نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی قدرت موفقیت شخصی - برایان تریسی

مرتب‌سازی: پیش‌فرض
ن د ا ز ر ن د ی
۱۴۰۱/۱۲/۷
کتاب صوتی قدرت موفقیت شخصی، برایان تریسی، پر از نکات عالی برای رشد فردی است که در شخصیت سازی و امور کاری و زندگی اجتماعی کاربرد دارد. من تکه‌هایی از این کتاب که مناسب تر بود را برای شما می‌نویسم: قضاوت نکنید تا قضاوت نشوید. سرزنش را قطع کنید تا احساس منفی ایجاد نشود. با "من مسئولم" سرنوشت را عوض کنید. سرزنش برای گذشته است و نگاه مسئولیت پذیر به آینده است. انتقاد مخرب، کمبود محبت؛ ترمزهای است که از کودکی شخصیت بچه را تغییر می‌دهد. بخشش باعث برطرف شدن حس گناه می‌شود. بخشش بهترین راه برای رهاکردن خودمان از گذشته است و مهم نیست چکار کردید. نباید بازم هی به خودتان یادآوری کنید و ناراحت بشید مهم نیست ببخشید و رهاش کنید. ایجاد احساس گناه در کودک ترفند سمی کردن و بازداری کودکان توسط والدین ناآگاه است.
فصل‌های ۶و۷و۸و۹و۱۰ فصل‌های نشانه دار این کتاب عالی است. سپاس کتابراه.
ارشیا الماسی
۱۴۰۲/۲/۲۹
برایان تریسی یکی از پرفروش‌ترین نویسندگان آثار حوزه‌ی خودیاری‌ست. در کتاب صوتی قدرت موفقیت شخصی شنونده‌ی توصیه‌هایی ارزشمند از وی در راستای رشد رفتاری و شخصیتی خواهید بود. اثر حاضر به قلم فریبا سبز چمنی به فارسی ترجمه شده و با صدای گرم غلامرضا صادقی روایت گشته است.
عوامل گسترش الگوهای عادتی منفی: اولین عامل انتقادهای مخربه. در دوران اولیه‌ی کودکی انتقادهای مخرب از شلاق هم دردناک‌ترن. چون انتقادهای مخرب مثل بمب نوترونی‌ان. بمب نوترونی خاصیتی داره که اگه روی یه شهر منفجر بشه، همه‌ی موجودهای زنده‌ش از بین می‌رن، ولی همه‌ی ساختمون‌ها باقی می‌مونن. پس انتقاد مخرب مثل بمب نوترونیه. و مثل بمب که ساختمون رو باقی می‌ذاره، بدن شخص رو باقی می‌ذاره، ولی احساساتش رو نابود می‌کنه.
در کل کتاب خوبیه پیشنهاد میکنم حتما بخونیدش
مصطفی عزیزی
۱۴۰۲/۲/۱۲
با درود فراوان. کتاب صوتی بسیار عالی از یک نویسنده و مربی بزرگ که با اندیشه‌های ناب و موفق تونسته خیلی از مخاطبین در حیطه موفقیت و رشد فردی چه در امور معنوی و چه در کار و زندگی را شیفته‌ی خودش کند. کتاب خیلی خوبی هست که به نظرم میشه جز اطلس‌های موفقیت ازش نام برد چون در هر قسمت از زندگیمون چه از ارتباطات گرفته و چه امور زناشویی و حتی کسب و کار میشه از نکاتش بهره گرفت و به صورت کاربردی اجراشون کرد. کتاب به خوبی و روان داره مفاهیم ارزشمندی رو بیان می‌کنه که می‌تونه باعث تغییرات شگرفی در زندگی هر شخصی که عمل بکنه بهشون شود و بهتره که بارها و بارها گوش داده شود تا بهتر اجرا کرد گفته‌های آقای تریسی رو ‌. ترجمه‌ی قوی داره و راوی عالی می‌خونه کتاب را کع ازشون تشکر می‌کنم. سپاس از تیم خوب کتابراه برای این کتاب عالی.
آنیتا ارزانی
۱۴۰۱/۱۰/۲۲
🍃🌷🍃درود و سپاس از همراه همیشگی عاشقان کتاب، کتابراه عزیز
✔کتب موفقیت از این دست معرف حضور اکثر علاقمندان این ژانر هست و برایان تریسی هم از سر دمداران این آثار
✔چنانچه اولین بار است که کتاب انگیزشی میخوانیداین اثر بسیار گیرا و در صورت عملکرد صحیح میتواند تاثیرات خود را نشان دهد ولی اگر در این زمینه مطالعات فراوانی داشته‌اید میتواند یادآوری مجددی باشد با نکاتی تازه
✔معتقدم بدون متحمل شدن هیچ هزینه‌ای میتوانید از تجربیات چندین ساله‌ی فرد دیگری برای رسیدن به اهداف خود سود ببرید. حداقل اینکه خواسته‌های خودتان را گلچین کنید، اگر چراغ راه شما بود چه ضرری دارد که از نور آن شما هم به مقصد دلخواهتآن برسید؟؟؟؟
✔به کسانی توصیه میکنم که ارزشها را درک میکنند🍃🌷🍃
یه کی
۱۴۰۱/۱۰/۵
که اینطور
و اونوقت بزرگترین موفقیت برایان تریسی، آنتونی رابینز، وین دایر، جول اوستین، ناپلئون هیل و صدها فعال در حوزه‌ی موفقیت چیه؟
نوشتن کتابای موفقیت
افرادی که راز موفقیت در عرصه‌های مختلفو میگن ولی خودشون هیچ دستاوردی تو زندگیشون نداشتن
این کتابم مثل تمامی همنوعان خودش، چرنده
فقط وقت تلف کنیه و باعث میشه امثال شمایی که تو روزمرگی گیر کردی و دنبال ثروت و موفقیتی، همچنان پایین بمونی
مثل سیگار میمونه دیگه
کسی بهت سیگار نمیفروشه که با کشیدنش میلیاردر بشی
همه واسه معتاد کردنته
هرچقدرم بیشتر وقتتو صرف این اراجیف کنی کمتر موفق میشی و هر چقدر کمتر موفق بشی بیشتر معتاد این چرندیات میشی
کسی هم بهت حقیقتو گوشزد کنه، گارد میگیری و میری تو لاک دفاعی
یه نکته‌ای هم هس اینه وجه اشتراک افراد موفقی مثل حضرت محمد، اینشتین، ادیسون، گاندی، وارن بافت، ایلان ماسک و... این بوده که هیچکدوم از محتوای انگیزشی استفاده نکردن😂
به جای وقت تلف کردن، به خدا توکل کنید و فکر کنید که چجوری باید مشکلاتتونو حل کنید
حسین سلیمی
۱۴۰۲/۵/۱۸
این کتاب برای من مفید بود مخصوصا صدای خوب گوینده که کامل و واضح برای شنونده قابل درک است اما اگر بخوام در رابطه با کتاب بگم این کتاب برای دوستانی که به دنبال موفقیت هستند بسیار مفیده ایده‌ها و ارزشهای هدفمند ادمهارو به پیشرفت میرسونند آدمها برای درامد مالی کار میکنند و اگر در کاری که دوست دارند مشغول باشند لذت میبرند و اصلا خسته نمیشن این کتاب راهکارهایی رو به شما نشون میده که بتونید از لحظه لحظه زندگیتون لذت ببرید و خوشحال باشید ۹۸ درصد از جامعه به دنبال کمبود نیاز هستند و دو درصد به خود باوری میرسند با خوندن این کتاب شما به اون دو درصد میرسید
آیلین کاظمی
۱۴۰۱/۱۰/۸
واقعا عالیه. هم مطالب کتاب، هم راوی.
یک کتاب کامل برای پیشرفت شخصی در تمام زمینه‌های اجتماعی و شخصی و اقتصادی و خانوادگی.
با توجه به اینکه مسائل مربوط به رفتارهای اجتماعی و اقتصادی در مدارس و دانشگاه به ما آموخته نمیشه و بیشتر خانواده‌ها و پدرمادرهای قدیمی کتابخون نیستن جوانهای دهه شست و هفتادی اکثرا مشکلات اجتماعی و اقتصادی زیادی داریم.
با خوندن این کتاب جامع و کامل میشه بخشهای خالی و نقطه ضعف هاتون رو پیدا کنین و برای رفعش تلاش کنین.
برای رسیدن به موفقیت شخصی در خوندن این کتاب شک نکنید.
شیما کعبی
۱۴۰۱/۱۱/۱۶
دوستان عزیزم حتما این کتاب رو گوش کنید، هم مطالب کاربردی و عالی هستن و هم انرژی گوینده فوق العاده س. این کتاب به نکاتی اشاره میکنه که اگر واقعا در عمل انجامشون بدیم زندگمون متحول میشه. این کتاب کلی منو متحول کرد و ایده‌های خیلی خوبه برای کارم بهم داد. حتما با دقت و بارها گوش کنید و لطفا عمل کنید، مثلا در اون قسمت که درمورد مکتوب کردن اهداف میگه حتما انجامش بدین و از نتایج ش شگفت زده بشید.
حتما این کتاب رو تهیه کنید.
از گوینده عزیز و موسسه شادن پژواک و کتابراه سپاسگزارم.
خانم کتابخوار
۱۴۰۱/۱۰/۲
خیلی خوب بود هم مطالب کتاب هم صدای گوینده. اگر در زندگی ناامید شدین حتما این کتاب رو گوش بدین البته اگر آماده‌ی تغییر هستین چون تا خودتون تغییر نکنید زندگیتون بهتر نمی‌شه!
اگر حاضر هستین مسئولیت زندگی خودتون رو بپذیرین و دلتون می‌خواد زندگیتون رو تغییر بدین حتما این کتاب رو بشنوید. هم محتوا و صدای گوینده خیلی جذابه طوری که دوس نداری کتاب رو بذاری کنار!
کتابراه ممنون به خاطر تمام هدیه‌های خوبت❤️
mehrdad javadi
۱۴۰۲/۱/۷
من همیشه فکر میکردم برایان تریسی در بین اساتید موفقیت شخصی، جزو آخرین‌ها باشد. هیچ وقت تمایلی برای خواندن یا شنیدن کتاب‌های او نداشتم. اما به صورت خیلی اتفاقی با این کتاب آشنا شدم و علیرغم میل باطنی اولیه، گوش کردم. بعد از شنیدن این کتاب باید بگویم من تمام این سالها اشتباه میکردم و خود را از یکی از بهترین اساتید موفقیت محروم کرده بودم. کتابی بسیار عالی پرمحتوا است. توصیه میکنم حتما گوش کنید. مطالب بسیار کاربردی ارائه میکند.
Mo han
۱۴۰۲/۱/۶
این کتاب واقعاً تاثیر گذار است و واقعیت‌های مهمی را بیان می‌کند.
باید از هر فصل یادداشت برداری کرد و زمانی را صرف فکر کردن و بکارگیری این واقعیت‌ها کرد.
یکی از نکات جالبی که در این کتاب بیان شده این است که انسان‌ها یک شخصیت پنهان دارند که ماندگارتر از تغییرات مقطعی در عادات اوست. همین است که به عنوان مثال تصمیم میگیریم در یک موضوع پیشرفت کنیم ولی چون شخصیت پنهان ما خود را در آن حد نمی‌بیند چندان برای رسیدن به آن پیشرفت اصرار نمی‌کنیم.
Saeedeh Asadi
۱۴۰۱/۱۰/۲۸
این کتاب یکی از بهترین کتابهایی بود که گوش دادم و خواندم. بر عکس گفته‌ی بعضی از افراد منفی نگر اینجور کتابها اصلا آدم رو تشویق به صرفا کسب پول و ثروت نمیکنن بلکه همگی کمک میکنن که هدف اصلی زندگیت رو پیدا کنی و همگی میگن اصل اصلی موفقیت کمک به دیگران و عشق و مهربانیست.
واقعا از کتاب لذت بردم و دوست دارم همه این کتاب رو بخونن و گوش کنن.
کتابراه ازت ممنونم و هر روز برات دعا میکنم
Mohadeseh Ansari
۱۴۰۲/۱/۱
قبل شروع سال جدید این کتاب رو تموم کردم همیشه فک میکردم برایان تریسی کتابهاش محتوای جالبی نداره وای خب اشتباه کردم، با ویس فصبچل ۱۳ فهمیدم تا اینجا هدف گذاری هام اصلا اشتباه بوده و شاید بخاطر همین بوده که به یسری فقط میرسیدم، هدف‌های امسالمو به روش هفت مرحله‌ای که داخل کتاب گفته شده مشخص کردم بنظر همه چیز برام واضح تره و تسلط دارم به برنامه‌ام و اینکه چی میخوام از زندگی
زهره جواهرکلام
۱۴۰۲/۱/۱۲
یک کتاب عالی به زبانی ساده و خودمانی
من هر روز صبح لااقل یک فصل از این کتاب رو در مسیرم به سر کار گوش میکنم که باعث میشه اهدافم رو با انگیزه بیشتری ادامه بدم
یادآوری و تکرار هر روزه این کلمات مثبت و پر انرژی، اجازه نمیده خستگیی در شما باقی بمونه
برای من که عالی بود، امیدوارم شما هم استفاده کافی و کامل ببرید،
به امید روزهای بهتر و شادی‌های بیشتر
اسدالله پناهی
۱۴۰۱/۱۰/۶
«چرا بعضی از افراد نسبت به دیگران موفق‌ترند و در همان زمانی که اکثریت افراد دیگر نیز از آن برخوردارند درآمد بیشتری کسب می‌کنند، شادتر زندگی می‌کنند و به موفقیت‌های بسیاری دست می‌یابند؟ حقیقتاً راز موفقیت چیست؟»
در این کتاب الگوهای عملی این راز با صدایی دلنشین به شما گفته می‌شود
Morteza Nasiri
۱۴۰۱/۱۰/۲
همه کتابهای برایان تریسی امتیاز پنج ستاره میگیرند، قدرت موفقیت شخصی بسیار عالی راه‌ها، استراتژی و مهارتهایی برای دستیابی به قدرت درونی را ارائه داده که خانم فریبا سبز چمنی با ترجمه روان، خواندن این کتاب را جذابتر از نمونه اصلی که به زبان انگلیسی هست، کرده، پس بخونید و لذت ببرید.
Elaheh Ebrahimian
۱۴۰۲/۸/۲۲
کتاب جزو روانشناسی‌ها و انگیزه سازی‌های زرد بود که غالبا این نوع کتاب‌ها بیشتر از مفید بودن مخرب هستن چون به شخص القا میکنه که اگر موفق نیستی پس بی عرضه هستی و طرف دچار عذاب وجدان و حس پوچی میکنه در حالی که در شرایطی که ما زندگی میکنیم همین که بتونیم مایحتاج اولیه رو تهیه کنیم واقعا شق القمر کردیم
seyedreza hoseini
۱۴۰۲/۱/۵
من راستشو بخواید اعتقاد دارم که راهکارهایی که برایان تریسی و... برای موفقیت میدن تو ایران به دلایلی همچون جامعه کوتاه مدت و... جواب نمیده. از تعداد بیشمار کتاب‌ها و سخنران‌های انگیزشی هم باید ترسید و هم باید نسبت بهشون کمی بد بین بود. چون تلاش برای شادتر بودن مثل تلاش برای بلندقد تر شدن بیهوده ست.
جواد مکینیان
۱۴۰۱/۱۲/۵
این کتاب معجزه گر را به تمام دوستانه که قصد دارند به موفقیت‌های چشمگیری برسند حتما پیشنهاد میکنم و از آقای برایان تریسی هم بینهایت سپاسگزارم که این اطلاعات مفید را در اختیار بشریت سخاوتمندانه گذاشته است. از دوستان محترم دست اندر کار اپ کتاب راه ممنونم که اطلاعات عامه را رشد میدهند.
عماد یکتامرد
۱۴۰۱/۱۰/۲۹
کتاب واقعا عالی بود به کارم اومد اگه حرف‌هایی که میزنه رو عملی کنید میتونه تو زندگیتون تاثیر زیادی داشته باشه
دیدم رو نسبت به قدرت‌هایی که دارم عوض کرد
برای مثال تو یه فصل راجب خوشبین بودن و منتظر اتفاق خوب افتادن صحبت میکرد و من وقتی تو زندگیم به کار بردمش نتیجش رو دیدم بهتون پیشنهادش میکنم
davoodi
۱۴۰۱/۱۱/۱۳
خیلی کتاب عالی وخوبی هست هم مطالب و هم صدای گوینده بسیار خوب و عالی
این کتاب رو به همه پیشنهاد می‌کنم از اون کتاب‌هایی که باید چند بار گوش بدیم
ممنونم از کتابراه من فرصت کافی برای مطالعه کتاب ندارم ولی کتاب‌های صوتی با گوینده‌های عالی این امکان رو برام بوجود آورده 🙏👌
🙏🙏
لیدا دری
۱۴۰۲/۲/۲۲
بریان تریسی بهترین تو تمام نویسنده‌های که از قانون جذب... اینا صحبت میکنن این نویسنده ادم تکون میده شروع میکنی به تغییرحتما این کتاب گوش بدید من هر روز در حین کارهای خونه دارم اینو گوش میدم اگه بهتون بگم 6 بار این گوش دادم و بازم گوش میدم تا حالم بد میشه گوش میدم
انتشارات پارس نگاران
۱۴۰۲/۹/۳۰
بسیار عالی، دلنشین و زیباست. کتاب‌های برایان تریسی بسیار عالی هستند بخصوص که کنارش نکات زیادی را ارائه میدهند. کتاب صوتی فوق هم ترجمه صوتی سخنرانی‌های ایشون هستش.
یک تشکر ویژه هم خانم فریبا سبز چمنی بابت زحماتشون. 🙏🌹‌‌
.
۱۴۰۱/۱۱/۱۰
نویسنده در این کتاب فقط رمز موفقیت‌های خودش را میگوید و ممکن است این راهکار‌های که او پیشنهاد میدهد برای همه مناسب نباشد
برای من که بعضی از این راهکار‌ها اصلا خوب نبود
به نظر من نویسنده باید دراین گونه نوشته‌های خود بیشتر دقت کند.
زهره موسوی
۱۴۰۱/۱۱/۵
مجموعه کتاب‌های برایان تریسی انقدر روان و خوب بیان شده که هر شخصی به راحتی میتونه از نکات و جملات ناب این کتاب در سر تا سر زندگیش استفاده کنه ‌و موفق باشه
ممنونم بابت این کتاب عالی، لازمه که چندین بار گوش بدیم تا نکته‌ای جانمونه
فرحناز ادیبان
۱۴۰۱/۱۰/۱۰
اگه به دنبال تغییر و موفقیت واقعی در زندگی هستید خط به خط این کتاب کمک میکنه، راوی این کتاب فوق العادست خوانش زیبا، مسلط... بیایید هر روز جمله‌ی بریان تریسی رو تکرار کنیم.. *من خودمو دوست دارم* سپاس از کتابراه 💯
یوسف رمضانی
۱۴۰۱/۱۲/۲۰
با سلام، این کتاب را به همه‌ی کسانی که به دنبال موفقیت هستند پیشنهاد می‌کنم، برای موفقیت رازی وجود ندارد بلکه همه چیز پشتکار، اراده و درس گرفتن از شکست هاست. هیچ انسان موفقی بدون شکست به اون مرحله از تعالی نرسیده است.
علیرضا
۱۴۰۱/۱۲/۱۹
خیلی کمکم کرد این کتاب
صدای راوی بی‌نظیر بود
خیلی این کتاب واسم ارزشمند
مثل یک سنگ قیمتی میونه واسم مثل یک جواهر عتیقه
پیشنهاد میکنم حتما این کتاب صوتی رو گوش کنید
چون خیلی کمک کننده هستش تو تمام مراحل زندگیتون.
Ms. S
۱۴۰۱/۱۱/۹
من دانشجوی روانشناسی هستم، بعضی مطالبی که این کتاب میگه درست نیست، اما نکات مفیدو اثربخشی که داره بیشتر از نکات اشتباهش هست و در کل ارزش یکبار کامل گوش دادن رو داره. از کتابراه عزیز بخاطر هدیه‌های خوبش ممنونم 🌹
David
۱۴۰۱/۱۱/۵
یکی دیگه از شاهکارهای برایان تریسی با گویندگی همیشه مطلوب آقای صادقی.
تریسی در این کتاب علاوه بر راه‌های موفقیت، به مسایل روانشناختی و معنوی توجه بیشتری داشته که باعث تغییر مثبت در کتاب حاضر شده است.
Fatima
۱۴۰۱/۱۰/۷
برایان یکی از نویسندگان و سخنرانان انگیزشی با سواد و متبحر است، این کتاب هم آموزشهای مهارتهای خوبی دارد و کلا هدایت رو به جلو می‌باشد من که بسیار لذت بردم و کارایی این کتاب را در زندگی بالا می‌بینم
محمدرضا روستایی
۱۴۰۲/۱/۱۲
هر چی بگم کم گفتم. قوی. گویینده عالی. لذت بردم. کاربردی. یکی از چیزایی که یاد گرفتم دست دادن قوی بود. با اعتماد به نفس. چند بار گوش بدیین. هر روز صبح. انرژی میده. دمتوون گرم با این کتاب...
Mahboobe Momeni
۱۴۰۱/۱۲/۱
بعد خوندن کتاب کلی انرژی وحس خوب پیدا کردم. وکلی ایده‌های جدید. همونطور که در کتاب گفته شده هر وقت ایده‌ای به ذهنمون میرسه حتما جایی یاداشت کنیم. وجمله بسیار مهم کتاب این هست، من خودمو دوست دارم،.
saeideh b
۱۴۰۱/۱۱/۸
کتابی بسیار زیبا. ‌پر از مفاهیم ملموس و تاثیرگذار. چقدر گوینده زیبا این کتاب رو خوند. برای بار دوم هم میخوام بهش گوش کنم. از بهترین کتاب‌هایی هست که تا حالا خوندم یا شنیدم. قویا توصیه میکنم.
نسیم ویسعلی
۱۴۰۱/۱۰/۲۷
همه چی عالی و قابل فهم
واقعا داشتن یک زندگیه مناسب مستلزم اآگاهی و دانستنه که این کتابا در اختیارمون میگذارن و اینکه استمرار در وظایف روزمره و شغلی باعث میشه که غلطک به حرکت دربیاد.
دانیال مداح
۱۴۰۱/۱۰/۱۷
قطعا اکثر کتاب‌های برایان تریسی عالیه
این کتاب هم راجب قوانین موفقیت توضیح میده و اگر علاقه‌ای به کتاب‌های صوتی دارید پیشنهاد میکنم این اثر حرفه‌ای رو از دست ندید
فرشته کروبیان
۱۴۰۳/۱/۳
راهنمایی خوب برای تمام وجوه زندگی. از ارتباطات اجتماعی تا مسائل شخصی. موفقیت رو قدم به قدم با کنار همگذاشتن تکه های پازل شخصیتیمون و اصلاح و تقویتشون میتونیم بسازیم.
ماه چهره
۱۴۰۲/۱/۶
واقعا خواندن این کتاب‌ها به آدم انگیزه شروع دوباره میده، بعضی وقت‌ها شرایط اون قدر‌ها هم بد نیست و نیازی نیست که از صفر شروع کنیم ولی بدون انگیزه و هدف مشخص نمیشه کاری از پیش برد.
Mohammad Saemi
۱۴۰۲/۱/۳
واقعا فوق العاده راهنمای زندگی برای همه یاد میده که اول اول خودمون رو مدیریت کنیم اگه کسی نامنظم، ترسو، و حتی کسی که میخواهد مادر خوبی باشد حتما این کتاب رو گوش بده
سیروس ابراهیمی شادپی
۱۴۰۱/۱۱/۲۸
با سلام
برای من که دنبال موفقیت هستم عالی بود بنظرم
این کتاب با مطالب وراهکارهایی انسان را به سمت خود باوری وتلاش وایمان به رسیدن به موفیقت تشویق میکند
سپاس از کتابراه
Soodabe Jani
۱۴۰۱/۱۱/۷
بنظرم این کتاب به تنهایی برای موفقیت کافیه، چون از علم روانشناسی و فکت‌های واقعی استفاده میکنه، و فقط یه کتاب انگیزشی نیست، من که درس‌های زیادی گرفتم، این کتاب و توصیه میکنم👍
mojgan asadi
۱۴۰۱/۱۱/۴
من چقدر این کتاب رو دوست دارم سه بار گوش کردم هر بار مطلبی جدید ‌دریافت میکنم. البته که کتابهای برایان تریسی عالی هستند، صدای خوانشگر کتاب هم بطوریکه انگار صدای خود نویسنده س
لیلا کریمی
۱۴۰۱/۱۰/۲۴
این کتاب واقعا عالیه پر ازنکات با ارزش و کاربردیه تازه شروع کردم ولی واقعا عالیه پیشنهاد میکنم بخونید در ضمن صدای گوینده و خوانش واقعا عالیه زیبایی کتاب رو دو برابر کرده ممنون
عبدالحکیم تلاشان
۱۴۰۱/۵/۱۵
اگر یک کتاب در حوزه موفقیت و خودسازی بخواهم معرفی کنم همین کتاب است.
کاملا عملی و کاربردی! تمرین محور و مطابق قانون جذب.
شیرین کبریایی
۱۴۰۲/۶/۵
خوندن این دسته کتاب‌ها رو در کنار کتاب‌های فلسفی و تخصصی حیطه خودم دوست دارم. با توجه به مطالعه کتاب‌های مشابه، انتظار بیشتری از این کتاب داشتم.
سارا خلیفه زاده
۱۴۰۲/۵/۲۷
بسیار مفید و کاربردی. ۳ بار آن راشنیدم و بار سوم نت برداری کردم. این کتاب را باید بلعید. تقریبا خط به خط آن مهم است و باید با گوش جان، شنیده شود.
مهراد میزانی
۱۴۰۱/۱۲/۲۸
کتاب خیلی خوبی هست. چون مسایل مهمی رو به سادگی عنوان می‌کنه. یا بکارگیری این نکات اتفاق خوبی در ایجاد عادات موثر اتفاق میفته. من استفاده کردم
mohamad dj
۱۴۰۱/۱۲/۱۸
کتاب خوبیه نکات خیلی خوبی میگه در مورد هدف گذاری، برنامه ریزی واسه رسیدن به هدف و... حتما گوش کنید کوتاه مختصر و مفید توضیح میده صدای گویندم خوبه
Rouhalla Rahmati
۱۴۰۱/۱۱/۶
کتابی کامل در تمامی زوایای فردی، اجتماعی، خانوادگی، این کتاب دید من رو نسبت به زندگی عوض کرده یکبار کامل گوش دادم مجدد میخوام از اول گوش بدم و نکته برداری کنم
بشرا ناصری
۱۴۰۱/۱۱/۲
به نظرم از سایر کتابهای برایان تریسی خیلی بهتر بود
مطالبش عام تر و جامع تر بود و من از گوش دادن بهش لذت بردم
احتمالا بازهم امتحانش خواهم کرد
1 2 3 4 >>