نقد، بررسی و نظرات کتاب آناتومی روح - کارولین میس

مرتب‌سازی: پیش‌فرض
آرمین
۱۴۰۲/۱/۹
بالاخره یه کتاب مفید در زمینه درمان و شفا که تمرکزش رو از نشانه‌های فیزیکی و ظاهری که در پزشکی مدرن رایج است و به نوعی میشه گفت که صرفا پاک کردن صورت مسئله است گرفته و بیماری‌ها در لول مشکلات روحی و احساسی ریشه یابی میکند یا بهتره بگم روش و راهکار این مهم رو در خدمت عزیزان خواننده قرار میده. کتاب معجزه وار بخش تاریکی و سرکوب شده‌ای از افراد را که گاها از بچگی با خود حمل کردن و رو زندگیشون سایه انداخته رو آشکار می‌کنه و باعث میشه بالاخره در زندگیمون با خودمون به شفافیت برسیم و کمک میکنه با تغییر باور از قربانی بودن در زندگی به مسئول بودن در قبال تک تک لحظات آن به آرامش و سلامتی دست پیدا کنیم.
نیما س
۱۴۰۰/۱۰/۱
به معنای واقعی کلمه عمیق‌ترین و متعالی‌ترین کتابی بوده که تابحال در این زمینه خواندم و یقینا در صورتی که برای فهم مطالب کتاب وقت گذاشته و مطالعه بشه بینش بسیار بسیار عمیقی به انسان منتقل خواهد کرد که چراغ راه خودشناسی خواهد شد.
کتاب بسیار قوی و کم نظیری در حوزه متافیزیک و حتی عرفان هست که هر شخصی که در این زمینه‌ها کار میکنه باید از محتوای این کتاب مطلع باشه.
ان شاالله هر چی خیر هست نصیب نویسنده و مترجم و دست اندرکاران کتاب بشه که موجب شدند چنین مطالب غنی‌ای بدون هیچ مضایقه‌ای در اختیار ما قرار بگیره.
محمد رضازاده وصال
۱۴۰۱/۱۰/۲۹
کتابیست کم نظیر در حوزه پزشکی و انرژی درمانی به تالیف یک شهودگر پزشکی بنام کارولین میس. در این کتاب با مراکز انرژی بدن آشنا شده و تاثیرات انرژی هریک را بر سلامتی خود می‌آموزیم. با قدرت‌های درونی خویش آشنا میشویم و میتوانیم سامانه انرژی هر شخص را ببینیم و احساس کنیم و با توجه به آن بیماری هر شخص و خودمان را تشخیص دهیم. به مقوله ذهن خودآگاه و ناخودآگاه میپردازد و به افزایش هوشیاری شخص کمک میکند.
خواندن این کتاب را به جویندگان حقیقت که چیزی جز انرژی (دارای امواج با فرکانس مختلف و حاوی اطلاعات) نمیباشد و رابطه بین جسم و ذهن را نشان میدهد پیشنهاد میکنم.
سارا اسدی
۱۴۰۲/۱/۲۸
متاسفانه ترجمه پر کلمه و در جاهایی نامفهوم هست وگرنه کتاب خودش یک شاهکار از دو حیطه علم چاکراها و کالبدهای انسان و همینطور الهیات مسیحی و اشارات بسیار بجا از روانشناسی تحلیلی یونگ است، از مترجم محترم خواهشمندم ترجمه رو از نظر نگارش و محتوا بازنگری کنند. دوستان اگر میخواین درک کاملتری از مطالب این کتاب داشته باشید کتاب‌های دکتر جو دیسپنزا رو هم مطالعه کنید. با سپاس از کتابراه
مرضیه
۱۴۰۱/۱/۶
انتظاری که از خرید کتاب داشتم برآورده نکرد چون فقط به تفضیل به صورت تئوری توضیح داده و هیچ تمرینی برای ارتقاء چاکراها نگفته و بیشتر داستان زندگی افراد را مثال زده و راه حل عملی نگفته
مجید کاردار
۱۴۰۲/۱۲/۴
کتابی کاربردی است و بسیار صریح ترجمه شده همچنین به نظرم یک کارگاه آموزشی می باشد به همه علاقمندان بحث انرژی و... توصیه میکنم
با سپاس از بزرگواران کتابراه که نسخه صوتی و خواندنی آن را محبت کردند
سپاسگزارم
نگار مردی
۱۴۰۱/۲/۲۱
کتاب فوق‌العاده آیی هست، هر کسی نیاز دارد برای پیشرفت و ترقی در زندگی این کتاب را مطالعه نماید و من توصیه می‌کنم که برای انرژی درمانی و شناخت و بکارگیری از چاکراها، ابن کتاب را چندین بار مطالعه کنید.
Farhad Hp
۱۴۰۰/۱۱/۲۷
برای کسانی که به صورت حرفه‌ای می‌خواهند دنیای اطراف خود وبدن خود بشناسند و مشکلات و موانع پیش آمده در زندگی خود حلاجی کرده و الهام گرفته راه موفقیت خودرا پیداکنند نوشته شده است
اناهیتا عظمتی
۱۴۰۱/۷/۱۹
کتاب جذابی بود من به نوبه خودم سعی میکنم به کلمه کلمه آن عمل کنم چقدر جالب است انسان بداند برای هدفی به دنیا آمده و تلاش کند که به کمال برسد
کیوان قاسمی
۱۴۰۰/۱۱/۲۵
کتاب خوبی است. به جنبه روحانیت و نزدیکی انسان به خدا میپردازد و علل مریضی‌های جسمانی و رابطه آن با روح و راه خلاصی از آن را نیز معرفی میکند.
Giema sufiyan
۱۴۰۰/۱۰/۲۵
اگه به درمانگری متمایل هستید مطالعه این کتاب میتونه نکات خوبی رو بهتون گوشزد کنه حتما مطالعه بفرمایید
Sharare .s
۱۴۰۱/۱/۱۰
بسیار کتاب عمیق آموزنده ودوست داشتنی برای شناخت درون و چاکراها
hamed salimipour
۱۴۰۰/۱۲/۲۹
نسبت به کتاب‌هایی که در این حوزه خوانده‌ام مطالب نو و جدیدی را ارائه نموده است
مریم حیدری
۱۴۰۲/۸/۱۴
دیدگاهم باز شد و دوست دارم کتابهای دیگه از این نویسنده رو بخونم
فرهاد تقی پور
۱۴۰۱/۱۰/۲۴
در مجموع کتاب مفید و قابل استفاده هست اطلاعات خوبی راجع به چاکراها داره
Puya Persia
۱۴۰۱/۸/۱۳
کتاب‌هایی تو این سطح هم هست ولی درکل راهکارهایی که میداد برای من مفید بود
مرضیه فربد
۱۴۰۰/۱۱/۲۵
برای من بی نظیر بود.
بارها و بارها می‌خونمش.
حتما بخونید.
علی گل محمدی
۱۴۰۰/۱۱/۱۱
خیلی توضیحاتش خسته کننده حوصله سر بره اصلا جذبت نمیکنه کامل بخونی
ز فرهنگ
۱۴۰۳/۱/۱
با شناخت خودت، میتونی خودت رو شفا بدی عالی بود
Fatemeh.elahi
۱۴۰۲/۹/۲۲
خیلی دوستش داشتم و خیلی پر کارم بهم کمک کرد
Maryam Tabatabaei
۱۴۰۱/۱۲/۱۸
کتاب عالی و بی نظیری هست باید چند بار خوند
kian pazoki
۱۴۰۰/۱۲/۱
به نظرم بهترین کتاب در زمینه‌ی توضیح موثر چاکراها باشه
ادی جوون
۱۴۰۰/۱۰/۲۶
انرژی درونتو خودت میتوونی کنترل کنی
زهرا روزبهانی
۱۴۰۲/۱۱/۲۸
از خواندن کتاب لذت می‌برید
امین عضدی
۱۴۰۲/۱۰/۲۱
این کتاب نیاز هر آدمیه
Saber Oo
۱۴۰۲/۲/۱۷
ترجمه کتاب خیلی گنگ و نا مفهوم هست
سمیرا همراهی
۱۴۰۱/۵/۱
خیلی عالیه من واقعا دوسش دارم
ویدا خورشیدی
۱۴۰۰/۱۲/۲۷
پسندیم پیشنهاد میشود بخوانید