نقد، بررسی و نظرات کتاب استارت آپ: پیدایش و پرورش - محمدرضا زاهدی

مرتب‌سازی: پیش‌فرض
احمد احمدی
۱۳۹۹/۲/۱
به عنوان فردی که بیش از 20 عنوان کتابهای مختلف در حوزه استارت آپ رو تاکنون مطالعه داشتم، میتونم اطمینان بدم این کتاب یکی از جامع‌ترین کتابهایی است که با تالیف مطالب و گردآوری منابع و روشهای متنوع کاربردی مورد نیاز، در کنار ترتیب بندی مناسب عناوین با اهمیت در این حوزه، به عنوان یک منبع علمی مطلوب برای کارآفرینان و موسسین و علاقمندان استارت آپی مورد استفاده قرار گیرد. بخصوص تالیف این کتاب توسط اساتید مطرح دانشگاه کشور، نقطه مثبت آن است چرا که آشنایی این عزیزان با فضای کسب و کار کشور و نقاط ضعف و قوت استارت آپ‌های بومی، سبب آشنا نمودن خواننده خود با طیف گسترده‌ای از اصول علمی و کاربردی از آغاز یک ایده تا ظهور و رشد آن در غالب استارت آپ‌ها در کشور میشود که خود جای تشکر دارد و حتی میتواند به عنوان یک منبع علمی دانشگاهی مورد استقبال قرار گیرد.
شهره نوربخش
۱۳۹۹/۲/۳۱
مطالب کتاب جامع و کاربردی هست و به افراد علاقه مند به حوزه کارآفرینی و استارت آپ توصیه میشه. ضمنا مولفان کتاب از اساتید حرفه‌ای و مطرح حوزه دانشگاهی هستند.
M Shehni
۱۳۹۹/۱/۲۸
شاید اگر به ویراستاری و ترتیب مطالب بیشتر دقت می‌شد و مطالب این همه با زبان‌های نزدیک به هم تعریف مجدد نمی‌شد، اینقدر خسته کننده نبود