نقد، بررسی و نظرات کتاب اسرار نیکولاس فلامل جاودان 3: ساحره - مایکل اسکات

مرتب‌سازی: پیش‌فرض
Elaheh Ebrahimian
۱۴۰۱/۸/۲۷
کتاب برای افرادی که شیفته اتفاقات خارق‌العاده هستن مناسب هست روند کتاب بسیار تند و هیجان انگیز هیت صرف نظر از چند صفحه جلد اول کتاب که داستان کند و ضعیف به نظر میاد مابقی بسیار جذاب هست کمی ضعف در شخصیت پردازی وجود داره اسم کتاب نیکولاس فلامل هست و قاعدتاً باید قهرمان یا کارکتر اصلی فلامل باشه در حالی که همسرش پرسنل قهرمان کتاب بود فلامل شخصیت ضعیف داشت و نسبت به آن پیشینه باید شخصیت مقتدر‌ی داشت و در جایگاه رهبری قرار می‌گرفت ولی بسیار سر در گم بود و تا آخر بیشتر زخمی خسته بود روند خیلی تند بود کل تاریخ جهان طی یک هفته بیان میشه قهرمانان جدید یا دوقلو‌ها طی یک هفته از دوتا نوجوان ساده تبدیل به یک ابر قهرمان پخته میشن که برای من مخاطب جا افتاده نشد در حالی که کتاب تخیلی هست ولی جادوی نویسنده باید روند داستان طوری پیش میبرد که اون تخیل و افسانه برای من قابل قبول بشه ولی بعضی جاها این اتفاقات نیفتاد در هر جلد باید داستان به یک نکته سکونی می‌رسید که در این مجموعه این طور نبود انگار وسط داستان یک هو کتاب تموم میشد و می‌رفت برای جلد بعد در حالی که در رومانی‌های تالکین یا رولینگ آخر هر جلد داستان به سرانجام می‌رسید و فقط یک یا چند جای مبهم باقی میموند تا برای جلد بعد جای کار داشته باشه.
در کل پی رنگ داستان جذاب بود و پتانسیل این داشت که از این قوی تر هم باشه
هادی کلاته
۱۴۰۲/۲/۲۸
نسبت به کتاب‌های ۱ و ۲ شروع ضعیف تری داشت ولی با گذشت از اوایل داستان کم کم دوباره به اوج خودش برگشت و فدق العاده ادامه داد. با اینکه اوایلش داشتم خسته میشدم ولی خوشحالم که ادامه دادم و واقعا عالی تموم شد. الانم کتاب ۴وم رو شروع کردم که واقعا به هرکسی که که به این سبک علاقه داره پیشنهاد میدم ادامه بده.
محمدعلی احمدپور
۱۴۰۱/۵/۶
بالاخره قسمت سوم کتابهای اسرارنیکولاس فلامل هم تمام شد ومن میخوام قسمت چهارم ازاین سری کتابها رو دانلود کنم وبخونم....
پس اگر از داستانهائی درباره جادواونهم در زمان حال خوشتون میاد. بهتون پیشنهادمیکنم حتما این کتاب روبخونیدتا منظور من روبهتردرک کنین....