نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی باشگاه پنج صبحی‌ها - رابین شارما

مرتب‌سازی: پیش‌فرض
Javad Salehi
۱۳۹۹/۱۲/۱۰
کتاب عالی با گوینده‌ای جذاب، حتما شنیده شود عالی، لایکم فراموش نشه تا کتالای بیشتری بتونیم بخریم😁
زهرا یزدانی
۱۳۹۹/۱۲/۶
این کتاب فوق العاده ست 😍
علاوه بر اینکه بر سحرخیزی تاکید داره
مکالمات انگیزشی جذابی هم بینش رد و بدل میشه ک اگ دقت کنید میتونید تک تکش رو توی زندگی تون لمس کنید
Alireza Dianat
۱۳۹۹/۱۲/۱۵
میشه گفت کتاب حاضر جزو بهترین کتابهاییه که تو حوزه‌ی توسعه‌ی فردی میشه ازش نام برد و برای کسایی میتونه مفیدِ فایده باشه که شدیدا رو خودشون میخوان نظارت داشته باشن و دیسیلپین شخصیشونو به سمت اهداف قشنگشون متمرکز کنند.
زهرا محسن زاده
۱۴۰۱/۴/۵
نقد:
نقدی که به این کتاب دارم این است که مسائل عمیق روانشناسی و مسیر رشد را در قالب یک داستان نه چندان دلچسب مطرح کرده است.
با صفاتی که برای شخصیت‌های داستان در نظر گرفته شده بود اصلا ارتباط برقرار نکردم «میلیاردر» «هنرمند» «کارآفرین» و «افسونگر». چرا اصلا باید در قالب داستان مطرح کند؟ حال اگر در قالب داستان هم مطرح میشود چرا این اسامی را نویسنده انتخاب کرده!!!!
ایکاش این مباحث جدی و عمیق از زبان میلیاردر و افسونگر و بطور کلی در قالب داستان مطرح نمیشد. پرداخت به جزئیاتی مثل اینکه میلیاردر قهوه خود را نوشید، یا چه لباسی به تن داشت یا چه نرمشی انجام داد در کتابی که مسیر رشد و شکوفایی را تبیین می‌کند نه تنها ضرورتی ندارد بلکه مناسب این محتوا نیست.
جدای از انتقادهای وارده این کتاب آموزه‌های بسیار خوبی را در اختیار خواننده (شنونده) قرار می‌دهد.
خواندن ان برای یکبار نتنها خالی از لطف نیست بلکه نکته‌های بسیار کلیدی را برای پیمودن مسیر رشد را مطرح میکند.
در یک کلام آموزه‌های بسیار خوب در قالب نچندان خوب مطرح شده است.
پارسا
۱۴۰۱/۲/۲۶
کتاب باشگاه ۵ صبحی‌ها روایت شیوۀ زندگی افراد موفق و کارآفرینان ثروتمند می‌باشد و خواب را به عنوان یکی از مهمترین فاکتور‌ها در موفق شدن عنوان می‌کند. رابین شارما، نویسنده کتاب در مورد زود بیدار شدن از خواب میگوید “برای زود بیدار شدن از خواب، باید زود بخوابید. ”
رابین شارما، رهبر افسانه‌ای و متخصص زبدۀ اجرایی، مفهوم باشگاه پنج صبحی‌ها را  بیست سال پیش معرفی کرد، که مبتنی بر تحول برنامۀ روتین صبحگاهی بود که به مشتریانش کمک کرد تا بهره‌وری خود را افزایش دهند، سلامتی خود را به بهترین نحو تضمین کرده و آرامش خود را در این عصر پیچیده حفظ کنند.
حال، این کتاب متحول‌کننده که نویسنده‌اش آن را در یک دورۀ چهار ساله به نگارش در آورده‌است، به افراد این امکان را می‌دهد تا میزان بهره‌وری‌شان را افزایش داده و در زمینۀ کار، زندگی شخصی، سلامتی و روحیه به موفقیت‌های خارق‌العاده‌ای دست پیدا کنند. این داستان سرگرم‌کننده در مورد دو غریبه است که با یک سرمایه‌دار عجیب و غریب برخورد می‌کنند و این غریبه تبدیل به مربی مخفی آن‌ها می‌شود.
سمیرا خلیفه
۱۴۰۱/۵/۱۳
باشگاه پنج صبحی ها
نمیدونم این همه حاشیه رفتن برای چی بوده! به جرات میتونم بگم ده فصل اول رو اگر نخوانید چیزی از دست ندادید و تازه از فصل دوازده نکته اصلی و کاربردی رو میگه. (اینکه از کتاب‌های روانشناسی طور انتظار دارم که سریع جواب سوالات منو بده شاید یه ویژگی شخصیتی مخصوص من باشه و بقیه با مقدمه چینی‌های اول کتاب و داستان‌های پرت و پلای اون مشکلی نداشته باشند)
از اسم کتاب مشخصه که ازت میخواد روزت رو از ۵ صبح شروع کنی و به فاصله ۵ تا ۶ صبح میگه ساعت طلایی، و قانون ۲۰ ۲۰ ۲۰ رو بیان میکنه که در این یک ساعت باید انجام بدی!
نویسنده انگیزه لازم برای انجام این کارها رو خیلی خوب به خواننده میده، منتها وقتی حرف از تکرار این عمل به مدت ۶۶ روز برای تثبیت شدن در مغز رو میده، من رو منصرف میکنه، هرچند خیلی خوب در کتاب توضیح میده که هر موفقیتی نیاز به رنج کشیدن و از دست دادن داره. به نظرم اگر ده فصل اول نبود جز بهترین کتاب‌های روانشناسی و توسعه فردی به شمار میرفت، البته خواندنش رو توصیه میکنم (با اینکه اسپویل کردم چی میخواد بگه)، اگر حوصله داستان‌های حاشیه‌ای ندارید از فصل ۱۰ شروع کنید به خواندن.
عماد
۱۴۰۱/۷/۱
کتاب خیلی جالبیه سبک نوشتاریش شبیه راهبی ک فراری‌اش را فروخت هست یا البته این مثل اونه و در واقع طوری هست که با ایجاد گفتگو بین چند نفر یا شاگرد و استاد یه مکالمه جالب رو تولید میکنهکه به صورت داستان میشه و به فهم موصوع کمک میکنه تو این مکالمات استاد با بیان تجربیات و نتیجه و‌ها و تجربیات خودش الگوهایی رو ارائه میکنه ک تو زندگی به صورتی عملی به خواننده کمک میکنه که ازش بهره مند بشه و نکته قابل توجه اینکه این نسخه صوتیش خیلی بهتر از اون یکی ک تو کتاب راه موجود داره هست چون اون نسخه با اقراق در صدا گذاری گوینده واقعا خسته کنندست و مخاطب رو گیج میکنه اینه که توصیه میکنم این نسخشو خریداری کنید کتاب صوتی واقعا تو این دنیای پر رفت و امد بهترین نعمته ک میتونیم خلا زمان رو توش حل کنیم و از رفت و آمد‌های اجباری نهایت بهره مندی رو کسب کنیم ایکاش بشه کتاب جوزف بالسامو و غرش طوفان رو هم بدون سانسور با گویندگی با کیفیت بذارن چون کتابهای فوق العاده‌ای هستن و مناسب این روزهای ایران عزیزه که بدونیم داریم کجا میریم و چیکار میکنیم با تشکر از کتاب راه عزیز من ک واقعا استفاده میکنم از این اپ عالی شاد و تندرست باشید
حسین امینی
۱۴۰۳/۱/۲۵
با سلام و درود خدمت تمامی دوستداران کتاب من عادت دارم که هیچ کتابی رو تاوقتی که کامل نخوندم و گوش ندادم نقد نکنم به شما هم همین توصیه رو میکنم نظرات دوستان رو میخوندم و میدیدم اکثر تنها نکته ای که متوجه شدند اینه که باید ۵ صبح بیدار بشن یا کلا رفتن تو حاشیه که چرا از اسم میلیاردر یا هنرمند و... استفاده شده نه دوستان من اینها دید خیلی سطحی این دوستان رو میرسونه البته که به اختیار خودشون نیست به تمامی شمایی که میخواین این کتاب و بخونین توصیه میکنم قبل از این کتاب کتاب هایی از بزرگان بخونین نظیر مولانا برایان تریسی داستان زندگی داوینچی و از افلاطون و سقراط و رواقیون دوستان من کسانی متوجه عمق این کتاب میشن که بتونن به عمق جملات پی ببرن هر جمله ای که میشنون توی این کتاب قابل تامله شاید واستون نااشنا باشه واسه همین باید قبلا کتاب های دیگه ای خونده باشن این فقط یه کتاب واسه انگیزه دادن نیست این یه سبک زندگیه یه دیدگاه ارمانیه باید پیش زمینه ای داشته باشین که بفهمینش به طور کامل و اینکه ممنون از کتابراه بابت این کتاب فوق العاده و همینطور ممنون از شما دوستانی که زمان ارزشمندتون رو به خوندن این نظر اختصاص دادین
محمدحسین حیدری
۱۴۰۱/۱۱/۱۲
کتاب خوبی بود در کل
بیشتر ب صورت داستان گونه بود از این قسمتش خوشم نیومد به خاطر این دو ستاره کم دادم
ولی خوب بود واسه کسایی که هدف‌های بزرگی دارن خوبه ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
ARA6 a
۱۴۰۰/۶/۲۲
اینکه نویسنده مطالبش رو در قالب داستان بیان کرده به شدت ریتم کتاب رو کند کرده. باید بشنوی که کبوتر پرواز کرد و خرچنگ راه رفت و.... من به شدت مشتاق یادگیری بودم و این مطالب اضافه برای من آزار دهنده بود.
ولی چیزی که به ناشر مربوط میشه اینه که در ابتدای تمام جمله‌ها و عبارت‌ها یه بریدگی توی صدای گوینده هست، مثلا جمله اینجوری شروع میشه:... اردر گفت (یعنی میلیاردر گفت) -... مند گفت (یعنی هنرمند گفت)
اونقدر زیاد این اتفاق میفته که نمیشه متوجهش نشد و این یعنی اصلا ناظری و نظارتی وجود نداشته.
ولی مطالب آموزشی خوبی داره
Eli Khazraei
۱۴۰۱/۹/۹
بسیار عالی خصوصا با صدای گرم اقای عمرانی
بنظر من این کتاب از نظر ساختار کلی شبیهه کتاب زندگی دومت زمانی آغاز میشود که میفهمی یک زندگی داری است، و ترکیبی از کتاب اثر مرکب و خرده عادتها و کمی چهار اثر اسکاوینشین، و کمی کتاب چشم دل بگشا و کمی کتاب نیروی حال
با توجه به این کتابهایی که خوندم افسون‌گر و میلیاردر (البته با جزئیات کمی حوصله سر بر) جملات ادمهای بزرگ و راه تعالی رو بما آموزش میدن
که تقریبا خلاصه کتاب‌هاییست که عرض کردم، در کل کتاب خودشناسی خوبی است در مورد مدیریت زمان صحبت میکند که پنج صبح بیدارشین تا ساعت ۶ برای خودتون وقت بزارین تا موفقیت عالی کسب کنید، پیشنهاد میکنم گوش کنین حتما👍 من کتابو خریدم میخوندم همراه با صدای آقای عمرانی، و جاهای مهم رو علامت زدم برای مطالعه دوباره، موفق باشین. ممنون از کتابراه با کتابهای صوتی بینظریش 🙏
ملیکا قلندری
۱۴۰۱/۳/۲۶
فصل‌های اول داشت حوصلم سر میرفت ولی هرچی گذشت جذاب تر شد به حدی که فصلای آخر بغض کردم بعضی از قسمت‌ها انقدر که تحت تاثیر قرار گرفتم. این کتاب فوق العاده هست غیر از ۵ صبح بیدار شدن مطالب کلی دیگه ایی رو هم در رابطه با بهره وری بیشتر و سبک زندگی سالم بهتون یاد میده. واقعا دوست داشتم این کتاب رو و به هرکسی که میخواد صبح زود بیدار شه و هدف‌هایی داره که نمیدونه دقیقا چجوری باید قدرت عملی کردنشون رو پیدا کنه توصیه میکنم.
و در رابطه با گوینده که اصلا نگم عالیییی بود عالییییی به بهترین نحو خوندن ایشون و من دوست داشتم میشد شخصا ازشون تشکر کنم لحن زیبا به طوری که حواس آدم رو پرت نمیکنه و در عین حال با شور و هیجان مناسب کتاب ممنون از گوینده و کتابراه 🌸🙏
فاطمه طوسی
۱۴۰۰/۱۱/۵
هر چه از خوبی کتاب بگم کم گفتم. کتاب داستان‌طور هست و اصلا از مطالعه اون خسته نمیشی. درضمن حین مطالعه خیلی اطلاعات مفید و به روز دنیا رو هم دریافت میکنی و بالاتر از همه اینها با پیوستن به باشگاه ۵صبحی‌ها و انجام روتین صبحگاهی میتونی به سعادت و سلامتی کامل برسی و با دیدن طلوع خورشید و استفاده از انرژی وافر سحرگاهی بزرگترین لذت دنیا رو از آنِ خودتون بکنید.
من امسال کتاب رو با ترجمه آقای اسکندری خریدم و از مطالعش لذت بردم و اینبار صوتی آقای قراچه‌داغی رو دانلود کردم و از شنیدنش از زبان گوینده عاااالی لذت میبرم.
کتابهای رابین‌شارما فوق‌العاده هستن ‌. مخصوصا راهبی که فراری‌اش را فروخت. شدیدا توصیه میکنمش
Mahla M
۱۴۰۲/۴/۲۴
من کتاب رابصورت صوتی گوش کردم
صدای اصلی عالی و تغییر صداها محرز بود
کتاب بسیار عالی پر از پندها، نصایح، پر از گفته‌ها و نقل قول‌ها از اساتید، فلاسفه، شاعران، نخبگان بود
و نقد من دقیقا همینجاست از هر پاراگراف حداقل دو سه مورد نصایح و پند بود و سرخط اصلی رو گم میکردی و کلمات بصورت خیلی سخت و غیر قابل فهم بود من لااقل در یک ماه یک کتاب فلسفی میخونم و با کلمات بیگانه نیستم ولی متوجه بعضی کلمات نمیشدم واصلا حتی در زمانیکه صحبت رومزه بود بصورت محاوره‌ای حرف نمیزدن انگار افلاطون و ارسطو با هم بحث میکردن، حتی اسامی نقش‌های اصلی تا آخر کتاب نیامد و بصورت کار آفرین، هنر مند و افسونگر معرفی شدن، کاش کتاب کمی روان تر و آسانتر ترجمه شده بود تا فهمش آسانتر شود، ممنون
Mehrub Hamidi
۱۴۰۰/۱/۳۰
با سلام
کتاب فوق‌العاده و دوست داشتنی‌ای بود
واسه همین انتظار داشتم طولانی تر باشه و تموم نشه
مطالب زیادی برای یاددهی داره و بعضی جاها باید نگه دارید تک تک جمله هارو درست هضم کنید
گوینده‌ هم فوق‌العاده بود و تأثیر کتابو دو چندان میکرد
موسیقی میتونست بهتر هم باشه
در کل عالییی و پیشنهاد میکنم هر کسی حداقل یه بار این کتابو بخونه.
مرسی از کتابراه.
رویا جهانشاهی
۱۴۰۲/۶/۳
با احترام بسیار زیادی که برای مجموعه ارزشمند کتاب راه قائل هستم باید بگم علی رغم تن صدای بسیار جذاب و دلنشین گوینده متاسفانه محتوای هر فصل آنقدر که باید و شاید کاربردی و مفید نبود. زیاده گویی و تکرار زیاد در فصل‌های مختلف وجود داشت. داستان سرایی زیاد سبک کتاب و کمی دور بودن ماجراها از واقعیت باعث میشد از دلنشینی محتوا بسیار کاسته شود. اهم موضوع کتاب به نوعی در پس پرده‌های خیالی گم شده بود و در هر فصل بایستی آنقدر منتظر یک جمله کلیدی می‌بودی که خستگی زیادی را در شنونده ایجاد میکرد. شاید برخی افراد این سبک را دوست داشته باشند ولی به شخصه با این سبک کتاب نتوانستم ارتباط خوبی بگیرم.
Behnam Shaygan
۱۴۰۲/۱/۲۵
این کتاب نکات و پند‌های بسیار عالی داره که در غالب یک داستان غیر منطقی خسته کننده و بسیار طولانی بیان شده. این داستان میلیاردر و هنرمند و کارآفرین که دنبالشند بکشندش تا شرکتش را ازش بگیرند (!) و میلیاردر بیکاری که برای این دو تا کلاس خصوصی کنار ساحل گذاشته و اینکه که هیچ کدوم اسم هم ندارند و در داستان به همین نام خوانده می‌شوند واقعا کسل کننده هست. متاسفانه نویسنده بیش از حد به حاشیه رفته. اگر داستانی که سعی داره پند کتاب را در اون بگنجاند کمی جذاب تر بود یا مستقیم میرفت سر اصل مطلب و سخن کوتاه میکرد کتاب بهتری میشد. در کل گوش دادنش ضرر نداره چون پند‌های جالب و ارزشمندی‌ داره.
نیلوفر سلیمانی
۱۴۰۱/۴/۸
اصلی‌ترین نکته برای مطالعه یک کتاب توجه داشتن به نکاتیه که برای فرد خواننده مفیده که برای شخص به شخص متفاوته
به شخصه نکاتی که از این کتاب برای من موثر بود شاید ارتباط زیادی به موضوع اصلی یا عنوان کتاب نداشت و این جالبه
داستان کتاب یک داستان خیالیه پس نباید با زندگی واقعی مقایسه بشه، فقط باید موقع مطالعه قسمتهایی که بهمون تلنگر میزنه و برامون مفیده رو یادمون بمونه و غرق در داستانش نشیم
در کل کتاب خوبی بود ولی شاید مطالعه نسخه خلاصه و یا مینی کتاب اون در مقایسه با زمانی که براش میذارید و اطلاعاتی که در اختیارتون میذاره، ارزش بیشتری داشته باشه
طاهره جلالی
۱۴۰۰/۶/۱۰
کتاب متوسطی در زمینه توسعه فردی بود. به موضوع‌ها و راهکارهای خوبی اشاره میکرد اما به شخصه فکر میکنم که کتاب میتونست مختصر و مفید تر باشه و انقدر به داستان‌ها پر و بال داده نمیشد. نمیدونم توصیه کنم دیگران بخونید یا نه. ۲۰ درصد کتاب درمورد موضوع کتاب و ۸۰ درصد شاخ و برگ بی مورد و وقت گیر است. و داستانی که محتوا درش توصیف میشه هم فاقد جذابیته. صدای گوینده خوب بود و از این نظر مشکلی نبود.
علی مهری
۱۴۰۱/۸/۲۱
این کتاب عالیه و باصدای رضا عمرانی خیلی بهتر شده هم زمانش مناسبه و هم کیفیت صدا و تدوین، به نظر من چند تا انتقاد وارد هست.
۱. وقتی نویسنده می‌خواد انسان رو ببره تو حال و هوای سه شخص مورد نظر کتاب یعنی میلیاردر، هنرمند و کارآفرین، صدای او حال و هوا جاش خالیه مثلا وقتی تو هواپیما هستن صدای هواپیما بیاد و یا تو ساحل صدای دریا بیاد طبیعی تر می‌شه.
۲. این اشخاص که تو کتاب هستن همه پولدار و بی دغدغه هستن و خوب بود از حال و هوای قشر متوسط و فقیر هم مثال یا افرادی آورده می‌شد.
بقیش عالیه دستتون درد نکنه استفاده کردیم.
اسماعیل شریفی
۱۴۰۱/۴/۲۹
سلام بر کتابراه و دوستان کتاب راهی کتاب حاضر چیزی شبیه کتاب حکایت دولت و فرزانگی است دقیقا به روز شده‌ی همان کتاب به همان شیدایی و شیوایی من واقعا دارم تمام تلاشم رو میکنم که بعد سالها زندگی بدون نظم خواب یه زندگی شگفت انگیز با روش باشگاه پنج صبح‌های عزیز را شروع کنم باید اعتراف کنم که بعد سالها زندگی بدون نظم خواب به جز دوران سربازی اکنون دارم تمام تلاشم رو میکنم که با این کتاب و آموزشهای عالی اون یه زندگی شگفت انگیز را شروع کنم
برشما باد آرامشی فراتر از حد تصورتان
ای روح الهی دوستت دارم متاسفم لطفا مرا ببخش سپاسگزارم
Iman Morovat
۱۴۰۰/۱/۲۳
به جرأت می‌توانم بگویم که این کتاب زندگی و شغل مرا دگرگون کرده است بسیار کاربردی الهام بخش و پر معنا میتوانم تا آخر عمر بارها و بارها این کتاب را بخوانم و استفاده کنم در موقع تمرین عرق بریز تا در زمان جنگ کمتر مجروح شوی
Alireza Magical
۱۴۰۰/۸/۱۲
بسیار عالی بسیار عالی بسیار عالی. این کتاب بقدری عالی است که هر نسخه‌ای از آن را پیدا کردید بخوانید. اما نسخه پیش رو که حاوی صدایی دلنشین است محشر است. برای بار دوم گوش میدهم؛ لذت بخش فوق العاده. در ضمن کارآفرین زن است که برای او صدای مرد قرار داده شده است. لذت ببرید و من را هم لایک کنین. سپاسگزارم
رضا پیشگر
۱۴۰۰/۱۰/۲۲
سلام
ممنون از همه افراد ماه آوا و نویسنده و روایت کننده محترم، اگر چه صدا‌ها یکنواختی داشت و میشد تنوع صدایی بهتری بین افراد داستان بود، اما بسیار کتاب انرژی بخش و الهام بخش برای من بود، امیدوارم من و همه افرادی که افتخار این کتاب نصیب مان شد بتونیم در حد ظرفیت و تمام تلاشمون از بکارگیری آن در زندگی بهره ببریم. بنظرم کتاب بسیار خوبی اومد و هر چه به فصل‌های آخر نزدیک می‌شدیم اوج گرفت. فصل ۱۶ و ۱۷ آن که بینظیر و تکان دهنده است.
آرزومند عمل و بکارگیری و خوشبختی برای همه مون
کیان آزاد
۱۴۰۱/۱۲/۱۲
فقط میتونم بگم که خیلی دیر خوندمش باید پنج سال پیش میخوندمش همون وقتی که منتشر شد ولی هی امروز و فردا کردم.
به نظر من اگه‌ی نفر بخواد موفق بشه کافیه به اصل بیدار شدن در ساعت ۵صبح ایمان بیاره و همون دقایق اول بیداری روزش رو برنامه ریزی بکنه.
صدای راوی داستان فوق العاده دلنشین هستش ولی نتونستم با متن داستان ارتباط محکمی برقرار بکنم و موقعیت شخصیت‌های داستان رو گم میکردم شاید چون تو مشغله کاری گوش میدادم برای من اینگونه بوده. در کل مرسی از کتابراه و نشر ماه آوا
Mohammad ali Nikpoor
۱۴۰۰/۱۲/۲۴
کتاب جالبی بود و در اون به نکات خیلی خوبی اشاره شده بود. اما ایراد بزرگ این موضوع که نمیشه ازش چشم پوشی کرد گزافه گویی بیش از حد نویسنده است. توصیف‌های مو به مویی که در این کتاب استفاده شده کتاب رو تا حد زیادی از ژانرش دور کرده، یعنی به نسبت بیشتر به کتاب داستان شبیه شده. به نظرم میکروبوک این داستان، طوری که فقط نکاتش رو نوشته باشه بسیار مفید و حتی قابل نت برداری هست. در کل مطالعه‌ی این کتاب برای حداقل یکبار رو توصیه میکنم
مرجان راد
۱۴۰۱/۱۲/۱۵
بنده کتابهای موفقیت زیادی خوانده‌ام و عمل کردم به آن‌ها و این یکی از بهترین کتابها هست که ارزش آنرا دارد که سالی چند بار گوش داده شود،
درست است که موفقیت در قالب یک داستان گفته شده و شاید طولانی به نظر آید ولی عمده مطالب کتاب بی نهایت مهم و پر ارزش است.
نیاز به خلاصه نویسی و نکته برداری میباشد و نیاز هست همواره نکات را مرور کرد و به آن‌ها عمل کرد تا نتیجه ایی عالی بگیریم.
همچنین بعد از گوش کردن کامل به این کتاب، گیتوان از نسخه میکرو آن استفاده نمود.
فرزانه رحیمی
۱۴۰۱/۴/۲
صدای گوینده کسل کننده بود ومضمون کتاب قصه سرایی بودکه حوصله مو سربرد، من نمیدونم چرابعضییاازاین کتاب صوتی خوششون اومده، من بخاطرکامنتهایی که دیگرون گذاشتن ‌تعریف کردن، این کتاب صوتی روخریدم ولی حوصله م سررفت هرفصل جلومیزدم مثل فصل قبل خسته کننده بودوسردردگرفتم، جالب توجه اینه که من ازکتاب خوندن لذت میبرم ولی ازاین کتاب صوتی بدم اومد، انگاروقتتوبذاری یکی باصدای خسته ش بیادبرات قصه بگه بخداخوابم گرفته الان که گوش میکنم ببینم آخرش چی میشه
طیبه ابوطالبی
۱۴۰۱/۳/۲
من نیمی از این کتاب را گوش دادم. البته به نظرم فوق العاده و جذاب هستش خیلی آموزنده و شادی بخش سعی میکنم تا چند روز آینده بقیه را گوش بدم. البته من در حال راه اندازی یک کسب و کار جدید هستم و تجربیاتی که از مطالعه چند کتاب دیگه مثل این کتاب و اثر مرکب و جادوی فکر بزرگ هر روز که صبح زود یعنی ۵ یا ۴ صبح بیدار میشوم تا ساعت۷ به مقدار قابل توجهی پیشرفت داشتم. به همه توصیه میکنم فقط شنونده نباشیم و عمل هم بکنیم.
با آرزوی موفقیت برای همه
مهدی قلاوند
۱۴۰۲/۱/۲۶
نمی تونم بگم کتاب مفیدی نیست قطعا کتاب مفیدیه ولی سبکش و وقت تلف کردنش اصلا با من سازگار نیست اکثر کتاب‌هایی که من میخونم چکیده از یک تحقیق رو بیان میکنن و در چند سطر توضیح میدن در مجموع کتابی که شما خوندی انگاری پنجاه سال مقالات راا تا الان بررسی کردی این کتاب زیاد به مقالا ت استناد نداره با اینکه کلیت مطلب درسته مثلا بر اساس تحقیقات سال 2022 شصت و چهار درصد شرکت‌ها و سازمان‌های موفق حدود شش صبح بیدار میشن کاش کتاب به این سبک بود
Z. Kowsari
۱۴۰۱/۵/۱
کتاب فوق العاده‌ای هست، اوایل کتاب شاید جذاب به نظر نیاد اما کمی که بخونید جذاب تر میشه،
سرشار از انگیزه و امید هست و صدای گوینده هم خوبه👍
این کتاب به بیدار شدن در ساعت 5 صبح تشویق میکنه و چون با داستان هست خیلی جذاب شده، و توضیح میده که وقتی صبح زود بیدار شدیم به ترتیب چه کارهایی رو بهتره انجام بدیم که فرد موفقی در هر حوزه‌ای که هستیم، باشیم.
خواندنش رو به همه توصیه میکنم، خصوصا کسانی که دنبال رشد و پیشرفت کسب و کارشون هستن👌
Ali Tarbor
۱۴۰۱/۳/۶
پیشنهاد میکنم این کتاب رو مطالعه کنید و به حرف کسانی که میگن " اگه کسی با بیدار شدن ساعت ۵ صبح موفق میشد نانواها همه موفق بودند " توجه نکنید
مسئله فقط بیدار شدن صبح زود نیست
مسئله اینه که وقتی بیدار میشیم به چه کاری مشغول میشیم و روزمون رو چطور میگذرونیم
فراموش نکنید که مهمتر از زود بیدار شدن زود خوابیدن هست. چون اگر نمیتونید زود بخوابید زود بیدار شدن نتیجه عکس میده
با آرزوی موفقیت (^_^)
مهدی
۱۴۰۱/۲/۱۹
کتاب باشگاه پنج صبحی‌ها بسیار کتاب عالی و دوست داشتنی هست به دوستان توصیه میکنم برای بیشتر درک کردن کتاب. کتاب متنی شو هم بخونید. من به مدت یک هفته با این کتاب تونستم هر صبح ساعت پنج بلند بشم و واقعا تاثیری که باید می‌گذاشت. گذاشت. اما متاسفانه به دلایل بی برنامه بودن بنده که توی کتاب هم گفته شد بود. به بندبست خوردم وخسته شدم که این خستگی را حتی داخل کتاب هم نوشته شده بود راه مقابله باهاش.
Javad.sadre
۱۴۰۱/۱/۲۲
سلام.
کتاب عالی وبی نظیر هست.
نکات مهم آن هم بامهارت فوق العاده‌ای بیان میشود.
هیچ چیز اتفاقی نیست.
ازموقعیتهایی که خداوند به موقع سرراهمان قرار میدهد استفاده کنیم.
وان رابه دیگران معرفی کنیم.
به امید آن روز که جامعه سالم.
پرانرژی و سلامت داشته باشیم.
آنچه در دل دارید. انشاالله برآورده
به خیر آن را بسازید.
آرزوی من موفقیت و پیروزی و سربلندی شما.
دست حق یارتان
اسما رضوی
۱۴۰۰/۱۲/۱۸
من این کتاب رو خیلی به صورت اتفاقی دیدم و ازقبل خیلی دوست داشتم ساعت بیدار شدنم رو تغییر بدم اما نیاز به یک انگیزه داشتم و همراه همسرم شروع به گوش کردن کتاب کردیم هرچی بیشتر پیش رفتیم انگیزه و ارادمون برای سحرخیزی بیشتر شد و با پیوستن به باشگاه ۵ صبحی‌ها نشاط و سرزندگی بیشتری وارد زندگیمون شد
من بی نهایت این کتاب رو توصیه میکنم برای ایجاد تحول بزرگ تو زندگی هرکسی که میخواد متفاوت باشه
عمار یکانی
۱۴۰۳/۱/۷
این کتاب چون به صورت داستانی روایت می‌شود به خواننده جذاب می‌شود و نکات کلیدی این کتاب از زبان مرد ثروتمندی بیان می‌شود که بیدار شدن در صبح ساعت 5 را نشانه موفقیت خود اعلام میدارد و با نکاتی و تکنیک‌های که به دو دوست خود در این کتاب ارائه می‌کنند باعث می‌شود آن‌ها هم عضو باشگاه 5 صبح شوند و دو آدم تقریبا مایوس رو به زندگی امیدوار کند تا حدی که آن دو عاشق یکدیگر شده و با هم ازدواج کنند
Papi llon
۱۴۰۲/۷/۱۸
ملغمه‌ای از تک جملات زرد اینستا رو بدون هیچ ترتیب مشخصب حتی کنار هم گذاشتن و اسمشو گذاشتن کتاب! ضعیف‌ترین کتابیه که تو عمرم خوندم. جالبه نویسنده به این پوچی آگاه بوده و کتاب رو در مکالمات بین افراد جا داده که مدام به صورت مصنوعی‌ای همه چیزو تایید میکنن و میگن وای مارو توی ۵ دقیقه نجات دادی تا معتبرتر به نظر بیاد خزئبلاتشاین کتاب مناسب همون دستفروش‌های متروئه...
مهدی خاقانی مفرد
۱۴۰۱/۶/۲۶
کتاب رو که گوش ندادم.
یکی معرفی کرد.
من کد تخفیف داشتم و اونو وارد کردم. نشون داد که تخفیف اعمال میشه.
ولی در پایان متوجه شدم که هیچ تخفیفی نبوده و الکی بوده. دفعه قبلی هم همینطور شد. اونموقع فک کردم حتما اشتباه از خودم بوده.
ولی الان فهمیدم جریان چیه.
با این حال...
من صدای گوینده رو دوست دارم و امیدوارم کتاب خوبی باشه. ولی بهتره از این به بعد از فیدیبو یا طاقچه خرید کنم.
mehdi askari
۱۴۰۱/۶/۸
این کتاب رو بخونید و بهش عمل کنید. مهمترین بخش عمل و پایبند بودن است. در خود کتاب هم میگه. در ۲۲ روز اول با شوق و اشتیاق شروع میکنید. در ۲۲ روز دوم اوضاع کمی سخت میشه ولی باید ادامه دهید. ۲۲ روز سوم هم که راحت است و بعد از آن این عادت درونتان بوجود میاید. ولی بدونید که با پایبند بودن میتوانید به موفقیت و بهره‌وری برسید. مطمئن باشید.
««از صبحتان بهره ببرید تا سطح زندگیتان را ارتقا دهید»»
حسین اکبرزاده عرب
۱۴۰۲/۷/۲۹
واقعا کتاب بسیار خوب و عالی بود من که به شخصه بسیار مستفیض شدم و همیشه سعی میکنم قبل ساعت 5 از خواب بیدار شوم تا آمادگی استفاده از زمان بین ساعت 5 الی 6 را داشته باشم به همه دوستان پیشنهاد می‌کنم که این کتاب را چندین بارگوش کنن فورمول بیست بیست بیست را عملی کنن تا زندگی خوب و قشنگی را واسه خودشون وخانواده و اطرافیانشون بسازند، براستی که صبح زودطلا در دهان دارد
ساناز حاجی زاده
۱۴۰۱/۲/۲۳
سلام. با تشکر از کتاب راه به جهت انتخاب گوینده‌های عالی برای انتقال داستان به شنونده. من دوبار تاکنون این کتاب را گوش دادم و البته در فاصله‌های زمانی متفاوت. هر بار هم لذت بردم از شنیدن داستان. محتوای داستانی کتاب هم بسیار جالب است و قطعا افراد به برداشت‌های خوبی از محتوای داستان می‌رسند. کتاب انگیزشی خوبی است برای ایجاد تغییراتی در عادت‌های فرد. به شدت توصیه می‌کنم.
MARYAM SHAKER
۱۴۰۰/۳/۴
این کتاب خوب بود و برای من واقعا مفید بود این یکی از کتاب‌هایی ست که برای مدیریت زمان و موفقیت خود باید بخوانید
در ارامش تمام مطالب گفته شده و صدای گوینده هم مناسب بود
پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنید
خیلی لذت بردم
ممنون از برنامه‌ی عالی کتابراه 🌹
زهرا سادات حسینی
۱۴۰۲/۵/۳۰
هرچی از خوبی این کتاب بگم کم گفتم انرژی و اعتماد به نفسی که به آدم میده خیلی عالی، فقط موزیک‌های بین داستان صدای بلندی داره کاش یه صدای ملایم تر انتخاب میشد ولی درکل جزء بهترین کتابهایی که خوندم و گوش دادم، به همه دوستان پیشنهاد میکنم و شاید من این کتاب رو بارها و بارها گوش دادم و تا احتیاج پیدا میکنم خودم رو ری استارت کنم بخش‌هایی از این کتاب رو گوش میدم
شیما طغیانی
۱۴۰۱/۱۰/۲۷
کتابی بسیارکاربردیست که خیلی انسانهای موفق عملا بدون مطالعه‌اش از سالهای قبل بطور ذاتی و روتین به آن عمل میکنند به همین جهت است که کاربردی بودنش تضمین شده است ولی نکته مهم اینجاست که فقط برای ادمهای در مسیر شادابی و موفقیت‌های شاد و پایدار ترجمه‌ی عملی دارد و اصلا قابل ارائه و اجرا درزندگی انسانهای شکست خورده و ته نشست شده نخواهدبود.
rasoul
۱۴۰۱/۶/۴
نویسنده کتاب درقالب داستان مطالب کاربردی و جالبی رو آموزش میده، اما تا فصل ده رو نخونید یا گوش ندید چیزی رو از دست ندادید، البته انتهای داستان هم فکر می‌کنم نویسنده ارزوها و دلخوشیهای خودشو که شاید بهشون نرسیده رو بیشتر عنوان می‌کنه که یه مقدار همه چی انقدر مرتب و در سطح ارمانی دور از ذهنه. البته کتاب خوبیه بشرطی که هر کسی اون چیزی رو که نیاز داره ازش برداره.
Hamed Najafi
۱۴۰۰/۶/۲۵
کتاب خودش فوق العاده است و بدون هیچ تردیدی من جمله کتابی بشمار میاد که هر شخصی که میخواد به خود شناسی و خودسازی برسه بایستی مطالعه کنه و البته عمل
اما.... اما نسخه صوتی کتاب افتضاح و کم کیفیته البته اقای عمرانی در گویندگی عالی هستن ولی اینکه یک نفر صدای شش شخصیت رو بگه (حتی شخصیت زن) بسیار خسته کننده و حتی گیج کننده است
Hadi Mohamadzadeh
۱۴۰۲/۱۱/۱۱
یکی از بهترینها، بسیااار زیبا و پر محتوا، بعضی از دوستان به تصویرسازی‌هایی که توی داستان هست ایراد گرفتن ولی به نظر من اصلا هم اغراق آمیز نیست و برای اینکه بی روح نباشه لازمه، اگه اونا هم نبودن که از اول تا آخر کتاب رو باید نوشت و نوتبرداری کرد!! پیشنهاد من اینه که حتما بخونید، در ضمن صدای گوینده خیلی خوبه، در کل عاااالیه از دستش ندید
سمیرا غلامپور
۱۴۰۱/۱۰/۲۰
این کتاب خیلی واضح در مورد عوامل موفقیت صحبتی میکنه و تاثیر صبح زود بیدار شدن در رسیدن به موفقیت را به روشنی توضیح میدهد و اینکه برای موفق شدن به انرژی بالایی نیاز داریم که میتوانیم با برنامه ریزی و صبح زود بیدار شدن و نظم دادن به کارها و انگیزه داشتن و فعالیت مستمر میتوان به اهداف خود برسیم کتاب بسیار عالی هست خوشحالم که مطالعه کردم
Malih Karimi
۱۴۰۱/۷/۶
درود بر عوامل کتابراه. کتاب باشگاه پنج صبحی‌ها رو من قبلا نسخه کاغذیش رو مطالعه کردم و خواستم دوباره گوشش بدم و این بار با ترجمه مهدی قراچه داغی عزیز بسیار لذت بخش تر بود، ترجمه‌ای سلیس و روان. و صدای آقای عمرانی که نفوذ کلامشون ستودنی ست. پیشنهاد میکنم اگر زمان کافی برای مطالعه ندارید حتما از کتاب صوتی استفاده کنید.
فرشته Shojaei
۱۴۰۱/۱/۸
این کتاب کمی طولانی هست اما کتاب بسیار جالب و آموزنده هست واقعا بعضی حرفهای قدیمی که در مورد صبح زود بیدار شدن می‌گفتند با اثبات علمی به نتایج جالبی می‌رسیم از جمله زیاد شدن روزی وانرژی واقعیت دارد با کلی محسنات دیگر با خواندن این کتاب وانجام دادن آن‌ها به خواسته‌های خود دست می‌یابیم
باز هم مطالعه این کتاب را توصیه می‌کنم
1 2 3 4 5 6 >>