نقد، بررسی و نظرات کتاب تا به آخر با هیتلر - هاینتس لینگه

مرتب‌سازی: پیش‌فرض
راضیه شمسی
۱۴۰۱/۳/۱۸
از اونجاییکه من کتاب‌های مستند رو خیلی دوست دارم خب بنظرم کتاب بدی نیومد ولی انتظار من از کتاب چیز دیگه‌ای بود من دوست داشتم از خود هیتلر بیشتر بدونم علایق کارها شخصیت و....،، برای من مهم نبود اطرافیان هیتلر چه خصوصیتی داشتن فلان فرمانده فلان سرباز و.... چه ویژگی‌هایی داشتن ولی متاسفانه بیشتر فصل‌های کتاب فوکوس کرده بود روی توضیحات راجع به اطرافیان هیتلر، و این برای من زیاد جالب نبود و باعث می‌شد اون کششی که باید توی کتاب برای ادامه صفحات و خوندنش باشه رو متاسفانه حس نکنم،، ولی بازم ممنونم از مترجم محترم
سمانه حیدری
۱۴۰۰/۱۲/۹
کتابی عالی که میتونید همه چیزو توی ذهنتون در باره قدیم تجسم کنید و مثل بناهایی که در گذشته ساخته شده و چگونگی ساختشون و فکر هیتلر که به فکر آیندگان اون کشور هم بود و فکر نمیکرد کارههایی که کرده نتونه همشونو به سرانجام برسونه و اصل کار این مرد سازندگی ابدی یا بسیار بلند مدت بود و خیلی مثالهای دیگر که نمیشه همرو گفت و بهتره خودتون کتاب و بخونید از اون کتابایی که هر صفحه بخونید وسوسه میشید برای خوندن صفحات بعدی.
مجید وجدی
۱۴۰۱/۱/۲۱
کتاب خوبی بود در مورد کسی که شروع کننده جنگ دوم جهانی و مرتکب جنایات بر علیه بشریت ولی کتاب دست اول از کسی که بسیار نزدیک بود به هیتلر و نشون میده با وجود تبلیغات فراوان علیه هیتلر نکات مثبت اخلاقی زیادی هم در شخصیت اون بوده بشر با وجودیکه میتونه خیلی خوبتر باشه ولی شرایط و شاید هم عقاید نادرست از انسان یه گرگ میسازه همین برا من جالب بود به خوندنش می‌ارزه برای شناختن بشر بطور کلی
حمیدرضا میرزاصادقی
۱۴۰۲/۱/۴
بسیار عالی و نکات بسیار خوبی از جزئیات مربوط به دوران حکومت "نازی"ها بر آلمان دارد و نویسنده تحت تاثیر تفکرات بعد از جنگ جهانی دوم قرار نگرفته که نویسندگان بسیاری سعی می‌کردند از هیتلر یک دیو کامل بسازند، واقع گرایانه و با ابراز اینکه به عنوان پیشکار هیتلر تا آخرین لحظه به کارفرما و مرئوس خود وفادار مانده به شرح وقایع پرداخته است.
پیمان هنرور
۱۴۰۱/۱۰/۵
کتاب حاوی اطلاعات دسته اولی از زبان سروان اس اس، هاینتس لینگه که ۱۰ سال پیشخدمت هیتلر و از جمله معتمدین و نزدیکان وی بوده می‌باشد و مطالبی به خواننده ارایه میکند که در سایر کتابها کمتر یافت می‌شود. خواندن این کتاب را به کسانی که علاقمند به تاریخ جنگ جهانی دوم هستند توصیه میکنم.
حسین گیل
۱۴۰۰/۱۰/۷
بزرگترین اشتباه هیتلر همکاری نکردن وبازی ندادن ایران بود. رضاخان ازش خواست که ایرانم به عنوان متحد المان وارد جنگ بشه ومورد حمایت المان قرار بگیره ازنظر تسلیحات. واونوقت سربازای ایرانی دمار از روزگار روسیه در می‌اوردن.
Sezar
۱۴۰۲/۱/۸
یک کتاب جالب از زندگی خصوصی هیتلر است و شیوه‌ی روایت داستان بسیار مجذوب کننده است. این کتاب را به کسانی که مطالعه زندگینامه‌ی افراد مشهور و تاریخی را دوست دارند پیشنهاد میکنم.
مجتبی بهزادی
۱۴۰۰/۹/۷
شما را با خرید ان با امنیت کامل و هیچ خطری به گذشته و به نزدیکی یکی از رهبران مخوف جهان میبرد و لحظات مهیجی را در کنار او سپری خواهید کرد
علی سهامی
۱۴۰۱/۶/۱۲
بنظرم باید رگ و ریشه‌ی خیلی از اتفاقات در خاورمیانه علی‌الخصوص ایران؛ داخل همین جنگ‌های اول د دوم پنهان هست
حمید حمیدی
۱۴۰۰/۹/۱۵
خوب بود اخلاق مثبت و ساده زیستی و صداقت هیتلر که معمولا تا حالا جایی نشنیده اید.
مهدی سعیدی
۱۴۰۰/۱۲/۴
خیلی از جنبه‌های زندگی هیتلر رو برای خواننده روشن میکنه