نقد، بررسی و نظرات کتاب ذهنیت سالم - کارول دوک

مرتب‌سازی: پیش‌فرض
FatemehBabaii
۱۴۰۱/۱۱/۵
این کتاب یکی از کتابهای خوبی هست که من از خوندنش هم لذت بردم و هم خیلی از گره‌های ذهنیم رو باز کرد.
کتاب به این موضوع اشاره داره که دو نوع طرز فکر وجود داره.
۱) طرز فکر ثابت
۲) طرز فکر رشد
در طرز فکر ثابت، افراد احساس می‌کنن، لیاقت و استعداد هر چیزی باید از اول در وجودشون باشه. و هیچ اعتقادی به تلاش ندارن. به عبارتی حس می‌کنن، به عنوان مثال اگر در اولین باری که انگشتانشون به کلیدهای پیانو می‌خوره، نتونن یه اثر هنری رو به درستی اجرا کنن، پس این یعنی اونا استعداد نواختن پیانو رو ندارن و هیچ تلاشی برای آموختن پیانو معنی نداره. والسلام نامه تمام.
ولی در طرز فکر رشد، افراد اهمیتی به هوش و استعداد نمی‌دن، و اعتقاد دارن با پشتکار میشه هر چیزی رو آموخت.
ای کاش والدین این کتاب رو بخونن، و به کودکشون کمک کنن، با استفاده از طرز فکر رشد، شخصیت تلاشگری در فرزندشون خلق کنن و دیگه تا این حد افراطی، بیش از حد به هوش و استعداد اهمیت ندن و به تلاشی که فرزندشون برای تغییر می‌کنه، اهمیت بدن.
فاطمه تاجیک
۱۴۰۲/۹/۱۸
نویسنده کتب کارل دوک هست استاد روانشناسی دانشگاه استنفورد
کارل دوک معتقده انسان‌ها از لحاظ طرز فکر دو دسته ان:
دسته‌ی اول کسایی که معتقدن هر فرد، توانایی‌ها و استعدادهای ثابتی داره یعنی این تواناییها ذاتیه و قابل ارتقا نیست
پس اگه در انجام کاری شکست می‌خورن، باید بپذیرن که کاری از دستشون برنمیاد یا باید هدف‌های کوچکیتری رو دنبال کنن و یا مسیر خودشونو کلا عوض کنن این ذهنیت از نظر کارل دوک ذهنیت ثابته
دسته‌ی دوم کسایی هستن که معتقدن با تلاش و کوشش، پشتکار و کمک‌ گرفتن از دیگران، می‌تونن تواناییا و استعدادهای خودشونو افزایش بدن. یعنی تواناییهای ما ذاتی نیست و میتونیم در طول زمات اونهارو پرورش بدیم و به تواناییای جدیدی دست پیدا کنیم یا تواناییهامونو ارتقا بدیم
پس این دسته اگه در انجام کاری شکست بخورن، الزاماً ناامید نمیشن. بلکه ممکنه تصمیم بگیرن آمادگی خودشون بیشتر کنن و دوباره تلاش کنن.
این افراد اگه در یک کار یا پروژه موفق بشن، معمولاً به دنبال کارها و هدفهای بزرگ‌تری میرن. از شکست نمی‌ترسن و فکر می‌کنن تجربه و یادگیری، آمادگی اونارو بیشتر میکنه و می‌توانن به سراغ اهداف بزرگتری برن. این افراد دارای ذهنیت رشدن
این کتاب شبیه یا مکملی برای کتاب طرز فکر رشد از همین نویسنده اس. پیشنهاد میکنم کتاب طرز فکر رشد هم بخونید
سهیل قهرمانی
۱۴۰۲/۹/۲
"ذهنیت سالم" نوشته‌ی کارول دُوَک دربارهٔ اهمیت داشتن یک ذهن سالم و راهکارهای بهبود و مراقبت از ذهن است. در این کتاب، دُوَک بر روی عواملی مانند تحول فردی، انعکاس ذهن در سلامت جسمانی و روابط اجتماعی تأکید دارد.
وی به صورت کامل بر آگاهی روحانی و روانی و نگاه به سوی خویشتنیت تمرکز می‌کند. دُوَک با معرفی مفاهیم مانند خودآگاهی، قدرت تصمیم‌گیری، انگیزه و توانمندی‌های شخصی، راهکارها و چارچوب اصولی را برای دستیابی به ذهنیت سالم ارائه می‌دهد.
علاوه بر این، او بر اثرات تمرین ذهنی، تعاملات اجتماعی، و مسایل روانشناختی مهمی که در روابط ما با خود و دیگران مؤثر هستند، تأکید می‌کند. او نشان می‌دهد که نگرش صحیح و مثبت نسبت به خود، ارتباطات اثربخش و توجه به سلامت روانی می‌تواند به بهبود کیفیت زندگی کمک کند.
دُوَک در کتاب "ذهنیت سالم" به وسیلهٔ مطالبی مانند تجارب و مطالعات علمی، نمونه‌های عملی و تمرینات روانشناختی، خواننده را در مسیر بهبود و نگهداری از ذهن سالم همراهی می‌کند. او با نشان دادن اهمیت توجه به مواجهه با استرس، تعادل احساسات، احساس تعلق و تغذیهٔ مناسب، به ما یادآوری می‌کند که نگرانی دربارهٔ سلامت ذهنی نیز در سطح جسمانی ما تأثیر می‌گذارد.
اصول ارائه شده در "ذهنیت سالم" به همهٔ افراد کمک می‌کنند تا در محیط‌هایی پراسترس، تحت فشار و پرتلاطم، با انعطاف‌پذیری، خلاقیت و بالاندیشی در زندگی خود پیشرفت کنند و سلامت ذهنی را حفظ کنند.
Ehsan Ahady123
۱۴۰۲/۶/۱۸
کتاب به دو موضوع بسیار مهم طرز فکر رشد و ثابت اشاره کرده همچنین با ذکر مثال‌هایی از شخصیت‌های گوناگون تحت شرایط مختلف عنوان کرده تا موضوعات هر بخش از کتاب برای خواننده کاملا روشن شود. طرز فکر ثابت فقط مختص افراد سطح پایین چه از نظر مالی، هوشی، جسمانی و... نبوده و هر شخصی با هر میزان تحصیلات و توانایی‌های گوناگون مانند شخصیت‌های داستانی که در کتاب فوق از آن‌ها به عنوان نمونه یاد شد گرفتار آفت طرز فکر ثابت شود. در این کتاب از افرادی که گرفتار طرز فکر ثابت هستند به عنوان افرادی یاد شده که معتقدند برای شروع فعالیتی هر چند در تجربه اول باید استعداد ذاتی داشت تا به موفقیت دست یافت و اگر این استعداد اولیه برای شروع در افراد وجود نداشته باشد احتمال موفقیت بسبار ناچیز است. اما افرادی که ذهنیت رشد دارند معتقدند که برای شروع یک فعالیت و رسیدن به موفقیت در آن استعداد افراد مهم ولی اولویت نیست بلکه به تلاش و کوشش مستمر برای دست یابی به موفقیت اعتقاد دارند. به توصیه بنده برای درک کامل موضوعات کتاب فقط به نظرات کاربران بسنده نکرده و مطالعه کامل کتاب را بهترین راه کار میتوانم پیشنهاد بدم.
دلارام 0074
۱۴۰۲/۶/۱۲
چند سال پیش سمینار اقای فرهنگ‌ رو‌گوش میدادم که توی اون اشاره. به ادم خوششانس و‌ بدشانس کرده بود و گفته بود تحقیق کردند روی یه عده خوش شانس و بدشانس ببینن علتش چیه و‌ی مجلشه جلوشون گزاشتن و از عمد‌ی صفحه به مجله اضافه کردن که روش نوشته بود هر کی این متن رو دید بهش‌ی مبلغی جایزه میدیم. و مجلات و بین خوش شانسا و‌ بدشانسا پخش کردن و‌گفتن ببینید توی این مجله چند تا ماشین هست اکثر بد شانسا فقط ماشینا رو شمردن اما خوش شانس‌ها به اون متن هم توجه کردن و پرسیدن جریان این پول چیه و فهمیدن که تفاوت بین خوش شانیسو بدشانس میزان توجه به فرصت هاست حالا این کتاب هم اومده درمورد ذهنیت گفته با مثال توضیح دادم که ببینید. کتاب کاربردی‌ای هست.
R.m
۱۴۰۲/۸/۱۶
کارول دوک در کتاب ذهنیت سالم دو نوع طرز فکر را مورد بررسی قرار می‌دهد. او معتقد است برخی افراد با تفکر ایستای خود به ذاتی بودن استعدادها باور دارند و تلاش مضاعفی نمی‌کنند؛ در حالی که عده‌ای با برخورداری از ذهن پویا و فعال، مسیر رشد را پیش روی خود می‌بیند و به دست خود آن را می‌سازند. این دو نوع ذهنیت ریشه موفقیت‌ها و شکست‌های هر فرد است. نتیجه تحقیقات روانشناسی موفقیت در سال‌های اخیر نشان می‌دهد کسانی که به جای تکیه بر استعداد و ذاتی بودن توانایی‌ها، به تمرین و پشتکار باور دارند افراد موفق تری هستند. این افراد شخصیت پویا فعالی دارند و با نگاه رو به رشد خود، در زندگی شخصی و شغلی پیشرفت بیشتری می‌کنند.
فائقه
۱۴۰۲/۵/۱۶
یه کتاب کاملا مفید و کاربردی که ذهن آدم‌ها رو به دو دسته تقسیم میکنه یک کسایی که به استعداد و توانایی توجه نمیکنند و برای زندگی و هدفشون تلاش و پشتکار دارن و آدم‌های پویا و فعالی هستن و آدم‌های موفقی میشوند و دسته دوم آدم‌هایی که به استعداد و توانایی زیاد توجه میکنند و برای زندگیشون فعال و تلاشی نمیکنند و آدم‌های شکست خورده‌ای میشوند و افکار آدم‌های موفق و شکست خورده روبررسی و تحلیل میکنه و در آخر کتاب هم تمریناتی برای داشتن ذهن سالم پویا و موفق و فعال ارائه میده کتاب خوب و ارزشمندی هست پیشنهاد میشه روز شما خوش دوست گرامی
Parisa Eft
۱۴۰۲/۵/۲۳
نویسنده دو نوع طرز فکر را مورد بررسی قرار می‌دهد. او معتقد است برخی افراد با تفکر ایستای خود به ذاتی بودن استعدادها باور دارند و تلاش مضاعفی نمی‌کنند؛ در حالی‌که عده‌ای با برخورداری از ذهن پویا و فعال، مسیر رشد را پیش‌روی خود می‌بیند و به دست خود آن را می‌سازند.
خانم کارل دوک (Carol Dweck) یکی فعالان حوزه روانشناسی مثبت‌گرا است. او وقتش را نه فقط در زمینه بهبود وضعیت بیماران بلکه بهبود زندگی و کیفیت زیست روانی افراد عادی صرف می‌کند. مدرک دکترایش را از دانشگاه ییل اخذ کرده و در حال حاضر استاد دانشگاه استنفورد است.
s,sh,h
۱۴۰۲/۸/۱۳
بنظر من کتاب خوبی بود شفاف و بدون مطلب اضافه.
وقتی داشتم میخوندم به این فکر می‌کردم من و خیلی از آدم‌های دوروبرم تفکر ثابت رو داریم عجیب تر ازهمه پدر و مادرها با جهلی که دارن بچه هاشون رو دقیقا همینطور بار میارن نمیدونم این تفکر ثابت چقدر به محیط و چقدر به وراثت ربط داره هرچند انگار ترازوی محیط به نظر بیشتر میاد کاش تو سن خیلی کم این کتاب رو میخوندم هرچند تو کتاب از تغییر تو هر سن و هر شرایطی وجود داره ولی نه بی خیال باید تغییر کنیم تو هر سن و شرایطی...
Parnian Malekian
۱۴۰۲/۱۲/۲۹
کارول دوک در این کتاب، با مقایسه و بررسی دقیق طرز فکر افراد موفق و شکست‌خورده، عامل به وجود آورنده تفاوت‌های آن‌ها را در نوع نگاه و ذهنیت می‌داند.
او راهکارهای اساسی برای تغییر ذهنیت ارائه می‌دهد و جهان‌بینی شما را برای خلق جهانی تازه‌تر تغییر می‌دهد.
کتاب “ذهنیت سالم” به شما نشان می‌دهد که با تمرین و پشتکار، می‌توانید ذهنیت خود را تغییر داده و به موفقیت‌های بیشتری دست پیدا کنید. پیشنهاد میکنم این کتاب خوب رو.
فاطمه شریعتی
۱۴۰۲/۶/۱۰
کتاب بسیار مفیدی بود، مخصوصا اگر پدر یا مادر باشید بهترین روش‌های تشویق و تحسین فرزندان رو یاد میگیرید تا بچه‌ها همیشه در حال پیشرفت و یادگیری بمونن و بدون ترس از سختی‌ها استقبال کنن. کلا با ذهنیت رشد در می‌یابیم که در هر شرایطی صرف نظر از میزان هوش و استعداد، با توانایی بر تلاش می‌توان رشد کرد، و برای پیشرفت و موفقیت در هر زمینه‌ای نیاز به استعداد ویژه‌ای نیست.
شهسواری
۱۴۰۳/۱/۱۲
یک کتاب معروف و عالی و کاربردی در زمینه روانشناسی و توسعه شخصی این کتاب به موضوعاتی مانند روانشناسی مثبت، تفکر مثبت، اعتماد به نفس و مهارت‌های ذهنی پرداخته است. نویسنده در این کتاب به اهمیت داشتن یک ذهنیت سالم و مثبت برای رسیدن به موفقیت در زندگی اشاره می‌کند
تمرینات و راهکارهایی برای تقویت ذهنیت مثبت، افزایش اعتماد به نفس و کسب مهارت‌های ذهنی است
Sara Asadpour
۱۴۰۲/۶/۳۱
کتاب خوبی هست ولی برای من جذاب نبود. چون مباحث رو زیادی کش میداد. کتاب طرز فکر ثابت و طرز فکر رشد را در جنبه‌های زندگی مورد بحث قرار داده اینکه افرادی که دارای طرز فکر ثابت هستند فکر میکنند باید استعداد داشته باشند ولی طرز فکر رشد تلاش کردن رو رمز موفقیت میدونه. و از هر فرصتی برای رشد نهایت استفاده رو میکنه. حتی زمان شکست جنبه‌های مثبت رو ملاک قرار میده.
کیوان صالحی
۱۴۰۲/۵/۲۹
کتاب بدی نیست نگاه کلی در مورد تغییر نگرش دگماتیسم به رئالیسم و اگزیستانسیالیسم داره. تغییر نگرش به حالت دلخواه شما. اگر درخواست سریع تر از تغییر حاصل از خود داشتید این کتاب مورد پسند شما نیست. کمی در توضیحات و داستان‌ها زیاده گویی مشاهده می‌شود. راه حل کلی شاید برای من و کسانی که کمی عجله دارند راه حل خوبی ندارد ولی برای طولانی مدت بد نیست
amb bbz
۱۴۰۳/۱/۲
راجب دو نو ع طرز 1فکر ثابت (تو غیر قابل تغییری) و 2 متغییر (تو بهتر میشی) هست که میگه اگه دومیو داشته باشی تو هر کاری بری امیدوارانه کار میکنی و اینکه سعی میکنی از مسیر لذت ببری. میاد عوامل شکل گیری و نمود های این طرز فکرو تو شغل و ورزش و عشق و زندگی بررسی میکنه یک ستاره کم کردم چون بنظر میتونست تعداد صفحشو خیلی کمتر کنه
لیلان
۱۴۰۲/۶/۲۲
کتابی فوق العاده برای موفقیت در کسب و کار و واقعا سازنده در عرصه‌ی پرورش ذهن و پرورش استعداد‌های فردی هست این کتاب
بی نهایت قلم روان و قابل درکی داره و نگاه نویسنده به شکست و انسان‌های شکست خورده واقعا عمیق و درست و متفاوته و باعث ایجاد انگیزه برای مطالعه‌ی مابقی مطالب کتاب میشه
رضا صادقی
۱۴۰۰/۱۲/۱
ببینید این کتاب یک کتاب کامل در مورد اینه که بجای این که به فکر برد و باخت در هر زمینه‌ای باشی باید به فکر پیشرفت باشی هرچه کند..... پیشنهاد میکنم مطالعه کنید
مهنا بشاش کاظمی
۱۴۰۲/۷/۱۶
کتاب خوبی بود و به نظر من والدین قبل از اینکه بچه دار بشن وقبل از اینکه بچه شون رو با سیستم مدرسه اشنا بکنند این کتاب را بخوانند. اما کتاب میتوانست این مطالب را در ۱۰۰صفحه بگه و به نظر من یک مقدار صفحه‌های انتهایی تکراری و خسته کننده بود چون یک مطلب را هی تکرار میکرد
کاربر sha
۱۴۰۲/۶/۳
کتاب خوبی است دوتا طرز فکر ثابت و طرز فکر رشد را به خوبی توصیفو بیان میکنه. در واقع همه چیز بستگی به خود فرد داره که برای رشد و ارتقای خودش کوشش کنه و با مطالعه و یادگیری مراحل رشد را طی کنه یا با همان اطلاعات و معلوماتی که داره و کسب کرده کنار بیاد
حامد جامه بزرگی
۱۴۰۲/۱۲/۲۹
چقدر خوب نگاه بسته افراد به دنیایی جالب و بزرگ و روشن نزدیک کرده من خودم به شخصه از این نوع نگرش استقبال کردم و درک آن بدون انتقاد قابل هضم بود و واقعا لذت بخش بود البته این کتاب بی دلیل رکورد پرفروش در سال2016 نشکاند واقعا لیاقتش داشت.
ناهید ایزدی
۱۴۰۳/۱/۱۱
بسیار عالی بود، سپاس فراوان از کتابراه، دیدگاه من نسبت به طرز فکر و تأثیر اون روی همه جنبه‌های زندگی رو تغییر داد. پیشنهاد میکنم مطالعه‌ی این کتاب رو به همه اونایی که با باورهای محدود کننده، زندگی خودشونو فلج کردن
Ali Talebi
۱۴۰۳/۱/۱۰
هرچقدر از خوبی این کتاب بگم کم گفتم.
کتابی انرژی بخش و کاربردی که به ما آموزش میده که با چه ذهنیتی، میشه بهترین شد و چرا افراد با استعداد زیادی، شکست خورده دنیا را ترک کردن ولی افرادی با استعداد کمتر تونستن پیروز باشند
بهاره
۱۴۰۳/۱/۹
به این کتاب امتیاز کمی دادم چون بنظرم مباحث خیلی تئوریکال بود و راهکارهای عملی و قابل اجرا آنچنان نداشت، شاید چون کتاب‌های بسیاری در این حوزه خوندم مطالب بیان شده برام یکم تکراری بود، بهرحال ممنون از کتابراه
Soheil Hooshdaran
۱۴۰۲/۱۲/۲
کتاب خوبی بود.
کارول دووک افراد رو به ذهنیت ثابت و ذهنیت رشد تقسیم و مثال‌هایی از برتری ذهنیت رشد در عرصه‌های مختلف ارائه می‌کند و معتقد است ذهنیت رشد در کنار درمان راجرزی می‌تواند به بهبود فرد کمک کند.
Erfan Tavousi
۱۴۰۲/۱۲/۱۱
این کتاب یک دیدگاه کلی و ارزشمند راجع به موفقیت بهتون میده میگه که موفقیت به معنی به نتیجه رسیدن نیست به معنی استمرار داشتن و علاقه داشتن به کاریه که انجام میدید.
AreZoO F
۱۴۰۲/۷/۲۰
در رابطه با دو ذهنیت رشد و ثابت صحبت می‌کنه و به نظرم بسیار کاربردی هست. کمک می‌کنه در صورتی که ذهنیت ثابت داریم با شناخت اون تلاش کنیم تا طرز فکرمون که آسیب زننده هم هست تغیر بدیم
مهشاد همدانی
۱۴۰۲/۶/۱
کتاب فوق العاده عالی بود میتونید متوجه بشید ذهنتون ثابت هست یا درحال پیشرفت و میتونید با خوندن کتاب به راحتی طرز فکرتون رو تغییر بدین و بهتر توی زندگی تصمیم گیری کنین
معصوم سادات
۱۴۰۳/۱/۲۸
خیلی کتاب خوبیه. کلا نقض کتاب های روانشناسی زرد هست. و من از همه‌ی معلما و هر کسی که وظیفه‌ی تربیت و پرورش بر عهده دارد تقاضا دارم حتما این کتاب رو بخونید
عدنان یوسفخانی
۱۴۰۲/۷/۱۲
کتاب عالیه همون جور که از موضوع جلدش معلومه واقعا بدرد بخوره
کتاب به دو موضوع تفکر رشد و ثابت حرف میزنه ترجمه‌اش عالیه ودر کل پیشنهاد میشه برای همه
مریم داودی
۱۴۰۲/۵/۱۶
کتاب بسیار عالی که برای بهبود بخشی به زندگی مفید است البته با داشتن دیدگاه باورهای مثبت در زندگی هر شخصی با تشکردکتر کارول دوک نویسنده و مترجم محترم.
Maryam Mirzakhani 2
۱۴۰۲/۵/۱۶
با سلام و عرض ادب خدمت تمام دوستانی که این متن را می‌خوانند
کتاب را بنده با نسخه نمونه مطالعه کردم و تا انجایی که بنده مطالعه کردم بسیار عالی بودش
🌱Hany Joon🌱
۱۴۰۳/۱/۸
کتاب خوبیه در این کتاب ذهنیت آدم ها به دو دسته تقسیم شده و راجع به عوامل این دسته از از ذهنیت‌ها نتایجی که برای افراد داره صحبت میشه
حسین امینی
۱۴۰۳/۱/۷
کتابی جالب و جذاب در خصوص راه‌های تفکر سالم با خواندن این کتاب می توانیم‌ ذهنیت سالم و شفاف تری نسبت به خود و محیط اطراف داشته باشیم
نفس همتی
۱۴۰۳/۱/۶
ما باید روی ذهنمون کار کنیم و کارکردش رو بدونیم تا بدونیم هر جایی فکرهامون نشات گرفته از باورها و ذهنیتمون هست، کتاب خوبی بود
محمد
۱۴۰۲/۶/۲۱
همیشه دوست داشتم در زندگی سالم باشم تا آخر عمرم و الان تونستم و در راه سالم زندگی کردن هستم سالم باش سالم زندگی کن ناسالمی پشیمانی بیش نیست
مهتاب موسوی زاده
۱۴۰۲/۱۲/۱۰
کتاب خوبی بود‌. من این کتاب را به کسایی که می‌خواهند ذهنیت خود را نسبت به خودشان تغییر دهند پیشنهاد می‌کنم.
Sara
۱۴۰۲/۸/۱۴
کتاب خیلی خوبی بود من این کتاب رو دوست داشتم و به همه کسانی که کتابهای روانشناسی دوست دارن توصیه میکنم بخونن
ایدا امیدوار
۱۴۰۲/۸/۱
کتاب خوبی بود و اطلاعات مفیدی در مورد علت و ریشه بسیاری از مشکلات که برگرفته از طرز تفکر ماست ارائه کرده
Pary.poory
۱۴۰۲/۶/۲۹
فوق العادست، توصیه میکنم بخونید، ما خلق میکنیم با رفتار مثبت یا منفیمون بچه اامون چی بشن، برای پدر مادرها خصوصا،
فریبا قطبی
۱۴۰۲/۶/۱۵
بازهم کتاب بسیاراموزش دهند راهنمای خوب که به درستی کلمات ان مفهوم درست رابه خواننده میرساند وگامی به سوی بهتر شدن است.
محمد قاسمی
۱۴۰۲/۶/۱
در حد متوسط هست البته برای من که این مطالب رو تاحد زیادی میدونستم، شاید برای شما خیلی کارآمد از باشه
حسین آقا
۱۴۰۲/۵/۲۰
واقعا آقای دوک دوتا کتاب عالی داره یکی همین کتابه و یکی هم طرز فکر
توصیه میکنم به فرزندانتون هدیه بدید
سهراب محمدی
۱۴۰۳/۱/۲
یک کتاب عالی برای کسانی که دنبال آرامش ذهن هستند و فقط نکات مثبت ذهن را می‌خواهند
صنم چوپانی
۱۴۰۲/۱۲/۲۸
سلام کتاب عالی هست پیشنهاد میکنم بخونید این کتاب به دو نوع طرز فکر ثابت و طرز فکر رشد اشاره داره
فاطمه احمدی
۱۴۰۲/۸/۱
واقعاعالیه تفاوت طرز فکر ذهنیت هارو به تصویر میکشه و کاملا آدم درک میکنه چه ذهنیتی داره
نازسمن جعفرپور
۱۴۰۲/۵/۱۷
این کتاب به دو نوع طرز فکر اشاره داره _طرز فکر ثابت _طرز فکر رشد در کل به نظر من خوب بود
فاطمه برآبادیان
۱۴۰۲/۹/۳
کتاب خوبیه. متنش یکم سنگینه و ترجمه خیلی روانی نداره.. ‌اما کتاب پرمحتوایی هست
مجتبی اسماعیلی
۱۴۰۲/۶/۲۵
عالی و مفید جهت پاک سازی ذهن از باورهای غلط و تفکر صحیح و مثبت نسبت به امور
سحر
۱۴۰۲/۵/۱۶
این کتاب عالی است من تونستم مشکلاتم را حل کنم و در زندگی موفق تر شم
مانیا اصغری
۱۴۰۳/۱/۱۰
اگه به کتاب‌های روانشناسی علاقه دارید بخونید
1 2 >>