نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی داستان کودکی من - چارلی چاپلین

مرتب‌سازی: پیش‌فرض
محمدرضا رضوی
۱۴۰۰/۱۲/۲۹
سلام
واقعاً در مورد این مرد بزرگ صحبت کردن خیلی سخت است.
چاپلین مردی بود یا در واقع هنرمندی بود که در طول عمر پربارش میدانست که در کجا مخاطبین خودش را بخنداند و برعکس به گریه بیاندازد.
چاپلین هنرمندی با دقت و وسواس بسیار بالا در کارش بود که حتی تحسین دشمنانش مانند مارلون را برانگیزد و همینطور برخلاف جوانان امروزی که فقط موفقیت بودن را در پول پدر میدانند خلاف ش را ثابت کرد در حالی که در کودکی سختش هیچ حمایتی از پدرش نداشت همچنان که پدرش هم بازیگر بوده.
چاپلین یا همان شارلوت روح بزرگی داشته و از عزت خودش که خط قرمز زندگی ش بوده هیچگاه اجازه نمیداد کسی عبور کند و در آخر خودش را مفت و ارزان به کسی نمیفروخت و برای خودش ارزش بالایی قایل بود و این را به همه اطرافیانش فهماند.
فرح حقیقی
۱۴۰۰/۶/۳۰
کتاب پر از اتفاقات تلخ و شیرین و البته بیشتر تلخ دوران کودکی و نوجوانی چارلی چاپلین و برادرش سیدنی است، قدرت تحمل و سخت کوشی و نیز عشق آمیخته با احترام نسبت به مادرشان تحسین برانگیزه، خواننده کتاب کمی سریع می‌خواند ولی من مشکلی نداشتم و لذت بردم.
Sara Sharifi
۱۴۰۱/۱۰/۲۳
ارزش شنیدن داره زندگی پر درد و سختی داشتن
ظاهرا معروفترین هنرپیشه دنیاست و حتی شنیدم به نسبت زمان اگر در حال حاضر زنده بود پر طرفدارترین هنرپیشه در شبکه‌های مجازی می‌بود
ب.ز
۱۴۰۰/۸/۷
اجرای بسیار عالی گوینده خصوصا تغییر لحن وی اجازه یکنواختی و خسته کنندگی را نمی‌دهد. کتاب هم زندگی چاپلین هست تا رسیدن به موفقیت اولیه‌اش.
فرامرز جکسون
۱۴۰۱/۱۲/۱۷
با درود
عجب کتابی من هیچی از زندگی چاپلین نمی‌دونستم و اگر دوست دارید از و زندگیش و هنرش بدونید حتما این کتابو بخونید
محمد امین صابریها
۱۴۰۱/۶/۷
خیلی برای من جالب بود که با زندگی یه استوره آشنا شدم. نگارش و گوینده کتاب واقعا عالی هستن.
ریدلی
۱۴۰۱/۱۲/۱۴
لحن خوانند هم میتواند کمی طبیعی تر باشد و از یکنواختی در بیاید