نقد، بررسی و نظرات کتاب آقای مرسدس - استیون کینگ

مرتب‌سازی: پیش‌فرض
الی شیخ
۱۴۰۱/۴/۷
سلام. کتاب سرگرم کننده‌ای بود. بعضی موارد اشکال وجود داشت. مثلا اسامی جاهایی اشتباه نوشته میشد و خودمون باید تشخیص میدادیم منظور کدوم کاراکتر بوده. شخصیت همکار زن هادجز خوب پرداخت نشده بود و در برخی جاها تواناییش غیر قابل باور بود. داستان کمی کند بود ولی بخش آخر سریع جمع شده بود. با همه این اوصاف در کل علاقمندان به ژانر معمایی پلیسی راضی حواهند بود. حود من شحصا با فرهنگ آن کشور هم آشنا شدم و یکی از امتیازات حواندن رمان آشنایی با فرهنگها میدونم.
به خصوص با وچود آزادیهای فردی همچنان نگاه جنسبتی بین مردان و زنان وجود داده و عادی شدنی در این زمینه ظاهراً وجود ندارد
Elham Ostad
۱۴۰۰/۷/۷
این کتاب یکی از بهترین رمان‌های جنایی جهان شناخته شده و خب قطعا نام نویسنده گویای همه چیز هست، با تشکر از کتابراه که این کتاب رو ارائه داده، من کتاب رو مطالعه کردم شاید بهترین نباشه اما موضوعش خوبه و کشش کافی رو داره، فقط نکته اینجاست که متاسفانه ترجمه ش کیفیت خوبی نداره. پیشنهاد می‌کنم یا بصورت زبان اصلی مطالعه کنید و یا اگر احتمالا ترجمه دیگری ازش وجود داشته باشه اونو بخونید.
سارا سوری
۱۴۰۰/۱/۳۰
خوندنش رو دوست داشتم. انگار که داشتم سریال میدیدم‌ تا جایی که میدونم از همین کتاب یک سریال هم ساختن. داستان ایراد و سوراخ زیاد داره اما انقدر خوب روایت شده که ایراداتش خیلی تو ذوقت نمیزنه
Neda S
۱۴۰۲/۲/۱۵
کتاب خوبی بود و داستان معمایی و هیجان انگیز خوبی داشت. گرچه با این موضوع ک از اول مجرم معلوم بود مشکل داشتم ولی سبک کتاب همین بود. ترجمه بد بود و یه جاهایی معنی جمله رو نمیفهمیدی.
Elaheh Tabatabaee
۱۴۰۲/۸/۲۹
کتاب پلیسی روانشناختی خوب و هیجان انگیز، با ترجمه متوسط
Nazanin Sade
۱۴۰۰/۹/۳۰
ترجمه خوبی نداشت و داستان خیلی کند پیش میرفت.
حسین خدابخشی
۱۴۰۰/۷/۲۴
خوب بود ارزش وقت گذاشتن رو داشت