نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی ارواح میان ما هستند - جیمز ون پراگ

مرتب‌سازی: پیش‌فرض
ش شهبازی
۱۴۰۰/۱/۲۱
به افرادی که تردید دارند این کتاب را بخوانند یا نه بایدگفت تردید نکنید زیرا هرگز ازخرید وخواندن آن پشیمان نخواهیدشد. نکته جالب دراین کتاب این است که مطالب تئوریک و مفاهیم توضیحی بجای اینکه یکجا و پشت سرهم بیان شود دراین کتاب لابلای شرح داستانهای واقعی از تجربیات نویسنده بیان میشود ولذا خواندن آن خسته کننده و ملال آور نخواهد بود. ارتباط هرشخصی با دنیای ارواح بستگی به ماهیت و روحیه و حتی اعتقادات شخص دارد وبا انواع روش ها وبا کیفیت ها و درجات مختلفی انجام میشود. تجربیات و وقایع شرح داده شده توسط نویسنده نشان میدهد دارای قابلیت و استعداد خاص و منحصربه فرد دراین زمینه است. اگرچه تا امروز به لحاظ حجم مطالب و گستردگی مفاهیم با رویکرد علمی و تحقیقاتی هیچ کتابی با نسخه اصل و بدون تحریف «انسان روح است نه جسد» قابل مقایسه نیست لیکن این کتاب درمجموع ارزش خواندن توسط علاقه مندان این حوزه دارد. ازلحاظ آوائی و شیوه بیان دراجرای کتاب نیز ایراد و اشکالی وجود نداشت و در مجموع اثری قابل قبول و با کیفیت می باشد.
بابک نیکوئیان
۱۴۰۰/۱/۱۴
به نظر من بعد از کتب دکتر مایکل نیوتن و دکتر برایان ال وایس بهترین کتاب، در زمینه مسایل روحی، در کتابراه، همین کتاب است، خودم شخصا چند نکته کاربردی و خوب از این اثر یاد گرفتم و با گوش دادنش وقتم تلف نشد، فقط نکته ایی که باید تذکر دهم، ابزار تخته روحی است که در کتاب توضیح داده‌اند؛ بسیار برای افراد عادی و حتی متوسط در زمینه روح شناسی و مسایل پارانرمال، میتواند بسیار خطرناک باشد و زندگی عادی فرد را میتواند تا حد زیادی مختل نماید، چون کمتر کسی است که روح را ببیند و نترسد و همین ترس، در صورت باز شدن مسیر ارتباط با ارواح، میتواند به شدت برای افراد عادی و نرمال، چالش برانگیز و حتی مشکل ساز باشد البته خود نویسنده هم خیلی کوتاه به این مساله در کتابشان اشاره ایی گذرا کرده‌اند، ترجمه و روایت صوتی کتاب هم به نظر من خیلی خوب بود
ایدین قاسمپور
۱۴۰۱/۵/۱۳
بدون شک بارها و بار‌ها دوباره این کتاب را گوش میدم و تمام نکاتی رو که مدت‌ها به دنبالش بودم رو یاد داشت میکنم.
این کتاب به تمامی دوستان علاقه مند به کتاب خواندن توصیه می‌شود.
ماهیت این کتاب، به معنای واقعی اصل آن چیزی ست به خاطرش روی این کره‌ی خاکی هستیم.
●پرداختن به تمامی جزیات و هر آنچه که در مورد روح باید به یاد آوریم، انواع انرژی‌ها، شناخت و آشنایی با درون خودمون. با تاثیر یاد افکار و مثبت اندیشی، پیدا کردن پاسخ‌هایی که هیچ درموردش نمیدانستیم مثل حالت‌های ما و علت رویداد‌های زندگیمان که علتش لینک‌های منفی و نفوذ انرژی منفی و روح‌ها‌ی فضول به منبع انرژی روحی و بدنی و راه‌های محافظت و دفع آن و از همه مهمت آشنایی با دنیای ا رواح..... و از بین بردن باورهای غلط گذشته که منجر به ترس ما از مرگ و ارواح میشد و پی بردن به اصل اساسی خودمون
حتی این کتاب رو بیشتر از کتاب زندگی روح پس دوست داشتم و همینطور موثرتر.
■از گوینده عزیز استاد خضرایی از ته دل تشکر میکنم که با صدای دلنشین و میل و هیجان منو به گوش کردن این کتاب بیشتر کرد.
ازتمام شما عزیزانی که این مجموعه کامل (کتابراه) رو راه اندازی کردید... و قهرمانان واقعی شمایید که منجر به آگاهی میشید
سعید صفاری
۱۴۰۰/۲/۶
لطفا تا انتهای متن نظرم را بخوانید!!! کتاب بسیار عالی است!
برای من شخصا این موضوع تا حدی اتفاق افتاده! و با نظرات تمام دوستان موافقم!
فقط یک مسئله را باید در مورد صدا گذاری روی کتاب صوتی عرض کنم!
کتابی به این زیبایی، موزیک متن بایستی به زیبایی کتاب باشد!
موزیک متن شبیه فیلمهای ترسناک با صداهای ناهنجار همراه هست!
من و دیگرانی که به این موضوع یقین داریم با لذت بینهایت از محتوای کتاب، موزیک و صداهای ناهنجار و افکت‌های بد برایمان بی تاثیر است!
ولی کسی که هنوز به یقین نرسیده و در مراحل اولیه تحقیق و شک و دودلی قرار داره، ویا حتی ترس از روح داره، موزیک و افکت‌های موزیک، مناسب نیست!
لطفا اصلاح فرمائید.
با تشکر
مهدی اقدسی
۱۴۰۰/۶/۱۵
سلام
در دوره‌ای هستیم که باور وجود روح یک مسئله جاافتاده هست و تجربه یک نفر در این زمینه واقعا جالب و خواندنی هست مخصوصا اینکه به صورت کتاب هر آنچه که تجربه کرده و درک کرده رو در اختیار همه گذاشته و در مورد تمام مسائلی که برای همه ما یک علامت سوال بزرگ در ذهنمان هست جواب میده. مسایلی از قبیل روح انسانهای مختلف، روح هدایتگر، فرشته‌ها، انرژی و... به زبان ساده و روان و از روی تجربیات شخصی توضیح میده. باید کتاب رو بخونید تا خیلی از مسایل براتون آشکار بشه. بشدت پیشنهاد میکنم حتما گوش کنین. به لحاظ خوانش کتاب عالی بود. تنها ایرادش موسیقی مابین فصول هست که یک موسیقی ترسناک هستش که شاید بعضی دوستان خوششون نیاد.
Monir Naghikhani
۱۴۰۰/۲/۲۲
سپاسگزارم از کتابراه عزیزم، کتاب عالم‌ ارواح را در کتابخانه دارم و خیلی در این مورد بعد از مرگ عزیزانم مطالعه کردم، خواب را دقیقأ همانطور که شرح داده تجربه کردم، ولی به نظرم هرکسی نمی‌تواند قدرت تماس با ارواح را داشته باشد و گرنه خیلی راحت میشد قاتلین را شناسایی کرد، بخشهای آخر که بشین تو باغچه خونه و بگو همه چیز خوب است را شعار میدانم، چون وقتی حال دلت بد شد دیگه به این راحتی خوب نمیشود، البته که ما باغچه‌ای هم نداریم، آپارتمانی کوچک و دور از نور وحال دل بد، خدا نصیب نکند، اگر میشد عالی بود.
علی برزگر
۱۴۰۰/۳/۱۴
کتاب خوبی از یک استاد توانمند هست، پیشنهاد میدم به سایرین که مطالعه نمایند، باعث باز شدن ذهن و توجه به بیشتر دنیای پیرامون مان و همچنین درک بهتری از دنیای ارواح میشه، بنظر من یکی از مهمترین کارکردهای آن، کاهش ترس ناشی از ناآگاهی از عالم ارواح میشه، هیجاناتی مثل ترس، وحشت، دلهره و اضطراب... از جمله موانع ارتباط با عالم ماوراء و والاست، که با تمرین و ممارست می‌توان این هیجانات را به کنترل خود در آورد و در نتیجه درک بهتری از جریان مرگ و عالم ارواح پیدا کرد.
زرناز هاشمی
۱۴۰۰/۲/۲۷
قصد نویسنده این کتاب اینست که وجود ارواح را به عنوان امری طبیعی در زندگی بپذیریم و انصافا هم خوب مطالب را برای بیان مقصودش مرتب کرده و ارائه می‌دهد ولی موضوع خنده دار ایجاد موسیقی وحشتناک در فاصله ارائه سرفصل‌ها و مطالب است و ابتدای کتاب که صدای خنده وحشتناکی را پخش می‌کند، البته صدای بین سرفصل‌ها بنظر من بعد از چند بار گوش دادن مثل صدای حمله یک دسته زنبور است و مضحک و بهر حال جالب نیست موسیقی گذاری روی متنش
سحر امیریان
۱۴۰۱/۱۰/۲۶
من در سوگ خواهرم هستم و برای آرامش روحم مدتی هست که دارم کتابهایی با این مضامین رو میخونم. کتابهای مایکل نیوتن (سرنوشت روح، سفر روح و زندگی در میان زندگیها) رو کامل خوندم ولی این کتاب خیلی جامع و کامل تر هست ولی ایرادی که به این اثر صوتی وارد هست این هست که موسیقی پس زمینه این کتاب خیلی بی ربط هست. و به نظر من باید این کتاب صوتی روی موسیقی تجدید نظر بشه.
با تشکر از کتاراه🙏
حسن بیکدلی
۱۴۰۱/۱/۸
نکاتی که قبلا نشنیده و کم‌ترین اطلاعاتی در موردآن نداشتم را اینجاآموختم..
فقط باید بگم که صدافسوس وحیف اینچنین صدای خوب وعالی را باموسیقی مخوف ومزخرفی خراب کرده اند
اخه این چه موسیقییه؟
صدا به اندازه‌ای زیباودلنشین هست که گویی خودِ جیمز درحال روایت کتاب هست
اما
آهنگش بسیار نامطلوب و اعصاب خرد کن
ای کاش میشد موسیقیش را حذف کرد
فرزانه ابراهیم زاده
۱۴۰۲/۲/۱۱
کتاب خیلی خوبی بود صدای گوینده عالی بود ولی موسیقی آن ترسناک بود مخصوصا موقعی که از شکار روح صحبت می‌کرد.. و اینکه برای ما که عزیزمان را از دست داده ایم خوب بود ولی در مورد شکار روح و روح‌های سرگردان و تسخیر روح که صحبت می‌کرد آدم و به وحشت می‌انداخت در کل کتاب خیلی خوبی بود و نکات مثبت زیادی داشت.. با سپاس فراوان از کتابراه عزیز
فواد مرادزاده آذر
۱۴۰۰/۱۰/۱۹
بسیار کتابی زیبا و شنیدنی بود به خصوص با صدای زیبای جناب خضرایی....
آقای جیمز پراگ کتاب دیگری هم دارند به نام راز و نیاز با آسمان و بسیار شنیدنی هستش البته این کتاب سالهاست چاپ نمیشه لطفا این کتاب رو هم به صورت شنیداری ارائه بفرمایید...
تنها ایراد موسیقی متن بود که میتوانستید برای برخی از قسمتهای کتاب موسیقی ملایم تری انتخاب میکردید
Hemmat .N
۱۴۰۰/۳/۳
مرگ در نمیزند،
مرگ تلفن نمیزند،
پیامک نمیفرستد،
کامنت نمیگذارد،
نه به فارسی،
به هیچ زبانی،
مرگ حتی سلام نمیدهد، مرگ، تو را فالو نمیکند،
خاموش و بیتفاوت،
کنار درگاهی میایستد،
سالها فقط نگاهت میکند،
آنقدر میایستد که خسته شوی،
بلند شوی
و با او بروی...
مرگ، چقدر شبیه توست...
#چیستا_یثربی
Naghmeh P
۱۴۰۰/۲/۱۹
متن بسیار روان و ساده‌ای داشت و محتوای مطالب بسیار جالب و کاربردی بود. به نظر من توضیحات اضافه و خسته کننده نداشت و هر دقیقه از کتاب مطلبی برای آموختن داشت که اگر حواست پرت می‌شد باید دوباره گوش می‌کردی. گویندگی عالی بود. تنها نقطه ضعف آن موسیقی متن بود که تناسبی با این کتاب جالب نداشت.
مهسا عین اله پور
۱۴۰۱/۹/۷
کتاب خیلی خوبیه اما موسیقی افتضاحه خصوصااا اون قسمتی که نوزاد گریه میکنه... اول فکر کردم دوستان در مورد انتقاد از موسیقی می‌توانستند نرمش بیشتری نشان دهند... اما هر چه جلو تر می‌رویم انگار موسیقی روی اعصاب راه می‌رود و در سر زنگ میزند... البته اصلا ترسناک نیست و فقط حس مزاحمت ایجاد میکند
Taran Mo
۱۴۰۰/۷/۱۰
کتاب جالبیست و قابل تامل ولی موزیک بسیار بد چون حالت روحانی کتاب رو بیشتر شبیه فیلم‌های ترسناک کرده و اثر آرام بخش پیام کتاب رو کاملن خنثی و حتی برعکس کرده متاسفانه.. و مطمئنن با موزیکی آرام مثل موزیکهایی که در یوگا استفاده میشه می‌تونست تاثیر و معنای کتاب منتقل بشه..
مهسا شکرنژاد
۱۴۰۱/۲/۷
بسیار جذاب بود و کلی اطلاعات مفید داشت، که البته که تمام این نکات را در کتابهای دیگه مطالعه کرده بودم، و مجددا یادآوری شد، خیلی کامل بود، من به شدت علاقه مند به این ژانر کتاب هستم، و خیلی دوست داشتم کسی هم در ایران میشناختم، که قابلیت دیدن ارواح رو داشته باشه که بتوان ازش کمک گرفت.
مریم کریمی
۱۴۰۰/۲/۲۳
عالی بود، جزو معدود کتاب‌هایی میشه که مطالبش همیشه به خاطرم میمونه. فقط موزیک متنش اصلا مناسب نبود، تا میومدم با کتاب ارتباط بگیرم این موزیک افتضاح نواخته میشد! حیف این کتابه لطفا موزیک متنش رو عوض کنین.
ژاسمن شاهنظری
۱۴۰۰/۱/۱۲
از دسته کتابهای مورد علاقه من بود. از سخنرانیهای رایگان ون پراگ از طرف hayhouse اتفاده کرده‌ام که برام جالب بود. امیدوارم کنابهای دیگر او نیز در اختیار فارسی زبانان قرار گیرد. با تشکر از شما.
Hossein
۱۴۰۱/۱۱/۱۲
سلام به همه
1_ خیلی از نقاط کتاب کذب بود نمیگم کجا چون باعث متشنج شدن فضا میشود چون خودم یه محققم
2_ کتاب خیلی با داستان امیخته شده بود بطوریکه قسمت‌هایی فقط بیهوده و برای پرکردن نوشته شده بود
ممنون از تمامی دست اندرکاران کتابراه
مریم رجبی
۱۴۰۱/۵/۳۱
با سلام. این کتاب برای کسانی که عزیزی را از دادن شنیدنش واجب هست. و کتابهای سرنوشت روح و سفر روح دکتر نیوتن هم که واقعا آرامش خاصی به من و خواهرم که تنها پسر ۸ ساله‌اش را از دست دادیم، داد. واقعا از کتابراه عزیز سپاسگزاریم.
پريا رضايي
۱۴۰۲/۲/۹
با سلام به کتابراه عزیز
من این نوع کتابهای مربوط به عالم ارواح را دوست دارم
تجربیات نویسنده کتاب در مورد ارتباط با ارواح بود
خوب بود مخصوصا اون قسمتی که مربوط به انرژی درمانی و رفع انرژی‌های منفی بود
ماهرخ احمدپور
۱۴۰۱/۱/۶
سلام
ممنون از کتابراه
اولش با موزیک‌ متنش ارتباط برقرار نمی‌کردم و خیلی ترسناک بود اما محتوی خیلی جالب بود و خیلی دیگه موزیک جلب توجه نمی‌کرد
ممنون از خوانش بسیار زیبا 🙏🏻🌷🙏🏻
BEHROOZ YAMANI
۱۴۰۰/۲/۹
اطلاعات کلی‌ای در کتاب ارائه میشه و نویسنده زیاد به جزئیات اشاره نمیکند، اما درکل پس از گوش کردن کتاب آدم به تفکری عمیق یا شاید ترس و دلهره‌ای ناخداگاه از ابهام آینده بعد از مرگ فرو میره.
حسین مرشدلو
۱۴۰۰/۹/۱۰
از شنیدن کتاب لذت بردم اینکه نویسنده قادر به دیدن روح است وبه راحتی با ارواح تماس میگیره به سختی قابل باوره ولی کتاب مفاهیم و پیام خوبی را به خواننده انتقال میده
ساناز اسعدی
۱۴۰۰/۵/۱۹
یه جاهاییش احساس میکردم یه آدم فریبکاره، ولی کلا نکته‌های مثبت هم توش پیدا میشه
یه جایی میگه یه نفر با موهای طلایی و چشمهای آبی ردای بنفش اومد و گفت من فرشته هستم
آدم خندش میگیره
سهام یونسی
۱۴۰۰/۴/۱۴
عالی، من اصلا فکر نمیکردم یه کتاب به این مهمی بخونم و نترسم، با شک و تردید این کتاب رو گرفتم ولی خوشحالم از خرید این کتاب فقط اگر اهنگ این کتاب عیر از این بود بهتر بود
امیر رهام .
۱۴۰۰/۲/۲۷
کتاب فوق العاده ایست با ترجمه روان و چند اشتباه کوچک
لطفا سایر کتابهای این نویسنده را هم گویا بفرمایید.
گوینده نیز بسیار هماهنگ با محتوا می‌خواند
رضا قهرمانی
۱۴۰۰/۲/۱۴
کتاب خوبیه جیمز ون پراگ از واسطه‌های معروف روحی در سطح بین المللیه ولی من چون کتابهای زیادی درین زمینه خونده‌ام حرف جدیدی برایم نداشت فقط خاطراتش را دوست داشتم
kh
۱۴۰۲/۴/۲۲
کتاب خوبیه برای کسانی که در مراحل ابتدایی آگاهی از ارواح و تناسخ هستند. وگرنه کتابهای سفر روح و سرنوشت روح از مایکل نیوتن خیلی اطلاعات قوی تری دارن
سجاد سمیعی
۱۴۰۲/۱/۱
سلام و عرض تشکر از فرشتگان کتابرراه و شما دوست در راه حقیقت: بیشتر داستان پردازیست و پراگ واقعا قوه تخیل قوی دارد لحن خوانش و آهنگ هم عالیست
سینا خدابخشیان
۱۴۰۱/۱/۵
کتاب متافیزیکه خیلی ترسناکه وموسیقی وصداهای ترسناکی هم داره ومهیجه صدای راوی زیباست طوی کتاب رومیخونه انگارخودنویسنده کتابه حتماکتاب روبخونید واقعاآموزندس
Nader Jabbarpoor
۱۴۰۰/۷/۱۰
متن کتاب خوبه، اجرای مناسبی هم داره، فقط موسیقی خیلی بدی داره. لزومی نداشت حتماً تم ترسناک داشته باشه، با یک موزیک ملایم خیلی بهتر میشد.
هدا احمدی
۱۴۰۰/۵/۲۵
بسیارعالی و زیبا، من چند کتاب بر پایە علمی و دینی در این زمینە خوندم،، این کتاب مغایرتی با اونها نداشت، بسیار عالی بود، ممنون از کتابراە عزیز
Saeed sayyahpour
۱۴۰۰/۳/۲۶
ازنظراسلام وقتی انسان میمیره روحش وارد برزخ میشه یعنی یه دنیای دیگه. وارتباط با دنیای زنده گان کاملا قطع میشه. ولیکن با گفته‌های ایشون کاملا درتضاده.
Rahil najafi
۱۴۰۰/۲/۲۸
کتاب خوبیه ارزش مطالعه دارد من همیشه از زندگی پس از مرگ میترسیدم اما این کتاب باعث شده در این مورد تفکر بیشتری کنم و از ان نترسم
ladan houshangi
۱۴۰۰/۲/۱۷
خواننده هم خوب آرام کتاب رو خوندن و عالی با صدایی عالی وقابل درک، خوب بود. ممنونم از کتابراه کتاب هم دیدگاه خوبی پس از مرگ به آدم میده من که بهره بردم ممنون.
سعیده جعفری
۱۴۰۰/۲/۷
تازه شروع به خواندن کردم ولی برای منی که یک هفته است پدر عزیزم را از دست داده‌ام باعث آرامشم شد.
محمود حاجی حسینی
۱۴۰۱/۱۲/۲۳
برای کسانی که به علوم روحی علاقه دارند خیلی خیلی عالیه و امیدوارم کتابراه مجموعه (در آغوش نور) رو که در همین زمینه هست رو هم بگذاره ممنون
اناهیتا عظمتی
۱۴۰۱/۵/۱۷
کتاب فوق العاده‌ای بود دیدگاه انسان را نسبت به دنیای دیگر عوض میکند چقدر خوبه که مرگ پایان این راه نیست و ارواح عزیزان در کنار ما هستند
Yasna Ava
۱۴۰۱/۲/۲
کتاب خوبی است و با توجه به کتابهای دیگری که در این حوزه مطالعه کرده‌ام چیزی مغایر با دیگر کتابها ندارد. صدای راوی خوب بر کار مسلط است.
Foroozan Adham
۱۴۰۱/۱/۴
من پسرم را یکسال پیش از دست دادم و خیلی نگران و دلتنگش بودم ولی با خواندن این کتاب آرامش خاطر رسیدم و از دلتنگیم کاسته شد
سمانه حیدری
۱۴۰۰/۱۲/۹
کتابی بی نظیر و عالی اول فکر می‌کردم نخونمش بخاطر ترسم ولی وقتی خوندم علاوه بر اینکه نترسیدم بلکه به جواب اکثر سوالاتم رسیدم‌.
فاطمه رمضانی
۱۴۰۰/۹/۱
خیلی قشنگ بود
موسیقی متن زیاد جالب نبود ولی باید نیمه پر لیوان رو دید زیبایی کتاب و خوانشش دربرابر موسیقی بی کیفیت خیلی عالی بود
مجیدانصاری
۱۴۰۲/۱۲/۲۹
من خیلی دوست دارم که کتابهای نزدیک به واقعیت بیشتری در مورد زندگی پس از مرگ بشنوم. یعنی همه انسانها دنبال این قضیه هستن.
Shaghayegh Aryanezhad
۱۴۰۲/۱/۴
واقعا کتاب متفاوت و جالبیه برای کسایی که عزیزشون از دست دادن خیلی خوبه بهت میفهمونه که عزیزشون وجود داره.
rana
۱۴۰۱/۷/۲۵
راوی بسیار عالی و کتاب نیز عالی بود
در رابطه با دنیای ارواح و وجود آن‌ها در کنار ما صحبت میکند
حتما گوش کنید.
Mohsen Bey
۱۴۰۱/۶/۲۷
پیشنهاد میشه بخونین اطلاعاتی که ادیان در مورد ارواح به ما دادن با اطلاعاتی که توی این کتاب بیان شده خیلی فرق دارن
کاشانی
۱۴۰۰/۶/۲۵
کتاب و محتوا عالی اگر کمی در انتخاب موزیک دقت میشد خیلی بهتر بود چون اصلا نمیشه به محتوای کتاب ایراد گرفت
kamran falamarzi
۱۴۰۰/۴/۷
اسم کتاب خیلی جالب تر از متون خود کتاب هستش.
من خاطرات و تجربیاتش فصلهای اول رو بیشتر از بخشهای آخر کتاب دوست داشتم
1 2 3 >>