نقد، بررسی و نظرات کتاب 101 راز برای دهه بیست ‌سالگی - پل انگون

مرتب‌سازی: پیش‌فرض
azin jahed
۱۴۰۲/۱/۶
با سلام و تشکر از عوامل کتابراه. این کتاب حاوی پیشنهادات و ایده‌های زیبا و کاربردی است. خواندن این کتاب برای دوره زمانی پیشنهاد شده. دهه بیست. مفید و سرگرم کننده خواهد بود. اون هارا به یاد دوره نوجوانی خود خواهد برد. و تصویری از اینده‌ای که در پیش دارند برایشان ارائه خواهد داد. نویسنده علاقه و انرژی زیادی برای تهیه محتوای این کتاب نشان داده و مترجم به بهترین نحو که میتوانست وظیفه خود را بجا اورده است. برای من که در اوایل دهه 20 زندگیم هستم دانسته‌های این کتاب برام بسیار جدید بودند. اطلاعات و دانسته‌های این کتاب دیدگاهم به اینده را اصلاح و بهبود داد و من سعی کردم تا دیدگاهم را با دوستانم به اشتراگ بگذارم. امیدوارم شما نیز از محتوای این کتاب استفاده کنید و این مطالعه ادای احترامی به تمام عوامل تلاش کرده برای ارائه این کتاب باشند.
Ehsan Ahady123
۱۴۰۲/۹/۱۷
به عنوان کسی که کتاب را مطالعه کرده می‌تونم بگم نویسنده بیشتر تجربه‌های شخصی خودش را که در طول زندگی با آن‌ها موجه شده و کسب کرده را در کتاب نقل کرده؛ که البته این نظر شخصی بنده است. نکته منفی که تو کتاب با آن مواجه شدم عدم رعایت فاصله گذاری بین واژه‌ها در جملات کتاب بود که مطالعه کتاب و درک معانی جملات را به شدت دشوار میکرد.
مصیب رشیدی
۱۴۰۲/۴/۱۹
اصلا کتاب جالبی نیست هیچ نکته کاربردی ارائه نمیده و انگار نویسنده هر چی تو ذهنش اومده رو آورده روی کاغذ و اینکه بعضی چیزاش مربوط به فرهنگ کشور خود نویسنده هست مثال‌هایی که میزنه و چیزای دیگه برای خواننده ایرانی یه جورایی ملموس نیست و این از جذابیت کتاب به شدت کم کرده.
Malmador Gonzales
۱۳۹۹/۱۱/۳
کتاب خوبی بود و تنها نکته منفی که به نظر بنده به این شکل است نویسنده کتاب در بعضی از قسمت‌ها از برای درک خواننده از موضوع فیلم‌ها استفاده میکرد
Zahra Hamidi
۱۴۰۱/۵/۲۲
من این کتاب رو وقتی ۱۸ سالم بود خوندم. دیدگاه و چشم انداز خوبی به ادم میده و با واقعیت دنیایی که در انتظارشه اون رو مواجه میکنه.
reza za
۱۴۰۲/۹/۲۱
کتابی که اتفاقی خریدم و عالی بود درباره بحران بیست سالگی و ماجراهاش به نظرم درست و علمی نوشته شده مرسی پل انگون.....
Morteza m
۱۴۰۱/۴/۲۹
چنگی به دل نزد
نکات پیش پا افتاده و تکراری که اغلب انسان‌ها در دهه بیستشون میدونن
Mohamad
۱۴۰۰/۱/۲۴
به نظرم برای اون دسته جوان‌هایی که هنوز به پختگی تو زندگی شون نرسیدن میتونه کتاب مفیدی باشه
مرضیه رضایی
۱۴۰۰/۱۰/۹
کتاب خوبی بود نویسنده در بخش‌هایی از کتاب از زندگی خودش مثال زده بود
Mahdi Motahar
۱۴۰۰/۶/۷
کتاب خوبی بود منتها به دوستان پیشنهاد میکنم کتاب دوم همین نویسنده ابتدا بخونن
DIS🌙
۱۴۰۰/۱۲/۲۸
دقیقا تمامی موارد ذکر شده میشه بهره گرفت
سجاد دهقانی
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
معرکه پر از محتوا