نقد، بررسی و نظرات کتاب همیشه بدانید که چه بگویید - پیتر دبلیو مورفی

مرتب‌سازی: پیش‌فرض
نیلوفر
۱۴۰۲/۱/۳
این کتاب مشابه آثار دیل کارنگی مثل آیین دوست یابی است.
از یک طرف این کتاب و کتاب‌های مشابه آن عملکردی ارزشمند در کمک کردن به افراد خجالتی و کسانی که در ارتباطات اجتماعی مشکل دارند، برای معرفی خودشان و غلبه بر مشکلات دارد و از طرف دیگراحترام و توجه به افرادی که در مهارت‌های بین فردی خوب هستند را بیشتر می‌کند. این مهارت‌ها البته قابل تحسین هستند، اما در نهایت ممکن است حس بدی را در افرادی که این مهارت‌ها را ندارند القا کند. یا منجر به این شود که این تکنیک‌ها به صورت سطحی آموخته شود و واقعا ارزش روابط و معنای آن فراموش شود. یعنی استفاده از این تکنیک‌ها صرفاً برای افزایش فروش یا موفقیت و گول زدن دیگران به کار رود.
فصل اول، در مورد ده مورد از رایج‌ترین موانع برای مکالمه راحت (که شامل خجالتی بودن، تکرار تجربیات بد به جای تجربیات خوب در ذهن فرد، دانش ضعیف از موضوعات مورد علاقه عمومی، عدم علاقه به دیگران و توجه ضعیف به لباس و ظاهر است)، که کمی بیش از نیمی از کتاب را اشغال می‌کند. بقیه کتاب، وقتی در مورد نوارهای صوتی و سایر کتاب‌های نویسنده نیست، شامل نکات مکالمه، مهارت‌ها و استراتژی‌ها، راه‌هایی برای آرام کردن اعصاب اجتماعی، موضوعات جالب، سؤالات، زبان بدن و تکنیک‌های گوش دادن است که همگی برای افزایش موقعیت و استرس کمتر در مکالمه طراحی شده‌اند. این نکات برای کسانی که مایل و قادر به یادگیری آن‌ها هستند مفید است، به شرطی که این یادگیری عمیق و درست باشد.
به طور کلی، این کتاب‌ها استراتژیک و مفهومی و تاکتیکی در اجرای خود هستند. در حالی که توصیه آن‌ها از منظر عملی درست است، اگر کسی صرفاً از این تکنیک‌ها برای جلب نظر دیگران استفاده کند و علاقه واقعی به دیگران نداشته باشد، چندان توصیه نمی‌شود.
قاسم
۱۴۰۲/۱/۱۸
از خواندن این کتاب احساس خوبی داشتم چون اکثر مواردی که در ارتباط گیری با دیگران گفته شده من خودم شخصاً ناخواسته و یا بر حسب فرهنگ خانوادگی یا آداب اجتماعی رعایت میکردم ولو اینکه بدانم تمامی این موارد جزو آداب و اصول و قوانین ارتباط با افراد و یا برخورد با آن‌ها برای اولین بار می‌باشد، مع الوصف تمامی نقاط قوت و ضعف افراد در ارتباط با یکدیگر علیرغم اینکه خودشان آگاهی داشته باشند در این کتاب گفته شده علی الخصوص در انتهای فصل اول، ۴ عنصر کلیدی زندگی یعنی مهربان بودن، خود را دوست داشتن، تشکر و قدردانی کردن و در نهایت بخشش کردن یکی از مطالب بسیار مفید این کتاب بود که می‌بایست همه‌ی ما علاوه بر رعایت کردن این ۴ نکته، در تربیت خانوادگی به فرزندان خود نیز آموزش داده و تمرین نماییم، در مجموع کتاب خوبی هست برای دانستن موارد مرتبط با آشنایی با افراد ناشناس و صحبت کردن با آن‌ها بدون داشتن هیچگونه ترس و واهمه‌ای که با بکارگیری موارد گفته شده میتوان بهترین نسخه مثبت را از خود ارئه داد البته با تمرین و همچنین داشتن اعتماد به نفس. متشکرم از نویسنده محترم و همچنین کتابراه دوست همیشگی خودم.
میلاد غلام زاده بایگی
۱۴۰۲/۱/۴
یکی از مزایای اصلی این کتاب، بازشناسی اصول ارتباطات عمومی است که به مردم کمک می‌کند تا بهترین شکل ممکن با دیگران در ارتباط باشند. در این کتاب پیتر دبلیو مورفی به خوانندگان نشان می‌دهد که چگونه با دیگران در بخش‌های مختلفی از زندگی خود مثل کار و روابط موثر برخورد کنند. در هر بخش به موضوعات مختلفی اشاره می‌شود که در هر روابطی قابل استفاده هستند.
دیگر یکی از مزایای این کتاب، این است که به کاربران می‌آموزد که چگونه پیام‌های پاسخگویی لازم در هر نوع موضوع اجتماعی را بفرستند. بدون مراجعه به کتاب، سخن گفتن در برخی از مواقع و به بعضی از موضوعات محدود شده است که این کتاب باز شدن تبادلات شما با دیگران را به شما یاد می‌دهد.
معایب:
یکی از نقاط ضعف این کتاب، این است که برای بعضی موارد شاید به شما اجابت بدهد، اما برای بعضی از موارد آن‌چه‌ای که پیشنهاد می‌دهد، قابل پذیرش نیست. نه همه منابع و محصولات آن چه چیزی است که فرد مورد نظر خود را بهتر میشناسد یا بهتر به آن نیاز دارد، بنابراین تنها با اطلاعات عمومی در کتاب نمی‌توان به دیگران پاسخ داد و در مواقع مختلف راه حل داد.
درکل، به نظر می‌رسد که کتاب «همیشه بدانید که چه بگویید» نوشته پیتر دبلیو مورفی، ارزش خواندن را دارد. این کتاب با استفاده از روش‌های ساده و مؤثر، خوانندگان را برای توسعه مهارت‌های مورد نیاز در زندگی روزمره آماده می‌کند. با این حال، ممکن است برای برخی افراد نامشخص و ناشناخته باشد که آن‌ها چگونه از آن استفاده کنند و نتیجه‌ی آن نه فقط واضح نیست، بلکه همچنین ممکن است از اهمیت کمی برخوردار باشد
Meti
۱۴۰۲/۱/۳
این کتاب به شما راهنمایی می‌کند که چطور با افراد جدید ارتباط برقرار کنید و با آن‌ها صحبت کنید. به شما ایده‌های مختلف، استراتژی‌های مختلف و رویکرد‌هایی را ارائه میدهد که می‌تواند به شما کمک کند، البته تنها در صورتی که شما از این تکنیک‌ها استفاده کنید. حتما از این اصول و ایده‌ها در دنیای واقعی استفاده کنید. ممکن است که مقداری زمان ببرد و گاهی اوقات اشتباه کنید، اما اگر شما تمرین کنید می‌بینید که صحبت کردن با فردی که برای اولین بار او را می‌بینید، برای شما بسیار ساده‌تر از چیزی می‌شود که فکر می‌کنید. بدین شکل صحبت کردن با افراد مختلف برای شما لذت بخش می‌شود و همچنین درخشش شخصی شما، به شما لذت بیشتری هم می‌بخشد. این را در ذهن خودتان داشته باشید که استراتژی‌هایی که در اینجا به شما معرفی می‌شوند، فقط یک نقطه شروع هستند و شما باید این نکات را برای خودتان بسته به افرادی که با آن‌ها سر و کار دارید، شخصی سازی کنید. پس همیشه مقداری انعطاف از سمت شما الزامی است. آرام آرام پیش بروید، هر روز مقداری پیشرفت کنید، از این تکنیک‌ها استفاده کنید و متعهد شوید که یادگیری را متوقف نکنید و همیشه یاد بگیرید.
ن د ا ز ر ن د ی
۱۴۰۲/۷/۲۰
برای شروع آیین زندگی و فن بیان و ارتباط برقرار کردن این کتاب آغازگر خوبی است به خصوص که در حجم و قطر کمی نوشته شده است و این از امتیازهای کتاب همیشه بدانید که چه بگویید اثر پیتر دبلیو مورفی است.
فکر کنم از این نویسنده کمتر در کتابراه کتاب خواندم، اما با تعداد صفحات ۸۴ تایی برایم وقت کمی را برد.
کتاب برای تمام ادبیات و قشر جامعه مثال و نمونه می‌آورد و بیان مطلب می‌کند، از ادبیات رسمی و محاوره‌ای گرفته تا سطح هوش پایین و سطح بالای افراد جامعه توضیح مفصل و بیان دارد. و این کاملا دست و پای شما را برای بهانه آوردن که، بتوانید از آن ایراد بگیرید می‌بندد و به قولی دست خواننده را برای بهانه آوردن از نخواندن را باز می‌کند!
پیتر دبلیو مورفی، کتاب همیشه بدانید که چه بگویید را با نام ملموسی آراسته است که جذبه خوبی برای مخاطبش است.
محمد
۱۴۰۲/۴/۳۰
اول از همه کتاب چند تا غلط املایی کوچیک داره که میشه چشم پوشی کرد و ایکاش بجای استفاده از کلماتی مثل فیک از فارسی شون استفاده میشد. کتاب اسم متفوات تر داره نسبت موضوع و مباحث داخل کتاب این کتاب بما نمیگه چجوری صحبت کنیم همش راجب به اعتماد به نفس و آشنا شدن با افراد جدید و زبان بدن و اعتماد به نفس و اعتماد به نفس (تکرار‌های زیادی داره به شیوه‌های مختلف) و اینکه داره همه مشکلاتی که تو یه مکالمه ممکن پیش بیاد رو میندازه طرف مقابل و خیلی جاهاش فقط کلیشه است. بیست صفحه‌ای پایانی کتاب (تا حدی) شبیه به اسم کتاب و فقط اطلاف وقت بود برای من هرچند که نکات جالبی داره درباره نحوه شروع ارتباط گرفتن اما نه راجب شیوه ادامه دادن و اگه برگردم به قبل احتمال اینکه بخونمش دو درصده.
محمد علی فراهی
۱۴۰۳/۱/۳
نویسنده در این کتاب به ما راهنمایی می‌کند که چطور با افراد جدید ارتباط برقرار کنیم و با آن‌ها صحبت کنیم و ایده‌های مختلف، استراتژی‌های مختلف و رویکرد‌هایی را ارائه می‌کند که می‌توانند به ما کمک کنند، البته تنها در صورتی که ما از این تکنیک‌ها استفاده کنیم.
حتما از این اصول و ایده‌ها در دنیای واقعی استفاده کنید. ممکن است که مقداری زمان ببرد و گاهی اوقات اشتباه کنید، اما اگرتمرین کنید می‌بینید که صحبت کردن با فردی که برای اولین بار او را می‌بینید، برای شما بسیار ساده‌تر از چیزی می‌شود که فکر می‌کنید. بدین شکل صحبت کردن با افراد مختلف برای شما لذت بخش می‌شود و همچنین درخشش شخصی شما، به شما لذت بیشتری هم می‌بخشد.
داود بختیاری
۱۴۰۲/۱/۳
درود بر دوستان علاقه مند به مطالعه در هر شرایط... کتاب همیشه بدانید که چه بگویید. در کل هیچ کتابی بد نیست. ارزش یک بار خواندن دارد. این کتاب به صورت کلی از رفتار و احساس در شروع یک رابطه با افراد را بیان می‌کند که البته بیشتر مطالب را اکثریت انسان‌هایی که اهل مطالعه باشند این خصوصیات را دارند. کتاب‌های جامع تر و دقیق تر هست در مورد رفتار و زبان بدن و اینکه در گفتگو چه مطالبی را بیان کنیم یا نگوییم.
نمره من به این کتاب ۴۰ از ۱۰۰ میباشد.
آرزوی آگاهی. آرامش. سلامتی برای کلیه دوستان مجموعه و مدیران عزیز کتابراه که این فرصت مطالعه در هر زمان و مکان را برای مخاطبان فراهم نمودند.. سپاسگذارم
حامد جامه بزرگی
۱۴۰۳/۱/۴
این کتاب از محضر یک روش ارتباطی برگرفته تا نشانگر این باشد چه عواملی برای رشد فردی در کارها تاثیر گذار هستند و باعث تجربیات و استراتژی این کتاب واقعا میشه گفت با دقت و ماهرانس، چون درمورد کتابهایی که برگرفته از ارتباطات، حال برهر گونه‌ای که بخوام به آن مسائل رسیدگی کنم واقعا این نوع نگرش دوست داشتنی هست و ارتباط خاصی در برابر هرگونه روشهای شغلی، سیاسی، ارتباطی و عاطفی پیش برد، اگر بخواهم صحبت اخرمو کرده باشم اینه این استراتژی کتاب واقعا موثر برای روابطی که امروزه خیلی حاعضه اهمیت در عصری که امروز بهش میگن عصر لرتباطات
علی نژاداسماعیل
۱۴۰۲/۱/۳
این کتاب در راهکارها و استراتژی‌هایی عملی به شما می‌آموزد چگونه ترس خود را کنار گذاشته و در روابط اجتماعی خود به موفقیت حداکثری برسید، نشان می‌دهد باورهای ذهنی منفی چگونه باعث ترس شما از شروع روابط جدید با انسان‌های دیگر میشود و نحوه ترک آن‌ها را به شما می‌آموزد، آموزش می‌دهد که خوشحالی ما در گرو اینکه دیگران از ما خوششان بیاید نیست.
این کتاب را به تمام کسانی که میخواهند در روابط اجتماعی و حتی عاطفی خود به موفقیت برسند پیشنهاد میکنم.
با تشکر از کتابراه برای هدیه‌ی نوروزی مفیدش.
زینب
۱۴۰۲/۱/۲
مطالب کتاب خیلی مفید و آموزنده ست و بدون حاشیه رفتن، مستقیم اصل مطلب رو به زبان ساده و روان بیان میکنه. بکارگیری مطالب کتاب در زندگی باعث افزایش سواد و مهارت ارتباطی مون میشه که نتیجه آن افزایش اعتماد بنفس و عزت نفس هست. یکی از موارد مهمی که برخلاف بسیاری از کتابها در این کتاب به اون پرداخته شده این هست که در مسیر درست زندگی مون، ترس از قضاوت نداشته باشیم و این رو هم بدونیم که همه انسانها رو نمیشه از خودمون راضی نگه داریم پس خودمون رو همینطوری که هستیم پذیرش و دوست داشته باشیم. توصیه میکنم حتما این کتاب رو بخونین
امیر محمد ابراهیمی
۱۴۰۲/۱/۲
سلام دوستان. به نظرم این کتاب برای تقویت فن بیان است که باعث میشه با هم ارتباطات صمیمانه‌ای داشته باشیم به نوعی می‌تونه برای افرادی که در جمیعت‌های مختلفی هستند و ترس از این دارن که نمی‌تونن نظر خودشون را در جمعیتی در موردبحث ارائه شده بگن و نوعی خودشون رو نشون بدن کمک کنه. یکی از نکات مثبتی این هست که گفتم، میتونید با خواندن پر دقتی به مفاهیم این کتاب پی ببرید و در زندگی از آن‌ها استفاده کنید. خلاصه که این کتاب واقعا عالی و به درد بخور هست
تارا
۱۴۰۲/۱/۷
سلام بر دوستان کتاب خوان
کتاب جالبیه و خوندش برای کسی که درون گراست و یا خجالتی هست و بیشتر شنونده بوده و حالا میخواد خودش رو تغییر بده مفید هست
یکی از خوبی‌های کتاب این که فقط بررسی نکرده علل رو بررسی نکرده که چرا تا به الان سطح برقراری ارتباطی ضعیف بوده بلکه یه سری راهکار‌های مختلفی رو هم برای برخورد ارائه داده که چجوری با یک شخص جدید ارتباط برقرار کنیم
به نظرم کتابی هس که قطعا باید چند بار خونده بشه و حتما عمل بشه به راهکار ها
مرسی از کتابراه
بهنام هادی
۱۴۰۲/۱/۱۱
دانستن و عمل بسوی مقصد مطلوب خوب زیستن، یعنی معنا بخشیدن به یک زندگی مفیدونه فقط زنده ماندن، زبان بالاترین قدرت و بدترین قدرت تنزل مامی باشد. که تربیت روان و زبان بدن در ارتباطات من خود اندیش و دیگران، شخصیت هر فردی را در مسیر زندگی هویدا خواهد ساخت. لازم تربیت هستیم با آموزه‌های خانواده آگاه، مراقبت از خود از سخنان ناپسند و آموزه‌هایی همانندکتاب مذکور و البته باممارست و صبر در خطا و آزمون، و انشاالله موفقیت در آنچه باید گفتن است.
Ghasemcbd
۱۴۰۲/۵/۲۲
ایجاد مکالمه و ارتباط اولیه مفید با دیگران در این کتاب به صورت ساده و تکنیکال بیان میشود که پیتربلیو مورفی با بیان روان و ساده در اثر خود نگاشته است در این کتاب در مورد شروع ارتباط در اولین ملاقات و یا برای باز کردن باب گفتگو با غریبه‌ها و ناشناخته‌ها تکنیک‌های کاربردی را به نگارش در آورده است به کمک این کتاب مهارتهای گفتگو خود را تقویت میکنیم مجموعه‌ای بسیار عالی و تکنیکال است
آرمین
۱۴۰۲/۱/۱۰
این کتاب حاوی بسیاری از ایده‌های ساده و معمولی برای توسعه‌ی اعتماد به نفس و عضلات ارتباطی شماست. ولی از طرفی به نظرم مناسب برای هر کسی نیست و بیشتر به درد افرادی میخورد که از ارتباط با دیگران و قبول نشدن از طرف آن‌ها وحشت دارند یا میشه گفت اعتماد به نفس پایینی دارند، ولی در نهایت هر کسی تو هر کتابی میتونه یکی دو مورد مطالب جدید و کاربردی را پیدا کنه و مورد استفاده قرار بده.
فرشته بهمن ابادی
۱۴۰۲/۱/۶
کتاب خیلی افتضاح بود.
۱) محتوای خوبی نداشت.
۲) صفحات راحت ورق نمیخورد
۳) فونتش خیلی ریز بود
۴) نکات مهم کتاب پررنگ نبود
۵) صوتی‌اش موجود نبود
۶) بعضی از متن هاش که جذاب بود خیلی بولد نشده بود تا تفاوتش رو حس کنیم.
۷) رنگ پس زمینه کتاب و متون خیلی بی حال بود.
۸) کلمات کلیدی تیره تر و مشخص تر نبودن.
۹) برای تمام سنین کاربرد نداشت.
۱۰) از تصاویر داخل کتاب در متون استفاده نشده بود.
شاهپور
۱۴۰۲/۱/۲
کتاب خوبی هست، نکات مثبت خوبی بود داخلش که عمیق نگاه میکردهر کسی در هر سطح ارتباطی هست باید بخونه کتاب رو و دلیل نمیشه فقط بدرد افراد درون گرا بخوره فقط نوشته بودن کتاب سه سوته که من فکر کردم احتمالا میکروکتاب 20 صفحه‌ای باشه که ۸۴ صفحه بود در کل خوب بود مطالعه کنید
Sarve naz
۱۴۰۲/۲/۱
با اینکه کتاب طولانی‌ای نیست، ولی توش جملات و کلمات تکراری خیلی زیادی استفاده شده. بعضی جاها نویسنده به فاصله‌ی چندخط یک جمله رو دوباره با یک جمله بندی دیگه تکرار کرده! نمیدونم کتاب اصلی اینطور نوشته شده یا ترجمه‌اش به این شکل هست ولی فکر میکنم میتونست از نظر نوشتاری خیلی بهتر از این باشه.
عزیزی
۱۴۰۲/۱/۲
کتاب خوبیه راهکار زیاد داده و مفیده واقعا اما فقط برا فردی که هیچ مهارت ارتباطی نداره، ضعیفه و یا میترسه از ارتباط گرفتن. اما برای کسی که مهارت ارتباطی خوبی داره نکته خاصی نداره و شاید نیاز باشه کتابای پیشرفته تری بخونه برای ارتقا بهتر این مهارت. مرسی از کتابراه برای این هدیه نوروزی
یاسر عبدی
۱۴۰۲/۱/۲
مورفی فوق العاده است و برای هرنوع حالت انسان استراتژی ساده در عین عمیق در چنته دارد من که همیشه در ارتباطات اجتماعی دچار مشکل بودم باسخرانی‌ها و مجموعه این کتاب اعتماد به نفس پیداکردم. امیدوارم رایگان کردن کتاب این فکر را ایجاد نکند که کتاب ارزشمندی نیست درحالی میتوند زندگیتون روتغییر بده.
رضا
۱۴۰۳/۱/۸
قبل ازین کتاب کتاب آیین دوست یابی رو گرفته بودم و مشغول مطالعه‌اش بودم ولی جذب این کتاب شدم و تا آخر خوندمش شدیدا توصیه میکنم به افراد درونگرا و منزوی خیلی قشنگ بهتون راهکار عملی میده تا بتونید مثل افراد اجتماعی و برونگرا ارتباط برقرار کنید و در زندگیتون موفق تر باشید.
امیرحسین فراهانی
۱۴۰۲/۱/۱۲
قبل ازین کتاب، کتاب آیین دوست یابی رو گرفته بودم و مشغول مطالعه‌اش بودم، ولی جذب این کتاب شدم و تا آخر خوندمش. شدیدا توصیه میکنم به افراد درونگرا و منزوی. خیلی قشنگ بهتون راهکار عملی میده تا بتونید مثل افراد اجتماعی و برونگرا ارتباط برقرار کنید و در زندگیتون موفق تر باشید.
Sam
۱۴۰۲/۱/۲
این دست کتاب‌ها برای افرادی درونگرا یا تنها هستند، مهارت ارتباطیشون ضعیفه و علاقه دارن اجتماعی‌تر باشن، یا شغل‌های اجتماعی‌تر داشته باشن، کمک کننده است. البته مهمه که فقط مثل کتاب رمان یکبار نخونین و رهاش کنین، هر تمرین را چند بار بخونین و بهش عمل کنین تا ملکه ذهنتون بشه.
Rabeee
۱۴۰۲/۷/۲۷
کتاب آقای نادری نژاد به شخصه میتونم بگم بسیار کمک کننده بود برای من چراکه بیشتر مشکلاتی که گفته شد در من بود و با استفاده از این کتاب تونستم اون مشکلات رو برطرف کنم مثلاً چندین موضوع خوب برای کسایی که بعد از اینکه حرفاشون تموم میشه بگن داره در کل راضی بودم
مریم کریمی
۱۴۰۲/۱/۳۱
این کتاب مطالب بسیار کاربردی ارایه میدهد که باعث میشه ارتباط گرفتن با دیگران اسون باشه و از ایجاد یک شبکه بزرگ دوستان برای دور شدن از انزوا و تنهایی هراسی نداشته باشید مطالعه این کتاب به همه‌ی افراد پیشنهاد میکنم خودم خیلی استفاده کردم و مفید بود
Zahrarostami
۱۴۰۲/۱/۲۷
اینکه چطور ارتباط بگیریم خوب شرح داده اما بنظر من اینکه برخی تمایل ندارن یا نمیتونن در جمع مباحثه کنند دلیل درونی تری داره، برای کسانی که مشکل درونگرایی و فوبیای دیگران ندارن خوبه کاربردیه اما اصل و اساس عدم میل به ارتباط گیری زمینش جای دیگست
علی مستانی
۱۴۰۲/۱/۲۳
سلام خدمت کتابراهی‌های عزیز
بنده مطالعه زیادی روی این بحث داشتم. این اثر دارای نکات و مطالب آموزنده ایست که میتونه برای هر کسی مفید باشه. بشخصه خودم نتونستم با متن کتاب ارتباط بگیرم که از درونیات بنده است به هرحال منکر نکات ارزشمند کتاب نمیشم.
Ilia Moradzade
۱۴۰۱/۲/۲۵
کتاب جالبیه و حسنی که نسبت به بقیه کتابا تو این زمینه داره اینه ک خیلی سریع وارد اصل مطلب میشه و مخاطبو به کهکشان و قصه‌های افسانه‌ای نمیبره بلکه نکاتشو راحت و آسوده بیان می‌کنه و اونچه که از حوصله خواننده خارجه رو میدونه
sam B
۱۴۰۲/۱/۳
سلام. این کتاب واقعا عالیه. نه بخاطر اینکه الکی یه تعریفی بکنم که بگم منم کتابخونم. این کتاب باعث میشه خود واقعیتونو پیدا کنید و دوست داشته باشید. هر بلایی سر آدمها میاد از خود کم بینیه. لطفا برای یک بارم شده یه سری بهش بزنید
خسروی
۱۴۰۳/۱/۱۰
پیتر مورفی (انگلیسی: Peter John Joseph Murphy؛ زادهٔ ۱۱ ژوئیهٔ ۱۹۵۷) خواننده و موسیقی‌دان اهل بریتانیا است. او از سال ۱۹۷۸ میلادی تاکنون مشغول فعالیت بوده و بیشتر به‌عنوان خواننده گروه گوتیک راک باوهاوس شهرت دارد
حسنیه
۱۴۰۲/۱/۱۲
کتابیه که اگه مهارت نه گفتن ندارید و نمیتونید در برخورد با دیگران درست صحبت کنید و حق مطلب را ادا کنید بهتون پیشنهاد میکنم که حتما بخونید نویسنده به نکاتی اشاره کرده که‌ ای کاش در دبستان این چیز ها را به ما یاد میدادند
mohsen n
۱۴۰۲/۱/۹
درمورد ارتباط بادیگران نکاتی میگه که برای خیلی‌ها میتوته به درد بخور باشه البته کسانی که خجالتی یا کمبود اعتمادبه نفس دارن میتونند ازاین کتاب استفاده کنن و تمرین کردن این نکات میتونه کمک کننده باشه.
نرجس توکلی
۱۴۰۲/۱/۷
آیادوست دارید راه‌هایی ساده برای نزدیک شدن به افراد و صحبت کردن با افراد جدید را بدانید؟ در این کتاب راه‌های ساده‌ای را یاد خواهید گرفت تا مطمئن شوید که همیشه موضوعات جالبی برای صحبت کردن با افراد مختلف دارید.
Akram Feyzi
۱۴۰۲/۱/۷
کتاب خوبی بود، توصیه میکنم به همه دوستان و امیدوارم همه افراد در هر سطحی از جامعه به مطالعه بپردازند و امیدوارم سرانه مطالعه کتاب در ایران بالاتر برود و جامعه آگاهتری داشته باشیم.
ممنونم ازت کتابراه عزیزم
Mina
۱۴۰۲/۱/۳
این کتاب به شما نشان می‌دهد که چطور می‌توانید برای شروع مکالمه با هر کسی به راحتی و با اعتماد به نفس نزدیک شوید. این کتاب هشتادو چهار صفحه‌ای خیلی کتاب خوب و در خوری هست با این ک طولانیه ولی ارزش مطالعه کردن و داره
محمدحسین عابدی
۱۴۰۲/۱/۲
سلام واقعا کتاب جذاب و روان و قابل درک و خوبی بود. به راحتی میشود درک کرد مطالب و مفاهیم کتاب و آنچه قرار هست به ما برساند پیشنهاد میکنم برای کسانی که در ارتباطات خودشون احساس ضعف میکنن حتما کتاب رو مطالعه کنن
Niloofar.z.m
۱۴۰۲/۱/۲
کتاب خوبی بود البته واسه بنده که تو ارتباطات مشکلی نداشتم نکته خاصی نداشت فکر میکنم برای افراد منزوی و افرادی که ترس از اجتماع یا درونگرای شدید باشند بیشتر بدرد بخوره کلا افرادی که مهارت اجتماعی و ارتباطی کمی دارند.
niki
۱۴۰۲/۱/۲
کتابی عالی که در آن راه‌های برقرای ارتباط برای افرادی که فن بیان مناسب و خوبی ندارند. در این کتاب شما می‌آموزید که چگونه یک گفت و گو را آغاز کنید و رشته کلام و سخن را در دستان خود بگیرد و فن بیان خود را تقویت کنید.
سامان
۱۴۰۲/۸/۳۰
با سلام و خسته نباشید این کتاب و هنوز تمام نکرده‌ام ولی باعث میشه که بتونیم در هر شرایطی با درکی که پیدا میکنیم بدونیم چطوری باید باشیم و رفتار کنیم که بتونیم از شرایط به نفع خودمون استفاده کنیم
الهه مهتدی
۱۴۰۲/۱/۲۹
برای من مفید بود واقعا، از این نظر که کی و با شخص مورد نظر خودم و با گزینش خودم ارتباط برقرار کنم و نیازی نیت با همه وارد ارتباط شد، و اینکه به چه چیزایی میشه توجه کرد برای شروع و تداوم رابطه
جواد مالکی
۱۴۰۲/۱/۱۴
میشه گفت یک کتاب مرجع خوب هست که به کلیات به درد بخور این ماجرا اشاره می‌کنه و با توجه به حجم کمش کتاب مفیدی بود.
با تشکر از کتابراه که این کتاب رو رایگان در اختیارم قرار داد.
بدرخشید.
سعید چلبی
۱۴۰۲/۱/۶
یکی از مزایای اصلی این کتاب بازشناسی اصول ارتباطات عمومی است
این کتاب به من خیلی کمک کرد امید وارم که شما هم به اندازه‌ی من از خواندن این کتاب خوشتان بیاید
من این کتاب را به شما هم پیشنهاد میکنم
بنفشه اسداله زاده
۱۴۰۲/۱/۳
سلام
بنظرم نگارش کتاب و موضوعاتش اصلا جذاب نیست و نمیتونه خواننده رو به خودش جذب کنه، بیشتر توضیح واضحات بود و در نگارش از ادبیات عامیانه مثل: چونکه- زیاد استفاده شده بود که برای من خیلی زننده بود
مهدی محمدزاده
۱۴۰۱/۲/۲۲
مناسب برای افرادی که تجربه کمی در ارتباط با افراد جدید دارند و توانایی یافتن هدف مشترک از ارتباط راندارند.
ترجمه کتاب بسیار روان و سلیس هستش.
P M
۱۴۰۳/۱/۲
کتاب خوبیه کمک میکنه که بتونید بهتر و اسونتر با افراد ارتباط بگیرید تو این کتاب یاد میگیری چجوری بتونی گفت و گوی خوبی داشته باشی و بقیه رو با حرفات به سمت خودت جذب کنی
مهدی فلاحتی
۱۴۰۲/۱/۷
این کتاب باعث می‌شود کلماتی زیبا برای گفتار آموخت و کسانی در گفتارشان ضعف دارند با خواندن این کتاب می‌توانند گفتارشان را تقویت و در گفتن جملات ضعفی نداشته باشند
مراد
۱۴۰۲/۱/۷
قدرت کلام بعنوان یک ماده زنده که بر اتر تاثیر میگذارد نباید ساده انگاشت، ((ابتدا کلمه بود و هیچ نبود)) کتابهایی مانند آویخته با زبان و قدرت کلام نیز توصیه میکنم مطالعه کنید
azin jahed
۱۴۰۲/۱/۶
نویسنده پیتر دبلیو مورفی زحمت بسیاری برای ارائه این کتاب کشیده و علاقه زیاده به گفتگو‌های مردم نشان داده. برای ادای احترام به نویسنده و تمام عوامل کتابراه مطالعه میکنم.
Adrien Agrest
۱۴۰۲/۱/۳
سلام، از نظر من این کتاب برای قوی شدن بیان هست و ارتباط گرفتن با دیگران که یک مشکل اساسی است در زندگی. تعداد صفحات خوب بود. ولی بعضی جاها مطلب رو کامل توضیح نداده بود.
1 2 3 4 >>