نقد، بررسی و نظرات کتاب سرنوشت جنازه رضا شاه - ابوالفضل طاهریان ریزی

مرتب‌سازی: پیش‌فرض
hasan shahdost shahdost
۱۳۹۹/۸/۲۷
واقعا متاسفم برای نویسنده این کتاب فقط کافیه چند صفحه اول کتاب رو مطالعه کنید و یه تحقیق ساده در مورد عباس علی داداش بیگ انجام بدید ببینید این کتاب اصلا حقایق رو بازگو نمیکنه، نویسنده به خودش زحمت نداده تا تاریخ‌های وقایع رو با هم جورش کنه عکسی از میرزا رضای کرمانی و اون سرباز گذاشتید برای سال ۱۲۷۵ هستش که ناصرالدین شاه ترور شد در حالی که عباس علی پدر رضا شاه در سال ۱۲۵۷ از دنیا رفت یعنی ۱۸ سال قبل از ترور ناصرالدین شاه. همچنین بریگاد قزاق سال ۱۲۵۸ یکسال بعد از مرگ عباس علی خان تشکیل شد.
محمد جوادی
۱۳۹۹/۹/۲۷
هر خاندانی که به ایران و ایرانی خدمت کرد،
نامش در تاریخ همواره درخشید و قضاوت تاریخ در مورد آنان همراه با بزرگی و ارجمندی بوده است.....
جاوید باد خاندان ایران ساز..........
محمد صبری
۱۳۹۹/۸/۸
کتاب تاریخی باید عین واقعیت را بگه
نویسنده باید فارغ از هر گرایشی تاریخ رو انتقال بده که بیشتر کتابهای تاریخی اینگونه
نیستند
حدیث ...
۱۴۰۲/۴/۶
قلم نویسنده بسیار روان است و اینکه مطالب رو به بخش‌های کوچک تقسیم کرده به نظر از امتیازات مثبت کتاب است. فقط اگر ترتیب سالها رعایت میشد و نویسنده مطالب رو به ترتیب سال، از ابتدا تا انتها می‌نوشت بهتر بود.
ابوالفضل طاهریان ریزی
۱۳۹۹/۸/۲۷
مطالب این کتاب بر اساس منابع معتبر تاریخی به دور از هرگونه یکسونگری تدوین گردیده و تدوین چنین کتابهایی بر اساس منابع اینترنتی کاری است اشتباه که قابل استناد نمی‌باشد.
از طرفی نگارش کتابی با این موضوع با توجه به حساسیتهای موجود کار بسیار مشکلی هست و چه بسا چاپ چنین کتابهایی با نگاه شک آلود مورد بررسی قرار می‌گیرد.
امیر ذبحی
۱۳۹۹/۸/۲۷
کتاب باحالی بود بنظرم ارزش مطالعه داره