نقد، بررسی و نظرات کتاب قدرت انضباط شخصی - دنیل والتر

مرتب‌سازی: پیش‌فرض
سعید معز
۱۴۰۰/۴/۲۲
سلام. کسانی که در راه رسیدن به موفقیت تلاش میکنند به خودی خود را‌های زیادی رو تجربه میکنن. وچون ذهن جستجو گر دارن میگردن تا اشتباهاتشون و نقطه ضعف هاشون رو پیدا کنند و کلا خیلی به این فکر میکنن که مشکل کارشون کجاست. بسیاری از مطالب کتاب و قبلا جاهای دیگه مطالعه کرده بودم ولی نه به این شکل مطالب باز شده و با مثال توضیح داده شده.
برام خیلی جالب بود که بعضی از موضوعاتی که خودم تو این راه بصورت عملی تجربه کردم بسیار شبیه تفکرات نوسینده و حتی سرفصل‌ها بود.
به امید موفقیت
امتیاز کامل میدم.
niloofar Islamnezhad
۱۴۰۱/۱/۱۱
اگر شما هم جز افرادی هستید که بارها تصمیم گرفته اید و هدفی را برای خود مشخص کرده اید، ولی نمی‌دانید چگونه به ان برسید و ناکام می‌مانید، دنیل والتر در این کتاب نهایت سعی خود را بر ان داشته تا شما را متوجه علل و ارائه راهکار‌هایی عملیاتی در راستای بر طرف کردن موانع پیش روی شما کند. عمدتا مشکل افرادی که ذهن جستوجو گری ندارند و قادر به درک ریشه مشکلات تعهد و اراده نیستند پیشنهاد می‌کنم این کتاب را مطالعه کنند. تداوم و انضباط شخصی به عنوان ۲ اصل جدایی ناپذیر در این کتاب تجویز نویسنده است. این کتاب به شما کمک می‌کند تا تنبلی و تن پروری را کنار بگذارید و در این راستا به معرفی ۹ اصل برای افزایش انضباط شخصی می‌پردازد و به شما کمک می‌کند که چگونه با برنامه ریزی، به فردی با انضباط تبدیل شوید. کتاب کاربردی و جالبی هست پیشنهاد می‌کنم مطالعه بفرمایید.
محمدرضا بیگ محمدی
۱۴۰۱/۱۱/۹
سلام و عرض ادب
خلاصه نکات کتاب:
۱_هیچ وقت موقعیت ایده آل به وجود نمی‌آید، کارتو شروع کن و در طول مسیر به جزئیات فکرکن.
۲_قانون۷۰٪ یعنی وقتی۷۰٪مطمئن شدی که درکاری موفق خواهی شد آن را شروع کن.
(کمال گرایی و اهمال کاری باعث می‌شود دست به کارنشویم)
۳_از امروز دیگر سعی نکنید بلکه باید، بایدکار را انجام دهید.
۴_درهنگام انجام کارهای سخت موسیقی و فیلم مورد علاقه، نوشیدنی وغذا،
و بازی مورد علاقه رابا آن همراه کن.
۵_باید ورزش کردن و مطالعه را بخشی از زندگی خود بدانیم وگرنه صرف کتاب خواندن برای فارغ التحصیل شدن و رسیدن به موفقیت در برهه‌ای از زمان یا ورزش مقطعی برای کم کردن۲kوزن درنهایت چیزی را عوض نمیکند.
۶_کلید تغییر پایدار، تغییر هویت است، درصورتی که تمرکز مافقط روی نتیجه است
مثلا پیاده روی اربعین میری و کلی قول و قرار با امام حسین (ع) می‌بندی ولی برمی‌گردی همان اقایی بودی که هستی، باید اعمال ما استمرار داشته باشند تاعادت بشن و هویت ما حسینی شود.
۷-درزندگی گزینه انصراف وجود ندارد یا تمرین میکنی و برنده میشوی یا بازنده.
۸_۸۰٪تجارت از۲۰٪مشتری‌ها تامین میشود.
۹_خواب پیوسته و شبانه را فدای چیزهای بی ارزش نکن. (حداقل ۶ساعت خواب پیوسته شبانه و نیم ساعت خواب ظهر عالیه)
۱۰_یه نکته جالب خارج از کتاب
مفهوم تقویت به عین؛ مثلا درهوای گرم غذای تند خوردن (مثل هندی‌ها و جنوبی‌های خودمان)
درمان به ضد؛ موقع گرما محیط و بدن را خنک میکنیم.
قربان
۱۴۰۱/۱۰/۵
کتاب انضباط شخصی بیشتر از آنچه فکر می‌کردم کتاب مفیدی بود...
قبل از تهیه کتاب فکر می‌کردم
این کتاب هم مثل بسیاری از کتاب‌های زرد موجود در بازار است که مطالب غیر علمی را برای عوام بیان می‌کنند و بعد از تمام کردن کتاب با اطمینان می‌گویم این کتاب بسیار عالی است برای هر کسی که دوست دارد به رشد و توسعه فردی، انضباط شخصی، کسب عادت‌های صحیح در زندگی و اهداف تعیین شده زندگی‌اش برسد... بخصوص برای دانش آموزان کنکوری بسیار مناسب است... چون داشتن انضباط فردی در زندگی بیش از هر چیز نیاز یک دانش آموز کنکوری است... و چه بسیار افرادی که با وجود توانایی‌های بسیار فقط به دلیل نداشتن همین انضباط فردی موفقیت در کنکور را از دست داده‌اند... در این کتاب حتی مدیریت افکار منفی و تمایلات را به روش‌های علمی (روانشناسی اکت) بیان می‌کند... (آموزش ذهن آگاه بودن، آموزش استفاده از خود مشاهده گر برای کنترل امیال و....)... البته در متن اشاره‌ای به اینکه از چه رویکردی استفاده می‌شود نشده است اما تکنیک‌های استفاده شده کاملا علمی و از رویکردهای جدید روانشناسی گرفته شده است، به همه علی الخصوص دانش آموزان توصیه می‌کنم این کتاب بسیار خوب را مطالعه کننند....
محمود اژدری
۱۴۰۱/۳/۱۲
با سلام و احترام
کتاب قدرت انضباط شخصی این کتاب به محبت انتشارات اندیشه آگاه در اختیار من قرار گرفت که جای دارد اینجا تشکری از آن‌ها داشته باشم جز معدودی آثاری در این حوزه بود که به نظر من خیلی دلنشین و با زبانی ساده بیان گردیده است. ترجمه روان و شیوا از نمونه‌های دلنشینی آن است و جالب آنکه دستورالعمل‌های اشاره شده در آن چیزهایی است که در زندگی روزمره با آن سروکار داریم و خیلی راحت میتوان آن‌ها را بکار بست و استفاده کرد. من این کتاب را هم به صورت متنی مطالعه کردم و هم به صورت صوتی شنیدم.
تخصص من در این حوزه نیست ولی کتاب‌های این حوزه متاسفانه با نثری غیر روان و در خیلی موارد با ترجمه‌های متاسفانه با خطای بالا به چاپ رسیده است که این را می‌توان با رجوع به متن اصلی آن به زبان اصلی متوجه شد. ولی در این اثر روانی ترجمه خود کمک به شیوایی و روانی آن کرده است. پیشنهاد میکنم شما هم مطالعه بفرمایید.
ولی مد نظر داشته باشید که اندیشه‌های ذکر شده در آن بیشتر بر قالب اندیشه‌های بودیسم قالب بر هند و آسیای دور است که در قسمت‌هایی که به معبد شائولین اشاره می‌کند آنرا در خواهید یافت ولی جالب بر این بود که به صورت کاملاً بیطرفت نگاشته شده و متوجه می‌شوید نگارنده آن تجربیات شخصی و پژوهشی خود را منعکس ساخته است. که این مسئله خود بر حلاوت آن افزوده است. در اینجای جای دارد از انتشارات محترم اندیشه آگاه بابت هدیه این کتاب به، مترجمان آن جناب آقایان سید تیمور سیدی اصل و علیرضا نظری انامق، ناشر صوتی این مجموعه موسسه فرهنگی کتاب یاران فناور و راوی آن آقای مهدی افشاریان تشکر داشته باشم و تشکر ویژه از سایت محبوب کتابراه و امید اینکه کتاب‌های فاخر دیگری هم به مجموعه آن‌ها اضافه گردد.
زینا آنت
۱۴۰۲/۱۰/۲۹
معمولا برای درک بهتر از موقعیت فردی و این که دیگران هم در شرایط مشابه قرار میگیرند و پیدا کردن راه حل بهتر و سازنده تر از این دست کتاب‌هایی که در زمینه تقویت توان فردی در مقابله با مشکلات هست رو هر چند وقت یک بار مطالعه میکنم. چون دغدغه روزهای اخیرم همین انصباط شخصی بود و جدیدا در مطالب روانشناسی بسیار بهش اشاره میشه، ترغیب شدم این کتاب رو که دقیقا به همین مسئله اشاره داره مطالعه کنم. کتاب خوبی بود ولی به اندازه‌ای که فکر میکردم انسجام و تحکیم نداشت که جاذب باشه. من قبل از خوندن این کتاب برای بار سوم کتاب عادت‌های اتمی رو مرور کرده بودم و شباهت بین این دو کتاب زیاد بود و حتی یک فصل عینا مثل عادت‌های اتمی بود و همین موضوع قدرت این کتاب رو یک مقدار کمتر کرد. هرچند من هایلایت‌هایی از این کتاب برداشت کردم و به نظرم در بعضی از قسمت‌ها تونست دیدگاه جدیدی بهم بده. اگه خیلی درگیر انضباط شخصی و نظم زندگی هستید بد نیست مطالعه کنید.
یاور
۱۴۰۲/۹/۵
من این کتاب را ۵ بار خوانده‌ام (در واقع ۴ بارش ان را طی مسیر و در حال رانندگی گوش داده م). اگه موفقیت دو بال داشته باشه یکی هدفگذاری و دیگری انضباط شخصی هست این کتاب حجت را برای مورد دوم تمام کرده است. یعنی تمام جنبه‌های انصباط شخصی را بررسی کرده است شما لازم نیست کتابهای مختلف مرتبط با انضباط شخصی را بخوانید، همین کتاب به تنهایی به لطف زحمات نویسنده عزیز تمام مباحث مرتبط با انضباط شخصی را به طور کامل (نه حتی خلاصه) پوشش داده است. می‌توانید با خیال راحت آنرا بارها بخوانید یا گوش بدهید بهترین کتابی که میشه به یه شخص هدفدار هدیه داد این کتاب هست پس اگه هدفی تو دلتون دارید بهترین هدیه‌ای که میتونید به خودتون بدید همین کتاب هست. موضوعات کتابهای مختلفی که این کتاب به تنهایی آن‌ها را پوشش داده است: کتابهای مرتبط با موضوع اثر مرکب، کتابهای مرتبط با موضوع خرده عادتها و روتینها،
کتابهای مرتبط با اصل پارتو ۸۰/۲۰، کتابهای مرتبط با موضوع سرسختی و زندگی راهبان و تکاوران و...
نوش جانتان اینهمه اگاهی ناب اقای دانیل والتر
ن د ا ز ر ن د ی
۱۴۰۲/۸/۲۹
"دنیل والتر"، در کتاب خودش، "قدرت انضباط شخصی"، گویی دست خواننده را می‌گیرد و او را گام به گام به سوی تغییر هدف و باورسازی و دست یابی به آرزوها پیش می‌برد.
انگاری، قدرت انضباط شخصی، دستاورد کتاب است و در اصل موفقیت در باورسازی و ایجاد هدف درست، مضمون و توضیح کتاب است.
اگر می‌خواهید به کارهای تعویقی و کارهایی که شروع می‌کنید و چند گام بر می‌دارید و همه چیز هم خوب پیش می‌رود اما یهویی بدن و ذهنتان استُپ می‌کند، دست پیدا کنید، این کتاب مناسب خواندن است.
کتابی که فکر را می‌طلبد و بازبینی کارهایتان را در عمل آن را تکمیل می‌کند.
کتاب قدرت انضباط شخصی، اثر دنیل والتر، برای تمام بهانه‌هایی که برای هر کار جدیدی، به خودتان می‌گویید راه حل دارد.
کتاب یه کتاب علمی نیست اما از منطق و علم نیز بی بهره نیست و دلایل و استفاده‌هایی در این کتاب کم حجم (از نظر تعداد صفحه) دارد.
فصل‌های ۶ به بعد مطالبش پاراگراف به پاراگراف، مفید است و موثر. و فرد در حال رشد حتما با آن دست به گریبان بوده است.
از تکاوران نیروی دریایی امریکا، اجرای قدرت‌هایی خاص بیان می‌کند. قانون ۴۰ به ۶۰ برای ایست کارها، آگاه سازی دیگر کتاب است.
زینب رزاقی
۱۴۰۱/۹/۲۷
دنیل والتر در کتاب قدرت انضباط شخصی به این موضوع می‌پردازد که چطور با تغییر مثبت در سبک زندگی شخصی می‌توانید نتایج خود را نیز بهبود ببخشید.
شاید نیاز به یادآوری باشد که جمع تک تک گامهایی که برمی‌داریم تمام آن چیزی هست که ما را به مقصدشان می‌رساند. حالا بیایید فرض کنیم این گام‌ها بی هدف و باری به هر جهت و گاهی سریع و گاهی بسیار آهسته برداشته شوند! خب نتیجه مشخص هست. هرگز به مقصد نخواهیم رسید و چه بسا راه را گم کنیم و زمان ارزشمند عمرمان را هم از دست بدهیم.
این کتاب ارزشمند راهکارهای مناسب و عملی در مورد ایجاد انضباط شخصی ارائه می‌دهد که با استفاده از آن می‌توانیم ذهنمان را روی هدفمان متمرکز نگاه داریم و گامهایی موثر و هدفمند برداریم.
از کتابراه عزیز و ناشر محترم و مترجم گرامی بابت انتشار این اثر ارزشمند صمیمانه سپاسگزارم.
Zinat karimi
۱۴۰۱/۳/۲۴
انضباط شخصی می‌تواند نقش بسیار مهم و موثری در رشد فردی ما داشته باشد. کسی که انضباط شخصی دارد، مدام روی افزایش تمرکز خودش کار می‌کند و تلاش می‌کند که فعالیت‌ها را به بهترین شکل ممکن انجام دهد. افراد اهل انضباط، افرادی هستند که با تمرین و تکرار خو گرفته‌اند و می‌دانند که با تمرین کردن، این مهارت تقویت می‌شود. در واقع مهارت انضباط شخصی شباهت زیادی به ورزش وزنه‌برداری دارد. یک وزنه‌بردار هر چه بیشتر وزنه می‌زند، عضلاتش قوی‌تر و ورزیده‌تر می‌شود. تمرین و تکرار انضباط شخصی هم دقیقاً همین حکم را دارد. دنیل والتر می‌گوید: نظم و انضباط شما را ملزم می‌کند اهدافی برای خود تعیین کنید، عوامل حواس‌پرتی را فیلتر کنید، کم‌رویی را کنترل کنید، فعالیت‌ها را اولویت‌بندی کنید و اهدافی که تعیین کرده‌اید را دنبال کن
بهاره
۱۴۰۳/۱/۴
این کتاب به شیوه‌ای عملی و ساده تمامی جنبه‌های مربوط به انضباط شخصی را پوشش میده، از جمله مدیریت زمان، تعیین اهداف، ایجاد عادات موثر، مقابله با تنبلی و افزایش تمرکز و تمایز بین اهداف بلندمدت و کوتاه مدت. والتر با استفاده از مثال‌ها، تمرین‌ها و تکنیک‌های عملی، خواننده را به روش‌هایی هدایت می‌کند که می‌تواند بهبودی مستدام در زندگی شخصی و حرفه‌ای خود داشته باشد. او همچنین به بررسی عوامل روانشناختی مانند اراده، تمرکز و استقامت می‌پردازد و نشان می‌دهد که چگونه این عوامل می‌توانند در بهبود انضباط شخصی تاثیرگذار باشند. در کل، کتاب "قدرت انضباط شخصی" یک راهنمای جامع و کاربردی برای افزایش بهره‌وری و موفقیت در زندگی است. ترجمه روان و مناسب کتاب هم از نقاط قوتش محسوب میشه
عزیزی
۱۴۰۲/۱/۲
این کتاب واقعا توصیه‌های خوب و مفیدی داره اما عمل کردن بهش هم خیلی راحت نیست. نه که پیشنهاداتش سخت باشه بلکه راهنمایی‌هایی که میکنه فقط با تمرین و استمرار در طی زمان نتیجه میده و نباید توقع داشت با خوندنش یهو معجزه بشت و انضباط شخضی پیدا کنیم. بیشترین موضوعی که بهش اشاره شده در انضباط شخصی تعهد به خوده. حالا در هر موضوعی. از رژیم گرفتن تا نوشتن یه کتاب که چقدر متعهد به خود هستیم و انضباط داریم در انجامش و وسط کار ول نمی‌کنیم همه چیز رو. این که برای شروع هرکاری چقدر تعلل کردن میتونه ضرر بزنه.... در کل کتاب خیلی خوبیه و نیازه چندبار خونده و تمرین بشه... مرسی از کتابراه برای این هدیه ارزشمند. دمتون گرم
رضوان ابطحی
۱۴۰۱/۷/۱
واقعا کتاب عالیی بود من بسیار لذت بردم از خوندنش.
کتاب هم اینکه مختصر بود و هم به زبانی ساده نوشته شده بود و از آنجاییکه موضوع انضباط شخصی موضوعی یه که همه باهاش کلنجار میرن، بنابرین این کتاب رو به همه افراد تو هر زمینه‌ای میخواد باشه، توصیه میکنم (مخصوصا افرادی که میخوان به موفقیت‌های بیشتری دست پیدا کنن). چون نظر بنده اینه که موضوع انضباط شخصی و کنارش ثبات قدم و سخت کوشی پایه‌های موفقیت‌اند و بنابراین من به شخصه این کتاب رو در زمره کتابهایی قرار میدم که افرادی که به دنبال موفقیت ان حتما باید مطالعه کنن. و اینکه کتاب همه چیزهای لازم رو که باید میگفت رو خیلی زیبا گفته بود. ممنون از نویسنده و همچنین کتابراه. 🥰
Neda Safdarian
۱۴۰۱/۳/۶
اگر می‌خواهید به هدف مهمی برسید اما نمی‌دانید چگونه چنین سفری را شروع کنید، این کتاب به عنوان راهنمای رسیدن به مقصدتان مفید خواهد بود. همچنین اگر سعی کرده‌اید عادت‌های بد خود را تغییر دهید و عادت‌های خوبی کسب کنید اما باز هم به عادت‌های قبلی خود چسبیده‌اید، این کتاب به شما یاد خواهد داد که چگونه این چرخه را قطع کنید.
موضوع این کتاب در مورد پذیرفتن مسئولیت کامل موقعیتی است که اکنون در آن قرار دارید و همچنین موقعیتی که می‌خواهید در پنج، ده، پانزده یا بیست سال آینده به آن برسید. شما با استفاده از این کتاب، مهم‌ترین مهارت مورد نیاز برای رسیدن به زندگی مورد نظر خود را کسب خواهید کرد، یعنی «انضباط شخصی».
شایان شریفی
۱۴۰۳/۱/۱۱
میتوانم بگویم این کتاب برای من شروع همه چیز بود, این کتاب شمارو آماده‌ی سفری طولانی میکنه و با طعنه زدن بر هر موضوعی ذهن شمارو عاری از هرگونه تردید میکنه, این کتاب عمیقا میتواند به شما نحوه مدیریت زمان و مدیریت شخص خودتان را آموزش دهد, میتوانید درک درستی از مسیر و خودتان داشته باشید و میتوانید هرگونه اهمال کاری و تنبلی را کنار بگذارید, البته من ضمانت میکنم تا زمانی که ذهن شما آماده ایجاد تغییر نباشد این کتاب کمکی به شما نخواهد کرد, پس اگر تو کسی هستی که با ذهن باز آماده قبول کردن تغییر هستی, تبریک میگم, این کتاب برای تو میتواند معجزه کند.
ساناز معینی
۱۴۰۲/۱/۴
سلام خدمت اهالی کتابراه‌.. همیشه فکرمیکردم انضباط فقط اینه که کمدلباسام رو مرتب بچینم یا مشقامو مرتب وخوش خط بنویسم یا لباسامو قشنگ اتو کنم و ازاین قبیل کارها... یااینکه موقع چیدن بشقابا روی سفره بخوام اونارو بصورت مرتب بچینم.. ولی انضباط واقعا یه امر خیلی فراتراز این چیزاست.. تواین کتاب مطالب خیلی جالب وقشنگی گفته شده. من قبلا یه کتاب دیگه هم درباره انضباط از برایان تریسی خونده بودم. انضباط رو میشه به همه‌ی مقوله‌های زندگی تعمیم داد.. خلاصه اینکه باخوندن این کتاب نظرتون عوض میشه. حتما پیشنهادمیشه
کاوه
۱۴۰۱/۱۰/۲۹
این کتاب فوق العاده است، تمام جملاتش پر از نکته و واقعا کاربردی هست، طوری زیبا و با مفهوم از انظبات شخصی صحبت شده که از هیچ کدام از جمله‌ها هم نمیشه سرسری گذشت، نویسنده واقعا خیلی خوب تمام نکات رو یادآور شده و درباره انجام کارهای روزمره و داشتن برنامه و نظم راهکار‌های جالبی داده، بخصوص قوی کردن اراده و تکنیک‌هایی که چطوری هدف رو تعیین کنیم، منکه از خوندن کتاب خیلی خیلی لذت بردم، به کسایی که برنامه ریزی میکنن و نمیتونن طبق برنامه پیش برن، و یا برای رسیدن یه هدفشون نمیدونن باید چطور در مسیر قدم بزارن پیشنهاد میکنم
مرادی
۱۴۰۱/۱۰/۱۷
سلام به همگی.... این کتاب به درد کسانی میخوره که واقعا هدف جدی دارن، یعنی رسبدن به هدفشون براشون مهمه... حتی اگر هدفی کوچک باشه... دنیل والتر از قدرت اراده برای استمرار در برنامه هامون میگه، چجوری اراده مون قوی بشه.. چجوری سختی‌های مسیر رو لذتبخش ببینیم... از دیدگاه درست نسبت به موفق شدن یک شبه میگه، و خلاصه اگه توی مسیری، این کتابو به عنوان مرجع تقلیدت بخون..
من به زودی حتما اصل کتابشم میگیرم.. خیلی روون صحبت میکنه.. اابته باید بگم دم مترجمشم گرم واقعا🙋🙋
Niloofar.z.m
۱۴۰۲/۱/۲
کتاب خیلی خوبی بودابتدای کتاب خیلی بیشتر به من کمک کرد اما هر چقدر جلوتر میرفتم بیشتر می‌فهمیدم چقدر زودتر باید این کتاب و میخوندم با این وجود لازم به ذکره یک جاهایی مطلب تکرار میشد و یا موضوع گم میشد مثلا اگه در مورد تمیز کردن اتاق من صحبت میکردم یهویی راجب پنجره که فضای بیرون رو نشون میده حرف زده میشد البته خیلی جاهای کمی این پیش میومد که فکر میکنم مهم نیست و میشه چشم رو به روش بست در کل تو خوندن این کتاب جدا از جزییات سعی کنید اصل رو متوجه بشید و درک کنید.
امین تبریزیان
۱۴۰۱/۱۰/۱۹
این کتاب عالیه و اول این که توصیه میکنم این کتاب را بخونید چه خودتون را با نظم بدونید و چه خواهان تغییر باشید. میشه نصف یعنی ۵۰ درصد پیشرفت در زندگی روز مره و آینده را با این پیش برد به شرط این که کسی که این کتاب را میخونه و خواهان تغییر در زندگی هست تعهدی که با خود میبنده را انجام بده. و یه یه چیز دیگه وجه مشترک بین این کتاب و کتاب اثر مرکب اینه که کاری که میخوایی انجام بدی تا به هدفت برسی را باید ثبات قدم در آن کار داشته باشی. مطمئنا به هدف میرسی.
حسین آجودانی
۱۴۰۱/۱۰/۱
کتاب قدرت انضباط شخصی، کمک میکنه اگه در هر زمینه‌ای بخواهیم موفقیت بدست بیاریم، چه ورزشی، رژیم، کسب و کار و حتی امور شخصی ابتدا لایف استایل خودتو نظم بدی و با نظم هست و رعایت اصولی که در کتاب عنوان شده تا به برتری و اون هدف مورد نظرت دست پیدا کنی، هرکاری که انجام بدی اگه انظباط شخصی و رعایت نکنی، و برمیگردی به خونه اول ناکام میمونی، این کتاب کمک بزرگی به من در نظم شخصی و انجام برنامه روتین زندگیم کرد. بسیار عالی بود. 🤩🤩
پونه عظیمی
۱۴۰۱/۱۱/۸
واقع نگری در یک مورد روانشناختی و در عین حال بیان آن با زبانی ساده و قابل فهم و به دور از هر پیچیدگی و دشواری هنری است که در نوشتن و در اصل ترجمه این کتاب به خوبی رعایت شده و احساس میشود. لحن نوشتار کتاب به نحوی است که انگار دوستی قدیمی و دلنشین بی هیچ زخم زبان و ملامتی قصد دارد دستمان را بگیرد و در یک فضای پر از نور و هوای تازه ببرد و بابیانی شیرین یادمان دهدتا کوتاهی‌های شخصی و آداب یا عادت‌های نا صحیح خود را اصلاح کنیم
ی فعال ........
۱۴۰۱/۱۱/۵
واقعا کمک میکنه به ادم برای نظم و انظباتی بیشتر پیشنهاد خوندنشو بهتون میدم ‌ی نقد دارم ازش اول از همه باید بگم کتاب عالی‌ای هست و واقعا کاربردی اما من دو کتاب روانشناسی دیگه‌ای دارم که بعضی از صحبت‌های نویسنده با اون گفته‌ها جور در نمی‌اید حالا با این کتاب درست بیان نکردند یا کتاب‌های دیگر اما خیلی از صحبت هاشون معتبر و ن تنها روانشناسان تایید کرده‌اند بلکه بار‌ها به خودمان ثابت شده است مشکلم از کتابراه
زهرا افشار
۱۴۰۲/۲/۲۵
کتاب به شدت جذاب و کاربردی بود، این کتاب بهتون یادآوری میکنه که چه کارهایی برای تقویت انظباط شخصی شما لازمه و همینطور چه کارهایی رو انجام ندید بهتره.
متن خوب و روان و قابل فهمی داشت، مثالهایی که زده شده بود برای توضیح یک مسئله باعث میشد که مسئله قابل فهم تر و واضح تر باشه برای خواننده و این نکته جذاب این کتاب بود، خوشحالم که این کتاب رو خریدم. و بهتون میگم ارزش یکبار خوندن رو حتما داره☘️
نسیم
۱۴۰۱/۱۰/۱۷
احتمالا ۸۰ درصد مردم، بیشتر اوقات، در «جزیره یک روزی» به سر می‌برند و در مورد همه چیزهایی که می‌خواهند «روزی» انجامش دهند، خیال پردازی می‌کنند. طی چندین سال، هزاران کتاب و مقاله درباره موفقیت و دستاوردهای زندگی مطالعه کردم و به این نتیجه رسیدم که، انضباط شخصی، عامل مهمی در موفقیت است. انضباط شخصی، کلید یک زندگی عالی و همان ایستادگی لازم در برابر بهانه هاست و شما را «داوطلب پیش افتادن» می‌کند.
mahdi keshavarz
۱۴۰۰/۹/۲۷
سلام. کتاب خوبیه. ارزش چند بار خوندنو داره. مطالب رو قشنگ و با ترتیب درست سازماندهی کرده و این خودش نشون از نظم نویسنده داره پس کسی که نظم داره میتونه تجربیاتشو با ما به اشتراک بذاره. واقعا به افراد موفق نگاه کنیم نظم و ثبات قدم داشتن. به یاری خدا و با پشتکار خودمون با خوندن این کتاب منظم تر میشیم.
Arefeh Alizadeh
۱۴۰۰/۶/۱۹
خیلی کتاب مفیدی بود ولی حتما باید دوسه بار خونده بشه که بیشتر تو ذهن جای بگیره. بهترین جمله‌ی کتاب از نظر من (سعی نکنید! فقط انجام بدید) ممنون از کتابراه
فائزه امینی
۱۴۰۰/۵/۱۸
کتاب خوبیه اول فکر کردم شبیه عادت‌های اتمی باشه ولی هرچی جلوتر رفتم دیدم مطالب جدید و کاملا به درد بخورن صد در صد پیشنهادش میکنم راهکار ارائه شده که واسه انضباط شخصی و موفقیت چیکار باید کنیم و کجای کار میلنگه
Fateh
۱۴۰۱/۲/۴
سلام. امیدوارم حالتون خوب باشهه.
کتاب، کتاب خوبیه، نکات جالبی رو میگه و میگه که چه کار کنید بهترع و با انجامشون و استمرار قطعا به مرحله بالاتری میریم.
ارزش چند بار خوندن رو داره
اما
در بین جملات، بعضی باورهای نامناسبی داره، مثلا میگه به هدف رسیدن سخته که خب خیلی از افراد هستن که خیلی راحت به هدفاشون میرسن، پس ببینید که چیو وارد مغزتون میکنید و چیو باور میکنید.
روزتون خوش، تشکر از عوامل کتابراه
فاطمه روحی
۱۴۰۱/۷/۳۰
هر چیزی که مایه تغییر شود، لایق تحسین است
این فقط یک کتاب نیست
جمع بندی کلی و سریع از چندین کتاب درباره‌ی انضباط، واقدامات لازم برای شروع کار با برنامه‌ریزی و حاصل تحقیقات جامع نویسنده هست
که قوانین و انگیزه‌ی لازم برای اقدام به انجام کاری که در نظر دارید رو به شما میده
اگر منتظر نشانه‌ای برای شروع هستین، این یک نشانه هست
ممنون از عوامل برنامه کتابراه
محمد ابراهیم شیروانی
۱۴۰۱/۵/۲۱
این کتاب فوق العاده است. جالبه بگم این کتاب و کائنات بهم داد شب قبل از خرید این کتاب تو خواب بهم الهام شد که باید نظم و توی زندگیم جاری کنم تا موفق باشم صبحش تا شب انگار که یه کشف بزرگ کرده باشم شاد بودم تا اینکه این کتاب و دیدم. ممنون از کتابراه و مترجم و ناشر این کتاب. اما توصیه اکید دارم که این کتاب و بخونین اونم چندین بار.
Masoum Ghafari
۱۴۰۱/۴/۲۶
کتاب خیلی خوبیه و راهکارهای مفیدی برای رسیدن به نظم ذهنی ارائه میده. نظم ذهنی که می‌تونه معلول نظمی باشه که در محیط و اطراف خودمون می‌تونیم ایجاد کنیم و اینکه داشتن نظم ذهنی شرط اساسی برای داشتن تصمیم‌های درست، تمرکز حواس، یادگیری بهتر و آن آرامشی هست که برای داشتن سلامت روانی و زندگی بهتر بهش نیاز داریم. متن روان و ترجمه خوبی دارد.
Shahin Layamout
۱۴۰۱/۱/۲۰
کتاب بسیار عالی هستش برای تمرکز بر روی فرایند رسیدن به اهداف و انضباط شخصی.
بهترین جملات این کتاب:
۱-اگر تمام قوانین موفقیت را بدانی یا دارای هوش و استعداد باشی نمیتوانی بدون داشتن انضباط شخصی به موفقیت برسی.
۲-سعی نکن کاری رو انجام بدی بلکه فقط انجامش بده.
soo vafa
۱۴۰۰/۱۲/۲۹
کتاب شاید موضوعی تکراری رو مطرح میکند اما همه ما میدانین راز موفقیت در تداوم هست و تداوم فقط با انظباط شخصی ممکن است
کتاب رو توصیه میکنم بخاطر یک جمله‌ای که در کتاب هست که موفقیت صد قانون دارد و نود و نه قانون ان بدون قانون اول ممکن نیست و ان هم انظباط شخصی است
Fereshteh.m
۱۴۰۱/۱۲/۲۳
کتاب انظباط شخصی برای من که همیشه در رسیدن به اهدافم ناکام میماندم بسیار کارآمد و مفید بود. مطالب به روشنی و با ذکر مثال بیان شده‌اند و همین باعث موضوع شما را به تفکر عمیق درمورد حقایقی که این کتاب بیان کرده وا میدارد. برای من راهنمای بسیار خوبی بود. امیدوارم هر کس حداقل یکبار این کتاب رامطالعه بفرماید.
سعید مالمیر
۱۴۰۱/۹/۱۱
باسلام وقت بخیر به دوستان.
به نظز بده این کتاب بسیار مفید و کارآمد هست به دلیل کمکی که به ذهن ما میکنه برای رسید به اهداف، و همچنین هموار ساختن مسیر ذهنی جهت رسیدن به انضباط شخصی و به کار گیری یک سری مطالب در زندگی فردی و اجتماعی در جهت موفقیت در زندگی شخصی و طرز شگفت انگیزی باعث بالا رفتن اعتماد به نفس فرد میشود.
کریم فروغی
۱۴۰۲/۱/۶
مطالعه این کتاب ارزشمند را به همه دوستان توصیه میکنم. مفهوم کلی و خلاصه این کتاب این است که بدون انظباط شخصی انتظار موفقیت نداشته باشید (که البته به نظر جمله بدیهی میاد) ولی برای اینکه با جان و دل این جمله را درک و عمل کنیم لازمه که این کتاب مطالعه بشه. با تشکر از نویسنده، انتشارات، مترجم و کتابراه
سیاوش عباسی
۱۴۰۱/۶/۱۳
کتاب خوب و مفیدی بود و روی من تاثیر خودشرو گذاشته. هرچند نیاز میبینم که مجدد مطالعه ش کنم، اما مهمترین قسمتش برای من این بود که شما همونطور که صبح برنامه‌ای دارین برای بیدار شدن، باید برای خوابیدن شب هم برنامه خودتون رو داشته باشید. این رو دارم تمرین میکنم.
موفق و سربلند باشید...
مجتبی عسگری
۱۴۰۱/۵/۱۷
سلام دوستان گلم من مجتبی عسگری هستم ک به تازگی کتاب‌های روانشناسی رو شروع کردم به خوندن و واقعا با جون دل میخونمشون
این کتاب بنظر من اون چیزی ک فک کنیم الان دقیق بهمون میگ ک چیکار کنیم منظبت شیم نیست!!
فقط‌ی دید کلی میده و اهمیت انظباط رو بهمون میگه.. در کل به صورت تند خوانی خالی از لطف نیست..
سلمان عباسیان
۱۴۰۲/۱۱/۲۱
عرض سلام و ادب خدمت دوستان، کتابهای موفقیت بیشمار هستند و اکثر آن‌ها به اتفاق تعدادی از عوامل موفقیت را بررسی میکنند ولی بنظر من مهمترین موضوع در رسیدن به موفقیت، انضباط شخصی است که در این کتاب به خوبی در مورد آن صحبت شده و بسیار کمک کننده میباشد حتما پیشنهاد میکنم کتاب خوبیست.
Mohadeseh Ansari
۱۴۰۲/۱/۱
بدون اغراق یکی از بهترین هاست توی این حوزه و با کلیدواژه‌هایی که میده اگر بخواید هر کدومش رو دنبال کنید خودش یه دنیای بزرگ دیگس، مثلا من باب بحث ذن که توضیحاتی داده شده و بعد من پیگیری‌اش کردم توی کتاب‌های دیگه متوجه شدم که خیلی مبحث قدرتمندیه و به من خیلی کمک کرد واقعا.
zzzzźzz
۱۴۰۱/۱۱/۹
واقعا انسانها برای رسیدن به اهدافشون چه در مدت کوتاه یا بلند، و چه کوچک وپیش پا افتاده یا مهم و بزرگ باید این کتاب یا این سبک کتاب‌ها رو بخونه زیرا تمرین‌های عملی داره که اونها رو باید انجام داد تا به عادت‌ها و سبک زندگی تبدیل میشن و به این صورت به هدف هاخواهیم رسید
YASHAR
۱۴۰۱/۶/۱۹
یکسری از بخش‌های کتاب نکته‌های خوبی داره. باید از مسیر لذت ببری و بفکر نتیجه نباشی، چون اگر از به نتیجه هم رسیدی باید بتونی اون هدف رو حفظش کنی. باید سبک زندگیتو تغییر بدی که کمتر بفکر نتیجه باشی و از خودت نسخه بهتری بسازی.
فصل ۷ بشدت مهم توصیه میکنم با دقت خیلی بیشتری بخونید
ف ب
۱۴۰۱/۵/۲
این‌کتاب با بیان ساده موضوعات و راه حل‌های آسان و تمرین‌های مفید تغیراتت بسیار سازنده را به وجود می‌آورد حتی اگر پس از پایان کتاب به همه حرف‌های نویسنده عمل نکردید‌ باز تغیراتی جزئ را می‌توانید در خودتان ببینید اگر هنوز بی هدف و سردرگم هستید این کتاب راهنمای خوبی برای شروع است
Amir Invincible
۱۴۰۰/۶/۲۰
واقعا این کتاب عالی، مختصر و مفیده
میاد و در 16 فصل توضیح میده چطور عادت سازی کنید و با شکست کنار بیاید و از اون به نفع خودتون استفاده کنید
Azade M
۱۴۰۰/۶/۱۰
این کتاب دقیقا مناسب افرادیه ک از وضعیت فعلی ک توش قرار گرفتن راضی نیستن و نیاز به یک تغییر اساسی با تقویت کارکرد انضباط شخصی دارن. کتاب فوق العاده کاربردی بود با ترجمه بسیار روان
hadi hadi
۱۴۰۰/۵/۲۹
اول اینکه همه کتاب دو روزه خوندم و باید بگم خلاصه و مفید بود، دوم اینکه واقعا ارزش خوندن داره سوم اینکه نکاتش کاملا کاربردیه و چهارم اینکه عمل کنیدددد تنبلا
حسین صادقی
۱۴۰۰/۴/۲۶
مهم‌ترین نکته در مورد این کتاب ترجمه سلیس و روانش هست
در کل کتابهایی از این دست در صورت ترجمه مناسب به بهترین وجه پیام نویسنده رو منتقل میکنه که بوضوح این ویژگی یعنی ترجمه خوب رو داره
🌱Hany Joon🌱
۱۴۰۳/۱/۲
در دنیای امروز هر کس می‌خواهد به رشد، پیشرفت و موفقیت برسد، چاره‌ای جز مسئولیت‌ پذیری ندارد. افرادی که می‌خواهند شخصیت و زندگی خود را بسازند و آباد کنند، باید مسئولیت 100 درصد زندگی خود را بر عهده بگیرند و نگرشی بالغانه نسبت به زندگی داشته باشند.
نسیم سلاح ورزی
۱۴۰۱/۱۱/۲۶
این کتاب یکی از بهترین کتاب‌هایی است که در حوزه‌ی موفقیت مطالعه کردم چون هم بسیار قابل فهم است و هم پر از تکنیک‌ها و روش‌های عملی و کاربردی مفید. خوندن این کتاب رو به هر کسی که میخواد بر تنبلی و اهمال گرایی غلبه کند توصیه میکنم. با سپاس از کتابراه
1 2 3 4 5 6 >>