نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی مصائب عشق - آلن دوباتن

مرتب‌سازی: پیش‌فرض
محمود اژدری
۱۴۰۱/۵/۱۱
با سلام و احترام
مصائب عشق اثر آلن دو باتن با ترجمه الناز عظیمی
کتابی در حوزه روانشناسی و موفقیت در روابط من خیلی از آثار آلن دوباتن را مطالعه کرده‌ام و به نظرم خودم آثار این نویسنده هرچه که باشد ارزش مطالعه را دارد پس هر اثری از ایشان دریافت کردید مطالعه بفرمایید. در این کتاب روابط زناشویی بعد از عشق مورد بحث و بررسی قرار گرفته که خود جای بسیاری بحث دارد و به نظر من خیلی خوب است به زوج‌های جوان این مسائل آموزش داده شود تا در زندگی مشترک به مشکلات برخورد نکنند. این کتاب با ترجمه‌ای روان از الناز عظیمی ارائه شده که بر خواندنی شدن آن افزوده است فقط نمی‌دانم چرا نویسنده در قسمتی که به نظر من اوج کار است به نوشتن خاتمه داده است. ولی خیلی از انتظارات و مشکلات در بحث‌های خانوادگی را به چالش کشیده و توضیح داده است.
مسائلی مانند روابط نزدیک زوج، گفتار و گفتمان میان آنها، احترام‌ها و شکل درست احترام، روابط خانوادگی زوج، انواع رابطه‌ها، مدل و فرم رابطه ها. برای مطالعه این کتاب نیاز نیست که شما متاهل باشید مهم این است که میخواهید آدم درست و خوبی باشید یا خیر برای همین مطالعه این کتاب را به همه پیشنهاد میدهم چون مدل رفتار ما در جامعه آثاری را برجای میگذارد که شاید برای خیلی از ما مهم نباشد ولی وجهه اجتماعی ما را می‌سازد و به افراد می‌گوید چگونه با ما برخورد کنند.
در اینجا جا دارد از ناشر صوتی این اثر انتشارات رخداد کویر با روایت محمد یاغچیان هم تشکر کرد که این اثر را به صورت صوتی در اختیار قرار داده است. و تشکر ویژه از کتابراه جایی برای مطالعه همیشگی.
تینامون
۱۴۰۱/۵/۲۴
آلن دوباتن واقعا نویسنده خوبیه و قبل اینکه نویسنده خوبی باشه روانشناس خوبیه
اینکه به ادم اگاهی میده از شرایط زندگی هر فرد و نگاه فلسفی به هر قضیه‌ای داره، همین همون کمک بزرگیه که به ما میکنه. نتیجتا چه این کتاب چه بقیه کتابهای دوباتن خوندن داره.
نشمین باقری
۱۴۰۲/۴/۶
صدای موسیقی متن برای من آزاردهنده بود جاهایی از کتاب یا من خوب متوجه نمیشدم ارتباط کلمات رو یا واقعا درست ترجمه نشده بود، صدای گوینده خوب بود و در کل مرسی از کتابراه
Mr Meriin
۱۴۰۰/۱۱/۲۶
واقعا عالی بود قشنگ یه دید تازه از رابطه بهم داد خیلی وقتا فقط به رمانتیک بودن رابطه توجه میکنیم درصورتی که خیلی مسائل و خواسته‌ها برای دو طرف وجود داره که رمانتیک بودن درونش جایی نداره اصن
مصطفی عزیزی
۱۴۰۱/۹/۵
کتابی مختصر ولی با محتوایی عمیق و قابل درک. آلن دوباتن بدون شک یکی از متفکرین نویسندگان حال حاضر هست. ممنون از خوانش و ترجمه‌ی خوب این کتاب.
کتابراه و تیم خوبتون سپاس فراوان
میترا شاهانی
۱۴۰۲/۳/۲۵
کتاب صوتی ش پیشنهاد نمیشه چون صدای موزیک پس زمینه‌ای داره که بسیار آزاردهنده است و بلندتر از صدای راوی ست. مطالب و متن کتاب عالی ست.
Sanaz Nasiri
۱۴۰۰/۱۰/۸
بسیار روان و واقعگرایانه، یک حقیقتی از وصلت وجود دارد یک واقعیتی این مسئله به زیباترین نحو ممکن بیان شده ✔️
Maryam Sasanfar
۱۴۰۱/۱۱/۱۹
کتاب خیلی خوبیه. راوی بسیار عالی. فقط بک گراند موزیک دیوانه کننده ست.
Ghazal Zr
۱۴۰۱/۳/۲۴
کتاب عالیه اما صدای موزیک پشت صدای گوینده خیلی ازار دهندست
Soghra Nouri
۱۴۰۰/۱۱/۲۵
سلام دوستان کتاب مطالب به روز وجالبی درخصوص مسائل زوجین دارد. حتما گوش کنید.
Tara Feyz
۱۴۰۰/۱۰/۹
مطالب کتاب جالب بود، فقط لحن راوی رو نپسندیدم
مرسی از کتابراه
سحر غلامی
۱۴۰۰/۱۱/۷
کوتاه و مفید بود. البته آلن دوباره کتاب‌های بهتری هم داره
مهدی حسینی
۱۴۰۰/۱۱/۱۰
بسیار مفید و تاثیر گذار