نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی پیراهن‌‌های همیشه - حمیدرضا صدر

مرتب‌سازی: پیش‌فرض
نوید
۱۴۰۲/۸/۱۳
با سلام وعرض خسته نباشید خدمت کتابراهی‌های عزیز
با شناختی که از حمیدرضا صدر داشتم نثری غیر از این انتظار نمی‌رفت، پر از کلماتی زیبا و تشبیح‌های جالب
شخصیت‌های ابتدایی برام خیلی جالب بودن، شاید چون از نظر تاریخی برام خیلی دور بودندواغلب فقط اسمها و ملیت هاشون رو میشناختم اما از دهه هشتاد میلادی به بعد زیاد گیرا نبود چراکه حرف تازه‌ای در نوشته‌ها نبود و برای بعضی شخصیت‌ها خیلی کوتاه و داخل یک چهارچوب زمانی کوتاه پرداخت شده بود. با اینهمه برای دوست داران فوتبال شنیدنش خالی از لطف نیست.
در مورد صدای پژمان جمشیدی هم باید بگم خیلی سریع و بسیار بی احساس میخوندند. یعنی بیشتر مثل این بود که اخبار ورزشی کوش مسدی تا یک کتاب‌
در آخر ممنون از کتابراه عزیز.
ایمانا
۱۴۰۲/۱۲/۲۰
یک ویکی‌پدیای جذاب در وصف اسطوره‌های فوتبال. برای عاشقان مستطیل سبز قطعا دلنشین خواهد بود. صرفا دیدن این اسامی خودش آدم رو‌ به وجد میاره چه برسه به شنیدن داستانشون به قلم دکتر صدر. بعضی قسمت‌ها اون قدر جذاب بود که یک بار شنیدنشون کفایت نمیکرد. و بعضی قسمت‌ها هم‌ نتونست من رو‌ راضی کنه مثل مسی و‌ رونالدو. به هرحال به شدت توصیه میشه این کتاب و متاسفانه صدای آقای جمشیدی مناسب خوندن کتاب نبود. آرامش خوانش رو نداره این صدا
حسین احمدی
۱۴۰۲/۱/۴
گزارش بازی‌های چندتا فوتبالیست بود! آقای صدر همیشه احساسی و خیلی وقت‌ها بی‌منطق بود. این کتاب هم گزارش چندین بازی‌ بود، با همان حرف‌های نامتعارف و احساسی که از آقای صدر در تلویزیون شنیده‌ایم.
پژمان جمشیدی گفته این کتاب برای همه مفید است، نه فقط طرفداران فوتبال! ولی من که زمانی طرفدار فوتبال بودم و خیلی از شخصیت‌های قدیمی این کتاب را می‌شناسم از خرید این کتاب پشیمانم.
خرید این کتاب را حتی به فوتبالی‌ها هم توصیه نمیکنم.
mohammad jaafaran
۱۴۰۲/۲/۱
روح حمیدرضا صدر عزیز شاد... کتاب بدی نیست، ولی برای‌ی قشر و کسانی که مشتاق به دانستن تاریخ اسطوره‌های فوتبال باشند... بیان پژمان بد نیست و نشون داد میتونه بهتر هم باشه.. ولی بی شک کتاب از قیطریه تا اورنج کانتی شاهکار حمیدرضا صدر عزیز است..
baes hashemi
۱۴۰۱/۹/۲۷
درود فراوان
جالب بود
چیزهایی درمورد فوتبال شنیدیم و آموختیم که تا حالا هیکس و هیچ کجا نه آموخته بودند و نه حتی گفته بودند
فاطمه غلامی
۱۴۰۰/۱۱/۱۹
به قول آقای جمشیدی این کتاب فقط یه محتوای فوتبالی نیست، منم به این نتیجه رسیدم این کتاب یک سبک از راه زندگیه.
امیر بیشه
۱۴۰۱/۱۲/۲۷
هیچوقت انقدر احساسی به فوتبال نگاه نکرده بودم.. خدا رحمت کنه دکتر صدر رو.. بعضی از بخش‌ها رو چندبار شنیدم. عالی بود
صابر زند
۱۴۰۱/۳/۶
بسی لذت بردم مخصوصا باصدای آقای جمشیدی خدا بیامرزه نویسنده محتزم کتابو واقعا حیفشون بود
محمد درزی
۱۴۰۱/۱۱/۸
عالی. مثل همیشه.