کمی خسته کننده و به نوعی تکرار مکررات بود. تقریبا از همان گفتگوهای اول میشد نتیجه را حدس زد.
هنگامه محمدی
۱۳۹۹/۱۱/۱۰
نمیدونم چی بگم. نه عاشق کتاب شدم و نه ازش بدم اومد. موضوع متفاوت و جدیدی بود تقریبا. روی هم رفته اثر جالبی به حساب میاد.
زهرا بهرامی
۱۴۰۱/۶/۲۷
خیلی شکه کننده یا مهیج نبود از این لحاظ که با فرهنگ ژاپن آشنا میشین خوبه سبک نویسنده جدیده ولی نمی‌تونم بگم عالی بود
NAJMEH YoSFI
۱۴۰۰/۶/۲۲
اینکه هر دفعه یه پنجره تازه از داستان باز میشد خوب بود
لیلا فرضی
۱۴۰۱/۱۱/۸
متفاوت بود
هیجان خاصی نداشت