نقد، بررسی و نظرات کتاب باز هم من - جوجو مویز

مرتب‌سازی: پیش‌فرض
Sezar
۱۴۰۲/۱/۸
کتاب باز هم من نوشته جوجو مویز، خالق رمان‌های رمانتیک و پر فروش است. در این کتاب تنها موضوع ان عشق نیست، داستان فراتر از عشق میرود و همواره تاکید دارد که فقط یکبار زندگی میکنی و باید از هر تجربه جدیدی، استقبال بکنی.
این اثر یک پایان جذاب برای مجموعه پیشین نویسنده است. در این اثر لوییزا کلارک وارد نیویورک میشود و در یک خانه مشغول به کار میشود، و با افراد جدیدی آشنا میشود. او در ابتدا سعی میکند خود واقعی‌اش را پنهان کند، اما در خلال داستان به این نتیجه میرسد که، کسی که او را بخواهد، باید او را همانطور که هست بپذیرد.
فهیمه
۱۴۰۱/۱۰/۱۷
نوشته‌های جوجو مویز را دوست دارم انگار در لحظه زندگی میکنه و زندکی کردن در لحظه را یادت میده. هر سه کتاب وابسته‌ی به هم، من پیش از تو. پس از تو و باز هم من را خوندم نوشتار عالی. ویراستاری باز هم من کمی مشکل داره باید یه جاهاییش را خودتون توی خوانش کتاب اصلاح کنین. کتابها عالی. چند تا کتاب دیگه‌ی جوجو مویز را هم خوندم و دارم میخونم. کلا معتاد کتابها و نگارش نویسنده شدم😄😄😄
من
۱۴۰۳/۱/۸
خب کتاب مثل بقیه‌ی داستان‌های جوجو مویزه، این کتاب هم که ادامه‌ی کتاب من پیش از تو و من پس از تو هست، برای کسانی که این دو تا کتاب رو خوندن، خواندن باز هم من خالی از لطف نیست، شخصیت اصلی داستان در این کتاب خیلی پخته تر شده و بهتر مسایل و مشکلاتش را مدیریت می‌کند.
Elham
۱۴۰۲/۹/۴
باز هم من متن روان و زنده‌ای داره. اما این ویژگی در دو کتاب قبل یعنی من پیش از تو و من پس تو به طرز چشمگیری وجود داشت. فضا سازی و توصیفات برای تجسم ذهنی هم در دو کتاب قبل بیشتر به چشم میخورد.
مرجان صبوری
۱۴۰۱/۱۱/۸
با اینکه به جذابیت جلد اول داستان نیست ولی زندگی پس از اون چالشا و برگشتن به روال عادی رو با تمام دردسرهاش و پستی بلندیهاش به تحریر آورده و به آدم ادامه دادن رو یاد میده. کلا جو جو مویز قلم جالبی داره.
فاعزه فطرتی
۱۴۰۲/۶/۳۱
این قسمت کتاب به نظرم اندازه قسمت اول کتاب جذاب نبود ولی همه‌ی قسمت‌ها میشد معنی واقعی عشق پاک رو فهمید
Sororgh
۱۴۰۱/۷/۹
من هر سه کتاب این داستان رو خوندم همشون جالبن اما به زیبایی کتاب اولش نیست در کل خوندنش رو پیشنهاد میکنم سرگرم کننده اس
Somayeh Somayeh
۱۴۰۱/۱۲/۲۶
کتاب خوبی بود لذت داشتم ولی باید کتابهای من پیش از تو و من پس از تو قبل از این کتاب خوند
الهام نظاری
۱۴۰۱/۹/۱۴
مثل دو اثر قبلی جوجو مویز زیبا و سرشار از نکاتی مثبت برای زندگی. توصیه میکنم حتما خوانده شود.
ماندانا خالقی
۱۴۰۲/۴/۲
نثرروان آثار جوجومویز در این کتاب جریان داره توصیه به مطالعه
اکرم فیروزابادی
۱۴۰۱/۱۰/۲۲
داستان جذاب بود ترجمه خوب وروان
مریم اسکویى
۱۴۰۱/۷/۲۲
خیلى رئال وبدون پیچیدگى
Zahra Alimohammadi
۱۴۰۲/۱/۱
جزو بهترین رمان ها