نقد، بررسی و نظرات کتاب تسلا نابغه کمتر شناخته شده - حسین ن. نیک نژاد

مرتب‌سازی: پیش‌فرض
امیر حسین خمر
۱۴۰۲/۷/۲
این کتاب راجع به بچگی تسلا تا اینکه بزرگ میشه و خیلی چیز‌ها کشف میکنه مثل: یکی اینکه ادیسون فقط برق رو کشف کرده بود فقط با یه کلید همه روشن میشدن اما تسلایه نابغه جوری کشف کرد که هر قسمت با یه کلید کشف روشن میشد ولی ادیسون این رو به اسم خودش ثبت کرد و حق تسلا خورده شد و در ادامه تسلا صلاح مرگ بار را کشف کرده بود که کسی باور نکرد اون صلاح چیزی نبود جز بمب اتم که بعد‌ها یک آمریکایی کشف کرد و به اسم خودش ثبت کرد. اسمش هیروشیما ناکازاکی بود و یکی شو اول روی ژاپن تست کرد و دومیش رو هم روی ژاپن تست کرد و ژاپن تسلیم شد و از اون زمان دیگه جنگ‌های جهانی شروع شد. ممنون حتما این کتاب را بخوانید خیلی خوب بود.
sh. saberi
۱۴۰۲/۱۲/۴
من با اینکه توی دبیرستان و دانشگاه فیزیک جزء دروس اصلی رشته‌ام بود ولی شناختی نسبت به این دانشمند بزرگ نداشتم، ممنون از کتابراه که این فرصت را در اختیار من قرار داد.. نویسندهء کتاب به زبانی ساده و بدون حاشیه و وقت کشی الکی جزئیات مهم زندگی نیکولا تسلا را به تحریر درآورده. کتاب آموزنده‌ای بود.
Amir
۱۴۰۱/۵/۲۶
کتاب عالییییی بود
انتظار نداشتم که تسلا انقد اختراع داشته باشه و انقد فرد باهوشی باشه
بخونید از زندگیش درس بگیرید که چقد با سختی زندگی کرد و چقد اختراع داشت...
محمد عرفان جلالی
۱۴۰۱/۴/۸
عالی بود. این کتاب علاوه بر اتفاقات مهم زندگی این دانشمند بزرگ به اتفاقات کم اهمیت تر هم پرداخته بود. ای کاش مردم بیشتر با این شخصیت بزرگ آشنا می‌شدند.
رئوف طحانی
۱۴۰۱/۸/۱۶
این کتاب فوق العاده بود و خیلی از کتاب‌های دیگه در مورد نیکولا تسلا بهتر بود چون از ابتدای تولد، کامل زندگی تسلارو توضیح داده بود
kourosh parham
۱۴۰۳/۱/۴
به عنوان ناشر این کتاب خودم واقعا لذت بردم
Nicto
۱۴۰۱/۱۱/۳
توضیحات خیلی خوبی راجب تسلا داده