نقد، بررسی و نظرات کتاب اسرار فنگ‌ شویی که نمی‌خواهند بدانید - تاداشی یوشیدا

مرتب‌سازی: پیش‌فرض
پارسا
۱۴۰۱/۸/۲
نام کتاب جوری هست که ادم را ترغیب میکند تادنبال راز این کتاب برود ولی خب تا این حد هم مرموز نیست و خیلی از اصول فنگشویی ک گفته شده است را بیان میکند
در دنیای دکوراسیون و چیدمان منزل، هزاران روش و شیوه مختلف وجود دارد که می‌توانید برای ایجاد هماهنگی از آن‌ها استفاده کنید. نوآوری‌های متعدد تحت تأثیر دنیای دیجیتال به‌سرعت منتشر می‌شوند.
یکی از این شیوه‌ها که در دنیای دکوراسیون به موفقیت زیادی رسیده و ماهیت فلسفی دارد فنگ شویی است. اساس آن ایجاد فضاهای راحت و آرام از طریق ترتیب و جهت قرار دادن وسایل در جاهای مختلف با تکیه بر اصول طبیعت و سیاره زمین مانند جهات اصلی است. برای مثال در این کتاب متوجه می‌شوید نور خورشید به‌عنوان انرژی طبیعی چگونه به فنگ شویی کمک می‌کند و باید بدانید چطور از آن استفاده کنید. اجتناب از فضاهای بسته با نور کم بسیار مهم است، بنابراین نصب پنجره‌های چوبی می‌تواند گزینه خوبی باشد. اگر می‌خواهید نور مصنوعی بکار ببرید، بهتر است از نورهایی با تناژ نارنجی و گرم مانند زرد استفاده کنید زیرا نزدیک‌ترین رنگ به رنگ طبیعی نور است. بر اساس این فلسفه راهروها باید عریض و روشن باشند پس قرار دادن وسایل کوچک در آن‌ها برای اینکه بتوان راحت از آن‌ها عبور کرد، یا درهای سفید می‌تواند شرایط بسیار بهتری را ایجاد کند. درهای سفید عموماً فضای آرام‌تری را نسبت به رنگ‌های دیگر پدید می‌آورند.
شیرین ساطعی
۱۴۰۲/۷/۲۸
خیلی کلی و گذرا توضیح داده بود و اینکه در موزد نمادها نه تنها راهنمایی خیلی خلاصه و‌گذرا بود بلکه هیچ عکس یا ادرسی برای پیدا کردنشون نداده بود در کل خوشحالم ک با قیمت پایین توی کتابراه گذاشته بودید و‌ مجبور نشدم از بیرون با قیمت خیلی بالاتر تهیه کنم. امتیاز دو صرفا برای کتابراه بود
شایسته شیروانی
۱۴۰۱/۵/۲۲
بسیارعالی و خوب. خواندنش خالی از لطف نیست آنچه در این کتاب می‌خوانید می‌توانددر مواردی به کمکتان آید و نظم و مرتب شدن را برایتان به ارمغان آورد.
شیدا سلیمی
۱۴۰۲/۷/۲۳
به نظر من کتاب جالبی بود. ولی‌ای کاش یک کتاب در مورد درمانگرها در فنگشویی هم پیدا کنم
حدیث م
۱۴۰۱/۳/۱۱
نکات کلیدی کتاب رو میشه یک جا و خلاصه از گوگل سرچ کنید، به نظرم بقیه مطالبش کاربردی نبود.
زینب ایزدی
۱۴۰۱/۹/۵
خیلی خوب. خوندنش رو به علاقه مندان به پاکسازی و فنگ شویی توصیه میکنم
سولماز رنجبران
۱۴۰۱/۷/۱۲
کتاب خوبیه نظم و یاد میده و متوجه میشیم که دنیا و قوانینش محدود نیست
ویدا خورشیدی
۱۴۰۰/۱۱/۵
خیلی خوبه اگر بکار هم ببرید عالی هست لذت بردم حتما بخوانید
A. Rasouli
۱۴۰۰/۱۰/۲۶
به نظرم برای همه‌ی افراد به خصوص خانمها لازم و واجبه
Hossein
۱۴۰۲/۱/۱
کتاب بسیار عالی و کامل
Sara
۱۴۰۱/۷/۴
کتابی عالی و آموزنده