نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی یک شروع تازه: از همین امروز شخصیت جدیدت شروع میشه - جول اوستین

مرتب‌سازی: پیش‌فرض
محمدرضا شیخ الاسلامی
۱۴۰۰/۱۱/۴
امروز چهارم بهمن ۱۴۰۰تولد سی سالگیمه و من این کتاب رو به خودم هدیه دادم، خریدم و الان که ساعت یک و چهل دقیقه بامداد چهارم بهمنه دارم گوشش میدم و تموم که شد میخوابم، فوق العاده است و خیلی برام الهام بخش بود، چند سال پیش استاد محمودمعظمی سمیناری برگزار کرد که من خریدمش و اونجا از بیولوژی موفقیت گفت... از تاثیر باورهای انسان بر ژنتیک... همون چیزی که توی فصل دوم این کتاب بهش اشاره شد... خلاصه این که هدیه خیلی خوبی به خودم دادم و خیلی خوشحالم... یادم میمونه که در شرایط سخت خداست که باهامون میمونه و سختی مشکلات همیشه به حدی هست که بتونیم تحمل کنیم...
خدایا شکرت که حواست بهم هست
درد و رنج‌ها رو به جان خواهم خرید و تلاش باشکوهی آغاز کرده‌ام که به لطف خدا نتایج بی نظیری نصیبم خواهد کرد
#14001104تولد سی سالگیم مبارک... 😎
الان تقریبا شد ساعت ۱: ۴۴بامداد
من ساعت ۷ونیم قراره به دنیا بیام🤠
شب بخیر☃️❤☃️
شمس تبریزی
۱۴۰۰/۲/۲۰
من عاشق جول اوستین هستم همه ی کتاباش تقریبا شبیه هم هستن اما من همشونو دارم کلا معتادم به گوش دادن به کتاب هایی که مثبت اندیشی رو بهمون یاد اوری میکنه مثلا وقتی که آدم تنهاس با وجود اینکه کلی آدمهای جور واجور دورمونه یا مشکلاتی داریم یا به هر دلیلی منفی و بی انگیزه یا افسرده اییم همین کتاب ها میتونه ما رو به راه برگردونه و بهمون بگه که همیشه خدا کنار ماست (چون در وجود هممونه) و بهمون یاد آوری کنه که هرگز نباید منفی بشیم و باید شاکر باشیم و قدر لحظه هامونو بدونیم و وقتی شاد باشیم و شاکر باشیم کم کم میبینیم همه چی حل میشه و به یک آرامش درونی میرسیم اون موقع است که اگه حتی عجیب ترین چیز ها رو بخوایید هم ممکن میشه پس عزیزانم بیایید همیشه شاد و شاکر و مثبت باشیم😍😘❤️🌹
نفیسه فلاحی
۱۴۰۰/۱۲/۲۹
اولین کتاب صوتی که دارم نکاتشو یادداشت میکنم همینه هرچی از خوبی این کتاب بگم کم گفتم هشت نکته و کلید طلایی رو معرفی میکنه به همراه برنامه‌های عملی که مطالب کتاب رو از تئوری بودن خارج میکنه و به دنیای واقعی و زندگی وارد میکنن
اگه جول استون رو بشناسین میدونید که حرفهای انگیزشی خودشو با معنویت و خدا همراه میکنه و حس فوق العاده‌ای به شنونده میده که با رهایی همراهه
خوندن این کتاب رو به همه پیشنهاد میکنم
و شنیدن همین کتاب رو با صدای مهبد قناعت پیشه گوینده توانا به تمام کسانی که به شنیدن کتابهای صوتی علاقه دارند پیشنهاد میکنم چون مشخصه که راوی، بسیار مسلط به مطالب کتاب و خیلی خوب میتونه با شنونده ارتباط برقرار کنه
از کتابراه عزیز هم خیلی ممنونم که این کتاب صوتی رو در اختیار ما قرار داد من از وقتی با کتابراه آشنا شدم ساعات مطالعه روزانه‌ام افزایش یافته و اینو مدیون کتابراه عزیزم هستم❤️❤️❤️
Morteza Nasiri
۱۴۰۱/۱۰/۱۰
این یک کتاب تأثیرگذار و آن هم از نویسنده پرفروش نیویورک تایمز آقای جول استین مشهور می‌باشد و برای خوانندگانی مناسب است که میخواهند یک شروع دوباره داشته باشند. یعنی چه؟ یعنی اینکه: دوباره با خدای خود و معنویات ارتباط برقرار کنند و با شخصیت جدیدی که از خود می‌سازند از زندگی و حتی کار خود لذت ببرند، حتی حمچنین به سوی خوشبختی حرکت کنند و معنی کمال را مرحله به مرحله که مرحله اول شکرگزاری می‌باشند تا مرحله آخر که درک کامل خواسته‌ها و رسیدن به کمال معنوی می‌باشند، به بهترین نحوه ممکن درک کنند و یاد بگیرند که از زمان حال خود لذت ببرند و با شخصیت جدید خود زندگی جدیدی را شروع کنند. شاید خیلی از انسان‌ها بگویند که شخصیت فردی قابل تغییر نمی‌باشد، ولی تجربه و علم امروزه ثابت کرده است که بیش از ۸۰ درصد شخصیت انسان ذاتی نیست، بلکه اکتسابی است.
پس لحظه رو از دست ندهید و از خرید و مخصوصاً خواندن این کتاب زیبا که به نحوی جالب بر روی شخصیت تون تأثیر خواهد گذاشت لذت ببرید.
Leyla Kh
۱۴۰۱/۶/۷
کتابی فوق‌العاده آرام بخش وسرتاسر پراز یاد ونام خداست ونویسنده معتقد است اولین قدم برای بهره‌مندی از تمام ظرفیت وجودی‌تان این است که خدا را در مرکزیت زندگی خود قرار دهید، به این صورت که ارتباط خود را با خالق قوی‌تر، موثرتر و زیباتر کنید.
اعتماد و توکل دو نکته اساسی است که ریشه‌های شما را به خدا وصل می‌کند و باعث می‌شود تا موفق شوید قدرتش را دریافت کنید و جان دوباره بگیرید، تا هر فکر و طرحی که برای شما دارد، به نتیجه برسد. کتاب صوتی یک شروع تازه از سه بخش تشکیل شده‌است. در بخش اول کتاب در مورد هشت کلید مهم صحبت می‌شود تا بتوانید به خداوند متصل بمانید و در سایۀ لطف و برکت او به زندگی‌تان ادامه دهید.
در بخش دوم، جول اوستین به شما کمک می‌کند تا با چیزی روبه‌رو شوید که اغلب به عنوان بزرگ‌ترین مانع اتصال‌تان به خداوند محسوب می‌شود، یعنی همان گذشته‌ای که برای شما و راه‌های جدید ارتباط با خداوند مانع ایجاد کرده‌اند.
در بخش سوم منبع ارزشمندی از بینش و خردورزی فراهم شده است تا با کشف آن به مهم‌ترین و بزرگ‌ترین منبع الهام در ارتباط با خداوند دست پیدا کنید.
Mahsa Mostofi
۱۴۰۱/۴/۹
وقتی این کتاب را می‌خوانی قلبت را برای آنچه خداوند هویدا می‌سازد، پذیرا کن. در بخش اول، دربارۀ هشت کلید اساسی صحبت می‌کنم تا بتوانی به خداوند متصل بمانی و در کمال برکت و لطف او زندگی کنی. در بخش دوم، به تو کمک می‌کنم تا با چیزی مواجه شوی که اغلب به‌عنوان بزرگ‌ترین مانع اتصال تو به خداوند به شمار می‌رود؛ یعنی همان گذشته‌ای که مانع تو و راه‌های جدید ارتباط با خداوند بوده است. در بخش سوم، با اشتیاق بسیار گنجینه‌ای از خردورزی و بینش را فراهم کرده‌ام که با کشف آن به بزرگ‌ترین و اساسی‌ترین منبع الهام در رابطه با خداوند دست خواهی یافت. تو می‌توانی با قدرت کلام پروردگار و وعده‌های او تمام نیازهای خود را برآورده کنی. فرقی نمی‌کند زندگی روزمرۀ تو چطور پیش می‌رود. باز هم وقت بگذار تا با خداوند خلوت کنی، به‌این‌ترتیب رابطۀ شما قوی‌تر می‌شود و می‌توانی از کمال برکت‌هایی که برای تو فراهم آورده است، بهره ببری!
رضا گودرزی
۱۴۰۱/۱/۶
یک شروع تازه مثل بقیه کتابهای جوئل آوستین همراه با امید و مثبت اندیشی و اعتماد و ایمان به خداست. بخشهای متعددی در کتاب هست که هر کدام به نوعی نگرش خاص آوستین را نشان می‌دهد. برای رسیدن به حقیقت و واقعیت لازم داریم به خدا. یک کشیش مسیحی که توانسته اطلاعات مذهبی را به شیوه روانشناسی انگیزش مطرح کنه و طرفداران زیادی به دست بیاره. میشه در زمانهای مختلف از دیدگاه‌های متفاوت کتاب بهره برد و این جزو نقاط مثبت کتاب هست.
با این وجود ایرادی که کتابهای آوستین داره اینه که با مطالعه اولین کتاب خط فکری نویسنده را درک می‌کنید و در کتابهای بعدی جذابیت کمتری را درک خواهید کرد این مشکل را از خیلی دوستان دیگر هم شنیدم. یعنی فرقی نمی‌کنه که کدام کتاب از نویسنده را شروع کنید مسئله از کتاب دوم به بعد هست که جذابیت کلام و مطالب افت محسوسی خواهد داشت.
به هر صورت بعنوان یک انسان امیدوار و خداشناس و تاثیرگذار لازم است که کتابهای نویسنده را مورد توجه قرار داد تا به نکات خاص این جذابیت اشراف پیدا کرد.
M Ta
۱۴۰۰/۱۱/۱
یکی از جذاب‌ترین راههای خواندن کتاب، شنیدن کتاب‌های صوتی است که من این راه را بسیار دوست دارم
کتاب‌های جول، کتاب‌هایی هستند که علاوه بر ارتقا زندگی مادی و معنوی این دنیا می‌تونه روح امونم هم ارتقا بده
ما در این دنیا وظیفه امون اینه که از روح و جسممون و ذهن امون محافظت کنیم و‌ یکی از راههای محافظت از روح و جسم و ذهن مطالعه کتاب‌هایی هستند که به ما وظیفه امونو در این زندگی را یادآوری می‌کنن.
ممنونم بابت محبتتان و تلاشی که در راه ارتقا انسان‌های اطراف‌تان می‌نمایید و از خداوند رحمان سپاسگزارم که ما را برای بهتر شدن حمایت می‌کند و ما را در مسیر کمال قرار داده و از خداوند می‌خواهم که به شما هم نعمت‌های نیکو بدهد و عاقبت امورتان را عالی نماید و شادی، آرامش و سلامتی همراه همیشگی زندگی اتان باشد.
SoBhAn Rezaei
۱۴۰۰/۳/۹
صدای راوی اینقدر خوبه که اگه یه کتاب به اسم قورباغه میگه بع بع رو بهش بدهند براتون چهار اثر از فلورانس ترجمه میکنه. این راوی رو واقعا دوستش دارم، چنان در این کتاب میگه خدا من رو دوست داره که هرکسی از تنهایی در میاد و انگار همیشه حواس خدا بهمون هست. ممنونم از کتاب راه من حدود ۵۰ تا کتاب خریدم و زندگیم تغییر کرده احساس میکنم یه عمر خواب بودم و تازه از خواب بیدار شدم...
پ ش
۱۴۰۱/۲/۲۰
من این کتاب رو در ماه رمضان که رایگان گذاشته بودید دریافت کردم، پس ابتدا تشکر میکنم از اینکه این کتاب رو رایگان قرار دادید.
جول اوستین هم خودش کلام دوست داشتنی و دلنشینی داره و هم کتابهاش خوب هستن و ارزش حداقل یکبار خوندن رو دارن. با این حال دو تا نکته هست:
1-اول اینکه این کتاب یه مقدار شعاری تر از بقیه کتابهایی بود که من از جول اوستین شنیدم و شاید از این جهت کمی هم تکراری بود برام.
2- دوم اینکه خیلی‌ها از گوینده این کتاب تعریف میکنن. حقیقتا صدا و بیانشون هم خوبه. ولی کاش در هنگام خوندن این کتاب، آوا و لحنشون رو کمی متعادلتر کنن و اینقدر مثل سخنرانی (با تبعیت و تأسی از خودِ سخنرانیهای جول اوستین) نخونن. این نکته خیلی مهمه چون من دارم کتاب گوش میدم و نه سخنرانی. خواهشمندم این رو حتما به گوششون برسونین تا کارشون که عالی هست، عالی تر هم بشه.
متشکرم.
Sogol Salami
۱۴۰۱/۱/۹
خب راجب این کتاب باید نظر متفاوتی بدم چون شبیه اکثر کتاب‌های که می‌خونیم نیست. البته باید توصیه کنم بقیه کتاب‌های این نویسنده هم خونده بشه و در نهایت شما به درک عمیق و جدیدی از زندگی می‌رسید. تو این کتاب به خیلی از سوال‌های توی دهنتون پاسخ داده میشه سوال‌های که بیشتر تو تنهایی از خودتون می‌پرسید. و شایدم اگر از آدم‌های دور و برتون بپرسید اون‌ها نتونم پایه درستی رو بهتون بدن. و در نهایت با خواندن این کتاب به آرامش متفاوتی می‌رسید. یک حس لذت درونی. جزو کتاب‌های هست که رشته کلام از دستتون نمیره اگر مقداری شو بعدا بخونید. پس اگر وقت ندارید یک کتاب رو همشو باهم بخونید توصیه میکنم این کتاب رو بخونید. در این حد که روزی یک ویسشخ رو بخونید. این طوری تا پایان یک ماه یک کتاب رو خوندید و بدون این که فکر کنید وقتتون رو زیاد گرفته. 💛
شهناز سحرخیز
۱۴۰۰/۱۲/۴
سلام دوستان خواستم یه خاطره خوب از اوستین بگم براتون. ‌ی شب تو اوج ناامیدی از همه جا اینستارو باز گردم اولین پستی که برام اومد یکی از جملات ایشون بود خیلی کوتاه (فقط یکبار به خدا اعتماد کن) اونقدر تکان دهنده بود برای من که همون لحظه اینستارو بستم ک با قلبی مملو از عشق به خدا از صمیم قلب بهش اعتماد کردم باورتون نمیشه فرداش چشمم رو باز کزدم اولیک نشانه‌ای که از خدا دیدم پولی بود که معلوم نشد از کجا بحساب من لومد خیلی جزعی بود ولی به من نشکن داد دوباره پس انداز گردن رو شروع کنم که بتونم اینده‌ای نچندان دورم رو بسازم و خیلی اتفاقات و نشانه‌های دیگه
بیاین یکبار برای همیشه و تا ابد به خدا اعتماد کنیم
دوستتون دارم
مصطفی عبدالملکی
۱۴۰۱/۱/۱
۱. اول که این کتاب روانشناسی زرد بوده و جز انحراف و شعار‌های پوچ و افکار واهی هیچ دستاورد و نتیجه‌ی عملی و منطقی ایی را برای مخاطب به ارمغان نمی‌آورد و از دوستان متمنی هستم که راجع به کتاب‌هایی با این محتوا دقت نظر و تحقیق بیشتری رو به عمل بیاورند.
۲. دوما که بیشتر از نیمی از جمعیت جهان به وجود خداوند اعتقاد ندارند و با توجه به نوشته‌های این کتاب یعنی در این جمعیت آیا افراد موفق و کامیاب وجود نداشته و ندارند؟؟؟؟!!!!
۳. سوما اینکه در کتاب پاسخ‌های کوتاه به پرسش‌های اساسی که نویسنده‌اش دانشمند و فیزیک دان بزرگ استیون هاکینگ میباشد، از نظر علمی و محاسبات نجومی به کل وجود خداوند رو پدیده ایی غیر ممکن میداند و در این کتاب به اثبات این موضوع پرداخته است و به دوستانی که علاقمند به مطالعه این مسائل هستند یقیناً این کتاب را پیشنهاد میکنم و البته اینکه بنده خدایی نکرده قصد اهانت به اعتقاد هیچ دوستی را ندارم و تلاش کردم رویکرد علمی رو نسبت به موجودیت خداوند رهنمود بشوم، با تشکر از عوامل کتابراه⚘
amir a
۱۳۹۹/۱۱/۵
اصلا شنیدن کتاب‌های جول اوستین با صدای اقای قناعت پیشه عزیز یه صفای دیگه داره. ممنون از این که نسخه صوتی این کتاب فوق العاده رو اماده کردید. به همه دوستان توصیه می‌کنم گوش کنن و لذت ببرن.
S M
۱۴۰۱/۱/۲
کتاب خیلی آرامش دهنده‌ای که هر از گاهی به ما راجب خیلی از چیزهایی که تو زندگی یا فراموششون کردیم و یا بهشون بها میدیم تلنگر میزنه. فراموش شده‌ها مثل خدا. این کتاب بشدت میتونه رابطه‌ی ما رو با خدا قوی کنه. با راه کار‌هایی که میده و خوب چی از این بهتر.... و چیزهایی که بهشون بها میدیم مثل افکار منفی که مدام تو ذهنمون جولان میدن و ماهم نمیتونیم از ذهنمون بیرونشون کنیم در حالی که میدونیم مخرب هستن ولی خوب نمیتونیم از پسشون بر بیایم.
این کتاب یادمون میندازه همیشه یه رفیق مشتی کنارمون هست که میتونیم بهش تکیه کنیم و اگر رابطمون رو باهاش قوی و مستحکم کنیم دیگ نه فکر منفی تو ذهنمون هست نه کلام منفی در زبانمون.....
به هیچ وجه این کتاب و از دست ندین.
امیرعلی عسکری
۱۴۰۱/۲/۳
در این کتاب انگیزه و‌ واقعیت‌های زندگی که میشه برای تبدیل خودمون به بهترین خودمون از تک تک نکات استفاده و تاثیرش رو ببینیم، خودم اعتیاد داشتم و هر بار ترک میکردم مدتی بعد دوباره شروع به مصرف میکردم، خیلی اتفاقی بعد از اینکه ترک کردم بلافاصله بعد ترک خوندن این کتاب و شروع کردم و چنان ذهنیت و استواری و قدرتی تو وجودم حس کردم و ترک اخرم شد و قطعا تا اخر عمر این اراده قوی تو وجودم هست با لطف خوندن این کتاب،،، این یه مورد بود نمیشه کامل براتون بگم که در جنبه‌های مهم دیگری از زندگیم چه تاثیرات شگفت انگیزی گذاشته، خواهش میکنم ازتون این کتاب و بخوانید بنظرم از واجبات زندگی هر فردی هست. باتشکر
Hestia ***
۱۴۰۱/۱/۷
نیمه شب کتاب رو گوش میکردم و از کلمه به کلمه‌ی کتاب به وجد میومدم.
شاید بارها و بارها مطالبی از این دست در فضای مجازی به چشممون خورده باشه اما قلم جول اوستین به قدری زیبا و روان هست که به عمق جان مینشینه. چون ایشون این جملات رو صرفاً برای ایجاد انگیزه و هیجان آنی بیان نمی‌کنن بلکه با تمام وجود بهش ایمان دارن به همین دلیل به دل می‌نشینه. ترجمه آقای ابوالمعصوم هم خیلی عالی بود.
این اولین کتابی بود که با صدای آقای قناعت پیشه گوش میکردم. خوانش ایشون بسیار زیبا و لحن پرانرژی و کلامشون کاملا منطبق و متناسب با چنین کتابی هست.
ممنونم از کتابراه
محمدعلی کلوندی
۱۴۰۱/۱/۵
اگر کتاب را گوش کنید یک کشیش مسیحی شما رو تشویق میکنه تا درمورد شخصیت خودتون دیدگاه تازه‌ای داشته باشید، اما بخشی از کتاب که درمورد استریهودی است داستان‌ متناقضی با واقعیت است که به صورت کامل اشتباه است ونویسنده زحمت یک تحقیق ساده ومختصر دراین مورد رو به خودش نداده است. نکته جالب توجهی که وجود دارد این است که غرب بعداز جنگ‌های صدساله وچند جنگ مذهبی دیگر که در اروپا رخ داده بود دین را به صورت کامل کنار گذاشتند وفقط نمادهای آن مثل واتیکان وپاپ را باقی گذاشتند وحالا بعد از حدود دویا سه قرن یک کشیش در امریکا محبوب می‌شود وکتابهایش فروش زیادی دارد.
راویس نامور
۱۴۰۰/۱۲/۲۹
توی دنیای امروزی که مردان و زنان همه درش غرق شدن این کتاب شما از این شلوغی برای یک ساعت و خورده‌ای دور میکنه و باعث میشه کمی بیش تر به خودتون باورهاتون رفتارهاتون و تاثییری که روی اطرافتون میگذارید فکر کنید این کتاب همچنین ایمان به خداوند و تکیه به او رو بیان کرده و اگر واقعاا به حرف هاش عمل کنید به جرئت میگم که تغییر رو در زندگیتون احساس میکنید چون من اینجا شخصا امتحان کردمشون 👍🏻و از وقتی نگرشم رو مثبت و بر پایه‌ی صلاح الهی گذاشتم نه تنها پشیمون نیستم و احساس بدی ندارم بلکه تا همین الان به موفقیت‌هایی دست یافتم که خدارو شاکرم
Zohre Amani
۱۴۰۱/۷/۱۴
با سلام و تشکر از کتابراه به خاطر رایگان کردن این کتاب. از گوینده کتاب تشکر می‌کنم صدای زیبا و پر انرژی دارن و خیلی زیبا این نوع از کتاب‌ها را اجراء می‌کنن. من قبلا کتاب من... هستم از این نویسنده را مطالعه کردم به نظرم این کتاب ادامه یا خلاصه همان کتاب بود. در کل همون طور که نویسنده می‌گه ما انسانها فارغ از اینکه چه دینی داریم رضایت و خوشنودی خداوند در الویت باید باشه برامون و خوشنودی خدا هم وابسطه به خوشنودی خلق خداست پس باید نسبت به همه مخلوقات خدا رفتار درستی داشته باشیم چه انسان‌ها و حیوان‌ها و... نسبت به همه مهربان باشیم.
r. Karimiyan
۱۴۰۱/۲/۵
سلام و درود بی پایان، دوستان دیدین یک وقتهایی که حالمون خوب نیست و کسی هم نیست بشه باهاش حرف زد اگر هم باشه نمیتونه حس و حال آدم رو عوض کنه، خیلی دلمون میخواد حالمون خوب باشه و تسکین پیدا کنیم، دقیقا کتاب‌های جول اوستین این حس و حال رو به آدم میده، حال دل آدمو خوب میکنه شاید وقتی بخونین یا گوش بدین فکر کنین این که چیزی نیست ولی همین امروز که من حال خوبی نداشتم، شروع کردم به گوش دادن این کتاب که زیاد هم طولانی نیست و واقعا حال و هوای منو عوض کرد دقیقا تو لحظه‌ای که بهش احتیاج داشتم، کتابی با درون مایه عرفان و انرژی بخش است.
Aida Haghdust
۱۴۰۰/۹/۱۴
من درس سال ۹۸ برای یک معامله ماشینم رو فروختم و با مترو رفت و آمد میکردم و از لحظه‌ی خروج از خونه تا محل کار فقط کتابهای صوتی اوستین رو با صدای آقای قناعت پیشه گوش میدادم. انقدر اعتقادم و ایمانم قوی تر شد و انقد پرانرژی بودم که راه برام لذت بخش بود و مطمئن بودم بزودی دوباره ماشین میخرم و این اتفاق ۲ ماه بعد افتاد و چیزی که برام موند اعتیاد به کتابهای جول اوستین و صدای آقای قناعت پیشه. به همه توصیه میکنم حتما گوش بدن تمام کتابهاشو
zahra kalhori
۱۴۰۱/۱/۱۵
کتاب خیلی خوبیه
اگر چن تا از کتاب‌های جول اوستین رو خونده باشید متوجه میشید که تقریبا تو همشون یه چیز رو میگه با بیان متفاوت خب الان حتما با خودتون میگید
_ چ کاریه پس همه کتاباشو بخونیم همون یکیشو بخونیم کافیه دیگ؟
+جوابش اینک لازمه یادآوری بشه ممکنه یه حرف رو یه نفر تاثیر نذاره اما اگه همون حرف ب طریق دیگ‌ای گفته بشه تاثیرگذار بشه
و بابت اینک کتابراه این تخفیفای ۱۰۰ درصدی ایام عید رو گذاشته واقعا تشکر میکنم خیلی خوبه ک آدم سال و قرن جدیدش رو با یه نگرش جدید شروع کنه
Ehsan Sahebnazar
۱۴۰۰/۱۲/۲۸
به ظاهر جول اوستین و خانمش هر دو شیاد و کلاهبردارهای بزرگی هستند. من کانادا زندگی میکنم و از سالها پیش سمینارها رو میدیدم و کتابهای ایشون رو میخوندم. این رو هم نمیخوام از من به راحتی قبول کنید. لطفا حتما خودتون توی گوگل تحقیق کنید. Joel Osteen Fraud. اینقدر آمار کلاه بردارهای ایشون زیاده که بسیاری از مسیحی‌ها ازش شکایت کردند. در ضمن منم عاشق مثبت اندیشی هستم ولی الان فقط از راه درستش. چون سالها درگیر روانشناسی زرد بودم و ضررهای زیادی از این بابت در زندگیم خوردم.
aava
۱۴۰۲/۱/۶
سلام
کامل گوش دادم ولی در کل خیلی نباید غرق صحبت‌های انگیزشی بشیم. هر کسی باید در زندگیش اهداف متعالی داشته باشه و برای رسیدن به اون‌ها تلاش کنه، انگیزه باید درونی باشه اینکه همش بخوایم انگیزشی بخونیم و گوش بدیم وقتمون میره البته بعضی کتابا در این زمینه خیلی قوی هستن و خوبه که اونا رو بخونیم ولی نباید به این چیزا معتاد شد شاید وقتی به اولین هدفمون که میرسیم انگیزه‌ای که میگیریم بیشتر از کتابا باشه و با اون انگیزه به هدف دوممون برسیم و به همین ترتیب
آمین
۱۴۰۱/۱/۳
نام سحرانگیز خداوند در کلام، توصیه به توکل و تکیه به او، جول اوستین و کلام نافذش و صدای پرانرژی راوی که با متن و جول هماهنگی داره؛ حرفی برای گفتن باقی نمیگذاره... توصیه می‌کنم برای شارژ شدن گوش کنید اما این صرفا بخشی از ایمان و اعتقاد به خداست و برای عمیقتر شدن باید از ساده انگاری دوری کرد.
یک ستاره کم به خاطر اشتباه فاحش دعای رستگاری بود خطاب به خداوند: تو تنها مخلوقی هستی که از او پیروی میکنم... لطفا اصلاح کنید. سپاس کتابراه عزیز
حسین گلشادی
۱۴۰۰/۱۲/۲۹
کتاب صوتی خوبیه و برای انگیزه گرفتن و شروع کار‌ها و تصمیمات الهام بخشه؛ اما مثال‌ها و جملاتی رو استفاده میکرد که از کتب مسیحیت همه میدونند این کتب در طول تاریخ دچار تحاریف گوناگون از سمت آدما شده؛ ما در دین اسلام و کتب خودمون کتاب‌های فوق العاده یی مثل نهج‌البلاغه رو داریم که واقعن فوق العاده ست و تک تک کلمات هدایتگر و روشن کننده‌ی راهه اگه اهل تفکر باشیم وهینطور بسیار کامل و جامع هستند به طوری که واقعن آدمو از هر چیز دیگه ایی بی نیاز میکنه.
میترا فلاحی
۱۴۰۰/۱/۱۵
سلام. کتاب فوق العاده بود و صدای راوی و نحوه خوانش وی نیز فوق العاده بود. ممنون از حسن سلیقه کتابراه. تا به حال کتاب صوتی با این درجه از تسلط و گیرایی راوی رو تجربه نکرده بودم. بازهم ممنون. متاسفانه آقای قناعت پیشه انتظارات منو از راویان بالا برده و دیگه نمیتونم هر کتاب صوتی رو گوش بدم.
عارفه عزیزپور
۱۴۰۳/۱/۳۰
همه کتاب‌های جول عالی هستن شما رو از زندگی روزمره که گرفتارش میشید رها میکنه پیشنهادمیکنم صبح‌ها قبل از انجام هرکاری اول یک قسمت از کتاب‌های جول رو رو گوش بدید و بعد شروع به کار کنید نظرم در مورد این‌کتاب اینه که برای شروع یک زندگی جدید میتونید روی اون حساب کنید ولی اگر کتاب‌های دیگه جول یا بقیه نویسنده‌ها رو در این زمینه رو خونده باشید این کتاب خیلی سطحی هست و نیاز به خوندن نداره ولی برای شروع زندگی ایده آل خیلی خوبه
Samaneh Farrokhi
۱۴۰۰/۱۲/۲۹
همیشه میگن حرف حق رو از هرکسی که میخواد گفته باشه بشنو،، واقای جول اوستین تقریبابیشترحرفاش درسته،، یکم تحقیق در قران و کتب خودمونم بد نیستتت،، تو کتابای خودمونم همینا رو گوش زد میکنه به انسان،،، مثلاسوره دهرشکرگزاری،، یا هرچی داریممم واقعا از خدا داریممم و... به نظر من واقعاً کتاب خوبیهههه ارزش‌ی بار خوندن و گوش دادن رو دارهه،، ممنون از کتابراهههه،، منم این کتاب زیبا رو به روح خودم هدیه میدممممم🙏🙏🌹
zahrasharifi sharifi
۱۴۰۲/۱/۲۸
این نسخه از سمینار‌های آقای جول استین راجب اینه که اکه دوباره شکست خوردید اگه خسته اید اگه دیگه توان حرکت و ادامه ندارید شروعی جدید نیازه و باید غلبه کنید به تمام افکار منفی.....
راجب این توضیح دادن که امروز فرصتی دست نیافتنیه بلند شید و اهدافتون رو دنبال کنید یکجا نشین هیچ مشکلی رو حل نمیکنه
این نسخه از کتاب واقعاً امید و انگیزه شروع مجدد رو با تمام راه حل‌ها به شما نشون میده
هرگز در خرید این کتابها شک نکنید
پارسا شیرزادی
۱۴۰۲/۱۱/۲۴
بی نظیر هیچ وقت از شنیدن کتاب‌های جول اوستین با این گوینده خسته نمی‌شم و تا میتونم فقط با صدای آقای مهبد قناعت پیشه گوش میدهم چون واقعا به کتاب جان میده و احساس میکنی خود جول داره باهات حرف میزنه من خودم این کتاب‌های جول رو با گوینده‌های دیگه شنیدم و هیچ کدام به این راوی نمیشه، از ان زمان دیگه فقط کتاب‌های جول رو با این صدا میخرم و گوش میدهم امیدوارم مفید باشه برایتان
masi sadeghi
۱۴۰۱/۱/۳۰
کتاب تاثیر گذار و انگیزشی خوبی است و براحتی انسان را تحت تاثیر قرار میدهد و دیدگاه آدم را تغییر میدهد. ولی بنظرم بیشتر مبلغ دین و مذهب است و درصدد ترویج دینداری است تا بیان راهکار برای مشکلات. از کتابراه ممنون بابت این همه کتاب متنوع و عالی اما انتظار بیشتری از این کتاب داشتم فقط تاکید بر انجام فرمان‌های خداوند پیروی از مسیح و کتاب آسمانی دارد حرف‌های کلیشه‌ایی و تکراری که سیاست جهانی مبلغ آن است
سیاوش سعادت
۱۴۰۱/۱/۲۲
کتاب عالیه. فقط این سوال پیش میاد چرا بعضیها که به این جور کتابها اعتقاد ندارن کتاب رو میگیرن. خیلیا هستن که به دینها اعتقاد ندارن ولی به خدا اعتقاد دارن. استیون هم به خدا اعتقاد نداشت ولی چی به سرش آمد. شاید با خودت بگی خیلیها هستن به خدا اعتقاد ندارن ولی هیج بلای به سرشون نیامده. بله درسته ولی یکی مثل استیون چون دانشمند بود و معرف میتونن خیلیها رو گول بزنن. میگن کتاب زرد چرا میخونیش پس؟
MohamadReza Sha
۱۴۰۱/۱/۱
امیدوارم روزی برسه عموم مردم (مثلا همین حدود هشتصد نفر که به این کتاب پنج ستاره دادن) فرق مثبت اندیشی سمی و روانشناسی زرد اینجور کتابها رو از کتابهای درست و حسابی و روانشناسی واقعی تشخیص بدن و اون روز چقدر فرهنگ و جامعه و سطح زندگی و... مردم بالاتر و بهتر خواهد بود.
به امید اون روز و جمع شدن اینجور کتابها، یک ستاره بخاطر روانشناسی زرد و مثبت اندیشی سمی بر پایه نیروهای غیبی و امید به معجزه و...
Behnam Golpour
۱۴۰۱/۱/۶
این کتاب
مثل تمام کتاب‌های جول اوستین خوب و عالیه
صدای آقای قناعت پیشه هم بینظیره
و تنها نکته‌ای که هست این که
در نظر داشته باشید
این کتاب شباهت داره به کتاب ٰمن هستم ٰٰ و
از جمله کتابهایی هست که برای شروع مناسبه
اگر بعد از مطالعه کتابهای زیاد در این زمینه
این کتاب و مطالعه کنید، مطالب براتون تکراری میشه
و فقط مروری خواهید داشت بر مطالب و داشته‌های قبل
موفق باشید 🌹
Foruzanbehnam
۱۳۹۹/۱۱/۸
به به یه کتاب جدید صوتی دیگه از جوئل اوستین با صدای مهبد قناعت پیشه، انگار خود جوئل اوستین صحبت میکنه، همیشه با کتاب‌های صوتی جوئل اوستین حالم خوب میشه💙پر از ایمان و عشق به خدا و انرژی مثبت
نغمه نجفیان پور
۱۴۰۱/۷/۷
کتاب خوبی هست از لحاظ اینکه میتونه با رهیافت‌های معنوی شما رو به سمت تغییر در زندگی هدایت کنه یکی از اونها قدرت سپاسگزاری کرد هست. و جالبتر اینکه آقای جول اوستین مثل یک مسلمان واقعی فکر میکنن. امیدوارم که اینقدر از این نوع کتابها و آگاهی که دارن گوش بدیم که چیزهایی بدی رو که در مورد زندگی به خوردمون دادن رو بشه پاک کنیم و جور دیگری زندگی کنیم.
مینا لیلی
۱۴۰۱/۱/۱۱
راستش این اولین کتاب صوتی هست که گوش دادم چون زیاد نمیتونم با کتاب صوتی ارتباط برقرار کنم ولی در مورد این کتاب باید بگم که لحن خواننده کتاب پرانرژی و خوب بود فقط گاهی احساس می‌کردم که لحن ایشون مصنوعی میشه و کتاب در کل چیز جدیدی به دانسته هاتون اضافه نمیکنه و تماما انگار خلاصه‌ای از کتاب‌های دین و زندگی دبیرستان رو می‌شنوید، و در کل دوست داشتنی نبود برام🙂
Nassim F.A
۱۴۰۱/۱/۱
بهترین راوی کتب جول اوستین و شنیدنش خالی از لطف نبود. ممنون که برای سال نو از نویسنده محبوبم شروع کردین. اما محتوای کتاب رو دوست نداشتم، به نظرم ناقص اومد یا مترجم به سلیقه خودش تغییراتی داده. بقیه کتب جول اوستین رو بیشتر دوست داشتم:
_قدرت من هستم _هر روز پنجشنبه است _ دنیای درون _ آرامش در پرتو ایمان _ رستگاری در دل تاریکی _تفکر بهتر، زندگی بهتر
ا ل
۱۴۰۱/۱/۱
کتاب بسیار خوب و کاربردی بود. روز اول عیدم رو با خوندن این کتاب شروع کردم. طرح کتابراه برای نوروز عالی بود. هشت کلید متصل ماندن به خدا، مواردی برای کنترل افکار و دعای رستگاری عالی بود. در کل کتابی هست که بسیار زیاد ارزش خوندن داره. من این کتاب رو دوست داشتم. هر چند که بنظرم یه کم سرعت راوی در خوندن کتاب زیاد بود اما بازم چیزی از ارزش کتاب کم نمیشد.
رها زند
۱۴۰۰/۱۲/۲۹
از این نویسنده تا حالا کتابی نخونده بودم. و این کتاب باعث شد به آثارش علاقمند بشم و برای کتابخونه شهر خودمون نسخه چاپی آثارش تهیه کنم.
نکته جالبی که این کتاب داشت، ظاهراً مترجم خیلی به بومی سازی این اثر اعتقاد داشته، و جملاتی رو بکار برده ک در دین اسلام به وفور هست، مثلا بعد هر سختی آسانی است، یا تو یک قدم به سمت خدا برو خدا صد قدم ب سمات میاد
هادی حبیبی
۱۳۹۹/۱۱/۹
کتاب خوبی به نظر میاد، راوی هم با صدایی گرم و دلنشین شنونده رو به عمق مفاهیم متن میبره، بنظرم از اون کتاب‌هایی هست که میشه چندین بار گوش داد و با اطمینان به دوستانمون معرفی و یا حتی هدیه بدیم.
ZaHrA MaBoDi
۱۴۰۲/۱۱/۶
این کتاب به خلاصه خوب از کتاب اصلی هست. کتاب اصلی خوانش خانم داره اما کسانی که دنبال این هستند که تمرین‌ها رو سریع در بیارن توصیه میکنم این کتاب رو گوش کنن. البته آهنگ گذاری به نظرم جالب نیست در آرامش یهو آدم می‌پره بالا اما معیار انتخاب من صدای متناسب جناب قناعت پیشه است. کلا من با اینکه اون نسخه کامل هم دارم چند بار اینو گوش دادم
روانشناس محترم
۱۴۰۱/۷/۱۳
ارزش کتاب ۱۰ از ۱۰
هیچ کتابی مثل این کتاب تا الان نتونست دید منو به زندگی و ارتباطم با خدا بهتر کنه
واقعا یکی از کتابهایی ک میشه به عزیز‌ترین هامون هدیه بدیم و لایقشون هستن همین کتابه
نکات طلایی و تشویق به برقراری ارتباط با خدا و تشکر به خاطر نعمت هاش واقعا زیباست و جنبه‌های متفاوت زندگی رو برای خواننده مطرح میکنه
ممنون از کتابره❤️‌🔥
ALI REZAEI
۱۴۰۱/۱/۱۰
کتاب‌های جول اوستین معرکه هستن در زمینه کتاب‌های تئوری محور (کتاب‌هایی که تمرکزشان در اطلاعات مفید است نه تکنیک ان در زندگی)
این کتاب به خوبی خوب با شخصیت پیچیده الان‌تان مبارزه میکند و موهبت‌های بزرگی را به شما میدهد که نمیدانستید که همین الان دارای ان هستید...
محتوای کتاب ارزشمند بود و گویندگی هم عالی
قیمتش هم بنظرم بسیار مناسبه
محمد نعمتی پور
۱۴۰۱/۱/۵
من معمولا توی امتیاز دادن به هرچیزی خیلی سخت گیر هستم ولی این کتاب خییلی متفاوته با کتاب‌های دیگه
بابا این کتاب واقعا عالی بود🌟🌟
به همه عزیزان هم این پیشنهاد رو میکنم که این کتاب رو به خودتون هدیه بدید و یک زندگی جدید رو شروع کنید🙂
از اپلکیشن کتابراه هم کمال تشکر رو دارم که همچین کتابهایی رو در اختیار ما میزاره🌹🌹
Mahroo M
۱۴۰۱/۱/۲
چقدر این کتاب من رو یاد کتابهای دینی مدرسه انداخت!
از نکات مثبت این کتاب میتونم فقط به روای خوب اشاره کنم. ولی از نظر محتوا واقعا چیز جدیدی برای ارائه نداشت، شاید بشه چندتا نکته برداری کوچیک‌انجام داد ولی واقعا اگه شخصی به دنبال هدفی به بولدی تیتر این کتابه قطعا چنین محتوای زردی کارآمد‌نخواهد بود. اگر گوگل کنید بهتر به نتیجه می‌رسید!
Aysan Tohidi
۱۴۰۰/۱۲/۲۹
من صحبت‌های جول اوستین رو همیشه دنبال میکنم و عالی هستن. اما با وجود اینکه گوینده بسیار خوب کتاب رو خوندن، موسیقی استفاده شده از نظر من اصلا مناسب نیست و به شخصه ترجیح میدم مطالب رو با صدای خود جول اوستین و به زبان اصلی در شبکه‌های مجازی گوش کنم. اما شنیدن این کتاب رو به کسانی که دنبال نسخه‌ی ترجمه شده هستن حتما توصیه میکنم.
سمیرا ...
۱۴۰۰/۳/۱۲
از وقتی کتابای جول اوستین و خریدم کلی حالم خوب شده، کلی نگاهم به زندگی عوض شده و خیلی آدم مثبت نگری شدم، و خیلی نتایج خوبی‌ام دریافت کردم
و همچنین صدای راوی بی نهایت عالیه، انگار خود نویسنده داره باهامون حرف میزنه
ممنونم ازت کتابراه عزیز بخاطر معرفی کتابهای خوب
1 2 3 4 5 6 >>