نقد، بررسی و نظرات کتاب توقف ناگهانی در ایستگاه جمجمه - مریم صرافین

مرتب‌سازی: پیش‌فرض
Aramm
۱۴۰۱/۵/۲۴
کتابی بسیار فوق‌العاده، هیجانی، ولحظاتی که به خوبی میشه از زندگی خارج شد و غرق در لذت خوندن این کتاب شد، ایدش جدیده ومن به شخصه افتخار میکنم به نویسنده‌ی این کتاب که انقدر خوب و عالی نوشتن و اینکه وقتی داستان رو میخونی نمیتونی تصور کنی که بعدش چی میشه؟؟ و همین باعث میشه نتونی ادامه خوندنت رو رها کنی، میخونی تا ببینی چی میشه، به شدت برای کسایی که داستان‌های مهیج و تخیلی و... دوست دارن، پیشنهاد میکنم.
mona sekhavat
۱۴۰۰/۸/۱۶
خیلی اتفاقی و بر اساس نظرات خواننده‌ها این کتاب رو انتخاب کردم. اما واقعا شگفت زده شدم. این کتاب معرکه است. چرا به این نویسنده و این کتاب اون طور که باید بها داده نمیشه؟؟ هر صفحه‌ی کتاب حرف تازه‌ای داشت و مطمئنم تا مدت‌ها به این کتاب فکر خواهم کرد
دلناز کوهن
۱۴۰۱/۱۱/۴
این کتاب واقعا بعد از مدتها بهترین کتابی بود که خوندم بود جذاب قابل تفکر بخشی ظریف از مشکلات جامعه یا حتی در دید وسیع تر دنیا نگاه و دیدگاه تون رو به انسانها به چالش میکشه و حتما توصیه‌اش میکنم که بخونید ممنون از نویسنده با ذوق و با استعداد منتظر آثار درخشان بعدی شما هستیم
Ziba Kheradmand
۱۴۰۰/۱۱/۵
بسیار لذت بردم. واقعا جای چنین داستان‌هایی در ادبیات ما خالیه. چند روزی با این کتاب زندگی کردم و نویسنده مثل یک نقاش، چیزهای زیادی را خلق کرده بود. این کتاب علاوه بر ژانر علمی، تخیلی در ژانر‌های سیاسی، عرفانی و اجتماعی نیز حرف‌هایی برای گفتن دارد.
کاربر r
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
چقدر سیاه بود این کتاب. یعنی تا یک هفته اعصاب تون رو بهم میریزه. بدون هیچ فایده‌ای. ظلم و سیاهی از اول تا اخر کتاب روان تون رو پریشان میکنه و بعد یهو توی ده صفحه اخر همه چی تموم میشه. تازه پایانش هم خوش نیست.
اگه به ارامش تون علاقه دارید اینو نخونید
سپند هادي
۱۴۰۰/۴/۱۸
کتابی محشر و خواندنی که پتانسیل رقابت در سطح بین المللی داره.
فضاها را می‌دیدم و شخصیت‌ها را کنارم احساس می‌کردم. تبریک به نویسنده.
Bibliophilia
۱۴۰۲/۶/۲۱
کتاب بسیار خوبی هست نویسنده قلم خیلی خوب و شیوایی داره، دنیایی که شخصیت‌های این کتاب درش زندگی می‌کنند بی‌شباهت به جهان ما نیست!
توحید شهاب
۱۴۰۱/۱۲/۲۶
موضوع خاصی داشت ‌و اینکه نویسنده فلم خوبی داشتند از آبشون بابت خلق لحظات جادویی این کتاب ممنونم
Niloo Rad
۱۴۰۱/۱/۱۸
کتاب خوبی بود گرچه کمی باعث میشد اعصابم خورد بشع ولی ازخوندنش لذت بردم
Mohsen rrf
۱۴۰۰/۱۲/۶
داستانی که شایسته‌ی ساختن یک فیلم و یا سریال می‌باشد. به شدت لذت بردم. چقدر حرف داشت این کتاب 👍👍
Black Titan
۱۴۰۰/۱۱/۸
از همه نظر عالی واقعا به قلم نویسنده تبریک گفت
برای کسایی که میخوان بخونند بگم کتاب دارک خیلی دارک
زهرا بهرامی
۱۴۰۰/۵/۲۹
کتاب با مفهومی بود و هیجان خوبی داشت خوشحالم که نویسنده ش ایرانیه
حامد
۱۴۰۱/۹/۲۴
اون کشور شرق دور، ایران خودمونه 😔