نقد، بررسی و نظرات کتاب غذای خام به جای غذای پخته - هلموت واندمیکر

مرتب‌سازی: پیش‌فرض
علی باطنی
۱۴۰۰/۹/۱۲
کسانی که به سلامت خود اهمیت می‌دهند و یا از بیماری سختی رنج می‌برند از نظرات مولف استفاده کنن تا به نتیجه دلخواه برسند. بنده خودم به علت بیماری سرطان خون خام گیاهخوار شدم و با استفاده از کتاب قبلی ایشان درمان شدم. کتاب جدید ایشان بعضی نظرات قبلی را تعدیل کرده و مسائل جدیدی را مطرح کرده‌اند.
مطالب مستند ایشان خواننده را از هر شک و گمراهی به دور می‌نماید
فریبام
۱۴۰۲/۲/۲۹
این کتابو خیلی دوست دارم دوبار خوندم اگر چه نمیشه به طور کامل خام گیاه خوار شد ولی دیدگاههم نسبت به تغذیه عوض شد و خیلی چیزهارو حذف یا کم کردم مثل غذاهای کنسروی، فست فودها، سسها، نمک، شکر... حتما توصیه میکنم به خوندنش حتی اگر خام گیاه خوار نیستید💐
میرسعید نامدار
۱۴۰۰/۱۰/۲۱
من به همراه مادرم با همدیگه شروع کردیم و صبحانه و شام رو در ابتدا دیگه غذای پخته نمیخوریم و فقط میوه میخوریم و امیدوارم که بتونیم در هفته‌های پیش رو، وعده ناهار پخته رو هم کلا به میوه تغییر بدیم.
افشین ابراهیم زاد زده لو
۱۴۰۲/۹/۲
کتاب بسیار عالی هست و من پیشنهاد می‌کنم که حتما بخوانید و به آن عمل کنید چراکه خودم الان دو ماه است که پخته خواری را کنار گذاشته‌ام و میوه خواری می‌کنم چنان سرحال و سرزنده شده‌ام که قابل وصف نیست.
مریم قصبه
۱۴۰۰/۶/۱۲
چون خودم دریه دوره‌ی ۴۰روزه‌ی پاکسازی شرکت کرده بودم وخودم تجربه‌ی رژیم خام خواری داشتم به شدت توصیه می‌کنم. تجربه‌ی بی‌نظیر‌ی خواهد بود.
Mehdi Asadi
۱۴۰۱/۲/۹
مثل کتاب قبلی خوبه لطفاً این سبک کتابهارو هر کی میدونه ممنون میشن بهم معرفی کنه❤️❤️❤️
Sara
۱۴۰۱/۹/۲۷
کتاب خوبی بود. ترجمه خیلی خوب و روانی داشت.
مرسی خانم ستوده
Roza Roz
۱۴۰۰/۸/۱۶
میتونه به بشقاب غذاییتون کمک شایانی بکنه
S.shahram
۱۴۰۱/۹/۲۶
فکر نمیکنم شدنی باشه و واقعی
محمد
۱۴۰۱/۵/۲۶
خوبه ولی نمیشه عملی کرد
لیلا راستگويي
۱۴۰۰/۱۲/۲
افتضاح بسیار افراطی از خام گیاهخواری دفاع کرده