نقد، بررسی و نظرات کتاب خوردن برای زیستن، نه فقط زنده ماندن - جوئل فورمن

مرتب‌سازی: پیش‌فرض
وحید فرشیدپور
۱۴۰۱/۷/۱
من یک‌سال هست که وگن هستم و به تازگی خام‌گیاه‌خواری رو شروع کردم. این کتاب با اینکه بر پایۀ علم بنا شده؛ اما کاملا تجربی است. ینی با مطالعه کردن نمی‌شه ازش سود برد. در آغاز آدم یه خرده تکون می‌خوره ولی تا زمانی که به دستورات سادۀ غذاییِ توش عمل نشه به‌زودی فراموش می‌شه. من ورزشکارم و اینکه اضافه وزن ندارم بسیار از این کتاب بهره بردم. از این نویسنده چند ترجمه دیگه‌ هم تو بازار هست. فوق‌العاده‌س!
Ashkan Karamazov
۱۴۰۱/۲/۲۹
از اون کتاباست که باید نویسنده رو گرفت کتک زد. اومده 2صفحه مطلب رو تو 178صفحه نوشته دیگه فکر میکنه انیشتینه. اگه برای خودتون و وقتتون ارزش قاعل نیستید برید این کتابو بخونید تمام کتاب در این جمله خلاصه میشه: تا میتونید سبزی و سالاد و میوه بخورید و گوشت و برنج و لبنیات نخورید. دیگه قضاوت با خودتون دوستان عزیز.
elmira zargar
۱۴۰۲/۴/۲۷
داشتن اطلاعات راجع به خوردنی‌ها بسیار مفید هست و این کتاب حتی اسمش هم بسیار جالب هست خوردن برای زیستن نه فقط زنده ماندن و این خیلی مهم هست که ما بدونیم خوردنی‌ها چقدر تاثیر روی سلامتی و روان ما می‌گذارند و خووندن این کتاب در این زمینه میتونه مفید باشه
مطهره سروری
۱۴۰۱/۱۱/۸
کتاب بسیار خوبی هست برای بازیابی سلامتی و رسیدن به وزن ایده ال بدون نیاز به گرسنگی و دریافت مقدار زیادی مواد مغذی. پیشنهاد میکنم این کتاب رو به صورت کامل بخونید.
A J
۱۴۰۱/۴/۲۶
من با خواندن این کتاب و تعمق در نظرات دکتر فورمن برای گیاهخوار شدن راغب شدم و الان دارم با برنامه‌های این کتاب خودم رو از کنسر دور نگه میدارم
زینب سربندی
۱۴۰۱/۱/۲
به شدت عالی بود.. به هرکس که روی کره خاکی زندگی می‌کنه توصیه می‌کنم که این کتاب رو بخونه
زهرا فرجی
۱۴۰۱/۱/۷
برای لاغری عالی 🤗🤗🤗
فرید فروزنده
۱۴۰۰/۱۲/۲۹
عالی بود کتاب مفید بود برام