نقد، بررسی و نظرات کتاب توصیه‌هایی برای یک مرد باشخصیت - آلفرد تون

مرتب‌سازی: پیش‌فرض
سروش میرزائیان خمسه
۱۴۰۱/۷/۳۰
سلام و احترام؛ کتاب رو‌ تا آخر خوندم. نمره ۳. ۷ ⭐ (میانگین فعلی کتاب تا به الآن)، به نظرم نمره مناسبی برای این کتاب هست. ارزش محتوا، ۳ ستاره کامل هست و نه بیشتر ولی پرستیژ بیانات داخل کتاب، ستاره رو به سمت ۴ نزدیک میکنه.
به شخصه واقعیت، مطلب جدیدی یاد نگرفتم ولی از خوندنش لذت بردم‌ و به همه آقایون توصیه میکنم.
📗
به نظرم بهای کتاب حدود ده تومان می‌ارزه که البته با صرف ۵۰۰ امتیاز در کتابراه میشه تخفیف ۵۰٪ دریافت کرد و همون قیمت میشه. اصطلاحات و شخصیت‌های داخل کتاب اکثرا غیر بومی و ناآشنا بودند ولی محتواش اوکی بود و از خوندنش راضیم.
قاسم اسرافیلی
۱۴۰۱/۴/۷
چیز‌هایی که توی این کتاب گفته، اکثرش بر پایه پول میچرخه. در واقع به شخصیت شما کاری نداره و بیشتر روی ظاهر داره مانور میده ‌. اکثر محصولاتی که توی کتاب معرفی شده منحصر به طبقه افراد بسیار ثروتمنده.
در کل این کتاب رو واسه روزنامه خوانی توصیه میکنم نه این که ازش الگو برداری بشه. چون بیشتر باعث ایجاد سرخوردگی میشه تا ایجاد اعتماد به نفس. کتاب‌هایی که روی اعتماد به نفس شما و عدم کمالگرا بودن کار میکنن خیلی بهتر هستند.
امیرحسین بیابانی
۱۴۰۱/۱/۱۵
کتاب پیش افتاده‌ای هست، قبل خرید خیلی ذوق داشتم ولی وقتی خوندمش دیدم چقدر سطح پایینه و فقط عنوان و سر فصل هاش جالبن وگرنه محتوا نداره و کل کل کتاب از این صحبت میکنه که چای رو چگونه دم کرد چند روز نگهش داشت و خیلی چیز‌های بی محتوا که فقط کتاب رو پر میکنه بود
hossein Momenzadeh
۱۴۰۱/۱۱/۱۹
کتاب خوبیه اما چیزی نیست که کافی باشه یه ذهنیت کلی بهت میده و یه سری راهکار‌های پیش پا افتاده هم ارائه میده فکر کنم برای چهل سال پیش آدما مناسب تر بود تا امروز ولی چیزی نیست که بخوام تو این زمینه به کسی پیشنهاد بدم.
سهیل بابایی‌نژاد
۱۴۰۱/۹/۱
عالی بود و مفید…در خیلی از زمینه‌ها کمک میکنه و باعث رشد شخصیتی می‌شه
کیان متین نژاد
۱۴۰۰/۱۱/۲۹
اولین نظرو میدم، کتاب جالبیه و پر از نکات ریز و بدرد بخوره
رضا پیکدل
۱۴۰۲/۱/۱۶
واسه بروز شخصیتی جنتلمنانه خیلی راهکار‌های خوبی میده
aboli salami
۱۴۰۰/۱۲/۲۵
دارم مطالعه میکنم، شیفته‌اش شدم😍