معرفی و دانلود کتاب 101 راز برای دهه بیست ‌سالگی

عکس جلد کتاب 101 راز برای دهه بیست ‌سالگی
قیمت:
35500 تومان - 4.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب 101 راز برای دهه بیست ‌سالگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب 101 راز برای دهه بیست ‌سالگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب 101 راز برای دهه بیست ‌سالگی

می‌توانید از بیست سالگی خود ناامید، ترسیده و مضطرب باشید یا می‌توانید کتاب 101 راز برای دهه بیست ‌سالگی را بخوانید، بیدار شوید و خود را در مسیر درست قرار دهید. توصیه‌های پل انگون در این اثر پرفروش شما را در موفق سپری کردن این دهۀ طلایی زندگی‌تان یاری خواهد داد.

درباره کتاب 101 راز برای دهه بیست سالگی:

به تعبیر پل انگون (Paul Angone) زندگی در دوران بیست سالگی شبیه جعبۀ شکلات است؛ هیچ‌وقت نمی‌فهمید که چه چیزی نصیب‌تان می‌شود، خوشمزه است یا تلخ و بدمزه!

فرقی نمی‌کند به تازگی وارد دهۀ بیست سالگی شده‌اید یا حتی یکی دو سال از این دهۀ پرماجرای زندگی‌تان باقی مانده است، کتاب شگفت‌انگیز 101 راز برای دهۀ بیست سالگی (101 Secrets For Your Twenties) به تمام بیست و اندی ساله‌ها راهکارها و حقایق جالبی را نشان می‌دهد که در موفق گذراندن این دورۀ حساس و تعیین‌کننده، نقش مؤثری خواهد داشت. بر کسی پوشیده نیست که دهۀ بیست سالگی سرشار از حوادث، ارتباطات و تصمیم‌های حیاتی زندگی است؛ دورۀ گذار از کودکی و نوجوانی به بزرگسالی. بدون شک نگاه رویاگونه و افسانه‌‌ای شما به زندگی تغییر خواهد کرد و با واقعیت‌هایی در هر زمینه روبه‌رو می‌شوید.

این دورۀ پر هیجان و جذاب گاهی به قدری پرماجراست که بعضا منجر به بروز بحرانی روحی خواهد شد؛ بحران بیست سالگی. شما دربارۀ تمام باورهایتان تجدید نظر خواهید کرد و همین امر موجب آشفتگی فکری‌تان خواهد شد. اگر از بچگی به تقلید از والدین‌تان کاری را انجام می‌دادید و چرایش را نمی‌دانستید، در جایی از بیست‌سالگی‌تان آن‌ها را رها می‌کنید و به دنبال چرا می‌گردید.

یکی از تکان‌دهنده‌ترین حقایقی که شاید شما را شوکه کند، این راز است که مدرک دانشگاهی برگ برندۀ شما برای ورود به شغل رؤیایی‌تان نیست! در مجموع می‌توان گفت هدف پل انگون از تألیف این اثر ارزشمند، شناساندن واقعیت‌هایی است که پیش از رویارویی با آن، به شنیدن آن‌ها نیاز دارید.

نکوداشت‌های کتاب 101 راز برای دهه بیست سالگی:

- مانند توصیه‌‎های یک برادر بزرگتر، بامزه و دوست‌داشتنی... پل با بیان تجربیات خود می‌خواهد شما را از دردسرهای احتمالی نجات دهد. (ست گودین)

- می‌توانید از بیست سالگی خود ناامید، ترسیده و مضطرب باشید یا می‌توانید این کتاب را بخوانید، بیدار شوید و خود را در مسیر درست قرار دهید. توصیه‌های پل در مورد چگونگی موفقیت در بیست سالگی بسیار مهم است و به شما کمک می‌کند تا اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید. (دن شوابل)

- زندگی هرگز مانند آنچه که تصور می‌شود، نخواهد بود. این فقط یکی از چندین گوهرهای انگیزشی است که در 101 راز پل آنگون برای بیست سالگی شما وجود دارد. (الکساندرا لویت)

- این کتاب خنده‌دار، صمیمانه و بسیار مهم است. بیست سالگی شما یک دوره از زندگی است که اکثر مردم تمایل دارند بارها و بارها در آن زندگی کنند و دربارۀ آن افسانه‌هایی بی اساس و فریبنده می‌گویند، پل این کار را انجام نمی‌دهد. (جف گوینز)

خواندن کتاب 101 راز برای دهه بیست سالگی به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

تمامی علاقمندان کتاب‌های انگیزشی را به خواندن این اثر خارق‌العاده دعوت می‌کنیم.

در بخشی از کتاب 101 راز برای دهه بیست سالگی می‌خوانیم:

بیست‌سالگی و سی‌سالگی همانند آب‌های عمیق و ناشناخته‌ای هستند که دیگر نمی‌توانید دوستان از رَده خارج شده را ببینید.

تمام دوستانی که با آن‌ها پیمان دوستی تا ابد بستید رفته‌اند؛ تاریخ انقضای «ابد» دو سال و خورده‌ای است.

چون نقل‌مکان می‌کنید. ازدواج می‌کنید. بچه‌دار می‌شوید. یا هفته‌ای شصت ساعت کار می‌کنید. نگه ‌داشتن دوستان در بیست‌سالگی سفت‌وسخت‌تر از شکم چندتکۀ جی. آی. جو است (همان آدم‌هایی که مثل دیوارهای زندان سرسخت هستند)، زیرا دیگر تجارب مشترکی با هم ندارید. قرار نیست مثل دوران دانشگاه با هم سر کلاس بروید، بعد ناهار بخورید، سر تمرین بروید، شام بخورید و تا ساعت دو نیمه‌شب با هم وقت بگذرانید.

الان بهترین دوستتان زنگ می‌زند و شاید اولین چیزی که به فکرتان می‌رسد این باشد: «الان چه وقتشه؟!»

وقتی گوشی‌ زنگ می‌خورد، طوری به آن نگاه می‌کنید انگار بچه‌ای است که به‌موقع سر کلاس نرفته و حالا که تنبیهش کردید گریه‌وزاری می‌کند؛ ولی در این وضعیت فقط می‌توانید بگویید: «متأسفم.»

شاید یک روز یا یک هفتۀ بعد خودتان تماس بگیرید. اما به احتمال زیاد وقتی شماره‌اش را می‌گیرید پیام‌ صوتی‌اش را دریافت می‌کنید. بعد همان رسم محترمانۀ بیست‌سالگی را انجام می‌دهید: پیام ضبط‌شده می‌گذارید. این کار تقریباً مثل بازیِ آب‌شو یخ‌شوی دوران کودکی‌مان سرگرم‌کننده و بامزه است، اما با یک تفاوت بزرگ که اصلاً بامزه نیست.

برای همین بعد از چندبار عقب‌وجلو‌ کردن پیام‌های صوتی، چند‌تایی پیام متنی و چند پیغام فیس‌بوکی، چیزی که دستگیرتان می‌شود این است که دوستی‌هایتان به سالی یک‌بار پیام «تولدت مبارک!!!!» در پست فیس‌بوکی خلاصه شده، ‌ و معنای آن چهار علامت تعجب هم این است که مثلاً دوستتان به‌خاطر تولدتان خیلی هیجان‌زده است (این دوستی رفت تا سال بعد).

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب 101 راز برای دهه بیست ‌سالگی
نویسنده
مترجمآذین سرداری
ناشر چاپیانتشارات کتاب کوله پشتی
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات184
زبانفارسی
شابک978-600-461-377-4
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
35500 ت - 4.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب 101 راز برای دهه بیست ‌سالگی

azin jahed
۱۴۰۲/۱/۶
با سلام و تشکر از عوامل کتابراه. این کتاب حاوی پیشنهادات و ایده‌های زیبا و کاربردی است. خواندن این کتاب برای دوره زمانی پیشنهاد شده. دهه بیست. مفید و سرگرم کننده خواهد بود. اون هارا به یاد دوره نوجوانی خود خواهد برد. و تصویری از اینده‌ای که در پیش دارند برایشان ارائه خواهد داد. نویسنده علاقه و برای انرژی زیادی تهیه محتوای این کتاب نشان داده و مترجم به بهترین نحو که میتوانست وظیفه خود را بجا اورده است. برای من که در اوایل دهه 20 زندگیم هستم دانسته‌های این کتاب برام بسیار جدید بودند. اطلاعات و دانسته‌های این کتاب دیدگاهم به اینده را اصلاح و بهبود داد و من سعی کردم تا دیدگاهم را با دوستانم به اشتراگ بگذارم. امیدوارم شما نیز از محتوای این کتاب استفاده کنید و این مطالعه ادای احترامی به تمام عوامل تلاش کرده برای ارائه این کتاب باشند.
Ehsan Ahady123
۱۴۰۲/۹/۱۷
به عنوان کسی که کتاب را مطالعه کرده می‌تونم بگم نویسنده بیشتر تجربه‌های شخصی خودش را که در طول زندگی با آن‌ها موجه شده و کسب کرده را در کتاب نقل کرده؛ که البته این نظر شخصی بنده است. نکته منفی که تو کتاب با آن مواجه شدم عدم رعایت فاصله گذاری بین واژه‌ها در جملات کتاب بود که مطالعه کتاب و درک معانی جملات را به شدت دشوار میکرد.
مصیب رشیدی
۱۴۰۲/۴/۱۹
اصلا کتاب جالبی نیست هیچ نکته کاربردی ارائه نمیده و انگار نویسنده هر چی تو ذهنش اومده رو آورده روی کاغذ و اینکه بعضی چیزاش مربوط به فرهنگ کشور خود نویسنده هست مثال‌هایی که میزنه و چیزای دیگه برای خواننده ایرانی یه جورایی ملموس نیست و این از جذابیت کتاب به شدت کم کرده.
Malmador Gonzales
۱۳۹۹/۱۱/۳
کتاب خوبی بود و تنها نکته منفی که به نظر بنده به این شکل است نویسنده کتاب در بعضی از قسمت‌ها از برای درک خواننده از موضوع فیلم‌ها استفاده میکرد
Zahra Hamidi
۱۴۰۱/۵/۲۲
من این کتاب رو وقتی ۱۸ سالم بود خوندم. دیدگاه و چشم انداز خوبی به ادم میده و با واقعیت دنیایی که در انتظارشه اون رو مواجه میکنه.
reza za
۱۴۰۲/۹/۲۱
کتابی که اتفاقی خریدم و عالی بود درباره بحران بیست سالگی و ماجراهاش به نظرم درست و علمی نوشته شده مرسی پل انگون.....
Morteza m
۱۴۰۱/۴/۲۹
چنگی به دل نزد
نکات پیش پا افتاده و تکراری که اغلب انسان‌ها در دهه بیستشون میدونن
Mohamad
۱۴۰۰/۱/۲۴
به نظرم برای اون دسته جوان‌هایی که هنوز به پختگی تو زندگی شون نرسیدن میتونه کتاب مفیدی باشه
مرضیه رضایی
۱۴۰۰/۱۰/۹
کتاب خوبی بود نویسنده در بخش‌هایی از کتاب از زندگی خودش مثال زده بود
Mahdi Motahar
۱۴۰۰/۶/۷
کتاب خوبی بود منتها به دوستان پیشنهاد میکنم کتاب دوم همین نویسنده ابتدا بخونن
DIS🌙
۱۴۰۰/۱۲/۲۸
دقیقا تمامی موارد ذکر شده میشه بهره گرفت
سجاد دهقانی
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
معرکه پر از محتوا
مشاهده همه نظرات 12

راهنمای مطالعه کتاب 101 راز برای دهه بیست ‌سالگی

برای دریافت کتاب 101 راز برای دهه بیست ‌سالگی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.