نقد، بررسی و نظرات کتاب مادری که کم داشتم - جاسمین لی کوری

مرتب‌سازی: پیش‌فرض
zahhra.ketabkhan
۱۴۰۲/۱۲/۵
کتاب تمرین محور و خودکاوانه هست. یک بازه زمانی طولانی نیازمنده تا جز به جز کتاب تکرار و تمرین بشه، تا بیشترین تاثیر ذاری رو داشته باشه. توصیه میکنم اگر رابطه خوبی با مادرتون ندارید در کنار یک فردی که چنین تجربه‌ای رو داشته یک تیم تشکیل بدید و از هم در طول مسیر درمانی کتاب حمایت کنید. بعد از پذیرش این رابطه آسیب زا با مادرتون، قسمت باز والدگری، تنظیم احساسات و آرام کردن سیستم عصبی خیلی اهمیت داره. بهتون قول میدهم که ان چه مولانا گفته درسته و نور از زخم‌های ما راهش رو به وجودمون باز میکنه.
Fatemeh D.n
۱۴۰۲/۵/۲۶
اهمیت نقش و حضور مؤثر مادر در دوره کودکی و تأثیر آن در کیفیت روحیه شخص در تمام طول زندگی رو خیلی خوب و ملموس توضیح داده و همینطور روشهایی برای بهبود آسیبهای ناشی از کمبود مادرانگی ارائه داده، در کل کتاب مفیدیه، ضمن اینکه تقریباً تخصصیه، برای عموم هم قابل استفاده است.
Amia shahsavan
۱۴۰۲/۱۲/۱۲
فوق العاده است و خیلی خیلی اگاهی زیادی از زخم های عمیق روان میده که ریشه هاشون به راحتی پیدا نمیشه رو داخل این کتاب میشه مشاهده کرد به نظرم اگر کنار کتاب یک همراه روان درمانگر داشته باشید بیش از اندازه نتیجه میده
لطیفی
۱۴۰۲/۵/۱۵
این کتاب شما رو به لایه‌هایی از وجودتون میبره که شاید به تنهایی نتونید از پسش به تنهایی بربیاید اگر قدرت لازم رو دارید شروع کنید
حسین هادی
۱۴۰۳/۱/۱۲
از کتابراه ممنونم. این کتاب یک گنجینه است. فصل اولش برای همه افراد و اینکه مادر خوبی باشند و اینکه مادر خوب بودن مرد و زن ندارد.
فرشته شریفی
۱۴۰۱/۹/۱۵
برای افرادی که مادر به معنای کامل رو درک نکردن واقعا قابل لمس هست
سامره رضایی
۱۴۰۲/۱۲/۱
کتاب بسیار عالی. ای کاش این کتاب رو قبل از مادر شدن می خوندم. خوندنش رو به همه توصیه میکنم.
مهتاب برزگر
۱۴۰۳/۱/۲
واقعا کتاب بینظیری
F Hajipoor
۱۴۰۲/۲/۲۴
هنوز وقت خوندنش نداشتم
mohammad hosein rahmani
۱۴۰۱/۵/۲۴
واقعا کتاب خوبی است. کامل نخوندم اما فکر میکنم خوبه