نقد، بررسی و نظرات کتاب یادداشت‌های یک ناشر - منصور سجاد

مرتب‌سازی: پیش‌فرض
مریم کریمی
۱۴۰۲/۱۰/۲۴
نوشتن مثل نفس کشیدن است، لازم نیست خیلی پر آب‌ و تاب باشد؛ فقط باید منظم و مستمر باشد. با مطالعه ایت کتاب می‌شود یاد گرفت و بهتر انجام داد اما به‌ هر حال باید آن را انجام داد.
در این کتاب اشاره شده که یک برنامه‌ی زمانی تهیه کنید و در اجرای آن ثابت‌ قدم باشید و مثل ورزشکاری که هرروز، ساعت خاصی به باشگاه می‌رود و تمرین می‌کند، هر روز در ساعت خاص شروع به نوشتن کنید. آن‌ وقت است که اگر حال شما خوب نبود هم حالتان خوب می‌شود و هم الهام و ایده خودش را دوان‌ دوان به شما می‌رساند. به دنبال آن، انگیزه نیز از در دیگر وارد می‌شود.
meti mousavi
۱۴۰۰/۱۱/۷
کتابی که نویسنده به شیوه‌ی خیلی جالب و بیان ساده مطالب جامع وکاربردی که حاصل چند دهه از عمرش هستنو تحت عناوینی برای هر صفحه از این کتاب استفاده کرده، من بشخصه این کتاب رو به دوستانیکه قصد نویسندگی بصورت عملی وکاربردی رو دارن پیشنهاد میکنم. بنظر من نویسنده‌ای اثرش موفقه که بتونه مطالب مهم وپیچیده رو به ساده‌ترین و قابل فهم‌ترین شکل ممکن بیانشون کنه، دقیقا مثل شیوه‌ای که نویسنده‌ی این اثر این کارو انجام داده و درکنارش لحن خودمونی وعامیانه‌ای که داره باعث جذب مخاطب وهمچنین باعث یادگیری مطالب درون کتاب شده است.
الهام یزدان طلب
۱۴۰۰/۱۱/۱۷
سپاس از جناب آقای سجاد. من از قبل کانال یک ناشر را دنبال می‌کردم که محتوای ارزشمندی دارد. به نظرم این کتاب هم خلاصه مفیدی است برای دوستداران نوشتن و چاپ کتاب.
تولد یک کتاب هم مانند تولد یک کودک است و پس‌ازاینکه این کودک متولد شد برای رشد او و رسیدن به بلوغ و شکوفایی هنوز نیازمند مراقبت‌های زیادی است و همچنان که در رشد و پرورش کودک هم پدر و هم مادر هر دو نقش دارند در نشر یک کتاب موفق نیز ناشر و مؤلف هر دو نقش و وظایف مختلفی دارند.
F.Namazi
۱۴۰۲/۱/۱۸
کتاب مختصر و مفیدی بود، همچنین روان بودن و استفاده نکردن از کلمات قلمبه سلمبه باعث میشد که خواننده‌ی خودش رو حفظ بکنه
به شخصه من خودم این کتاب رو خیلی دوست داشتم چرا که اطلاعاتی از برخی نویسندگان معروف دنیا در اختیارم قرار داد
لطیف حنضلی
۱۴۰۱/۹/۳
ناشر و نویسنده در جامعه می‌تونه خیلی اثرگذار باشد، بدلیل اینکه نکات و محتواهایی را انتقال میدهند، این کتاب هم تأثیرگذاری خوبی می‌تونه برای من داشته باشه برای من که نویسندگی را تجربه کردم، سپاس فراوان
Yaghmur
۱۴۰۲/۶/۱۰
بشدت پیشنهاد میکنم برای مطالعه، بخصوص برای اون عزیزانی که در ابتدای مسیر نویسندگی هستند و بنوعی یک آشنایی مقدماتی هست با نویسندگی و چاپ
م.
۱۴۰۱/۷/۲۶
ممنون از نویسنده در ایران فروش کتاب یا باید به صورت هدیه دادن باشه یا از طریق نمایشگاه در این صورت مردم با عناوین خوب ناشناخته اشنا میشن
Reza Ghorghani
۱۴۰۱/۱/۱۶
باسلام خدمت نویسنده محترم ممنون که تجربیات خود را با ما در میان گذاشتید و به خوانندگان محترم شدیداً توصیه به خواندن این کتاب عالی می‌نمایم.
ب را
۱۴۰۲/۳/۲۸
کتاب جالبی بود. من خودم به تجربه با این مسائل آشنایی پیدا کردم و ایشون به راحتی و سادگی در اختیار جوانان گذاشتند.
حسین جعفری
۱۴۰۱/۱۱/۲
برای بیست سال تجربه که به اختیار من گذاشتید با این زبان ساده همراه خیلی تشکر از شما قدردانی می‌کنم
Oo
۱۴۰۱/۷/۸
کتاب واقعا خفنی بود
اونایی که ب هنر علاقه دارند حتما بخونن
الهام امیری
۱۴۰۱/۸/۲۷
خیلی عالی بود واقعا زحمتی زیاد کردین دست‌تان درد نکند
علی محمدلو
۱۴۰۰/۱۱/۱۱
سلام، بسیار عالی بود استادعزیز و بزرگوارم