نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی خاطرات یک آدمکش - کیم یونگ ها

مرتب‌سازی: پیش‌فرض
sarah shmhmdi
۱۴۰۱/۲/۲۵
خاطرات یک آدمکش» داستان مردی‌ ست که سال‌ها آدم کشته است و حالا که خودش را در دوران بازنشستگی می‌بیند، باز هم همه چیز دست به دست هم داده تا او به پیشه‌ی آدمکشی بازگردد. مردی که فکر می‌کند دچار فراموشی شده و نه آخرین قتلش و نه حتی سگش را به یاد نمی‌آورد. احساس می‌کند همه چیزش ازجمله عقلش را ازدست داده است. در این میان اما یک شوک، یک واقعه، او را به وضعیتی دیگر می‌برد و او در تردید بازگشت به کار همیشگی‌اش یعنی آدمکشی فرومی برد. مردی که می‌داند دخترش عاشق کسی شده که یک قاتل زنجیره ایست چه کار باید بکند؟ چه کاری از دستش برمی آید؟ او باید جان دخترش را نجات دهد، آن هم از دست قاتلی که بی وقفه آدم می‌کشد، قاتلی که دختران شهر را نشانه گرفته و یکی یکی خونشان را می‌ریزد. رمان «خاطرات یک آدمکش» نوشته‌ی «کیم یونگ ها» ی کره ای، قصه‌ی آدمکشی حرفه ایست که کارش را به خوبی بلد است و با لذت و استادی تمام و در ستایش زیبایی، سال‌ها آدم کشته است و حال پس از گذر سالیان از آخرین قتلش، مجبور است دست به قتلی دیگر بزند و بزرگترین ترسش این است که نکند کشتن را از یاد برده باشد!
الهه عباسی
۱۴۰۲/۹/۱۰
کتاب خاطرات یک آدم کش رمانی مرموز و نفس گیر از یک بیمار روانی، قاتلی سریالی، پیرمردی بازنشسته که دچار فراموشی شده و می‌خواهد برای اخرین قتل خود نقشه بکشد.
داستانی با درون مایه روانشناسانه، جنایی وحتی فلسفی تاریخی از مردی که ترس به قتل رسیدین دخترش را دارد مردی که کشتن را با قتل پدرش آغاز کرده و در روز‌های پایانی عمرش بزرگترین ترس او نگرانی برای این است که مبادا کشتن را از یاد برده باشد!
hossein moghadam
۱۴۰۲/۱/۲۳
داستان جالب با موضوع خیلی جالبی بود با اینکه کتاب‌های جنایی از این دست فراوان هستند ولی نوع نگرش این داستان و زاویه دیدش از منظر قاتلی که فراموشی گرفته برام تازگی و جذابیت فوق العاده‌ای داشت اولین کتابی بود که از این نویسنده کره‌ای مطالعه کردم فکر کنم باید یه سری به بقیه کارهاش هم بزنم.
Mahsjan
۱۴۰۱/۲/۸
کتاب خوبی بود و جالب... جدا از معمایی بودنش، دید خوبی درمورد آلزایمر هم می‌دهد.. فیلم کتاب هم ساخته شده
حامد هوشمند
۱۴۰۱/۱۲/۱۴
کتاب جذابی بود. به شخصه دوست داشتم این کتاب رو. برای کسانی که رمان‌های پلیسی جنایی هم دوست دارند میتونه جذاب باشه
اعظم شمس
۱۴۰۲/۶/۱۴
عالی ست. دوستش داشتم جزئیات بسیار خوب بیان شده. با اینکه از قاتل حرف می‌زنه اما دوستش دارم.
Negin Ahmadvandi
۱۴۰۲/۱/۲۶
کتاب نسبتا بدی نبود به علاقه مندان جنایی توصیه میشه. با تشکر از کتابراه عزیز
آهو رها
۱۴۰۰/۱۱/۱۸
جذاب بود و جالب.. گوینده هم خوب بود
الهام ایزدی
۱۴۰۱/۱/۱۷
خوب بود با راوی عالی
پریسا جلیلیان
۱۴۰۰/۱۰/۱۸
داستان خوبی بود خصوصا آخرش جالب بود
نیکا اعتمادی
۱۴۰۰/۹/۲۵
عالی بسیارروان و زیبا و داستان گیرا
دنیز سلیمانیفز
۱۴۰۰/۶/۲۲
خوب بود و بیشتر مفهومی بود
امین ماهیانه
۱۴۰۲/۱۲/۱۵
داستانی ساده ولی خواندنی بود