نقد، بررسی و نظرات کتاب هنر همه فن حریف شدن در احساسات - مارک براکت

مرتب‌سازی: پیش‌فرض
رویازارع
۱۴۰۱/۷/۱۳
روان زیبا، بسیار کاربردی، جدیدترین دیدگاه و روش برخورد با احساسات را اموزش میدهد. من کتاب روانشناسی زیاد مطالعه میکنم ولی به جرات میگم که هیچ کدام از انها تا این حد از روایی در ترجمه برخوردار نبوده وتا این حد جدید وکابردی نبوده اگر از خواندن کتابهای ۳۰۰ صفحه قبلی فقط ۱تا ۱۰ نکته می‌اموختم که بیشتر حالت کلیشه‌ای داشت تا فهم ونحوه درست برخورد با احساسات، اما ازتک تک جملات این کتاب مطالب مفید وکاربری را یاد گرفتم. که تقریبا از امسال تو هر کلاس درس که رفتم حداقل ۱۰دقیقه در مورد احساسات ونحوه مدیریت احساسات با دانش اموزان عزیزم صحبت کردم وبا نگاههای بسیار مشتاق این عزیزان روبرو شدم ونظر شخصی من این هست که حتی امکان کتاب را به والدین گرامی معرفی نمایید باشد که هم خودمان در زمینه مدیریت احساسات موفق باشیم هم به کودکان ونوجوانان عزیزمان مدیریت احساساتشان را اموزش دهیم که بتوانند بر استرس واضطرابهایشان به بهترین نحو ممکن غلبه کنند. سپاس فروان از مترجم عزیز وانتشارات محترم
Gashin Minaiy
۱۴۰۲/۱/۱۵
این کتاب در مدت کوتاهی تونست تغییر بسیار چشمگیری رو در زندگیم به وجود بیاره پذیرش احساسات و قضاوت نکردنشون منو انگار به خودم و به لحظه‌ی اکنون و زندگی متصل کرد قبل از اون انگار اتصالم با خودم و زندگیم قطع بود تقویت هوش عاطفی یا به قول کتاب دانشمند احساسات شدن یک پروسه‌ی زمان بره و کم کم توش مهارت پیدا میکنید که با احساساتتون کنار بیاید اونارو بشناسید و تظیم و تعدیل شون کنید در شرایط مختلف. هر چقدر که خلاقیت و مهارتتون بیشتر بشه احساسات دشوار تر در شرایط دشوار تر و پیچیده تری رو میتونید تنظیم و تعدیل کنید نظرات بعضی‌ها رو خوندم که میگفتند کتاب کاربردی نیست و راهکار خاصی ارائه نکرده دقت کنید که تنظیم احساسات در هر شرایطی برای هر فردی متفاوته و فرد باید با توجه به خلاقیت و هوش عاطفی و شناخت از خودش احساساتشو تنظیم یا هدایت کنه و نویسنده نمیتونه به من بگه مثلا وقتی مظطرب میشم چیکار کنم چون شاید برای من یا برای اون شرایطی که توش هستم پاسخگو نباشه این کتاب پنج مرحله رو بهتون آموزش میده که خودتون بتونید تو هر شرایطی از پس احساسات مختلف تون بربیاید البته با تمرین و تلاش.
ترجمه هم به معنای واقعی کلمه عالیه.
علی نژاداسماعیل
۱۴۰۱/۹/۱۵
احساسات زندگی ما را کنترل می‌کنند، بدان جهت می‌دهند، لحظه هایمان را شیرین و یا تلخ میکنند و وظیفه‌ی درک ما از جهان اطرافمان را بر عهده دارند.
نادیده گرفتن احساسات یا از دست دادن افسارشان میتواند زندگی را دگرگون کند و علاوه بر خود بر اطرافیانمان نیز لطمه وارد کند.
مدیریت احساسات و پیشبرد همه‌ی آن‌ها در کنار هم، «غم، خشم، اندوه، شادمانی، اضطراب و...»، میتواند به رشد و شکوفایی ما کمک کند و ما را در مسیرمان ثابت قدم گرداند، کتاب به این مقوله کمک میکند، که چگونه همه‌ی احساساتمان را در کنار هم داشته باشیم و صرف تک بعدی بودن در آن را اصلاح کنیم. پس از خواندن این کتاب شما دیگر استاد کنترل احساسات خود میشوید و به دیگران هم راهکار‌های عملی این کتاب را آموزش خواهید داد.
یاد میگیرید که شنونده خوبی برای حرف‌های دیگران باشید و دلیل رفتار هایشان را که پیش از این برایتان غیر قابل درک بود را بفهمید.
کتاب ترجمه خوبی دارد و از لحاظ فهم مطالب مشکلی نخواهید داشت.
نسیم افتخار
۱۴۰۲/۱۲/۱۴
یکی از بهترین کتاب هایی که تو حوزه خودشناسی و توسعه فردی خوندم. دانشمند احساسات شدن کار آسونی نیست، این که هر لحظه بخوای متمرکز باشی، هر لحظه در حال کشف خودت و دنیای درون و بیرون باشی، هر لحظه و هر جا بخوای بفهمی و فهمیده بشی. چون مغز انسان با تمام قدرتش زود خسته میشه و سعی می‌کنه شخص رو از ادامه راه منصرف کنه. ولی وقتی شروع می‌کنی به فهمیدن احساسات خودت و دیگران، دیگه جلوی خیلی از سوتفاهم ها رو می‌گیری. وقتی کتاب رو خوندم متوجه شدم که قسمت عمده کتاب در مورد تربیت فرزند و محیط‌های آموزشی مثل مدرسه هست. وقتی در مقام والد یا معلم هستیم و بلد باشیم دانشمند احساسات شیم می‌تونیم چه قدر روابط با کیفیتی با فرزندمون و یا دانش آموزانمون داشته باشیم. کاش این قبیل کتاب ها در برنامه آموزش مدارسمون هم گنجانده بشن (البته مقطع دبیرستان که دانش آموزان بزرگتر هستن و راحت تر می‌تونن از مطالب بهره ببرن) پیشنهاد می‌کنم حتما کتاب رو مطالعه کنین چون مطالبش بسیار ارزشمنده، نشر میلکان هم که در زمینه روانشناسی، موفقیت و توسعه فردی جزو بهترین هاست ممنون کتابراه عزیز
tokhs_divoneh
۱۴۰۲/۱/۸
حتی عکس روی جلد هم میتونه ادمو تکون بده👌🏻
احساسات جریحه دار شده خود به خود ترمیم پیدا نمیکنن،
باید احساساتمون رو ابراز کنیم
ازش فرار نکنیم هرچند احساس ناخوشایندی نباشه
انکار نکنیم
نپذیرفتن اون حس باعث التیام یافتن اون درد نمیشه.
تو این کتاب یاد میگیریم:
۱_شناسایی احساسات
۲_درک احساسات
۳_نام گذاری احساسات
۴_ابراز احساسات
۵_تنظیم و تعدیل احساسات
در مورد هرکدوم از مراحل هم توضیحاتی داده شده که با داستان‌ها و مثال‌های مختلفه و همین باعث میشه کسل کننده نباشه و بهتر تو ذهن بمونه.
نکته جالبی که با خوندن این کتاب متوجه میشیم اینه علاوه بر احساسات و هیجانات مثبت، احساسات و هیجانات منفی هم در زندگی بهمون کمک میکنه اگر بهش جهت درست بدیم!
برای مثال ما فکر میکنیم ذاتا استرس داشتن چیز خوبی نیست اما نه،
استرس به اندازه مناسب می‌تونه مارو وادار کنه اون کاری که عقب انداختیم رو عملی کنیم.
Faz P
۱۴۰۲/۷/۱۱
کتاب فوق العاده‌ای هست و باعث میشه بیشتر و بهتر نسبت به احساسات آنی خودمون آگاه باشیم تا بتونیم اون احساسات رو به نفع خودمون کنترل کنیم و کمک میکنه منشا اون احساس رو پیدا کنیم
ما از احساستمون فقط بلدیم بگیم خوب یا بد هستیم خوشحال یا ناراحت هستیم حتی اسم‌های مختلف این احساساتی که داریم رو نمیدونیم با دونستن اسم اون احساس به خودمون کمک میکنیم تا حس واقعیمون رو بدونیم و بتونیم هم اون حس رو درک کنیم و هم بتونیم راه حل درستی رو برای متعادل کردنش پیدا کنیم و به قول نویسنده ما از احساسات ساخته شدیم و این احساساتمون هست که بهمون میگه تو اون لحظه چه تصمیمی بگیریم دونستن این واقعیات کمک میکنه بتونیم؛ دوست همکار والدین فرزند معلم مدیر و…. بهتری باشیم و کمکمون میکنه که به خوده واقعیمون بیشتر اگاه باشیم
نرگس شاهبازی
۱۴۰۲/۱/۶
اینکه بگیم با همین یه کتاب و همین یه دیدگاه دنیا گلستان میشه اشتباهه! ولی من نه مادرم نه توی محیط آموزشی کار میکنم و برام آموزنده بود. برای خود من به عنوان یک فرد که بهتر بتونم به خودم اجازه بدم بهترین عملکردم رو داشته باشم. اینکه بهتر بفهمم الان دقیقا چه مرگمه😂 کتاب عالی هست! به اینکه خودتون رو بشناسید کمک می‌کنه ولی با راهی متفاوت. به نوعی یک روش یا یه سبک آموزش میده که هر روز که احساسات متفاوت رو داریم تجربه میکنیم بیشتر درباره خودمون میفهمیم سبکی که این کتاب یاد میده هم نوعی کنترل و تشخیص احساساتمونه هم اینکه بفهمیم دقیقا چی باعث میشه که ما به جایی برسیم که احساسات خیلی منفی یا مثبت داریم.. عالی بود.. خلاصه بگم عالی بود
zoha Hashemi
۱۴۰۲/۱/۳
اسم کتاب یه مقدار غلط انداز بود. دنبال این بودم که کمک کنه بهم بهتر و بیشتر احساساتمو ابراز کنم ولی اونقدرها قوی نبود. شبیه کتابای دانیل کانمن بود که خیلی زیاد توضیحات داره. بیشتر از ارائه راه حل عملی، کلی توضیحات وجود داشت. ‌ که بخش مفید توضیحاتش شاید برای من ۳۰ الی ۴۰ درصد بود. اول کتاب نویسنده با مثال و تجارب علمی این رو میخواد اثبات کنه که اره یه مشکلی هست. بله هست. ولی لازم نیست تو فصل‌های بعدی که قرار بود راه حل ارائه بدی هم باز بخوای ثابت کنی یه مشکلی هست. ۸۰ درصد کتابو خوندم و دیگه نتونستم ادامه بدم. قطعا کمک‌های خوبی کرد بهم. ولی بیشتر از اینا انتظار داشتم با توجه به امتیاز و نظرات
تینامون
۱۴۰۱/۹/۲۶
علم روانشناسی در کل دنیا داره به سمتی میره که تو برای بهتر کردن خودت و افکارت فقط و فقط باید تجربه کنی اون حس رو.
توضیح دادن همین مفهوم کار بسیار سختیه
این کتاب دقیقا فوکوسش روی همین مساله س و داره تورو با تک تک جملاتش به جلو سوق میده.
بعنوان مثال اگر ما از دست کسی خشمگین بشیم و به هردلیلی انکارش کنیم یا درپوش روی اون حس بذاریم فقط داریم ریشه دارترش میکنیم اما اگر تجربه ش کنیم اون وقت داستان جور دیگه‌ای رقم میخوره.
هیچ ایرادی به این کتاب وارد نیست به نظر من جز اینکه کاش صوتیشم موجود بود.
چون این کتاب پرمغزتر از اینه که بشه ازش سطحی گذر کرد.
باید چندین بار گوشش داد.
فاطمه تاجیک
۱۴۰۲/۹/۵
این کتاب در مورد احساسات و بروز احساسات میگه احساساتِ ما نقشی مهمی دارن در سلامت جسم و روان و روابط ما دارن ولی متاسفانه ما دقیقا نمی‌دونیم که چه احساسی داریم و چرا یه احساسِ خاص رو داریم یا سعی میکنبم احساساتمون رو پنهان کنیم.  
توی این کتاب یاد میگیری که احساسات خودت رو بشناسی، بفهمی از کجا سرچشمه می‌گیرن و محرکهای احساسیت رو کنترل کنی. مارک براکت در این کتاب بهمون نشون میده، اگه به خودمون اجازه بدیم که احساساتمون رو همونطوری که هستن ببینیم و بپذیریم، استرس‌ها و فشارهای احساسی از روی شونه‌مون برداشته میشن و بالاخره می‌تونیم طعم آرامش رو در زندگی‌مون بچشیم.
MoonRiver
۱۴۰۱/۱۲/۷
احساسات به باور عامه و بر اساس قانون نانوشته نوعی ضعفه و طرز بیان کتاب که نوعی شجاعت در ابراز احساسات رو در بر داره و باعث ایجاد حس همدردی در مخاطب میشه قابل توجهه. احساسات جریحه دار شده خود به خود محو نمی‌شوند، خود به خود التیام پیدا نمی‌کنند. اگر احساسات‌مان را ابراز نکنیم، مثل بدهی روی هم تلنبار می‌شوند و بالاخره مهلت پرداخت و تسویه حساب‌شان سر می‌رسد. وقتی احساسات‌مان را نادیده می‌گیریم یا سرکوب می‌کنیم، برعکس قوی‌تر می‌شوند. در هر صورت به همین قدر توضیح و گفتن اینکه در کل کتاب خوبی هست، بسنده می‌کنم و امیدوارم از خوندن کتاب لذت ببرید.
Samira Farhadi
۱۴۰۱/۱۱/۲۸
فکرمیکنم مزیت این کتاب نسبت به دیگر کتابهای موجود در این زمینه، کاربردی بودن باشه. با مثالهایی که در کتاب آورده شده یاد میگیرید که در هر مرحله چه سوالاتی باید از خودتون یا حتی دیگران بپرسید، دقیقا چی بگید و چه حرف‌هایی بهتره گفته نشه.
یک ستاره بخاطر ترجمه کم میکنم چون اونقدر که توی کامنتها بعضی دوستان از ترجمه تعریف کرده بودن خوب نبود و حتی چارت کامل خلق سنج چه در نسخه الکترونیک و چه در نسخه چاپی نیست و باید توی گوگل سرچ کنید و خودتون ترجمه کنید چون برای نامگذاری احساسات واقعا لازمه.
نگین هواری
۱۴۰۱/۴/۲۲
کتاب خوبیه. در واقع کتاب خیلی خوبیه که خیلی راه حل‌های درستی برای خیلی از مشکلات ما از جمله خشم و ناراحتی و حسادت و..
روش‌هایی میده که معمولا کمتر می‌شنویم یا اگه بشنویم کمتر عمل می‌کنیم. تشخیص احساساتمون و بروز صحیح اونا چیزیه که مستلزم سالها تلاش. ولی خوب این کتاب بیشتر شاید یه حالت آکادمیک داشت که باعث کمتر جذاب بودن اون شد یا شاید ترجمه زیاد جالب نبود که یه خورده کتاب برای مخاطبی که کمتر کتاب خونده جذاب و.. نباشه.
در کل خیلی کتاب مفید کاربردیی هست
ریحانه محمدی
۱۴۰۱/۱۱/۱۸
دوست داشتنی،
از همه نظر خوب و جالبه
اگر تیتر و اسم کتاب نظرتونو جلب کرده و فکر میکنید توی احساسات تون مهارت ندارید یا شناخت کاملی ندارید این کتاب اطلاعات مفیدی بهتون یاد میده در مورد احساسات و شرایط و چرایی به وجود اومدنشون
بعد خوندنش خیلی از موقعیت‌ها احساس عجیب بودن نمیکنید و میدونید چرا این حس به وجود اومده و چطور باید کنترل و مدیریتش کرد
و غیر عادی نیستید
تقریبا نیم بیشتر کتاب رو خوندم و بنظرم دوست داشتنیه روان و ساده هم هست
س وزیرزاده
۱۴۰۱/۱۱/۲۱
دارم کتاب رو مطالعه میکنم. راستش بیشتر به این خاطر جذبش شدم که بخش‌هایی از احساساتی که نویسنده از خودش تعریف میکنه برام آشنا هست. حالا یا خودم یا بین دانش اموزام زیاد تجربه کردم. امیدوارم در ادامه راهکار‌های مناسبی هم برای حل این معضلات ارائه بده. گاهی ما فکر میکنیم احساساتمون رو باید برای خودمون نگه داریم. چون فقط تو وجود ما هستن یا غیر عادی هستن یا... این خیلی خوبه بفهمیم تنها نیستیم.
دانیال مداح
۱۴۰۱/۱۰/۱۹
خوب بود دیگه، واقعا خوب بود، تعریف الکی نمیکنم از کتاب چون واقعا یک کتابی بد باشه نقدش میکنم
اما این خوب بود
احساسی یا منطقی؟ کودوم هستی؟ فکر میکنی کودوم بهتره؟ احساست گتد زد به زندگیت؟ یا منطقت؟ شایدم بگی نه من خیلی حرفه‌ای رفتار میکنم هرچی جای خود!!
اما این کتاب بهت خیلی اصولی و بنیادی یاد میده که بشیر راحت احساساتتو غلبه کنی و به اهداف خوبی توی زندگیت برسی
سپاس
پروانه بختیارپور
۱۴۰۱/۱۰/۱۴
مطالب عنوان شده خوب هستند ولی کتاب کمی سردرگمی داره فکر میکنم در ترتیب مطالب و ارتباط دادن آن‌ها به هم و در نهایت جمع بندی کمی دچار ضعف هست البته چالشی که من با آن مواجه شدم و بایستی برای بهره برداری درست از آن خودم دست به قلم شوم و مطالب را خلاصه بندی کنم تا بتوانم ارتباط بین اجزا رو تعیین کنم و نتیجه بهتری بگیرم. مثالهای زیاد گاهی گمراه کننده و حتی خسته کننده ست.
Mamaj
۱۴۰۲/۱۰/۲۹
کتاب واقعا مفیده اما خیلی از نتایج تحقیقات میدانی رو داخلش توضیح داده به نظرم میتونست فقط روی شیوه ایجاد منشور احساسات بیشتر مانور بده، یا اون ۵ مرحله کنترل احساسات ولی حقیقتا برای من خوب جا نیوفتاد بایدچه کار کنم برای ارتقای هوش هیجانی و دانشمند احساسات شدن، البته با یک بار خوندن، به نظرم باید فقط بخش‌های آموزشی رو یک بار دیگر بخونم
ش ش
۱۴۰۲/۹/۲۵
کتاب از نوع زرد و کش دار هستش متاسفانه. کاربردی نیست. در لابلای متون گزیده‌های مفیدی پیدا میشن که دونستنش برای هر فرد ضروریه. فقط نکته برداری کردم و فقط در این حد که حس کنجکاویم برانگیخته شد و این خودش مقدمه‌ای شد برای خوندن کتابای کاربردی در مورد احساسات ‌. رای شخص‌ام در مورد این کتاب: بد نیست🌟🌟🌟 برای یکبار مطالعه ‌سرسری و نکته برداری.
نگین
۱۴۰۱/۱۱/۱۰
واقعه کتاب بی‌نظیری است. راه شناسایی تک تک احساسات رو آموزش میده و این‌رو میگه که از احساساتتون فرار نکنید بلکه اونهارو بشناسید تا بتونید رفتارهای مناسب ازخود بروزترین. بسیارتابسیار عالی بود. به جرات میشه ریشه تمام رفتارهای نادرستمون به عدم شناخت احساسات برمیگرده. امیدوارم با مطالعه این کتاب بتونیم به درک درستی از احساسات برسیم و رفتارهای درست را بیاموزیم.
سمیه غریبانی
۱۴۰۱/۸/۳۰
سلام هنوز کامل کتاب رو نخوندم و حس می‌کنم از همین اولش خیلی چیزا برام روشن شده. همیشه از بیان حس خودم یا ترسم جلوگیری می‌کردم حتی زمانی که دخترم میترسید یا خواب ترسناک میدید می‌گفتم ولش کن بهش فکر نکن. ولی الان میشینم حرفاشو گوش میدم آنقدر در موردش صحبت می‌کنه که ترسش میریزه درحالی که قبلا فکر می‌کردم اگه بگه ترس میره تو وجودش. متشکرم
محمد برزگری
۱۴۰۱/۷/۳
کتاب جامعی در مورد احساساته
که توضیحات خیلی خوب و کاربردی ارائه میده
و خوب خوب احساسات رو بررسی کرده و اثرشون رو.
تقریبا میشه از تووش سرکوب احساسات رو هم فهمید
و برای مدیریت و ابراز احساسات به شیوه صحیح راهکارهای عملی خوبی رو ارائه میده که البته نیازمند اینه که تمرینشون هم کنیم
حقیقتا یکی از بهترین کتابهایی هست که خوندم
Parsa
۱۴۰۱/۱/۱۴
این کتاب برای دانشجویان روانشناسی خوبه اما کاربردی نیست، مثلا اطلاعات این کتاب با کتابهایی که مربوط به روانشناسی تلفیق کنن. حدودا ۹۰ صفحه از کتاب خواندم اما نتونستم ارتباط خوبی بگیرم دیگه ادامه ش ندادم، همش منتظر بودم‌ی تکنیک، راهکار، ایده یا هرچی یاد بده اما بیشتر تئوری بود...
خوشم نیومد👎👎
معصومه صیفوری
۱۴۰۲/۱۰/۲۸
کتابی عالی
دانش و مهارتی کاربردی قبل از آموختن تمام علوم و فنون. چرا که انسان اول با خویشتن خویش و ناگفته‌های حسی‌اش روبروست تا مدرسه و دانشگاه.
طرح روی جلد هم خودش کتابی است که بسیار هوشمندانه طراحی شده است. به نظرم یک تشکر معمولی کافی نیست.... بی نهایت سپاس از تمام عوامل بوجود آورنده آن و بالاخص تمامی دست اندرکاران کتابراه.
فرنگیس اشجعی
۱۴۰۱/۹/۱۲
سلام و درود خدمت دوستان بسیار کتاب جذابی است در کنترل احساساتمان خیلی مواقع از خودمون خبر نداریم و واقعا نمیتونیم درونمان را و برخی احساساتمان را مخفی کنیم در این کتاب یاد میگیریم که با احساسات خود کنار بیاییم و درواقع به شیوه‌ای ارزشمند به ابراز احساسات خود بپردازیم و هم آن‌ها را بتوانیم به درستی شناسایی کنیم
نود نود
۱۴۰۲/۱/۵
دیدین بعضی کتابها دقیییقا موقعی که بهشون احتیاج دارین خودشون رو بهت میرسونن؟ اینم جزو اون دسته بودم عاللللی عالی.
این کتاب بیان میکنه بقیه آدم‌ها هم مثل توان مثلا برای اکثریت پیش میاد فلان بحث رو بکنن بعد بیان مدام خودخوری کنن که چرا فلان جواب رو ندادن. و خب این حس همدردی حس خوبی هست
هدیه جهانگیری
۱۴۰۱/۱۲/۲۰
احساسات جریحه دارشده خود به خود محو نمی‌شوند، خود به خود التیام پیدا نمی‌کنند. اگر احساسات مان را ابراز نکنیم، مثل بدهی روی هم تلنبار می‌شوند و بالاخره مهلت پرداخت و تسویه حساب شان سر می‌رسد. به نظرم همین نقل قول کافیه برای اینکه بدونیم چقدر احساسات مهمن تو زندگی و چقدر باید بهشون اهمیت داد
کاربرA.Z
۱۴۰۱/۱۱/۲۲
نپسندیدم، راه کاری ارائه نمیده، البته شاید به کار معلم‌ها بیاد، نمیدونم!
اما بعنوان ابزاری برای مواجه با احساسات درونی شخص خودمان، که البته بخاطر عنوان کتاب دچار چنین برداشتی شده بودم، هیچ مفید فایده نبود.
Ftm Jhn
۱۴۰۱/۹/۲۹
از اونجایی که احساسات راهنمای زندگی ماه هستن و مثل یک قطب نما عمل میکنن برای ما و بهمون نشون میدن که مسیر افکار و درنتیجه اعمالمون در جهت رسیدن به خواسته هاست یا خیر این کتاب بشدت مفیده برای شناخت و کنترل هیجاناتمون. و نحوه صحیح استفاده از قطب نمای رسیدن به اهدافمون رو نشون میده ممنونم از کتابراه.
Amir Reza
۱۴۰۱/۹/۲
اگر می‌خوای روی احساسات مختلفت کنترل داشته باشی و در شرایط متفاوتی که در زندگی برات پیش میاد، احساسی تصمیم نگیری، این کتابو از دست نده. و اینکه کمک می‌کنه این کتاب بهت که بتونی احساساتت رو که در بعضی مواقع به اشتباه تشخیص می. دی رو به درستی بشناسی. "کتاب‌های انگیزی درست را بخوانیم"
بهاره بشارتی
۱۴۰۳/۱/۴
این کتاب به تمام کسانی که برای سلامت روان خود تلاش میکنند، در ابراز و فهم احساسات خود مشکل دارند، قصد ایجاد رابطه عاطفی دارند، قصد بچه دار شدن دارند، در کادر درمان یا اموزش هستند و به تمام نوجوانانی که بیشترین جدال را با خانواده دارند، توصیه میکنم. بسیار عالی و پر محتوا بود.
Ehsan Abazadeh
۱۴۰۲/۵/۱۶
چقدر خوب میشد که همه ما میتونستیم در احساساتمون مهارت کسب کنیم و بر اونها تسلط پیدا کنیم افسوس که این مهارت رو نه در خانواده و نه در مدرسه یاد نگرفتیم. این جور کتاب‌ها باید تو کتابخونه هر کسی باشه تا کمکمون کنه پیشرفت کنیم. اگه همه از این مهارت داشند دیگر نیازی به روانشناس نبود
Rahele Shoribi
۱۴۰۲/۲/۲۳
کتاب هنر همه فن حریف شدن در احساسات بمن که کمک کرد امیدوارم بتونه به شما همدر کنترل کردن احساساتو یا درک و فهم بهتر احساسات کمک کنه ممنون واقعا از برنامه خوب کتابراه که واقعا هم کتاب‌های خوبی و در اختیار خوانندگان قرار میده من حتی تخفیفاتو کتاب‌های رایگانششم بی نهایت دوست دارم
لیلان
۱۴۰۲/۶/۲۲
کتاب با ترجمه‌ی عالی و قلم بسیار قوی ارائه شده البته که اثربخشی هر کتاب به مخاطب هم وابسته است اما برای هر دست مخاطبی راه حل‌های کاربردی بسیار خوبی برای مدیریت احساسات و افکار رائه شده که اگر به طور کامل با کتاب همراه بشید واقعا اثربخش و عالیه
دلارام 0074
۱۴۰۲/۴/۱۷
کتاب خوبیه درمورد هوش هیجانی گفته و خیلی چیزهای دیگه که بتونه توی زندگی یه تکونی ب ادم بده مطمئنم هرکسی بخونه حداقل‌ یک تغییر کوچکی هم توی افکارش هم توی زندگیش میده
درکل کتاب خوبی هست و خوندنش خالی از لطف نیست برای من که تاثیر گزار بود
.
۱۴۰۱/۱۱/۱۲
نقد کتاب:
کتاب عالی است مهم‌ترین چیزی که در وجود انسان است و در هر انسان آن فرق میکند احساسات است احساسات است که به ما میگوید چگونه رفتار کنیم چگونه حرف بزنیم و چگونه فکر کنیم. پس باید به نحو احسن آن‌ها را کنترل کنیم که این کتاب بهترین کتاب برای این کار است
mitra.mh. 46
۱۴۰۲/۱/۱۱
در این کتاب انواع هوش را به ما معرفی میکند در واقع میتوانیم با خواندن کتاب خود را بیشتر بشناسیم اینکه در کدام زمینه‌ی هوشی پیشرفت داشتیم و چگونه فردی هستیم. با تشکر از کتابراه که امکان استفاده‌ی کتابخوانان را از کتابهای ارزشمند فراهم میکند.
حسین دیلم
۱۴۰۲/۱/۱۱
کتاب خوبیست.
اینکه شما در مواجهه با شرایط مختلف احساسی به چه کاری دست بزنید که اون کار درست و منطقی به نظر برسه بسیار مهم است
این کتاب با مثال‌هایی که دارد به عنوان نمونه‌ای راهنمای شما خواهد بود به نوعی در کنترل و مواجهه هر گونه احساساتی.
مهدی بیگلری
۱۴۰۲/۱/۱
اگه به کتاب‌های روانشناسی علاقمند هستین بهتون پیشنهاد میکنم، در بخشهایی از کتاب حس کردم مطالب با بخش قبلی تفاوت چندانی نداره و یکم تکراریه، و همچنین نگارش در بعضی قسمتها کمی کسل کننده بود، اما ارزش یکبار خوندن رو داره و اطلاعات خوبی میده
هانیه مرادی
۱۴۰۱/۱۲/۱۹
کتاب خیلی خوبیه مثال‌های زیادی میزنه بعضی جاها واقعا توضیحاتش تکراری و اضافه س اما در مورد شناخت احساسات و درک خودمون و اطرافیان و مخصوصا بچه هامون حرفای جدیدی برای گفتن داره یه کتابی که همه حتما باید بخونن هرکی نخونه بنظرم یه چیزیو گم کرده
ر راقب
۱۴۰۱/۹/۶
کتاب بسیار کاربردی در زمینه هوش هیجانی است، اما برای کسانی که در شناخت، مهار و نحوه بروز هیجاناتشان مشکل زیادی دارند بهتر است همراه با جلسات تراپی مطالعه شود، ممنون از کتابراه که چنین کتاب‌های ارزشمندی را در اختیار قرار می‌دهد
Amia shahsavan
۱۴۰۳/۱/۲۲
بی نهایت روون علمی و بی نهایت کمک کننده، من دنبال کتابی بودم که بتونم ساز و کار احساسات و تشخیصشون رو یادبگیرم و این کتاب فوق العادس برای اینکار، میتونه شمارو به شناخت بیشتر و درک و همدلی خود و دیگران کمک کنه
Z Abbasi
۱۴۰۳/۱/۵
بیشتر نظریه‌ها و نتایج تحقیقات و آمار بیان میشه و بخاطر همین مدام رد میشدم حس میکنم اگه بخوایم نتیجه این کتاب رو در یک خط بگیم اینه که احساسات خودمون و دیگران رو درک کنیم بفهمیم قضاوت نکنیم و از چارچوب هایی خارج شیم
هانیه
۱۴۰۲/۹/۱۰
این قدر خفن و عالی بود که فک کنم حدود ۳ بار خوندمش و حتی تو دانشگاه کنفرانسشم دادم.
اصلا زبونم قاصره! هرچی بگم کم گفتم. حتما رو کلمه به کلمه‌اش تامل کنین و تو زندگی به کارش ببرین. خیلی زندگی راحت‌تر میشه.
فاطمه جمالی
۱۴۰۲/۸/۳
یکی از پیام‌های اصلی کتاب همه فن حریف شدن در احساسات اهمیت پذیرش احساسات است. به جای سرکوب یا نادیده گرفتن آنها، تشویق می‌شویم که احساسات خود را بپذیریم و کشف کنیم و ارتباط عمیق‌تری با خود و اطرافیانمان ایجاد کنیم.
کسری
۱۴۰۱/۱۱/۲۹
در یک کلام فوق العاده!
همه جوره با هر روشی یاد داده چگونه بر احساسات خود غلبه کنیم و کنترلشون برامون آسونتر باشه
اگر در کنترل احساسات مثل خشم، غم و‌... مشکل دارید خوندن این کتاب رو واستون پیشنهاد میکنم
دست مریزاد
مهتاب موسوی زاده
۱۴۰۱/۱۱/۱۶
احساسات در زندگی خیلی مهمه حتی بعضی وقتا منطق را هم تحت تاثیر قرار می‌دهد. در این کتاب آموزش‌های کاربردی زیادی برای رو بهرو شدن با احساسات خودواطرافیانمون وجود دارد. من چیزای زیادی یاد گرفتم. واقعا از کتابراه ممنونم.
محمدرضا بیگ محمدی
۱۴۰۱/۹/۱۱
سلام و عرض ادب
این که صرفا حسی و عاطفی عمل کنیم ضربه میخوریم
اینکه کاملا منطقی و خشک باشیم لذتی از زندگی نمی‌بریم
اینکه بتونیم براساس احساس مان جلو بریم ونسبت به آن مسلط باشیم و بتوانیم مدیریت کنیم پیشرفت میکنیم.
ترنم ضیاء
۱۴۰۱/۴/۴
این کتاب باعث افزایش هوش هیجانی میشه و به خواننده کمک میکنه به خوبی بر احساساتش مسلط بشه نکته دیگه‌ای که وجود داره اینه که این کتاب از زبان یک روانشناس نوشته شده ولی مطالب توش به راحتی قابل درک
شیرین کریمی
۱۴۰۱/۲/۴
کتاب جالبی هست چون باعث شناخت بیشتر خودمون میشه و از نوع نوشتن این کتاب هم خوشم اومد همینطور اینکه کتاب روانشناسی هست و یعنی اطلاعات درست و دقیقی به ما میده، ممنونم از نوشتن این کتاب، تقدیم به نویسنده
1 2 3 4 5 >>