نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی اثر مرکب - دارن هاردی

مرتب‌سازی: پیش‌فرض
M
۱۴۰۱/۲/۹
احساس می‌کنم این کتاب برآیند فطرت انسانیه که برای خودش و انسانیتش ارزش قائله و در مسیر حداقلّی کمال طلبی قرار گرفته؛ گرچه ممکنه مصادیق رو اشتباه تشخیص داده باشه. اگر کسی به من بگه این کتاب رو در سه جمله خلاصه کن میگم: وَأَن لَّیْسَ لِلْإِنسَانِ إِلَّا مَا سَعَیٰ: «و ﺑﺮﺍﻱ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﺑﻬﺮﻩ ﺍﻱ ﺟﺰ ﺳﻌﻲ ﻭ ﻛﻮﺷﺶ ﺍﻭ ﻧﻴﺴﺖ (النجم/٣٩)» لَقَدْ خَلَقْنَا الْإِنسَانَ فِی کَبَدٍ: «ﻛﻪ ﻣﺎ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺭﻧﺞ ﺁﻓﺮﻳﺪﻳﻢ (ﻭ ﺯﻧﺪﮔﻲ ﺍﻭ ﭘﺮ ﺍﺯ ﺭﻧﺠﻬﺎﺳﺖ)! (البلد/٤)» إِنَّ مَعَ الْعُسْرِ یُسْرًا: «(ﺁﺭﻱ) ﻣﺴﻠﻤﺎ ﺑﺎ (ﻫﺮ) ﺳﺨﺘﻲ ﺁﺳﺎﻧﻲ ﺍﺳﺖ (الشرح/٦)» اگر در کنار این کتاب، «رقص عقاب ها» و «بنویس تا اتفاق بیافتد» رو هم بخونید به نظرم مفید باشه. اما باید دقت کنیم؛ این کتاب‌ها به هیچ وجه هدف گذاری درست رو به ما یاد نمیدن. هدف آخر، چیزی غیر از به دست اوردن «پول» و «یک سری عناوین کاملاً اعتباری» هستش. برنامه ریزی باید برای چیزی فراتر از اینها باشه... حواسمون باشه «هدف و چرایی» زندگی رو با «چگونگی و کیفیت» اون اشتباه نگیریم.
Behroozjoze Sdr
۱۳۹۹/۱۰/۲
اتتخاب‌های کوچک روزانه و تکرار آن‌ها، اتفاقات بزرگی رو در آینده رقم میزنه...
فوق العاده است دارن هاردی و اثر مرکب...
به هر کس که در هر زمینه‌ی زندگی بخاد پیشرفت ‌کنه پیشنهاد میکنم این کتاب رو...
و البته روان شدن چرخ زندگی با این کتاب و عمل به اون برقرار میشه...
محمد درویش
۱۳۹۹/۱۱/۲
بسیار عالی بهترین کتابی است که تا به حال خوندم و ازش لذت بردم و تونستم توی زندگی استفاده کنم چون مطالبش واقعاً کاربردی و میتونی توی زندگی روزمره خودت هم ازش استفاده کنی به هرکسی پیشنهاد می‌کنم این کتاب رو بخونه
چون حتما ازش بهره خواهدبرد
ملیحه خاکسار
۱۴۰۱/۷/۲۹
کتاب خوبی است البته خیلی از نکات این کتاب در ایران مصداق ندارد و در ایران کاربردی نیست، این کتاب در کشوری قابل اجراست که تورم وجود نداشته باشد و شما هر روز صبح که بیدار میشوید قیمتها مدام بالا نرود و پول هر روز از ارزش نیافتد و پول هر روز بی ارزش نشود.
البته نکات خیلی خوبی در رابطه با بعضی مسائل دارد که می‌شود از آن‌ها استفاده کرد
نکته مهمی که در این کتاب برایم جالب بود و به نظرم در هر جایی از دنیا می‌تواند کاربرد داشته باشد ورزش هست و دیدگاه نویسنده به این موضوع که شما هر کاری را می‌توانید با تمرین کم شروع کنید و روز به روز در آن پیشرفت کنید، مصداق نابرده رنج گنج میسر نمی‌شود.
در جایی از کتاب وقتی محاسبه می‌کند که شما اگر روزانه چند کالری بسوزانید و در ماه و در سال آنرا محاسبه می‌کند این در همه جا قابل اجرا می‌باشد.
خیلی برام جالب بود که بعد از مطالعه کتاب من شروع به کنکاش در زندگی خودم و امور روزانه کردم ببینم کجا‌ها پول را بیخود و بی دلیل خرج کردم یا اینکه کجاها میشد صرفه جویی کرد و پس انداز کرد.
ما ایرانی‌ها ترجیح میدیم در خانه غذا درست کنیم وبخوریم و هر روز به رستوران نمی‌رویم یا اینکه هر روز از بیرون قهوه نمیگیریم.
شقایق پیمانی
۱۴۰۱/۵/۱۸
دارن هاردی یکی از نویسنده‌های محبوب منه و حرف هاش بهم انگیزه و امید خاصی میده. کتاب درواقعیت میتونه خیلی خلاصه تر از این باشه ولی اونوقت آنچنان که باید، حق مطلب ادا نمیشه.
نویسنده به شما کمک میکنه با تغییر دادن عادت هاتون و تکرار منظم اون‌ها هر روز بهتر از دیروزتون باشید و به جهت درست، تغییر مسیر بدید. از سختی راه و ترس‌های بیهوده هول نکنید و مصمم تر حرکت کنید. اگر انتظار اتفاق‌ها و افراد ایده آل رو دارید، باید اول خودتون لایقش باشید!! باید خودتون هم تلاشگر و ایده آل باشید!! و انتظارات بیهوده و دست روی دست گذاشتنو کنار بذارید...! تلاش کنید و اهداف خودتون رو محقق کنید
در کل توصیه میکنم اگر دنبال موفقیت فردی و خودساختگی هستید مطالعش کنید
اگرهم نیستید، بازهم مطالعش کنید! چون بالاخره موفقیتو باید از یه جایی آغاز کرد 🙂
نسخه‌ی صوتی این کتاب رو خیلی دوست داشتم و به خصوص اینکه میتونم حین فعالیت‌های دیگه کتاب گوش بدم.
ممنونم از گوینده، و کتابراه🌷
saba saba
۱۴۰۱/۴/۳۰
کتاب خیلی عالی هست و تمرین داره باید تمرینارو انجام بدید تا نتیجه بگیرید حتی ارزش چندید بار گوش کردن داره راجع به ترک عادت‌های بد و ایجاد عادت‌های مفید برای زندگی منظم و اون چیزی که دوست دارید توی زندگیتون ایجاد کنید ولی همیشه به فردا موکول کردید یا اوایل شروع هر کار جدید بسیار با انگیزه هستید با قدرت زیاد شروع میکنید ولی وسط راه خسته میشید. در واقع کتاب مفهومش اینه که باید توی هر کارب استمرار داشته باشید و از مسیر لذت ببرید ترک عادت‌های بد به تدریج و کم کم باید انجام بشه تا خسته نشید و ادامه بدید و ایجاد عادت‌های سازنده هم همینطور این کتاب یاد میده که اگه می‌خواید تغییر کنید باید لایف استایلتون رو با انجام دادن یا انجام ندادن کارهای کوچیک تغیر بدید و یک شبه همه چیز عوض نمیشه آروم و پیوسته باشید تا نتیجه بگیرید
علیرضا گماریان
۱۴۰۰/۱/۱۵
خیلی عالیه،
افراد معمولا دنبال اینن که یک قرص رو بخورن و فرداش پولدار خوش تیپ و موفق از خواب بیدارشن و یا اینکه یکروز وقتی کنار ساحل قدم میزنن یه چراغ جادو پیدا کنن و موفق بشن.
این کتاب شروع خوبی برای پایان دادن به این توهمات است.
میثم کمالی
۱۴۰۱/۸/۴
این کتاب به شدت به درد ما می‌خوره،
چون در ایران، در فرهنگ ما و در سیستم آموزشی و خانوادگی ما هیچ آموزش صحیحی نسبت به پرورش دادن هوش تجاری وجود نداره،
از همین رو هست که اکثر ایرانی‌ها زمان زیادی کار می‌کنن ولی موفقیت مالی زیادی بدست نمیارن، چون اصلا هوش تجاری ما آموزش ندیده و فقط مصرف گرا هستیم.
دارن هاردی به شدت آموزش‌های خوبی رو برای ما گفته و خیلی هم به واقعیت نزدیکه و ملموسه، مثل خیلی کتاب‌های زرد دیگه در زمینه موفقیت نیست کتاب‌های دارن.
در کل این کتاب رو من به هرکس که برام اهمیت داره هدیه میدم و بیش از ۳ سال هست که برای بار چند صدم حتی باز هم گوش می‌کنم بهش.
لذتشو ببرید.
در ضمن گوینده هم بسیار عالی هست. (همون گوینده شخصیت علاءالدین در کتاب جذاب ملت عشق😍)
Reza Mazaher
۱۴۰۱/۶/۲۴
اثر مرکب از یک جهت بر همه‌ی این کتاب‌ها برتری دارد و آن برتری این است که پیش از تمام آن‌ها منتشر شده است. اما ضعفی هم دارد که با توجه به سبک و سیاق کتاب‌های خودیاری دهه‌ی اخیر، ممکن است به ذائقه‌ی مخاطب خوش نیاید.
تقریباً همه‌ی نویسندگان کتابهای خودیاری – از جمله چهار کتاب بالا – یاد گرفته‌اند که به جای حرف‌های تحکمی و دستوری (من می‌گویم / به من گوش بدهید / همین که من می‌گویم کافی است / به پول و درآمد من نگاه کنید و حرفم را قبول کنید) به سراغ منابع علمی بروند. حتی اگر منابع‌شان قوی و دست اول نیست، لااقل فضا را به شکلی بسازند که گویی خودشان صرفاً‌ یک واسطه‌اند و قرار است دستاوردهای مطالعه‌شده و مستند را به مخاطب عرضه کنند.
KM
۱۴۰۲/۵/۴
"اثر مرکب" یکی از بهترین کتاب‌هایی است که تا به حال خوانده‌ام. این کتاب با پرداختن به مفاهیمی همچون هنر، علم، زندگی و ارتباطات، به خواننده کمک می‌کند که مفاهیم پیچیده را درک کند و به طور کلی نگاهی جامع به دنیای پیرامون خود پیدا کند. نویسنده، دارن هاردی، با روایت داستان‌های زیبا و مثال‌های متعدد، موضوعاتی را که به طور معمول پیچیده به نظر می‌رسند، به شیوه‌ای ساده و قابل فهم برای خواننده شرح می‌دهد. به طور کلی، "اثر مرکب" یکی از کتاب‌هایی است که برای هر کسی که به دنبال بهبود کیفیت زندگی خود و درک بهتر دنیاست، بسیار پیشنهاد می‌شود. به نظر من، این کتاب در حد ۵ ستاره است و هر کسی که به دنبال کتابی با محتوای ارزشمند و طرز نوشتاری زیباست، باید آن را بخوانید.
Sandy Mokarrami
۱۴۰۰/۹/۱۲
این کتاب رو پارسال به طور کامل گوش کردم و در طی سال گذشته هم دوبار دیگه گوش کردم و هر بار نکات جالبی بهم هدیه کرد.
میگن تا یک سال بعد از مطالعه یک کتاب اون رو به کسی پیشنهاد ندید.
میتونم این کتاب رو تو لیست ۱۰۰ کتابی که باید قبل از ۲۰ سالگی بخوانید بزارم.
اگر هنوز رویایی برای رسیدن دارید حتما این کتاب رو مطالعه کنید.
در همین زمینه کتاب‌های قدرت عادت و عادت‌های اتمی و تکمیل کننده این مبحث هم کتاب سایکو سایبرنتیک رو به دوست داران علم و موفقیت پیشنهاد میکنم. موفق باشید
Behzad Kadkhodai
۱۴۰۱/۱۰/۲۱
نکته بسیار مهمی که من از این کتاب یاد گرفتم این بود که: هیچ چیز به اندازه موفقیت شکست پذیر نیست، اگر زمانی آنچه که باعث موفقیتت شده را کنار بگذاری. مثلا شخصی کارخانه لوازم شوینده راه اندازی میکند اوایل برای جذب مشتری و توجه بازار به برندش از مواد درجه یک برای تولید محصولش استفاده میکند اما بعدها که به نتیجه رسید برای سود بیشتر شروع به استفاده از مواد درجه 2 برای تولید محصول میکند و همین امر باعث از دست دادن مشتریان ثابت و جدید میشود که اگر اثر مرکب را برای همیشه در پیش میگرفتن هرگز به چنین بحرانهایی دچار نمیشدند.
شدیداً توصیه میشه که کتاب رو حداقل 2بار گوش بدین
mehdi askari
۱۴۰۱/۵/۲۷
هر کسی که میخواد موفق باشه فقط این کتاب رو بخونه و به گفته هاش عمل کنه. موقع خوندن این کتاب یک حسی به آدم دست میده که انگار موفق‌ترین آدم جهانی. اگه تا آخر به کاهاش عمل کنید بدون شک جزو آدم‌های موفق میشید. فقط مرور کتاب و دوباره خوندنش یادتون نره. اگر هم در طول مسیر موفقیت بعضی از حس‌ها به شما گفتند که حوصله‌اش رو ندارم، انجامش نده، بیخیالش شو و از این قبایل افکار مطمئن باشید باکنار گذاشتنشون همه چی درست میشه.
«آدم‌های موفق همیشه کاری که لازمه رو انجام میدن. حتی اگر حوصله‌اش رو نداشته باشن»
مهدی حموله
۱۴۰۲/۱۰/۵
کتاب بسیار خوبی هست، برای اینکه از این کتاب استفاده کامل ببرید توصیه میکنم چندین و چند بار آن را گوش دهید و عمیقا در مورد آن چه در کتاب هست و زندگی فعلیتون و الان زندگی و کار و شغل و خانوادتون فکر کنید و از توصیه‌های ان استفاده کنید، به قول نویسنده چه این کار‌ها رو بکنید و چه نکنید هیچ آسیبی به نویسنده نمیرسه.
کلام آخر خود ما هستیم که منشا تغییر هستیم ولی آهسته و پیوسته تا خسته و دلزده نشیم و عادتهای خوب بسازیم که باعث بهتر شدن کیفیت زندگی در همه ابعاد بشیم. رفتار را باید تکرار کنیم تا تبدیل به عادت شود.
موفق و موید
سید محمد ثریائی دوست
۱۴۰۱/۹/۱۱
این کتاب سرشار از راهکارهائی عالی علاوه بر خود نویسنده که خود یک مدرس بینظیر است، کلامهای ازنویسندگانی بزرگ و صاحب نام هم ازنظر نویسندگی و همچنین ازنظر حرفه شغلی خود یک کار آفرین موفق هستند همچون استیو جابز وکنت بلانچارد است که بهترین راه حل هارا دارند و درکل مخلص کلام در این صحبت خلاصه میشود که زمانی که ایده‌ای در سر دارید صرف داشتن ایده اهمیتی ندارد و باید و باید ایده را باعمل توام کرد و نباید دست دست شود، درست همچون گزیده ائی از نیاکان ما در ایران زمین که میگوید کار به عمل می‌آید و به سخنرانی نیست.
hesam spehry
۱۴۰۱/۴/۲۸
میدونید کتاب اثر مرکب فقط یک تیکه پازل از اطلاعات انگیزشی و انظباط شخصیه. همونطور که عرض کردم هاردی‌ها اسم و رسم موفقیت آمیزی دارن اکثر مجری‌های اروپایی. دکتر‌های موفق فامیلشون هاردی هست و بیشتر به چشم میان. اگر اطلاعات این خانواده موفق رو روی هم بریزید. پازل اطلاعات شما تکمیل و کتاب‌های مربوط به این تیپ شخصیت دانسته‌های شما را تا حد بسیار زیادی تکمیل تر میکنه. اثر مرکب یک تیکه پازله. که به قول قدیمیها
میگن. باید آجر اولی رو بزاری بعد دومی تا یک خونه‌ای با آنچه که شما دوستداری ساخته شود. تشکر میکنم از شما
مجید مفتاحی
۱۴۰۰/۱۱/۲۵
کتاب اثرمرکب رو تعداد زیادی از دوستانم خونده بودن و درباره اون صحبت میکردن. برام جالب بود که بتونم منم اون کتاب رو مطالعه کنم. ولی بدلیل فرصت کم، واقعا برام سخت بود بشینم توی خونه و اونو مطالعه کنم... تا اینکه توی کتابراه فایل صوتیشو دیدم. خوشحال شدم و اونو گرفتم و الان درحال گوش کردن اون هستم. جالب اینکه تمرکز روی کارهای روزمره ما داره و اینکه ثبات بروی عادتهای خوبمون داشته باشیم و چطور میشه هر چیزی در زندگی رو توسعه داد. من این کتابو به دوستان خوبم پیشنهاد میکنم.
پوریاسوارنژاد
۱۴۰۲/۱۱/۲۴
این کتاب بسیار کاربردی و جالبه و آموزه‌های آن را میشود در همه عرصه‌های کار و زندگی به کار برد و استفاده کرد. مثلاً در زمینه دانش و مطالعه، اگر متعهد شویم که هر روز ۱۰ صفحه کتاب خوب را مطالعه کنیم، در ماه میشود ۳۰۰ صفحه و در سال می شود ۳۶۰۰ صفحه که در طول سالیان بسیار عالی است و دانش زیادی را در هر زمینه‌ای نسیب شخص خواهد کرد. فقط عنصر مهم تعهد را نباید به هیچ عنوان نادیده گرفت. ضمن سپاس بی پایان از تیم کتابراه که با قرار دادن مجموعه‌های متنوع و جدید به مخاطبین خود کمک میکنند تا به بهترین ها دسترسی داشته باشند.
سپیده کریمی
۱۴۰۲/۹/۲۴
این کتاب تفاوتی جالب و مهم و البته ارزشمند با کتابهای دیگری داشت که با مضامین مشابه در حیطه رشد شخصیت و خودسازی نوشته می‌شوند و اون تفاوت بارز، ساده بودن و عملی بودن راهکارهای پیشنهادی نویسنده برای نظم‌بخشی به زندگی و رشد فردی و اجتماعی هست. نویسنده خیالبافی نمیکنه، حرفهای تکراری نمی‌زنه، بیش از حد تکرار مکررات نمیکنه و البته مثال‌های کاربردی و حالب برای مواردی که توصیه یا نهی میکنه میاره. خوندن کتاب نگرشتون رو عوض میکنه و شما رو به سوی آسیب‌شناسی رفتارهای غیرمسئولانه و مخرب سوق میده. حتما توصیه‌اش میکنم
لیدا خوشبخت
۱۴۰۱/۸/۱۴
به جای اینکه صدتا کتاب بخونی
یه کتاب رو صد بار بخون
اثر مرکب در زندگی معجزه میکنه…
اقدامهای کوچک روزانه با یه تفاوت کوچیک میتونه در بلند مدت تفاوت بزرگی ایجاد میکنه
من هم نسخه چاپی این کتاب رو دارم هم کتاب صوتیش رو چند بار گوش دادم و هم سمینار دارن هاردی رو دارم و چندین بار دیدم
پیشنهاد میکنم حتما این کتاب رو بارها و بارها گوش بدید و اقدام کنید
به قول خود دارن هاردی جهش بزرگی رو تجربه میکنید…
موفق باشید.
حاج مصطفی
۱۴۰۲/۲/۲۷
اول کتاب خرده عادت‌ها رو خوندم. بعد اثر مرکب. بر خلاف بعضی از دوستان که میگفتن ابتدا اثر مرکب رو بخونید و شاکله و فلسفه تغییر عادت رو درک کنید بعد خرده عادتها. اما من با خوندن خرده عادتها تونستم اثر مرکب رو بهتر درک کنم. مثال‌ها رو بهتر فهمیدم. اما بعضی مثالهاش برای ایران قابل اجرا نیست. مثلا جناب هاردی میگه با جمع کردن پنی) واحد پول (چطوری پولدار شوید. اه عزیزم توی ایران الان صد تومن جمع کنی فردا نمیتونی باهاش یه پفک بخری. چی میگی. خرده عادتها برام بیشتر کارایی داشت.
baes hashemi
۱۴۰۱/۱۰/۲
درود فراوان
اولش فکر کردم اینم مثل بقیه کتابا همون حرفای همیشگی رو میخواد بزنه ک ب خودتون ایمان داشته باشین و بگین حالمون خوبه و ما میتونیم و از اینجور حرفا،
اما وقتی شروع کردم به گوش دادن دیدم که ن واقعا این‌ی چیز دیگس و واقعا داره راهکار میده،
راهکارهایی ک خیلی راحت میشه انجام داد
خیلی ساده و در عین حال خیلی تاثیر گذار
ولی من باید چندین و چندبار به گوش دادن این کتاب ادامه بدم تا کامل متوجه بشم و ملکه ذهنم بشه
واقعا بسیار سپاس کتابراه عزیز بخاطر همچین کتاب مفیدی 🌷
یوسف عمری
۱۴۰۲/۴/۸
کسی که آهسته و با صبر و حوصله کارش رو پیش ببره همیشه برندس! با زمان گذاشتن و عجله نکردن میتونین هر کسی رو در هر زمان و در هر رقابتی شکست بدین.
به خاطر اینکه یاد میگیرین عادت‌های مثبتتون رو پرورش بدین و اونها رو تو بحران‌های شرایط مختلف زندگیتون به کار بگیرین.
باید این رو یاد رو بگیرین که اگر به اندازه رقیباتون باهوش و با تجربه نیستین سخت تر تلاش کنین تا به تسلط لازم برسین.
گام‌های کوچیک و به ظاهر کم اهمیت وقتی مداوم تکرار بشه یه اثر بنیادی رو ایجاد میکنه
.
Habibeh Mattin
۱۴۰۰/۵/۲
این کتاب بسیار عالی و کاربردی است و تاثیر زیادی رو زندگی من و برنامه ریزی‌های روزانه و حتی برنامه ریزی برای سلامتی و تناسب اندام و بالا بردن دانش زندگی گذاشته است. از زمانی که این کتاب را خوانده‌ام خواندن کتاب و برنامه ریزی برای رسیدن به برنامه‌هایی که دوست داشتم انها را انجام بدهم ولی به علت وقت کم نمی‌توانستم امکان پذیر شده است و ان را به همه دوستانم پیشنهاد کرده ام.
شادیا رفعت خواه
۱۴۰۰/۲/۲۹
واقعا حرف نداره این کتاب، کامل‌ترین و کمک کننده‌ترین کتابیه که برای کمک به خودم و. تغیر. زندگیم خوندم. هرروز گوش میدم تا الان۴بار کلشو. شنیدم. به تمام عزیزانم هدیه دادمش و. همشون میگن چقد تاثیر گذار. بوده تو زندگیشون. واقعا زندگیم رو. تغیر داد عمل کردن بهش
Ahmadsaghafi
۱۴۰۲/۸/۵
سلام.. از یکی ازدوستانم تعریف این کتاب را شنیده بودم.... چند هفته پیش خریدم نسخه صوتی را و الان آخرین فصل هستم.... متوجه یکسری از عادت‌های بدی که داشتم شدم و یکم تغییر کوچولو دادم... الان اوضاع کارم کمی بهتر شده و متوجه شدم چرا درآمدم بالا نمیره... این کتاب بسیار کمکم کرد و یکسری باورهای غلطی که در ذهن داشتم را با کمک این کتاب تغییر دادم... به امید خداوند بتوانم بیشتر از تعالیم این کتاب استفاده کنم.... خیلی عالی بود خیلی ❤️❤️
الهام حقیقت خواه
۱۴۰۲/۴/۶
این کتاب جزو معدود کتابهایی هست که من خیلی دوست داشتم و شاید ۳۰ بار گذاشتم و مرتباً گوش دادم چون کتاب بسیار عالی هست که ما میتونیم موفقیت‌هایی رو با دانش یکی از این کتاب به دست می‌آوریم رو داشته باشیم خیلی کتاب عالی هستند پیشنهاد می‌کنم حتما این کتاب رو بخونیم اگر که توی راه‌های موفقیت هستیم و اهدافی توی زندگیمون داریم حتما این کتاب رو بخونیم چون به ما کمک میکنه که از راه بیراه نشیم و آگاهانه به سوی هدفمون پیشرفت کنیم
m h
۱۴۰۲/۴/۱۶
این کتاب برای کسایی که میخوان شروع کنن ولی نمیدونن چطوری باید روی هدفشون ثابت قدم بمونن خیلی مفیده و روی من تاثیر داشت واقعا. نحوه برنامه ریزی و نظم و اینکه لازم نیست حتما برنامه شگفت انگیزی داشته باشی تا به هدف برسی و فقط کافیه استمرار داشته باشی حتی اگه در روز فقط مدت زمان کمی رو به یه کار کوچیک اختصاص بدی میتونی تغییرات بزرگی در زندگی ایجاد کنی
فقط باید عادت‌های بد رو اصلاح و عادت‌های خوب رو ایجاد کنی
سید کیان حسینی
۱۴۰۲/۴/۱۶
این کتاب کاملا درست نیست و اشکالاتی به همراه خود دارد ولی کتاب خوبی است چون میگه که نباید یک دفعه کاری را انجانم دهیم و خیلی حرف‌های دیگر که در زندگی بدرد ادم می‌خورد و اگر یک بار کتاب را خواانده‌ای فکر نکنید که دیگر تمام است شما باید بار‌ها این کتاب را بخوانید تا درک کنید و اگر تا با حال یک الی سه کتاب خانده‌ای فکر نکنید دیگر همه چیز را می‌دانی و پوز بدهید که من کتاب خاندم نهشماباید همینطور کتاب بخوانید
فاطمه منتظری
۱۴۰۲/۳/۲۱
کتاب پر بار و معروف که نیاز به توصیه من نداره قطعا
اما انقد ساده و خوب اومده بیان شده مطالب کتاب که توی زندگی و انتخاب دوست معاشرت‌هایی که میکنی و همه چیزهای کوچکی که شاید از نظر ما مهم نباشه ولی مستمر انجام دادنش تاثیر‌های بزرگی توی زندگیمون می‌ذاره خوب پرداخته شده که عالیه و صوتی این کتاب و بیشتر بهتون توصیه میکنم چون کتاب رو توی مدت کمی توضیح دادن و چندین بار توی مدت کم میتونین گوش بدین و وقت زیادی‌ام نمیگیره
سپیده محمدجانی
۱۴۰۱/۸/۱۵
این کتاب راهنمای خوبی برای وارد کردن تغییرات کوچک با نتایج اساسی تو همه ضمیمه‌های زندگی هست چیزی که همه دنبالش هستیم کار اسان و تغییرات اصطلاحا یک شبه هست برای همین شکست میخوریم این کتاب به معجزه استمرار و پیوستگی تاکید میکنه چیزی اتفاق نخواهد افتاد مگر انکه هرروز آن را انجام دهید من این کتاب رو چندین بار گوش دادم و نکته برداری کردم که مطلبی رو از دست ندم بنظرم ارزش وقت گذاشتن را داشت
farzaneh Bsh
۱۴۰۱/۲/۱۵
سلام دوستان.
این کتاب درواقع تاثیر کارهای کوچیک در طول روز رو روی رسیدن به اهداف نشون میده. حداقل برداشت من ازش این بود. اما متاسفانه ترجمه‌ی این نسخه خیلی خیلی ضعیف بود. مثلا جایی از کتاب ترجمه شده بود که انرژی مرا سوخت گیری می‌کند!!! درحالیکه این احتمالا ترجمه‌ی کلمه‌ی fuel هست که خیلی گوگل ترنسلیتی ترجمه شده. بهتون پیشنهاد میکنم نسخه‌ی دیگه‌ای رو تهیه کنید تا تجربه‌ی گوش دادن براتون لذت بخش تر بشه. موفق باشید.
سعید شهرابی
۱۴۰۰/۱۱/۲۱
کتاب بسیار عالی بسیار انگیزشی آموزشی و کتابی که واقعیتهارو میگه و توهمات یک شبه پول دارشدن ویه شبه به موفقیت رسیدن ویک سری نکتهای اشتباهی که بعضی از فیلمها و کتابهایی که میخواهند درصد فروش وخواهان این کتابها و فیلمها بالا برود اما کتاب اثر مرکب واقعیتهای به موفقیت رسیدن را بازگو میکند که با تلاش و کوشش طی مدت زمان مشخص به ثمر مینشیند. ممنون از کتابراه و کتاب بسیار عالی اثر مرکب.
Mehri Parvaz
۱۴۰۰/۹/۱
از خریدم پشیمون شدم چون وقتی کامنتها رو‌خوندم و تعریف و‌تمجیدها رو دیدم فکر کردم کتاب خوبیه ولی با گوش کردن فصل یک‌متوجه شدم برام‌جذاب نیست بنظرم نویسنده از قدرت ذهن و تصویر سازی کاملا بی اطلاع هست و چنانچه زندگی افراد بزرگ و موفق رو بخونیم یا کلیپهای گفتوهاشون رو بشنویم متوجه میشویم بلا استثنا از راز بزرگ قدرت ذهن و تصویرسازی و باور در وهله اول کمک گرفتن و در کنار تلاش به اون مقام رسیدن یعنی بدون باور و تصویرسازی و صرفا تلاش خیلی بسختی میشه به موفقیت ختم بشه و اگر این موفقیت بعد از مدتی به دلایلی با شکست مواجه بشه حاصلش افسردگی هست ولی چنانچه با قدرت ذهن، باور و احساس همراه باشه مطمینا هیچ قدرتی اون‌موفقیت رو نمیتونه با شکست مواجه بکنه چون قدرت ذهن یک قدرت برتر در خلقت هست
مصطفی فرهادی
۱۴۰۰/۵/۳
سلام
الان که دارم نظرم رو می‌نویسم در حال گوش دادن به فصل ششم هستم دوست دارم قبل از اتمام کتاب بگم که بسیار کتاب پر محتوا و ارزشمندی هست به شرطی که در زندگی به کار بگیریم. اما چندین بار گوش کنیدو پر انرژی بهش عمل کنید و تبدیل به بهترین ورژن خودتون بشید. شاد باشید
Taybe Aligoli
۱۴۰۲/۹/۷
با سلام و تشکر وقدر دانی از همه دست اندر کاران من این کتاب وگوش کردم و خیلی تاکید میکنم که هرکس مایل تو زندگی پیشرفت کنه واقعا راههای رسیدن به موفقیت و خوشبختی رو یه شبه طی کنه باید این کتاب وکتابهای دیگر همچون کتاب راز وکتاب چهار اثر از خانم شین ومعجزه سپاسگزاری وقدرت من هستم و خیلی از کتابهای دیگر از اینگونه کتابها که بستگی به شفاف اندیشیدن و هوشمندانه بودن که باید شفاف زندگی کرد. را خوند.
حمید امین
۱۴۰۰/۷/۲۱
یک کتاب بی نظیر که هر انسانی واجبه بخونه. البته خیلی‌ها رو دیدم که خوندن و میگن جذبش نشدیم. نکته اینجاست که تو اگه کتابی رو بخونی ولی انجام ندی انگار اصلا اون کتاب رو نخوندی. خط به خط این کتاب آموزه برای روش زندگیه. و میتونه زندگیتون رو به دوقسمت قبل از خوندن این کتاب و بعد از خوندنش تقسیم کنه که کلا میتونید یک فرد جدید بشید.
سمیرا
۱۴۰۳/۱/۱
بسیار کتاب خوبی بود انگیزشی و امیدوار کننده و با راهکارهایی عالی، نویسنده‌ای عالی در زمینه موفقیت، ترجمه متوسطی داشت ولی قابل قبول بود و در انتها به نظر من همه باید یکبار این کتاب رو بخونند هرچه در سنین پایین تر و سنین نوجوانی این کتاب رو بخونیدبه موفقیت‌های بیشتری دست پیدامیکنید یه نکته‌ای که من از این کتاب درک کردم این بود که به حساب خود برسید قبل از اینکه به حساب شما برسند
نسرین شهابی
۱۴۰۲/۸/۱۵
مگه میشه انتقادی به این اثر داشت از هر لحاظی فوق العادس قلم بی نظیر و قدرتمند محتوا حرفه ای و کامل و جامعبی نهایت تاثیرگذارو الهام بخشازش ممنونم که با چنین اثر تکان دهنده ای کل مخاطبانشو به چالش کشیده حتی اگه کسی ایشونو نشناسه کافیه همین یه اثرشو بخونه یابشنوه بی شک طرفدار همیشگی اون خاهدشدباتشکر فراوان بابت کتابهای صوتی که کلی انگیزه کتابخوانیو حداقل درخودم افزایش داده
حدیث پورهنگ
۱۴۰۲/۴/۳۰
حتما مطالعه کنید. ارزش چندین بار شنیدن را دارد.
اثر مرکب می‌گوید که انتخاب‌های کوچک و روزانه‌ی ما می‌توانند در کنار هم نتایج بزرگی را رقم بزنند. این مفهوم در اقتصاد هم وجود دارد سپرده‌ی کمی را در نظر بگیرید که هر ماه سودی کم به آن اضافه می‌شود و ماه بعد سود به اصل پول و سود ماه‌های قبل تعلق می‌گیرید. اگر این حساب را چند سال داشته باشیم از رشد پول خود حیرت خواهیم کرد.
Hasan Parhizkar
۱۴۰۱/۸/۱۶
با سلام..
همان طور که از شهرت این کتاب مشخص است، کتاب خیلی خوبی است، البته با گوش دادن یا خواندن آن اتفاق خاصی نمی‌افتد مگر اینکه بقول آقای هاردی (فوری نکته را بگیرید) و از آن استفاده کنید.
در این کتاب از مثال‌های واضحی استفاده شده که درک مطلب را خیلی ساده میکند، صدای گوینده بسیار پر انرژی و مناسب محتوا است البته من پیشنهاد میکنم با سرعت 1/5 یا 2 گوش دهید.
محمد هادی
۱۴۰۰/۱۲/۲۰
کتابی بشدت کاربردی و مفید برای هر کسی که دنبال موفق شدن در زمینه‌های اقتصادی، علمی، عاطفی، شغلی و غیره هست. در واقع کاملاً برای فرد مسیر رو مشخص کرده باتوجه به تجربه‌های عملی نویسنده
پیشنهاد من این هست که فرزندان خود را با چنین کتاب‌هایی آشنا کنید و اجازه انتخاب بهشون بدین تا بهترین مسیر و هدف زندگیشون رو انتخاب کنن. قطعا کتاب خواندن خیلی کمک بزرگی برای آن‌ها می‌باشد.
Debora
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
واقعا کتاب مفید و بی نظیری بود. بعد از شنید فایل صوتی کتاب نوشتاری اون رو هم خریدم وقتی دیدم نکاتش واقعا کاربردی هست و دوست دارم همیشه به اون مراجعه و استفاده کنم خود کتاب رو هم از کتابفروشی تهیه کردم و در کتابخونم دارمش. ممنون از کتابراه به خاطر فایلهای صوتی کتابهای خوب و انتخاب صداهای گویندگان خوبش. من که قبلا وقت خواندن کتاب رو نداشتم حالا میتونم کلی کتاب بخونم
سارینا نتاج
۱۴۰۲/۵/۴
کنابی بی نهایت جذاب و مفید است که ارزش چندین بار خواندن را دارد
پیشنهاد میکنم حتما نسخه چاپی رو تهیه کنید و داشته باشید
هر چند وقت یک بار نگاهی اجمالی بهش بندازید
اثر مرکب نشان دهنده ارزش کار‌های ماست
کارهایی بس کوچک که به مرور زمان نتیجه‌ای شگرف ایجاد خواهد کرد
خواه آن کار بد باشد خواه خوب باشد نتیجه‌ای که میدهد ممکن است به ضرر یا نفع ما شود
آریا بهرامی
۱۴۰۱/۲/۱۸
عالی عالی عالی از هر لحاظ با جرات میتونم بگم واقع بینانه‌ترین و کلیدی‌ترین نکات در این کتاب هست تمام نکات منفی و مثبت زندگیم رو با نکات توی کتاب مقایسه میکنم و نتیجه‌ای که تصور میکنم و بهش میرسم میبینم که دقیقا درست گفته دارم هرروز و قبل خواب گوش میدمش تا تمام نکاتش ضمیمه مغزم بشه در خوندنش شک نکنید صدا و لحن گوینده هم عالیه با تشکر از کتابراه
Reyhan Def
۱۴۰۰/۱۱/۶
در دسته کتاب‌های انگیزشی برای رسیدن به موفقیت کتاب خوبیه، اما اگر دنبال بهانه جویی و ثابت ماندن وضعیت خود هستید، توقع معجزه از این کتاب را نداشته باشید. این کتاب دیدگاه شما را کمی تغییر میدهد اما این خود شما هستید که میتوانید عادات و رفتارتان را تغییر داده و در پی کسب موفقیت باشید. ارزش زمانی را که صرف خواندش میکنید دارد.
فاطمه معدنی
۱۴۰۰/۷/۲۴
خیلی نکات کاربردی داشت. موضوعاتی که برای من خیلی مفید بود، آگاهی نسبت به عادتهای بد و جزئی که انجام میدیم اما میتونه در طی چند سال ما رو تبدیل به آدم‌های متفاوتی کنه. مثلا زمان‌های که عادت کردیم ساعتها در صفحات مجازی بگردیم که اگر در این زمان‌ها کتاب بخونیم، هر روز مطالب جدیدی یاد میگیریم.
Ali.p
۱۴۰۳/۱/۱
خیلی کتاب تاثیر گذاریه و واقعا شنونده و خواننده رو به فکر فرو میبره، به نظرم همین نسخه صوتی رو تهیه کنید و با اعضای خانواده و دوستان خود حالا در هر محیط و فضایی مثل ماشین گوش بدین، چون واقعا جذب میکنه حتی کسانی رو که اهل کتاب و کتاب خوندن نباشند و تازه ارزش زمان رو با این کتاب میفهمی، ما هممون باید روی زمان سرمایه گذاری کنیم.
Nafise
۱۴۰۲/۳/۱۴
مصداق بارز: قطره قطره جمع گردد وانگهی دریا شود، با خوندن این کتاب واقعا پی بردم ارزش کارهای کوچیکی که شاید حتی چند دقیقه وقت بگیرن در دراز مدت چه آثاری به جا میزارن، اینکه دقایق روزمونو چطور سپری میکنیم و چه کارهای مثبت یا منفی انجام میدیم شاید در ظاهر کم اهمیت باشه اما توی زمان طولانی خیلی اثرگذار هستن، چه اثرات خوب چه بد.
احمدرضا کابلی
۱۴۰۱/۱۱/۱
این کتاب واقعا در اینکه چقدر تغییر سخت است شما را درک می‌کند و از شما کارها یا تمرین‌هایی آرمانی یا شاق نمی‌خواهد. بلکه از ریز جزئیاتی که به تدریج می‌توانند اثر مرکب داشته باشند صحبت می‌کند و به شما راهکارهایی بسیار ساده و عملی را پیشنهاد می‌دهد. مثال نوک هواپیما این کتاب فوق العادست و یه جورایی جوهره این کتاب رو تشکیل میده.
1 2 3 4 5 6 >>