نقد، بررسی و نظرات کتاب عاشق زندگی‌ات باش - ویکتوریا اوستین

مرتب‌سازی: پیش‌فرض
فاطمه جعفری
۱۴۰۰/۱۰/۷
تا میای از مطالب کتاب به یه نتیجه‌ای برسی حرف از خدا میزنه بنظرم خوب نیست. روانشناس حتی متدین باشه نباید حرفاش رو درگیر مذهب و دین و خدا بکنه. روانشناسی یه علم تجربیه که باید همه چیز رو به صورت علمی بیان کنن. حتی روانشناس شناختی هم باید بر اساس علم صحبت کنه. کتاب طوری صحبت کرده که همه‌ی موارد خوب نتیجه‌اش میشه خدا و هیچ اعتقادی به وجود خود انسان نداره که بتونه با اراده و توانایی‌های خودش کاری رو انجام بده. بهرحال اگر میخواستیم پند و اندرز دینی بشنویم کتاب دینی میخریدیم نه روانشناسی. خب اونی که میاد سمت روانشناسی انتظار روانشناسی داره.
دوم اینکه نویسنده اول کتاب خیلی سعی کرده خودش رو خوشبخت و مثبت جلوه بده که یجور غیر واقعی شده و انگار میخواد مخاطبش رو فریب بده. بهرحال هر زندگی تلخی‌ها و ناکامی‌های خودش رو داره و بنظر من همچین مقدمه‌ای فقط در جهت اهداف بازاری بوده. کل متن کتاب هم که پند و اندرز هست و صحبت علمی نکرده. حتی داستان شهردار که اوایل کتاب نوشته داستان تکراری هست و هزار بار شنیدیم. یعنی از مراجعین خودش داستان بخصوصی نداره. تازه نویسنده اصلا نگفته که شغلش چی هست و من فقط حدس میزنم روانشناس باشه. این خودش یه عیب بزرگه. بجای تعریف و تمجید زندگیت اگر مثلا میگفتی روانشناس هستی و فرضا ده سال سابقه‌ی کار داری بیشتر بهت اعتماد میشد.
دلیل خریدم این بود که فکر کردم شاید حداقل دو سه تا داستان و جمله‌ی بدردبخور توش پیدا بشه و دلیل دوم هم این بود که بیام و نظراتم رو بگم. چون از نمونه هم همه اینا مشخص بود. خواهشا اونایی هم که نظر میدن انقدر سطحی و بخاطر امتیاز نظر ندن. اونی که میخواد کتاب رو بخره نظرات رو میخونه و اعتماد میکنه. چرا بیخودی میگید عالیه و فلان؟ مگه ده سالتونه؟؟
سعید سعیدی
۱۴۰۰/۹/۳۰
بسیار کتاب فوق العاده ایست. به همه به ویژه کسانی که به کامل گرایی (کمال گرایی افراطی) دچار هستند، توصیه می‌کنم.
وجودتان را از مهر و عشق به خودتان و سایرین پر می‌کند و آرامشی به شما می‌دهد که رفته رفته اثرش را در زندگی شخصی خود مشاهده خواهید کرد.
mohsen n
۱۴۰۲/۳/۱۴
ازدید من کتاب بسیار عالی وخوبی بود و واقعا توصیه میکنم به همه این کتاب رو بخونن گاهی یک کلمه یا جمله ممکنه روزتو رو بسازه یا خراب کنه بستگی به دید خود شخص داره و این کتاب توضیحات جالبی داده یک کتاب ساده و پرمحتوا که اگه با دقت خونده شه به بهترین نکات دست پیدا میکنی. باتشکر از کتابراه عزیز
سلیمان نجفی
۱۴۰۱/۱۱/۲۶
کتابی آموزنده و مفید که به همه مشتاقان زندگی پیشنهاد میکنم و انشاالله با مطالعه این کتاب راهی درست پیش روی شما برای اهداف تعیین شده زندگی باز بشه. باتشکر از دوستداران زندگی
صدیقه خرم
۱۴۰۲/۱/۳۰
فوق العادست هر روز که میخونمش میگم کاش دیرتر تموم بشه دلم میخواد سطر سطر این کتابو حفظ کنم عااالیه …. خیلی خیلی پیشنهادش میکنم.
سمیه عزیزی
۱۴۰۰/۹/۲۶
عاشق زندگی کردن باش عاشق بهترزندگی کردن باش بسیار کتاب پر از محتوا عالی
Somayeh Somayeh
۱۴۰۱/۹/۲۷
بسیارعالی به آدم آرامش میده آدمی به خودش امیدوارمیشه وبه تواناییهاش فکرمیکنه
afrouz aminian
۱۴۰۰/۱۰/۱۴
این کتاب رو هزار بار هم بخونم بازهم کمه. بهترین کتابی بود که خوندم
شکوه ملکی
۱۴۰۰/۹/۷
کتابی ارزنده، پر از نکات و رهنمودهای ارزشمند
مهدیه موسوی
۱۴۰۲/۱۰/۱۸
کتاب خوبیه ارزش خوندن داره مخصوصا برای ما خانم‌ها
مریم مافی
۱۴۰۰/۱۲/۲
خیلی خوب. خانواده انرژی مثبت جول دوست دارم
ستوده شاملو
۱۴۰۱/۷/۱۶
پیشنهادمیشه کتاب پرمحتوایی بود
Shabaviz .8
۱۴۰۰/۱۱/۲۷
عالیه برای هر خانمی خواندنش لازمه
محمدرضا معتبر
۱۴۰۰/۱۰/۲۲
خیلی دیر بفکر خوندن این کتاب افتادم...
Karim Ghazanfari
۱۴۰۰/۹/۲۲
بخونید ضرری نداره
پویا حنیفه لو
۱۴۰۱/۳/۲۷
خیلی خیلی خوب بود
سمانه مرادخانی
۱۴۰۰/۱۲/۲۱
حس خوبی به ادم میده