نقد، بررسی و نظرات کتاب چرا باهوش‌ها پولدار نمی‌شوند؟ - علی ایرانمنش

مرتب‌سازی: پیش‌فرض
ملیحه امیری
۱۴۰۲/۴/۱۵
کتاب واقعا عالی هست و دقیقا به مواردی اشاره کرده که باعث میشه آدمهای تحصیل کرده و باهوش از رسیدن به مراتب موفقیت باز بمانند و منابعی هم که در کتاب از آن‌ها استفاده شده در خور توجه هست و جالب تر اینکه نسخه چاپی این کتاب چندان در دسترس نیست و فقط میتونید از نسخه الکترونیک استفاده کنید. جالبه کتابی با این حجم از محتوا که به نظرم عالی هست نسخه چاپی جدیدی ندارد!
Mehr Foto
۱۳۹۹/۶/۹
اینکه شخص نویسنده هوش و باریک بینی زیادی در تدوین و تالیف کتاب از خودش نشون داده میرسونه که این مشکلو خیلی خوب درک کرده.
واقعا اگر خودتونو باهوش میدونید و هنوز فرصت دارید که جلو عقب ماندنتونو بگیرید این کتاب رو حتی اگر به نظرتون گرونه بخرید. روزی هزار برابر این مقدار رو درآمدتون جبران خواهد کرد.
مرسی از کتاب خوبت آقای ایرانمنش
آریا بهرامی
۱۴۰۱/۲/۱۸
فعلا در حال مطالعش هستم و تقریبا یک چهارمش رو خوندم که شکی هم ندارم برای من کتاب مفید و ضروری هست بعد اتمام و نتیجه گیری کامل میام ویرایش میکنم و نظرم رو کامل میگم فعلا برای کسب امتیازش نظر موقت دادم با تشکر
هادی دریایی
۱۴۰۱/۶/۸
یکی از جذابترین کتابهایی که تاکنون خوانده‌ام و فکر می‌کنم دلیل اصلیش هم این بود که نویسنده ایرانیست و مشابهت بیشتری در حال و هوا و مثالهای آن با شرایط ما وجود دارد
کریم شری زاده
۱۳۹۹/۷/۱۴
کتاب بسیاری عالی‌ای بود که راه‌های زیادی برای موفقیت پیشنهاد میده، راه‌هایی که شاید در تخیل خیلی از ما هم نمی‌گنجید اما با این حال با کمی فکر می‌بینیم که عملی هستند.
yaser amini
۱۳۹۹/۶/۶
عالیی این کتاب پیشنهاد میشه
S H
۱۳۹۹/۷/۳
چون با هوشن، می‌دونن پول زیادی مخربه!!