نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی برو به دستش بیار - ریچارد برانسون

مرتب‌سازی: پیش‌فرض
آنیتا ارزانی
۱۴۰۱/۲/۱۹
درود دوستان عزیز
اوائل زیاد از کتب انگیزشی استقبال نمیکردم، راستش بنظرم تکراری و نصیحت گونه بودن، ولی بعدها در خوندن اونا حرفه‌ای شدم، با در نظر گرفتن چند فاکتور، که در این کتاب باهاشون برخوردم. توضیح میدم:
۱. نویسنده فقط سخنسرایی نکرده و واقعیاتی رو با خواننده در میون گذاشته که در زندگی باهاشون روبرو شده. پس برای این تجربه، هزینه‌ی زمان وعمر پرداخت نمیشه، این یک مزیته.
۲. چون بصورت داستان زندگی بیان شده، کشش داره و آموزه‌های اون میتونه کاریردی باشه.
۳. هر چند نوع تربیت خانوادگی، فرهنگی، اجتماعی و بعضی آزادی عملهای یک لندن نشین با ما تفاوت داره، ولی با کمی اغماض میشه بصورت گزینشی، بعضی موارد رو بخاطر مشترکات انسانی در زندگی خودمون ایرانیزه کنیم.
۴. درسته که همه نمیتونن از حمایت فامیل یا بستگان برخوردار باشن، یا با زدن کازینو شب بخوابن و صبح بیدار شن، هوس کنن شرکت هواپیمایی با مالیات اروپایی تاسیس کنن، ولی میشه از ریچارد، جسارت شروع رویا رو، در حد خودمون آموخت. این مهمترین پیام کتاب بود. بی گدار به آب نزدن، ولی قدم برداشتن بجلو برای تحقق خواسته‌های مانده در پستوی نمور مغز که تا حالا جرات خودنمایی نداشتن.
۵. تکرار و تداوم، دو راز اصلی هر موفقیت، در تمام کتاب حس میشه.
۶. ماه آوا، تاثیر کتاب را با انتخاب راوی بسیار عالی آن، دو چندان کرده، سپاس و سپاس🍃🌷🍃
۶. از کتابرآه هم قدر شناسی میکنم، که گرد شهر با چراغ میگردد و نور آگاهی میپراکند. 🍃💜🍃
۷. دوستان گلم، خودتان را به صدای روح نواز این کتاب مهمان کنید. 🍃🌟🍃
م مسعودی
۱۴۰۱/۳/۱۲
در ابتدا سپاس از اجرای بسیار عالی آقای‌فرحان‌نیا
این کتاب را بارها شنیدم. در ابتدا با مقایسه کتاب زندگی به‌روش۲۰/۸۰ و آن دچار تناقض شدم زیرا تاکید بر کار سخت و مداوم داشت ولی کمی که جلو رفتم متوجه شدم اتفاقا در راستای همان مطالب و بنای زندگی بر پایه خوش‌بودن و لذت همراه با کار و آرامش است
از معدود نوشته‌هایی بودکه تاکید بر اهمیت خانواده و فامیل و حفظ خویشاوندی داشت
اهمیت پرورش شخصیت فرزندان خصوصا از طرف مادر و نیز وفای به عهد و کوشش در جهت انسجام و رفاه خانواده از طرف پدر
مولتی میلیاردری که ارزش محیط زیست و پاس‌داشتنش رابه تفصیل و آگاهانه تاکید می‌کند
در مورد صلح و دوستی و آموزش راه صحیح زندگی و کارآفرینی در هر گوشه جهان بدون خودخواهی تلاش می‌کند
چند نکته از تجربیاتش:
هنگامی که تصمیم به انجام کاری گرفتید هرگز به عقب نظر نکنید و پشیمان نشوید. برای رسیدن به رویاهایتان هر چه هست دست به کار شوید.
گذشته را نمی‌توان تغییر داد؛ باید از آن درس گرفت
اگر خطرها بیش از اندازه تصادفی و پیش‌بینی‌ناپذیرند از آن‌ها برحذر باشید اما اگر هدف یک زندگی امن و امان باشد هرگز طعم برنده شدن را نمی‌چشید
همیشه باید در کنار کار به تفریح هم بپردازید و در هنگام تفریح ذهن خود را باز بگذارید و فرصت‌ها را شکار کنید و.....
خلاصه کردن این همه درس زندگی که اتفاقا در جریان زندگی روزمره و نه به همراه یک زیستن دور از ذهن و آن‌چنانی بازگو میشود راحت نیست
توصیه می‌کنم حتما بشنوید و بهره ببرید
ممنون از کتابراه برای انتخاب‌های حساب‌شده. خصوصا این که رایگان هست و برای عموم مردم کارساز است🙏🙏🙏🙏🙏⚘
sara
۱۴۰۲/۱۰/۱۲
اسم کتاب به خوبی معرف طرز فکر آقای برانسون هست. شخصا ایشون رو تحسین می‌کنم. ریچارد برانسون در کودکی به اختلال خوانش پریشی مبتلا بود. روزی مدیر مدرسه او رو کنار میکشه و به او گفت به دلیل این بیماری یا یک مجرم همیشه زندانی خواهد شد و یا تبدیل به میلیونری می‌شود که دنیا درباره‌اش صحبت خواهد کرد. و او دومی رو برگزید.
در ۱۶ یه مجله دانش‌آموزی راه انداخت و از طریق همین مجله کوچک بود که وارد دنیای بزرگ موسیقی شد و به موفقیت چشمگیری رسید.
در طی مسیر موفقیت موانع زیادی داشت. رقباش بهش تهمت زدند و برایش پرونده قضایی ساختند؛ شرکت‌های ناموفق زیادی تاسیس کرد و شکست خورد؛ انتقادهای زیادی به او شده اما از همه آن‌ها با سربلندی عبور کرد.
برانسون در سال ۲۰۰۴ اعلام کرد که قصد تاسیس شرکتی برای توسعه صنعت توریسم فضایی دارد و پس از پشت سر نهادن فراز و نشیب‌های بسیار؛ در آخر رویای خود یعنی شرکت هواپیمایی «ویرجین آتلانتیک» رو عملی کرد.
اون راجب خودش میگه:
«علاقه اصلی من در زندگی؛ مواجهه با شرایط دشوار و مشکلات بزرگ است. من علاقه مندم زندگی را تا حد نهایت تجربه کرده و همه چیز را امتحان کنم. هدف اصلی من در زندگی این است که تا می‌توانم خودم را به چالش بکشم. از نظر من زندگی مانند یک دانشگاه است که هر روز نکات و تجربیات جدیدی برای آموختن به ما دارد».
ژیلا شجاعی
۱۴۰۱/۱۰/۱
کتاب جالبی بود و می‌خواست بگوید فقط با تحصیلات عالی نیست که می‌توان به موفقیت رسید و در واقع نویسنده با کار زیاد و تلاش و در پیشرفت در آن کار به موفقیت‌های چشمگیری رسیده بود. اما در کشوری زندگی می‌کرد که همه امکانات برایش فراهم بود. در کشور ما امکانات اینچنین وجود ندارد و همه ترجیح می‌دن فعلا درس بخونن تا بتونن آینده خودشان را با درس خواندن تضمین کنن. نوجوانان ما خیلی با استعداد هستن اما امکانات ندارند که استعدادهای بالقوه خودشون رو بالفعل در بیارند و بتوانند از همان راه برای خود کسب درآمد کنند. یعنی دست آن‌ها باز نیست و از طرفی هم هیچ خانواده‌ای با ترک تحصیل فرزندانش موافق نیست و در واقع اگر هم کاری می‌خواهد نوجوان انجام دهد فقط در کنار تحصیلات باید باشد. بنابراین این کتاب الگوی خوبی برای نوجوانان و جوانان ما نمی‌تواند باشد چون فرهنگ‌ها با هم فرق دارد.
Elhaam Tavallaa
۱۴۰۱/۶/۸
به این کتاب سه ستاره دادم چون نویسنده اون در کشوری که ثبات اقتصادی نداره زندگی نمیکنه،،، در کشوری که قیمت یک شیشه شیر در طول یکسال ۵ بار زیاد میشه زندگی نمیکنه،، مسلم هست که در کشورهایی که اونا درون به موفقیت رسیدن راه‌ها هموارتر هست اما در کشور ما جوان هامون دارن در سنگلاخ با پای پیاده راه میرن تا شاید روزی به آرزوهای کوچیکشون برسن،، تاکید میکنم کوچیک..... اما با این وجود میگن و میخندن و از زندگی لذت هم میبرن،،، به نظر من باید به جوانهای کشوری که وضعیت اقتصادی خوبی نداره بابت کوچکترین پیشرفتی دستمریزاد گفت،،، پس ازتون میخوام با خوندن و شنیدن مطالب این کتاب،، احساس بی لیاقتی و نا کار آمدی نکنید،، خودتون رو با نویسنده‌اش مقایسه نکنید،،، باور کنید شما کمتر از اون تلاش نکردید،،، مسیر برای شما سخت تر هست،،، با خوندن این کتاب از خودتون بدتون نیاد 🙂
مصطفی عزیزی
۱۴۰۱/۱۲/۹
کتاب فوق العاده انگیزشی که تشویق می‌کنه برای تسلیم نشدن و رسیدن به اهدافمان. مهم نیست کوچک و یا بزرگ باشند مهم فقط رسید بهشون هست. آقای ریچارد برانسون با قلم ساده و روانی که داشتند سعی کردند این مهم رو به خواننده القا کنند. متن کتاب خیلی خوب پیش می‌ره و کار ترجمه عالیه. تاثیر شگفت انگیز خوانش آقای فرحان نیا باعث جذاب تر شدن این کتاب صوتی شده است. کتابی هست که نکات مهمی رو بهش اشاره می‌کنه و زیاد حاشیه نداره و با در میان گذاشتن خاطرات و تجربیاتشون به نوعی این کتاب رو جذاب تر کرده و واقعا با خودت می‌گی احسنت که با چنین جسارت و شجاعتی به این دستاوردها رسیده و هنوز هم مشوق خیلی‌ها هستند ایشون. تهیه‌ی کتاب عالی بود و تشکر از عزیزان در ماه آوا. سپاس فراوان در آخر به تیم خوب کتابراه که فوق العاده اید تک تکتون
فاطمی
۱۴۰۱/۴/۱
ممنون ازکتابراه.
صدای آقای فرحان نیا هم عالی بود و از عوامل تاثیرگذار.
موفقیت‌های پی درپی آقای برانسون و امثال ایشان با موفقیت‌های اولیه شکل گرفته و ادامه دار شده چراکه با موفقیت‌های اولیه راههای ارتقا رو یاد گرفته و بواسطه شناخته شدن تونسته با افراد بیشتری معاشرت کرده و سرمایه گذاریهای مختلف بکنه، و مطمئنا شم مدیریتی هم داشته که تونسته شرکت ویرجین رو تداوم بده و وارده عرصه‌های دیگر بشه.
اونقدر پیشرفت کرده که به نقطه امنی رسیده و بعد از آن وارد مسائل زیست محیطی، اجتماعی، صلح و انساندوستی و... شده.
در مجموع چنین فردی که تونسته همزمان با موفقیت‌های تجاری و مالی به مقوله انسجام خانواده و خوشگدرانی و مسایل انساندوستی و زیست محیطی هم برسه قابل تحسینه و می‌تونه به آدم انگیزه و ایده بده.
r. Karimiyan
۱۴۰۱/۲/۲۸
در بین کتابهای انگیزشی واقعا کتاب خوبی است که خسته کننده نیست و همزمان که داستانهایی واقعی از زندگی نویسنده را میخوانی از نکاتی که به نویسنده در دستیابی به موفقیت کمک کرده نیز آگاه میشوی و تاثیر آن‌ها را در تصمیم گیری‌ها و زندگیش میبینی، اینکه فقط شعار نداده و مشاهدات عینی خود را بازگو میکند از جذابیت‌های این کتاب است مطالب آن آموزنده است و مطمئنا از خواندن آن لذت خواهید برد. بنظرم جالب بود که برای کار و خانواده و تفریح و همه وجوه زندگی ارزش قائل میشود و به همه با احترام برخورد میکند و هیچ چیز را فدای چیزی دیگر نمیکند، ریسک پذیری و قدرت تصمیم گیری فوق العاده ایشون در لحظه از موارد مهم و چشمگیر کتاب بود. ممنون از همگی 🌺😍
فاطمه اریش
۱۴۰۳/۱/۸
سلام. کتاب برو به دستش بیار به من یاد داد که کاری که بهش علاقه دارم رو انجام بدم. اگر به کاری علاقه نداری و خودتو مجبور به انجامش کنی هیچ وقت موفق نمیشی. باید ریسک کرد و خودمون رو از مرزهای ایمنی که واسه خودمون ساختیم خارج کنیم. متاسفانه ما همه چیز رو تو مدرک گرفتن دانشگاهی میدونیم ولی ریچارد برانسون کلا بر خلاف این عقیده ما گفته. انسان بدون مدرک دانشگاهی هم میتونه موفق باشه اگر با علاقه کاری رو انجام بده. اگه به روش ریچارد برانسون عمل کنیم همیشه شاد و خوشحالیم. اگر بخوایم جزیی نگر باشیم اره میگیم ایشون تو شرایط ما نبوده و با همه امکانات به اینجا رسیده ولی اصل مطلب رو دریابیم که به نظر من اینه که برو دنبال کاری که بهش علاقه داری طبیعطا به همه خاسته هات میرسی
محمدعلی کلوندی
۱۴۰۳/۱/۵
نویسنده به پستی وبلندی‌های زندگی خود درمسیر موفقیت وچگونگی دستیابی به این موفقیت را بیان می‌کند وبرخلاف سایر کتاب‌های انگیزشی که با اثبات راه خود برای موفقیت همین یک راه را به همه پیشنهاد می‌کنند فقط زندگی خودرا بیان می‌کند وبه نظر من هدفاین کتاب همین است که سختی‌ها و مشکلاتی را که درمسیر موفقیت وجود دارند را بیان کند وهر شخصی با استعداد‌ها وتوانایی‌های خود برسختی‌ها ومشکلات غلبه کند وهیچ راه واحدی برای همه وجود ندارد زیرا توانایی‌ها واستعداد‌های هرفردی با دیگری متفاوت است و هرشخصی باید راه مناسب با خودش را برای غلبه بر چالش‌های زندگی پیدا کند تا به موفقیتی که درنظر دارد دست پیدا کند و درآخر هم اجرای گوینده خوب و
قابل قبول بود واز این اجرای خوب تشکر می‌کنم.
سمیرا *
۱۴۰۱/۲/۱۶
شنیدن تجربیات آدمهای موفق خیلی برای کسانی که میخوان در مسیر موفقیت قرار بگیرن کمک‌کننده‌س و این جنبه خوب کتابه.
با شنیدن کتاب متوجه میشیم نوع تربیت مادرش چقدر در ساخت شخصیت موفقش نقش داشته، اگر پدر یا مادر هستید حتما توصیه میکنم از این جنبه کتاب برای تربیت فرزندانتون استفاده کنین.
متن کتاب خوب بود ولی بیشتر از موفقیتها گفته بود و خیلی کم از شکستها. برای داشتن یک دید واقع‌گرایانه مهمه که هر دو جنبه ماجرا رو بدونیم.
یه جاهایی هم حرفها خیلی شکل تبلیغاتی پیدا کرده بود.
خوانش به غیر از چند تا اشتباه کوچک خیلی خوب و روان بود.
KaMaL Ebrahimi
۱۴۰۱/۳/۲
کتاب در حقیقت خلاصه زندگی ریچارد برانسون، تجربیات زندگی اجتماعی شخصیش و همچنین حکایت ماجراجویی‌های اوست.
همچنین اون سعی کرده در کتاب هر آنچه که بدیهی به نظر بیاد رو به چالش بکشه، و در هرکاری با داشتن اندکی دانش ریسک کنه
اما بصورت مستقیم و غیرمستقیم هم گفته تنها زمانی ریسک میکنه که ریسک قابل اندازه‌گیری و کنترل شده باشه و این بزرگترین نکته در تجارت هست.
از نظر من کتاب شروع خوبی نداشت اما رفته رفته هر چه به پایان کتاب نزدیک میشیم محتویات کتاب پربارتر و ارزشمندتر میشه
ترجیح میدادم کتاب بصورت میکروکتاب بود، چون فراتر از محتواش طولانی بود
حامد جامه بزرگی
۱۴۰۱/۹/۲۰
این اثر یک پیغام برای تمام مخاطبین خود در دنیا دارد، نترسید و دست بکار شوید، گفته شده این کتاب الهام بخش میلیونها نفر در جهان شده است، به پستی و بلندی‌های این کتاب گوش دهید که برانون برای عملی کردن آرزوهایش آنرا پیموده است، چون ما انسانها پستی و بلندی‌های بسیاری را در زندگیمان گذراندیم و آرزوهای بزرگی نیز در زندگی داشتیم، اما هرگز به آرزوهای بزرگمان بخاطر ترس بوده فکر نکردیم، یا حتی اجازه نمی‌دهد به آن فکر کنیم خواندن این کتاب خالی از لطف نیست، سپاسگزارم کتابراه 👏👑😍❤😘🙏🌷
Sepid Mmm
۱۴۰۱/۶/۱۸
کتاب عالی بود و در مقایسه با سایر کتاب‌های انگیزشی جملات تازه‌ای نیز به چشم می‌خورد برای کسانی که به دنبال رسیدن به اهداف خود هستند مناسب است
نقد کامل کتاب:
نقاط قوت:
۱ قلم خوب نویسنده
۲ متن روان
۳ قابل تفهیم بودن جملات سخت
۴ وجود نکات مهم
۵ تناسب نام با محتوا
۶ ارائه طبقه بندی شده‌ی مطالب
۷ موسیقی مناسب
۸ صدای خوب راوی
۹ پرهیز از زیاده حاشیه روی
نقاط منفی
حجم زیاد برای افرادی که وقت کافی ندارند
در کل کتاب خوبی بود سپاس از کتابراه و عوامل این کتاب
farshid safa
۱۴۰۱/۶/۹
این کتاب به آدم جرات و انگیزه میده و اقای برانسون در این زمینه فوق العادس.
البته دوستان تمام این داستانها برای حرکته اما اگر حرکتی نکنی بهیچ دردی که نمیخوره هیچ، حتی موجب افزایش عدم اعتماد بخود و نارضایتی بیشتر میشه.
بقول شاعر: دوصد گفته چون نیم کردار نیست.
در جایی میگه شما قطعا اگر نتوانید از حاشیه امنتون خارج بشید ممکن نیست که بتونید موفقیت و اون زندگی رویایی رو برای خودتون بسازید... که واقعا حرف درستی هست.
اما اقای برانسون در دنیا در کتب انگیزشی یکی از بهترینهاست.
joziazkol
۱۴۰۲/۳/۱۴
همونطور که توی کامنت‌ها مشخصه، هر کسی برداشت خاصی از این کتاب داره اما اگه خارج از نظر شخصی بخوام در مورد مطالب کتاب توضیح بدم، بطور کلی این کتاب چهارده پونزده مورد و اصل رو برای موفقیت لحاظ کرده و اینجوریه که اول هر بخش اون اصل رو میگه و بعد شروع میکنه به تعریف کردن خاطرات خودش و مثال آوردن برای اون اصل و از این رو بیشتر شبیه کتاب خاطرات میمونه تا اینکه بخاد در مورد موفقیت باشه.. خاطرات یک آدم جسور و موفق.. شاید این عنوان بهتری بود براش.
فائزه ابراهیمی
۱۴۰۱/۴/۶
با سلام و ارزوی موفقیت برای همه
به نظرم کتاب جذابی بود، صدای گوینده بسیار جذاب و با اصول بیان شده بود، شبیه یک داستان واقعی بود که مرا بیشتر ترغیب به گوش دادن می‌کرد و باعث شد با تمام کمبود وقتی که داشتم تمام موسیقی درون ماشین را حذف کرده و فقط این کتاب را گوش می‌کردم. در عین سادگی، جذاب و پر از راهکارهای تجربه شده‌ای بود که برای من کاربردی بود و از همه مهمتر نصیحت و امری در آن نبود.
از کتابراه بخاطر این کتاب صوتی زیبا و جذاب سپاسگزارم.
Haleh Sadat Ketabchi
۱۴۰۱/۵/۳۱
این کتاب رو به افراد جوانی که میخوان به زودی یا در آینده بچه‌دار شن، صددرصد توصیه میکنم.
دارم به این فکر میکنم که اگر پدرو مادر ریچارد، ریچارد رو در بچگی اینجور بارنمیاوردن، چیزی که الان هست میشد؟
تاثیرات بچگی در بزرگ شدن یک ادم انقدر زیاده که گاهی باور کردنش سخته. و باریکلا به کاملیا که چه کار تاثیرگذار و فوق العاده‌ای رو انجام داده. (آخرای کتاب گفته شده). مرسی از همه که این کتاب بینظیر به راحتی در دسترسمون قرار گرفته.
آمین
۱۴۰۱/۴/۳
بسیار عالی دوبار گوش دادم و توصیه می‌کنم. نویسنده مسیر پیشرفت خود از کودکی و حمایت والدین و خانواده در تمام مراحل بویژه نظارت و تربیت مادرشرا عامل اصلی موفقیت خود می‌داند و در مورد فرزندانش بنا به اقتضای شرایط همان رویه رو در پیش گرفته، در فصل آخر شدیدا منتقد تربیت فرزندان امروزی ست و عدم وجود تلاش و کمی رنج در رسیدن به رویاهایشان را مایه تخریب آنان می‌داند... اجرای گوینده جز چند مورد اشتباه جزئی عالی و مسلط بود سپاس از کتابراه عزیز
امین دانا
۱۴۰۱/۲/۱۴
در کل اگر کتاب انگیزشی دوست دارید مسلما قلم ریچارد برانسون رو هم یکبار تست کنید چیزی از دست ندادین، ضمن اینکه صوتی کردنش توسط ماه آوا صورت گرفته که حرفی باقی نمیزاره
سمیه تاجیک
۱۴۰۱/۵/۱۷
گاهی اوقات کتاب به خاطر اینکه تجربیات زندگی خودش را ریچارد برانسون بیان می‌کند کمی حوصله سر بر می‌شود ولی به همون اندازه هم جذابه، چون با یه آدم بیش فعال طرف هستید که یه لحظه آروم و قرار نداره و همش دنبال ایده جدیده البته کنار مسائل آموزشی در زمینه موفقیت، اطلاعاتتون در مورد بعضی مسائل سیاسی و آشنایی با قوانین کشورهای دیگه نیز زیاد میشه چون کتاب پر است از این تجربیات آن هم با تفصیلی ساده که برای همه قابل فهم است.
ساحره خراسانی
۱۴۰۱/۵/۱۲
کتاب انگیزشی بسیار عالی و خوبی است که با توضیح و تشریح مسایل و تجربیات شخصی به صورت خاطرات میتوانی قدم به قدم راههای موفقیت را بیاموزی به نظرم بسیار تاثیرگذارتر خواهد بود چراکه به صورت داستان و خاطره میتوان درک بهتری از رفتار و مقابله به مثل در برابر مشکلات داشت. به نطر من جزو بهترین کتابها بود البته صدای گوینده و روانی بیان نیز بی تاثیر نیست.
ممنون از کتابراه برای ارایه این کتاب
نگین وکیلی نیا
۱۴۰۱/۲/۱۵
سلام دوستان کتابی آموزنده بود پر از تجارب جالب و الهام بخش و مهم اینه که خود نویسنده به پند و اندرز‌هایی که میگه عمل کرده و موفق شده این خودش انگیزه بخشی داستان رو بیشتر می‌کنه به نظرم ارزش یک بار شنیدن رو داره و حتی در روز‌های سخت زندگی دوباره شنیدنش می‌تونه کمک حالتون بشه و من این کتاب رو رایگان دریافت کردم و از کتابراه از این بابت سپاسگزارم
فرید رحمتی
۱۴۰۱/۳/۱
این کتاب بسیار عالی بود و من خیلی از اون لذت بردم ولی یه ایراد که میشه ازش گرفت بخش دو به بعد کتاب هست که بیشتر از اسم کتاب به داستان ریچارد و مشکل اون در شرکت هوایی بر میگرده و من دوست داشتم نکات بیشتری در مورد اهداف و به دست آوردن اهداف از این کتاب بشنوم نه مطالبی راجب شرکت هوایی ایشون
البته این نظر منه شاید بر میگرده به سلیقه‌ی من
ولی در کل کتاب جذابی بود
mohammad jaafaran
۱۴۰۱/۱۰/۱۹
تصمیم بگیرید و اجرا کنید.. با انرژی و تا انتها.. البته داستان تولد برند ویرجین رو خیلی خلاصه و هست برین وار توصیف میکنه و همه خانواده موفق و... ولی هیچ زمانی نگفت که خانواده‌ای که درک بی پولی و ثروت را نداشته و وقتی شما دغدغه خرج روزانه و زندگی رو نداشته باشی و تقریبا تمامی المانهای پیشرفت رو دارایی، پس خودبخود ایده‌ها و کارهای نو هم میاد..
نیلوفر نصیری
۱۴۰۱/۳/۲
ازبین داستانهای زندگی انسانهای موفق این کتاب بهتر و علمی تر، تخصصی تر به نظر اومد.. یعنی فقط تعریف از خود و داستان زندگی نبود.. سخت نبود.. عادات خوبی یاد میداد.. و اینکه چقدر مهمه آدم تو زندگیش کسی باشه که بخاطرش تلاش کنه که تو زندگی نویسنده این کتاب مادرش بود.. تو زندگیتون ببینین حاضرین برای شادی کدوم نگاه حاضرین خوشبخت بشین
Ilia Moradzade
۱۴۰۱/۲/۲۵
در این موضوع که اگ میخاین تو هر چیزی پیشرفت کنین زیاد مطالعه کنین راجبش و در همه زمینه‌ها و ابعاد اون مطلب شکی نیست ولی آیا این کتاب می‌تونه به نیاز‌های یک انگیزه خواه و آدم به اصطلاح کم امید جواب بده
جواب مطمئنا مثبت است زیرا ریچارد برانسون یکی از برترین نویسندگان این حوزه هستش و تجربه زیادی برا به اشتراک گذاشتن با بقیه مردم داره
سارا میرابی
۱۴۰۲/۱/۱۴
به این کتاب پنج ستاره دیدم، به دلیل راوی خیلی خوب و محتوای بسیار آموزندش.
یک از کتاب‌هایی ست که اما و اگر برایتون نمیگذاره و جایی که نیازه وارد جزئیات میشه. واقعا چیزی که خیلی دوست داشتم نحوه‌ی تربیت والدین ریچارد برانیون بوده و فکر میکنم یکی از دلایل موفقیت الانشون نشات گرفته از تربیت خوب دوران کودکیشون بوده.
نسیم افتخار
۱۴۰۱/۲/۲۰
سلام به دوستان کتاب خونم
در مورد این کتاب می‌تونم بگم یکی از بهترین‌های موفقیت شخصی و خودشناسی هست. نگاه واقع بینانه نویسنده به زندگی واقعا تحسین برانگیزه چون برخلاف کتابهای زرد نه خیلی آدم رو ناامید و نه بیخودی امیدوار می‌کنه. پیشنهاد می‌کنم حتما گوش کنین و ازش لذت ببرین
مرسی از کتابراه عزیز🌺
جلیل جشنانی
۱۴۰۱/۲/۱۵
عالی است. ارزش چند بار گوش دادن را دارد، یک‌کتاب مرجع است و ایده‌ها تا ۵۰ سال می‌تواند موجبات کسب و کار، حفاظت محیط زیست را فراهم آورد. مسیولیت‌های اجتماعی را خیلی خوب بیان کرده، صدای بسیار عالی و با حس خوبی به شنوده میدهد،
Mahdi Hamzelou
۱۴۰۱/۴/۲۶
با در نظر گرفتن تفاوت‌های فرهنگی بین جامعه ما و جامعه‌ای که نویسنده در آن رشد کرده و وارد کسب و کار شده شاید بتوان گفت نیمی از مطالب ذکر شده در کشور ما بدون کاربرد هستند اما از طرفی نیم دیگر مطالب مرتبط با سرشت آنهاست از جمله تلاش و پشتکار، امید به آینده، سخت کوشی، جنگی با مشکلات و.. ‌.
اقتصادی
۱۴۰۱/۱۲/۲۰
اولین کتابی که من با تمام تلاش و تحمل نتونستم تا آخر ادامه بدم. هشتاد درصد کتاب تعریف خاطرات نویسندست و این باعث خستگی شنونده یا خواننده کتاب میشه. نویسنده به جای تعریف زندگیش بهتر بود به مطالب آموزنده و علمی تر میپرداخت.
با تشکر از ناشر، مترجم و گوینده. موفق باشید.
رضوان ابطحی
۱۴۰۱/۵/۱۸
قطعا این کتاب در رده بندی خود جزو بهترین هاست.
خوندن این کتاب رو به همه کساییکه برای ارتقای زندگی خود تلاش میکنند توصیه میکنم.
کتاب پر از نکته‌های مفیدی هست که این نکته‌ها برای هر کس در هر رشته و کاری قابل اجراست. دم آقای برانسون گرم. 👍🏻
در یک کلام بشنوید و لذت ببرید. 😎
عمران صدوقی
۱۴۰۱/۴/۲۱
کتاب برو به دستش بیار یه جورایی آدم رو ترقیب میکنه که در زندگی از چالش‌ها نترسیم ومی تونیم بهترین بهره رو از این چالش‌ها ببریم مثلاً وقتی رفت جزیره رو بخره به این سادگی نبود ولی عقب نشینی نکرد وبالاخره موفق شد وجزیره رو خرید واز این نمونه داخل کتاب زیاد هست فقط باید خوب گوش بدی
برهان هاتفی کیا
۱۴۰۱/۳/۳۱
این کتاب عالی‌ترین و بهترین کتابی بود که گوش دادم تا هالا کتابی به این خوبی هیچ جای کتابراه ندیده بودم این کتاب به من یاد داد که از حدفم دست نکشم به سمت جلو بروم اگر این کتاب نبود من الان گوشه خونه نشسته بودم اما الان به حدفی که داشتم رسیدم ممنون و سپاس فراوان از کتابراه
زینب رزاقی
۱۴۰۱/۳/۳۰
مطالعه زندگی افراد موفق خصوصا از زبان خودشان تمرین بسیار عالی برای ساختن ذهنیت موفقیت هست. و تاثیر اون بر ضمیر ناخودآگاه میتونه هم رتبه با دوستی با چنین اشخاصی باشه ضمن اینکه قلم شیوای ریچارد برانسون و ترجمه روان و روایت خوب این کتاب به جذابیت این نسخه بخصوص اضافه کرده.
Morteza Nasiri
۱۴۰۱/۳/۲۳
من ریچارد برانسون رو بعنوان یک فرد موفق و کارآفرین برتر و همچنین یکی از الگوهای زندگیم در کسب و کار قبول دارم، شما هم اگه کمی با آقای برانسون آشنایی دارید حتماً این کتاب رو گوش بدید، چون بدون شک تأثیر بسیار خوب و مثبت و انگیزه عالی برای شروع و ترویج کسب و کار بهتون میده.
Maede pur
۱۴۰۱/۳/۱۸
این کتاب تو سبک موفقیت نیس، و حتی راه حل هاش خیلی قدیمی و بدردنخوره، و این کتاب زندگینامش، فقط ریچارد راجب زندگیش با جزییات تمام حرف زده و همچنین اطلاعات عمومی داده که کسی بخواد اطلاعات عمومیش زیاد بشه قطعا میره کتاب مربوط رو میخونه نه اینو.
سعید خیری
۱۴۰۱/۲/۳۰
سلام، اولا بگم که نباید از کتابهای انگیزشی انتظار داشته باشین که زندگیتونو تغییر بده فقط کمک میکنه یکجا ساکن نمونید. در کل ارزش داره گوش کنین و بیشتر در مورد زندگی نویسنده‌ست، اگه خودتونو جای شخصیت داستان ندارید و تصورسازی نکنید، انگار به نصیحتای یه آدم مسخره گوش میکنین
مهتاب گودرزی
۱۴۰۱/۲/۱۸
باسلام مزیت اول، کتاب انگیزشی، مزیت دوم نویسنده ریچاردبرانسون، مزیت سوم صدا و لحن گوینده که هرکتابی من باصدای آقای فرحان‌نیا گوش دادم، واقعا اون کتاب‌رو درک کردم وجمله به جمله در ذهنم نشسته. و تشکر خاص از کتابراه بابت رایگان کردن کتابهای عالی. تشکر
پریسا جلیلیان
۱۴۰۱/۲/۱۷
چقدر مطالب رو صریح و روان توضیح داده. وقتی که با دقت گوش میکنی میبینی که چقدر راحت میتونی از موقعیت‌ها استفاده کنی و با ریسک پذیری به موفقیت دست پیدا کنی و چطوری میشه با مشکلات و شرایط اطراف بهترین بهره رو داشت و برخوردی درست انجام داد. در کل عالی بود.
بهرام قاسمی
۱۴۰۱/۷/۳
بسیار کتاب عالی ایه. ریچارد برانسون راهنمایی‌هایی رو می‌کنه که خودش اون‌ها رو تجربه کرده و از طریقش به موفقیت رسیده. در واقع ابتدا خودش اون مسیر رو طی کرده و هر موضوعی رو که بیان می‌کنه، یک خاطره از زندگیش رو بعنوان مثال واقعی برای شنوندگان توضیح میده
نصیر مبرا
۱۴۰۱/۶/۲۶
کتاب جالبی بود که در راه کسب موفقیت خیلی کمک می‌کنه، همیشه اولین قدم سختگیرن قدمه ولی اگر در ذهن خود برو به دستش بیار رو ملکه قرار دهیم در هر کاری موفق میشیم.
در این کتاب به داستان‌های جالبی اشاره شد که باعث میشه راه رو بیشتر نشان دهد
از کتاب راه متشکرم
راضیه آستان
۱۴۰۱/۶/۳
خیلی خوب بود. به ما نشان داد که می‌تونیم اون چه رو می‌خوایم به دست بیارم با تلاش و اراده و پشتکار. و اینکه خوب باشیم ودر برقراری صلح هم مفید باشیم. خیلی از ثروت مندان و افراد مشهور هستن که فقط روی کار خودشون تمرکز می‌کنن و کاری به بقیه مردم ندارن.
محسن مرادیان
۱۴۰۱/۲/۱۹
این نویسنده ما رو یه جوری فرض کرده یه جا میگه چهار پنج ساله بودم و با عمه‌ام شرط بستم شنا کنم و در آب میرفتم و از سرمت کبود میشدم! چند تا داستانای تخیلی دیگه تو ارتفاع ۴۲۰۰۰ پایی مگه میتونی بدون اکسیژن زنده بمونی!
حمید پاکدل
۱۴۰۱/۲/۱۵
تازه دانلودش کردم بنظرم عالی باشد.. چون خودم مشتاق چنین چالش‌های هستم.. و با تشکر فراوان از عزیزان کتابراه. که این کتاب هاا را به رایگان در اختیارمان میگزارنند. که همه بتونن استفاده ببرن.. به امید روزای پیشرفت
مینا جوزی
۱۴۰۳/۱/۴
شنیدن این کتاب با صدای پرانرژی و جذاب آقای فرحان یک تجربه بسیار کم نظیر برای من بود. ریچارد برانسون نمونه یک انسان متعهد، سخت کوش و قابل احترام در دنیای امروز است. شنیدن تجارب ایشان را در قالب این کتاب صوتی به همه افراد توصیه می‌کنم.
کامبیز حسین زاده
۱۴۰۱/۶/۲۰
ریچارد واقعن خوب کتابو نوشته و از اون بهتر صداییه که داستان رو تعریف میکنه توصیه میکنم حتمن بشنوید چون لذت بخشه و از همه مهمتر متوجه میشید چیزی که بخواهید رو بدست میارید
حتی اگه توان خریدش یا بدست آوردنش رو درلحظه اول نداشته باشید
Parisa Monjezi
۱۴۰۱/۴/۱۴
این کتاب انگیزشی رو خیلی دوست داشتم، نسبت به بقیه کتابهای انگیزشی متن خیلی روانی داره و با دید مثبتی نوشته شده، اصلا تخیلی و شعارگونه نیست و یه عالمه انگیزه میده، صدای گوینده و خوانش متن هم عالیه. واقعا از خوندن این کتاب لذت بردم.
شهنام گرجی
۱۴۰۱/۲/۳۰
سلام
برو به دستش بیار کتابی است که برای رویاپردازی و مصمم شدن برای کسب موفقیتهای بزرگ نگاشته شده است، کتابی که انرژی مثبت، برنامه داشتن، نگاه به افق دور درخشان و ادب و احترام را به خواننده یادآوری می‌کند.
متشکرم کتابراه🌹
1 2 3 4 5 6 >>