نقد، بررسی و نظرات کتاب فرزند آتش - اس. کی. ترماین

مرتب‌سازی: پیش‌فرض
نازسمن جعفرپور
۱۴۰۲/۶/۱۰
داستان در مورد زنی به نام راشل است که با مرد ثروتمندی به نام دیوید ازدواج می‌کنند دیوید صاحب معادن بسیار با ارزشی است که اطراف خانه‌اش است ۲ سال پیش همسر اول دیوید در یک سانحه در یکی از معادن از دره پرت می‌شود و در آب می‌افتد و میمیرد جنازه‌ی نینا، همسر اول دیوید هرگز پیدا نشد از نینا پسر بچه ۸ ساله‌ای می‌ماند که رابطه‌ی خوبی با راشل ندارد راشل سعی می‌کنند با جیمی پسر خوانده‌اش کنار بیاید اما جیمی پیش گویی عجیبی می‌کند که در کمال تعجب اتفاق می‌افتاد و بعد جیمی پیشگویی عجیب دیگری می‌کند و آن اینست که راشل تا کریسمس بیشتر زنده نم ماند راشل که در کودکی به دلایلی دچار اختلال روانی شده صدا‌هایی میشنود که فکر می‌کند واقی است به همین دلیل بیشتر می‌ترسد جیمی پیغام‌های دیگری نیز به راشل می‌فرستاد پیغام خطایی که باعث می‌شود راشل از طریق دیوید به حقیقتی می‌رسد و آن این است که در شب مرگ نینا نینا و دیوید با هم به گو مگو میکنند و این باعث ناراحتی جیمی میشود جیمی به معدن فرار می‌کند پس از کمی جستجو نینا متوجه می‌شود که پسرش به معدن رفته پس به دنبال او می‌رود جیمی که حالا در لبه‌ی پرتگاه‌ی در معدن گیر افتاده ملتمسانه کمک می‌خواهد نینا پس از نجات پسرش به طرز وحشتناکی از دره به پایین پرتاب می‌شود و....
پیشنهاد می‌کنم حتما بخونید
لیا نرسسیان
۱۴۰۰/۷/۲۵
اتمسفر داستان عالی بود. داستان‌ها در مورد کار در معدن و معدنچی‌ها داستان و جذابتر کرده بود. نویسنده با جمله‌های ساده و کوتاه ترس و دلهره را به خوبی به خواننده منتقل می‌کنند. اما داستان اصلی خیلی معقول نبود همچنین یک قسمت اصلی در مورد گذشته شخصیت اول داستان معلوم نشد و گنگ موند یا شاید سانسور شده.
shahrzad izadi
۱۴۰۰/۶/۲۴
کتاب خوبیه. پر از ماجرا و هیجان. وقتی شروع به خوندن کردم تا اتمام کتاب نتونستم زمین بگذارمش. داستان پردازی خوبی داره با پایانی قابل قبول. اگه طرفدار کتابهای جنایی، معمایی و شاید تا حدودی ترسناک هستید این کتاب براتون جذابیت خواهد داشت.
هنگامه محمدی
۱۴۰۱/۱۲/۲
خیلی قشنگ بود واقعا لذت بردم. ولی اثر قبلی نویسنده رو بیشتر دوست داشتم چون خیلی ترسناک تر بود ولی این هم واقعا خوب بود و کشش و جذابیت بالایی و غافلگیری خوبی‌داشت.
الهام. ت
۱۴۰۰/۹/۲۹
این نویسنده استاد غافلگیر کردن و ایجاد هیجانات کتابی سرشار از احساس بود هرچند این حس بیشتر غم بود و تاسف ولی زیبا بود
Mohamed Alavi
۱۴۰۱/۱۱/۱۳
خیلی قشنگ بود. نمیشد آخر داستان رو حدس زد. حتما پیشنهاد میکنم.
Sanaz Pour Mohammad
۱۴۰۱/۲/۱۷
کتاب ترسناکی هستش ولی قویه
لیلا شیرازی
۱۴۰۰/۶/۲۳
بیشتر تخیلی بود تا معمایی.