نقد، بررسی و نظرات کتاب دو قدم مانده تا جهنم - آمنه موسی زاده شیرازی

مرتب‌سازی: پیش‌فرض
Reyhane Rst
۱۳۹۹/۶/۲۶
ضمن عرض سلام و خسته نباشید خدمت نویسنده محترم بنده نظرم را با توجه به تعداد صفحاتی که خوانده‌ام میگویم و هنوز موفق نشده‌ام کتاب را تمام کنم، البته باید بگویم که من نسخه فیزیکی کتاب را تهیه کرده ام. باید بگویم اوایل کتاب کمی درباره شخصیت‌ها سردرگم بوده‌ام و تفکیک انها برایم سخت بود اما با خواندن صفحات بیشتر این مشکل حل شد، برای افرادی مثل من که متاسفانه در کتاب خواندن تنبل هستند کمی حجم کتاب زیاد است، در کل داستان کتاب بسیار مهیج است و خواننده را وادار به ادامه دادن میکند که این خیلی خوب است من احساس میکنم با توجه به بیان جزئیات در کتاب و توصیف همه حالت‌ها و مکان‌ها این کتاب بسیار مناسب فیلمنامه است و قابلیت ساختن فیلم را نیز دارد.
با تشکر از شما
علی رضائی
۱۴۰۱/۶/۱۴
کتاب آخر الزمانی بسیار جذابی بود، فضا سازی جالبی داشت اما شبیه شیراز نبود و ایرادی که داشت این بود که با توجه به پوشش و لباس و رفتار شخصیت‌های دختر داستان که کاملا بر گرفته از رمان‌های خارجی بود من نتونستم درطول داستان این رخداد رو در ایران تصور کنم انگار که داستان داشت تو کالیفرنیا اتفاق میافتاد
Forough F
۱۳۹۹/۶/۲۰
موضوع کتاب و انتخاب سوژه جالب و خوب بود، ولی دیالوگ‌ها خیلی در هم و برهمه!! خیلی جاها مشخص نیست کی داره فکر میکنه یا صحبت میکنه!!! کاش نویسنده یه کم بیشتر روی این موضوع وقت میذاشت تا وسط هیجان داستان مجبور نباشی تازه به این فکر کنی که الان این جمله از دهن کی دراومد؟؟!!!!!
Negar Sharifian
۱۴۰۰/۳/۱۵
کتاب خیلی نکته‌های جذابی داره و مثل همه کتاب‌های دیگه نقاط ضعفی هم داره اما اگر بخوام نگاه کلی روش داشته باشم ارزش خوندن رو داره و کتاب مهیجی هستش.
Asma Gh
۱۳۹۹/۹/۱۱
سلام وقت بخیر
میتونم بگم یکی از بهترین‌هایی بوده که تو این ژانر خوندم فقط‌ای کاش یه خورده قسمت‌های هیجانی آب تاب بیشتری داشت
رضا طبیبی
۱۳۹۹/۱۲/۲۵
کتاب خوبی هست. ارزش خوندن داره. به امید کتابهای بیشتر از خانم موسی زاده
محمد اسلامی
۱۴۰۰/۱/۱۷
من خیلی خوشم اومد از رمان، هم از نوع نگارش و همچنین مضمون