نقد، بررسی و نظرات کتاب نابغه تنبل - کندرا آداچی

مرتب‌سازی: پیش‌فرض
سعید سعیدی
۱۴۰۰/۱۰/۲۳
راستش من رو خیلی راضی نکرد. اوایل کتاب جذب شدم اما وقتی اغلب صفحات رو خوندم احساس کردم این همه قاعده که خیلی‌ها را ناخودآگاه در منزل استفاده می‌کنیم، بیشتر ذهن رو دچار وسواس بیشتر می‌کنه. خیلی از نکات یک سری بدیهیاته که با خاطرات زندگی نویسنده تلفیق شده. شاید به درد خانم‌های خانه دار بیشتر بخوره. هرچند اونها هم خیلی از این نکات رو میدونند. پیشنهاد نمی‌کنم هزینه کنید. کلا چند جمله اصلی داره: هرچیز را سرجایش قرار بده. و چطور می‌تونم کاری کنم که کار از دفعه بعد راحت تر انجام بشه
positive psychology
۱۴۰۰/۱۰/۲۰
این کتاب بسیار عالیه. اولا در سایت‌هایی مثل گودریدز نمره بسیار بالا و نقدهای خوبی گرفته. در ثانی اینکه با سایر کتاب‌های موفقیت فرق داره. نویسنده کتاب تاکیدی بر تلاش بیش از حد و برنامه ریزی خیلی دقیق نداره. در عوض تاکید داره که باید چیزهایی که در زندگی‌مون مهم هستند رو بشناسیم و در مورد اونها مانند نابغه‌ها یا بهتر بگیم مانند یک انسان پرتلاش باشیم‌. اما در مورد امور کم اهمیت می‌تونیم تنبل باشیم!
ستاره خ
۱۴۰۰/۱۰/۲۳
کتاب یک ایده مرکزی داره: هر چیزی براتون مهمه، براش وقت و انرژی بذارید و چیزهایی که مهم نیستن رو حذف کنید. بعد با داستان‌های جالبی سعی می‌کنه اصولی برای اجرای این ایده معرفی کنه.
داستان‌ها به دلیل اینکه نویسنده خانم هست بیشتر درباره موضوعات مختص خانم‌ها هست اما مهم درس‌هایی هست که میشه گرفت و اجرا کرد. نتیجه نهایی ذخیره زمان بیشتر هست تا برای چیزهایی که براتون مهمن صرف کنید.
Fatemeh.M
۱۴۰۲/۴/۱۲
درست فکر و برنامه ریزی کردن و بعد طبق برنامه عالی پیش رفتن بدون تشویش و سرگردانی و انجام کارهای زیاد و بیهوده، یک اتفاق خیلی عالی در زندگی است. من واقعا برای کارهای بیهوده وقت و انرژی زیادی میذارم و برای انجام کارهای مهم دچار مشکلات زیادی میشم. نابغه تنبل بودن سخته اما به نظرم اگه تمرین کنم شاید بتونم از پسش بربیام.
Parva Namiranian
۱۴۰۱/۹/۷
این کتاب بینظیر است. حداقل سه بار خواندمش، واقعا نکات کاربردی دارد، از انتخاب هدیه سال نوی مربی مهدکودک تا ست کردن لباس نکاتی را می‌آموزند که زندگی را آسانتر میکند. فوق العاده است.
yasaman malmir
۱۴۰۰/۱۲/۱۵
واقعا بدرد من که خیلی نظم دادن به خونه رو بلد نبودم خورده و به نظرم قواعدی که یاد میگیرید توی این کتاب در هر جایی و هر زمانی بدردتون میخوره هرکی این کتاب رو بخونه یک قدم جلوتر از بقیه ایستاده،،،،،،
دوران
۱۴۰۰/۱۰/۲۱
شروع جذابی داشت که به خوندنش ادامه بدم، برخلاف برخی کتب بلاخره کتابی هم دیدم که از دید ما تنبلها هم به زندگی نگاه کنه 👍
red rose
۱۴۰۰/۱۰/۲۰
مقدمه و بخش‌هایی از کتاب رو خوندم و انصافا نویسنده قلم بسیار عالی و نکات ارزشمندی برای گفتن دارد. ترجمه هم بسیار خوب بود تا اینجای متن.
کوروش صادقى
۱۴۰۲/۱/۱۰
راستش کتاب بسیار جالبی است. مهمترین و اصلی‌ترین نکته کتاب اینه که، فقط برای چیزهایی وقت بزارید که براتون مهمه و اولویت بالایی دارند و بقیه رو حذف کنید.
Narjes Jakestani
۱۴۰۱/۱۰/۱۲
کتاب خوبیه به ادم یاد میده چطور وقتش رو صرف چیزایی کنه که اهمیت بیشتری دارن‌و چجوری توی وقتش صرفه جویی کنه و هم‌چنین خودش رو با کارای مختلف خسته نکنه
Milad SabzehAra
۱۴۰۰/۱۰/۲۰
کتاب خوبی بود، نگاه چند بعدی کتاب عالی هست
said sabouri
۱۴۰۰/۱۰/۲۰
کتاب بسیار خوبی است و ترجمه بسیار روان و خوبی دارد..
سرور وارثی
۱۴۰۱/۸/۲۵
کتاب خوبی بود ولی برای آدم حرف گوش نکنی مثل من، خیر مناسب نبود:)) 🤦🏻‌♀️
مجید دبیری
۱۴۰۰/۱۰/۲۶
حتما کتاب خوب و مفید برای دوستانی ک کم کاری و تنبلی ب عجز رسوندتشون
سمیرا آزادپیما
۱۴۰۰/۱۰/۲۱
سه فصل اول و خوندم و خیلی جالب بود
حسین صادقی
۱۴۰۰/۱۰/۲۶
کتابی فوق العاده، پیشنهاد میکنم حتما بخونیدش
آ م
۱۴۰۰/۱۰/۲۲
فوق العاده بود👌👌
F N
۱۴۰۰/۱۲/۲۳
کاش صوتیش هم بود