نقد، بررسی و نظرات کتاب مانیفست قهرمان هر روز - رابین شارما

مرتب‌سازی: پیش‌فرض
Maede
۱۴۰۲/۱/۸
رابین از بهترین افرادیه که میشناسم اولین کتابی که از ایشون خوندم باشگاه پنج صبحی‌ها بود که فوق العاده بود و باعث شد من بتونم پنج صبح بیدار شم
و تحت تاثیر کتاب باشگاه پنج صبحی‌ها دنبال آثار دیگری ازش بودم که این کتاب کاملتر از قبلی‌رو کشف کردم فرق کتابای این با بقیه کتاباش اینه که این یک مفهوم خیلی خیلی عمیقو تنها در یک جمله میگه و بعضی مواقع توضیحشم داده ولی بقیه کتابا معمولا ده صفحه توضیح میدن بدون هیچ جمله اصلی!
رابین شارما: بجای اینکه صدتا کتابو بخونین بهتره یک کتاب مفید و فوق العاده بخونین و توش به درجه استادی برسین
اگر میخوایین تحولو تجربه کنین این کتاب و کتاب باشگاه پنج صبحی هارو بهتون معرفی میکنم🤍
زیبا زیبایی
۱۴۰۱/۱/۹
من قانون 5 صبحی رابین شارما رو خوندم...
به‌ عنوان‌ محرک برای کسی که انگیزه نداره و خودشو گم کرده کتاب‌های رابین شارما عالین
صرفا دنبال کتابی بودم که نویسندش رابین شارما باشه چون هم ادبیات و طرز نوشته شو دوست دارم هم طرز فکر و کارشو... کاملا انگیزه بخشه و آدم یادمیگیره ک چطوری عاشق هدفش باشه و براش تلاش کنه..
فاطمه چراغی
۱۴۰۰/۱۰/۶
خیلی جذاب بود از این جهت که کارهایی که بنظر همه آدمها جزیی و کوچک و گاهی بی ارزش هستن گامهای مهمی برلی شروع یه حرکت بزرگ ورسیدن به آرزوهان. لمس از نزدیک تجربه‌های شخصی نویسنده با جزییاتش فهم این مطلب رو ساده تر و ملموستر میکنه. البته که ترجیح میدم بومی تر و نزدیک به فرهنگ خودمون باشه که بهرحال در ترجمه امکان تغییر نیست.
shahrzad izadi
۱۴۰۰/۹/۲۱
بسیار عالیه. کتابی سرشار از انرژی مثبت که راهکارهای عملی برای شکوفا کردن استعداد‌های درونی ارائه کرده. نویسنده همچنین بخشهایی از زندگی واقعی خودش و درسهایی که گرفته رو ذکر میکنه و خواننده رو تشویق به خودسازی و رفتن به دنبال رویاهای شخصی میکنه. نوشتاری روان با ترجمه عالی. تشکر فراوان از کتابراه عزیز.
سید محمد قصابی
۱۴۰۱/۸/۹
بهترین از این کتاب هم مگر هست نویسنده فوق العاده قوی در ژانر انگیزشی. من کتاب باشگاه 5 صبحی‌ها رو هم خوانده‌ام ولی به نظر من این کتاب از کتاب قبلی نویسنده بهتر و شاید همه گیرتر باشد. توصیه به خواندن شدیدا می‌شود.
مریم سجوقچی
۱۴۰۰/۱۱/۱۴
واقعا به جرات میتونم بگم نویسنده فوق العاده
قلم عالی یه جورایی انسان ناخوداگاه میخواد زندگیشو تغییر بده من باخوندن هرفصلش لذت بردم وهیجان برای ادامه کتاب واثرات دیگه این نویسنده بیشترشده برام
اسماء میرخطیب
۱۴۰۲/۷/۲۸
رابین شارما جزء بهترین نویسندگانه من همیشه از خوندن کتابهاش لذت میبرم. این کتاب عالی رو به شدت به علاقه مندان به کتاب خوانی پیشنهاد میکنم. ممنون از کتابراه برای اشتراک این کتاب ارزشمند....
mani
۱۴۰۱/۳/۸
رابین شرما نویسنده‌ی خوبیه ولی بیش از حد روی موضوع خدمت به دیگران و خیر وخوبی تاکیده داره، نمیشه که آدم خودشو ول کنه تمام و کمال در خدمت بقیه باشه. به نظرم زیادی خوب بودنو مهربونی اصلا کار درستی نیس
فائزه بخشی نژاد
۱۴۰۰/۱۰/۲۳
من کتابهای رابین شارما رو بی نهایت دوست دارم، چون از عمق جان حرف میزنه. این کتاب هم فوق العادست، چون مفهوم تغییر رو با واقعیت زندگی خودشون برای ما به تفسیر کشیده.
زهرا شمسایی فر
۱۴۰۱/۳/۱۰
به نظرم کتاب دوس داشتنیه، و محرک خوبیه برای پیش رفتن تو مسیر و هدفی که داری. اول از همه پیشنهادش میکنم به همه کسانی که مثل خودم گیج و سردرگمم و نمیدونن دارن چیکار میکنن.
زهرا فخرائی
۱۴۰۰/۱۲/۱۲
کتاب فوق العاده‌ای بود، از این نویسنده تا الان دوکتاب خوندم و هردو تغییر زیادی تو زندگیم ایجاد کردند
Jaber Rangraz
۱۴۰۰/۱۲/۲۳
رابین شارمایک نویسنده نابغه هستش واقعا کتابهای عالی داره
حمید کریمی
۱۴۰۰/۱۱/۱۳
بسیار کتاب عالی و ارزشمندیست، ترجمه مطلوب
Narges Assadpour
۱۴۰۰/۱۰/۱۴
کتاب عالیه، سبکی نو و حرفی تازه در بین کتابهای روانشناسی
رضا زمانی
۱۴۰۱/۱/۲۷
خیلی عالی برای توسعه فردی
مهدی کوچولو
۱۴۰۰/۱۱/۱۳
مفید بود و کاربردی