نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی جادوی باور - کلود مایرون بریستول

مرتب‌سازی: پیش‌فرض
M mohamadi
۱۴۰۱/۹/۱۶
آنچه در مورد این کتاب توجه من رو بخودش جلب کرد، تجربیات کاری و سفرهای بسیار متعدد و متنوع نویسنده و سخنرانی هست که اتفاقا تاجر هم هست و در کنار همه‌ای اینها از همون دوران نوجوانی شخصیتی کنجکاو و جستجو گر داشته که با استفاده از هوش الگویی خودش از میان این همه مطالعه و تجربه نوعی خمیر مایه یکسان کشف کرده که اون رو باور داشتن می‌نامند و اگر به خاطرات و تجربیات جالب اون در زندگی نظامی او که به طور گراف گونه از نقطه‌ای به نقطه‌ای دیگه منتقل شده، تلگراف‌ها و پیام‌هایی که هر کدام زمینه ساز تغییراتی بودند که در نهایت از یک گزارشگر نظامی به یک معاون، سهامدار عمده یک تاجر موفق و یک سخنران حرفه‌ای بدل میشه، خواننده هم این الگویی جالب که نویسنده از میان تجربیاتش استخراج می‌کنه رو جذاب و قابل تامل می‌یابه
در کنار همه‌ی اینها به نظر من واقع گرا و تلاش گر بودن و حضور در مکان و زمان مناسب و روابط گسترده رو عامل موفقیت حتی خود نویسنده می‌دونم.
فاطمه تاجیک
۱۴۰۲/۹/۱۴
کتاب صوتی جادوی باور رو موقع کار کردن گوش میدادم و کلی مطالب مفید ازش یاد گرفتم
کتاب انگیزشی هست و نویسنده‌ی کتاب که یک تاجر موفقه اسرار استفاده از انرژیهای نامحدود ناخوداگاه رو به ما یاد میده و میگه ک چطور افکار و رویاهامون رو با این روشها عملی کنیم
این کتاب همونطور که از اسمش پیداست در مورد باور داشتنه
نویسنده میگه باور نیرویی هست که شمارو به خواسته هاتون میرسونه کافیه درباره یک موضوع باور به داشتنش داشته باشید و اون چیز رو بدست بیارین. مثلا بیماری که باور به بهبودیش داشته باشه به احتمال زیاد بزودی درمان میشه. نویسنده تجربه خویش رو زمانیکه در ارتش بوده میگه که همیشه می‌دیده مردم موقعی که با تلفن صحبت میکنن و یا موقع فکر کردن روی کاغذهارو خط خطی می‌کنن. و اون هم تصمیم میگیره این کارو انجام بده اما به جای خط‌های بی معنی هر چیزی که دستش میومده نقش دلار رو میکشیده و این یعنی یادآوری به خودش که مهم‌ترین چیز برای اون در زندگی ثروتمند شدنه و اون الان تاجر ثروتمندیه.
چندتا تکنیک تو کتاب هست که کمک میکنه به جادوی باور
تکنیک کارت، تکنیک آینه، تکنیک دایره سفید و تکنیک پرسش از خود از جمله این تکنیکاست.
م ش
۱۴۰۲/۳/۱۴
این کتاب رو تازه تموم کردم و واقعا خوشحالم از اینکه شنیدمش. این کتاب نشون میده که چقد باورهامون مهم و تاثیر گذار هست. باور فقط باور به مسائل کلی دنیا نیست و خیلی چیز‌های جزئی دیگه‌ای رو هم شامل میشه. برای مثال، جمله‌ی من حافظه‌ی خوبی دارم/ندارم یک باوره که هرکدوم از این فعل‌ها اگه توی جمله یاشه مسیر عوض میشه. این جمله که هرکی پولداره دزدی کرده، اینم یه باوره. و شاید خیلی از آدما بگن ما عاشق پولیم پس چرا پول ب ما جذب نمیشه؟ ولی اعماق وجودشون این باور رو علیه پول دارن و چون این دیدگاه تدافعی رو دارن و باور دارن به غیر از دزدی راهی نیست ک شروع کنن و به پول برسن، باعث میشه که به پول نرسن.
و اینجاست که تغییر باورهامون نقش کلیدی رو ایفا میکنه. ما میتونیم با آرامش درون خودمون و هرجا از زندگیمون که حس میکنیم مشکلی هست، بگردیم و ببینیم چه باور محدود کننده یا مخربی داریم، و اون باور رو به مرور تغییر بدیم و اینطوری اون باور با باور جدید عوض میشه و شاهد تغییر مسیر در زندگیمون خواهیم بود. نوشتن و بیان کردن توی تغییر باور مؤثره. به طور مثال اگه میخوایم باورمون نسبت به حافظه مون رو اصلاح کنیم میتونیم از جملات تاکیدی من حافظه‌ی قوی‌ای دارم استفاده کنیم و مراقب باشیم که دفعاتی که خلاف این جمله رو بیان میکنیم رو به صفر برسونیم. و به مرور شاهد تغییر باور در درونمون خواهیم بود.
سمیه تاجیک
۱۴۰۱/۹/۲۰
در این کتاب همان طور که از اسمش پیداست به مساله باورمی پردازد و نویسنده مرتبا مثالهای مختلفی در این باره مطرح می‌کند که بیشتر حجم کتاب را همین مثالها به خودش اختصاص داده است. هر فصل از یک یا چند پاراگراف بخش آموزشی و بقیه متن پر است از مثالهایی در همان رابطه که احتمالا باعث خستگی و تکراری شدن کار می‌شود. خوبی کتاب صوتی این است که می‌توانید مطالب را سریعتر گوش کنید و از بعضی از مثالها بگذرید. اما گذشته از این مثالهای بیش از حد، مطالب آموزشی نیز در بیشتر کتابهای در این زمینه شنیده شده است البته باور مطلبی است که هر چه بیشتر تکرار شود توسط ناخودآگاه انسان بهتر قابل درک است. از نظر بنده بهترین بخش کتاب فصل 8 و اختصاص آن به زنان و اهمیت آن‌ها در زمینه باور است که چطور می‌توانند با مقوله باور زندگی بهتری برای خود و خانواده بسازند.
فائزه ابراهیمی
۱۴۰۲/۶/۴
با سلام خدمت همه دوستان عزیز
بنده کتاب جادوی باور (انرژی‌تان را آزاد کنید تا بدست بیاورید.) را گوش دادم و برام خیلی جالب بود و تصمیم داشتم مجدد به همون کتاب گوش بدم که این نمونه (راهکار قدرتمند برای دستیابی به رونق کسب و کار، ثروت و کامیابی) را دیدم که با یک نویسنده بود ولی ترجمه و آوای آن متفاوت بود و ترجیح دادم با این آوا نیز گوش بدم و این برام جذاب و جالبتر شد، درسته مطالب یکی بود ولی خودش متفاوت بود.
این کتاب کامل باور را با شاهد مثال‌های اتفاق افتاده ثابت می‌کند و آنچه که در ذهن من به عنوان شانس معنا پیدا می‌کرد از این به بعد معنای باور را دارد. البته گفتن آسان است و عمل کردن اصله ولی پیشنهاد میدم به این کتاب گوش بدید. آن موقع است که متوجه قدرت باور خواهید شد.
از مجموعه کتابراه بابت این کتاب‌های عالی و صوتی بسیار سپاسگزارم.
Lunasa
۱۴۰۱/۱۰/۷
اول از همه ممنون از کتابراه که کتاب‌ها رو رایگان میکنه و تشویق میکنه افراد رو به کتاب خوندن❤
این کتاب واقعا کتاب خیلی خوبیه اما نکته منفی اون شاید قدیمی بودنش هست
این علم توی سالهای اخیر پیشرفت‌های زیادی داشته اما این کتاب بخاطر قدیمی بودنش صرفا راجع به یک‌سری کلیات در بحث این علم صحبت میکنه
کتابه خوبیه اما کتاب‌های خیلی جدید تر و دقیق تری هم راجع به این علم‌ میتونید پیدا کنید اما برای شروع خوبه.
یه نکته منفی دیگش اینه که بخاطر مثال‌های خیلی زیادی که توی کتاب میاره روندو خیلی خسته کننده میکنه
اما در کل کتاب خوبیه بازم ممنون کتابراه💕
فاطمه رئوفی
۱۴۰۱/۹/۸
کتاب بسیار خوبی هست. بخصوص برای جوانان و کسانی که به دنبال اهداف مهمی هستند.
《جادوی باور》رو قبول دارم، به شخصه هرجا که کارم و هدفم رو باور داشتم موفق بودم و جاهایی با قدرت باور تونستم تغییری در موقعیت ایجاد کنم.
بخشی که مربوط به جادوی باور برای زنان هست رو به بانوان و 《دختران سرزمینم》 پیشنهاد میکنم مخصوصا که چند بار بشنوند.
این کتاب هدف خودش رو با مثال‌های بسیاری که آورده خیلی روشن بیان کرده. البته این مثال‌ها ما رو با 《 افراد موفق》 آشنا میکنه و اطلاعات عمومی ما رو هم افزایش میده.
با تشکر و قدردانی از تیم کتابراه و گوینده گرامی
علی اسکندری
۱۴۰۱/۱۰/۸
کتاب خوب علمی و عملی و حقیقی است برای آنان که اهل عمل و تشنه رشد و خودسازی هستن راوی خوبی دارد، اما به زبان خیلی ساده و در خور فهم همگان نوشته نشده است و بیشتر مناسب افرادی است که از قبل با مبانی این کتاب آشنایی مختصری دارند، میتونید قبل از خرید این کتاب کتاب راز کتاب، قدرت و یا معجزه شکرگزاری و یا کتاب قدرت ضمیرناخودآگاه رو که همه نسخه‌های متنی ویا صوتی باکیفیتی دارند و مجموعه کتابراه همگی آن‌ها رو داره تهیه کنید بخونید و مثل یه موشک رشد و پیشرفت داشته باشید و به دانشتون اضافه کنید، سپاس فراوان از کتابراه
ویدا آقازاده
۱۴۰۲/۷/۵
کتاب قدیمی‌ای هست ولی اتفاقا همین قدیمی بودنش برای من خیلی با ارزش بود چون الان دیگه تقریبا همه شدن سخنران یا نویسنده‌ی کتاب‌های انگیزشی و.... که من به شخصه اصلا ۹۰درصدشون به دردم نخودرن هیچ وقت ولی بعضی کتاب‌ها و بعضی نویسنده‌ها هستن که واقعا میتونی عمیقا با مطالبشون ارتباط برقرار کنی ‌ برام خیلی جالب هست که این نویسنده بیشتر از ۵۰ یا شاید هم ۷۰ سال پیش چقد درک امروزی و دقیقی از مطالبی که تو اون زمان شاید یک درصد از مردم هم درکش نمیکردن داشته. پیشنهاد میکنم مطالعه کنین.
Fateme
۱۴۰۲/۲/۲۸
سلام ممنون از کتابراه بابت این کتاب مفید. این کتاب درمورد باور انسان و انژی باور هست. یعنی انسان هر چیزی را که اراده کند به دست خواهد اورد. همونطور که توی قران هم امده از تو حرکت از خدا برکت. مثال‌های خیلی زیادی زده شده که درک این موضوع برای افراد بهتر باشه. کتاب‌های مشابه هم هست مثل کتاب اثر مرکب و.. تقریبا در همین راستا صحبت شده. بنظر من انسان در زندگی خودش با باور و اعتماد به خود و خدای خودش به همه موفقیت‌ها خواهد رسید.
کاربر k
۱۴۰۳/۱/۱۰
کتاب همانطور که از اسمش مشخصه و میشه خلاصه هم تعریفش کرد: چیزی را که باور و اعتقاد دارین در زندگی شما اثرگذار است. بنظرم زمان انتشار اورجینال کتاب، کتاب قابل توجهی بوده.. الان ما زیاد با این قضیه‌ی باور و فکرو عقیده آشنا هستیم.. بواسطه فضای مجازی. تو کتاب هم اشاره‌ای میکنه، متاسفانه بخش بزرگ و تاثیر گذاری از باورهای ما در دوران کودکی ما شکل میگیره که تغییرشون در بزرگسالی سخته. در کل اگه توقعتون زیاد نباشه کتاب خوبیه:)
مجید وجدی
۱۴۰۱/۲/۲۹
کتابی عالیه صدای گوینده خوب و مطالب مفیده پیشنهاد میکنم حتما بخونید ارزش داره ممکنه سرنوشت شما را عوض کنه از کتابراه بینهایت سپاسگزارم این برنامه با ارئه کتابهای صوتی و متنی با قیمت مناسب کمک بزرگی به فرهنگ و ادب و گسترش کتابخوانی انجام داده
شقایق میان آبی
۱۴۰۲/۴/۲۰
من خود به شخصه به باور و جذب اعتقاد دارم.. ذهن بیشتر از اون چیزی که فکر کنیم بر رفتار و کارهای ما اثر می‌گذارد. برای هر کس حداقل یک بار اتفاق افتاده که به آن چیزی که فکر میکند برایش محقق شده.. من این کتاب را بر اساس اسمش انتخاب کردم و در حال حاضر بیشتر به این باور رسیدم که باورها جذب کننده هستند. گوینده‌ی خوبی داردو متن را زیبا به شنونده منتقل میکند.
hamidreza2516 ghasemipour
۱۴۰۱/۸/۲۶
کتابراه باعث افتخاری، در روزگاری که هیچ کس حوصله‌ی هرکاری رو نداره، اما با گوش دادن به کتاب‌های ارزشمندی که بهمون هدیه می‌دهی، روحیه و باور زیبا رو در سراسر وجودمون شعله ور میکنی 😍✌️💪✌️
jamaleddin null
۱۴۰۲/۸/۱۲
کتاب زرد روانشناسیبا توجه به قدرت باور و تلقین بر ذهن و جسم، به نظرم در این کتاب از این عناوین استفاده شده تا به فروش بالا برسند، بدون ذکر حتی یک دلیل و راهکار علمی و عملی! حتما با آگاهی و دانش این کتاب را بخوانید یا گوش بدهید و زندگی خود را بر پایه گفته ها و فرمول های کپسولی آن بنا نکنید. جملات مثبت و انگیزشی خوب. گوینده خوب و مسلط
joziazkol
۱۴۰۱/۱۰/۱۷
اگر شما سطحی نگر باشید و یک کتاب رو بد و بدرد نخور بدونید، باید ایراد رو در خودتون پیدا کنید.. این ایراد درواقع چیزی هست که شمارو از موفقیت بازداشته..
اکثر مردم از زندگیشون بیشتر نمیخوان نه به این دلیل که احتیاج ندارن بلکه به این دلیل که کاملا مطمئن هستن که نشدنیه!! از کجا انقدر مطمئنید.. در واقع این کتاب ذهن رو جوان میکنه.
یدالله نخعی زرندی
۱۴۰۱/۱۰/۱
انسان با تکرار یک فعل به ان فعل عادت کرده و عادتها میتواند به باور انسان تبدیل شوند و این باور میتواند چه معجزه‌ها به همراه داشته باشد
این نیروی باور و اراده بود که نادرشاه افشار را یکی از بزرگترین و اخرین جهان گشای شرق نمود و این کشور ایران را از انحلال و نابودی نجات داد و این نیروی باور است که از انسان یک ابر مرد میسازد
ن د ا ز ر ن د ی
۱۴۰۱/۹/۳
باور ساختن و در ذهن تصور کردن اهداف، بیشترین اقدام در راه رسیدن خواسته‌ها است. درفصل۵، اینکه کاری میخواهی شروع کنی به هیچکس نگو، ضمیرناخوداگاه اونو تمام شده فرض میکنه و براش تلاش نمیکنه و اینجوری انجامش طول میکشه. زنان و جادوی باور، درفصل هشتم، فصل خوبیه و ریزفاکتورهایی رو برای باورسازی زنان می‌نویسد.
رضا محمدی
۱۴۰۲/۸/۱۹
یکی از کتاب‌های مرجع در مورد نقش باورهای ما در زندگی مان است که با تحقیقات فراوان، نویسنده اثر باورهای مثبت و منفی را به خوبی تشریح می‌کند. خلاصه کتاب اینست که مهم نیست به چه چیزی باور داریم چه درست باشد یا غلط، همان برای ما اتفاق می‌افتد پس باید باورهایی را برگزینیم که در جهت پیشرفت و ترقی ما باشند.
Kevin shahbazi
۱۴۰۲/۵/۲
فوق العاده زیبای و عالی. صدای جناب فرحان نیا و موسیقی عالی که داره خیلی تاثیر گذاره رو خود کتاب که واقعا بی نظیر و خلاقانه نوشته شده. پیشنهادم به دوستان اینه که چندین بار این کتاب رو گوش کنند هربار که این کتاب خوانده و گوش داده میشه سرنخهایی بی نظیر بدست میاد که می‌تونه هرکدوم معجزه‌ای تو زندگی شخصی هرکسی بوجود بیاره.
Sepid Mmm
۱۴۰۱/۱۰/۱۲
به توصیه دبیرم این کتاب و گوش دادم برای منی که وقت چندان ندارم نسخه صوتیش عالی بود فقط بعضی جاها آهنگ‌های پس زمینه منو اذیت می‌کرد کتاب ارزشمندی هس و ارزش خوندن داره ولی مطالب که گقته چندان هم جدید نیس چون من کتاب‌های زیادی در زمینه خودسازی خوندم در کل خوب بود ترجمه روانی هم داش
Morteza Nasiri
۱۴۰۱/۱۰/۲
به نظر من افرادی که اعتماد به نفس کمتری دارند و در مسیر کاری خود هنوز خودشون را باور ندارند، از تأثیر قدرتمند این کتاب صوتی جادوی باور اثر کلود مایرون بریستول، اعتماد به نفس خودشون که به نظر بنده اولین قدم پیشرفت شغلی و کاری بوده رو بالا ببرند.
حمید رجبیون
۱۴۰۲/۷/۶
کتابی جالب و تاثیر گزار بود کتاب در مورد باور و تاثیر اون در اتفاقاتی که برامون توی زندگی میفته صحبت میکنه و نشون میده وقتی ادم به راهی که انتخاب کرده ایمان و باور داشته باشه اتفاقاتی توی زندگیش میفته که در مسیر خواسته‌اش حرکت کنه
نرجس احمدنژاد
۱۴۰۱/۱۲/۲۰
در دنیای امروز ثابت شده که ما براساس اونچه که بهش باور داریم زندگی خودمون رو می‌سازیم
این کتاب جز همون کتابایی هست که بهمون کمک میکنه که با باورهای خوبمون زندگی بهتری رو برای خودمون بسازیم. با تشکر از کتابراه دوست داشتنی
رضا ضیایی پور
۱۴۰۱/۱۲/۵
با سلام
کتابی تاثیر گذار که ذهن آدمی را باز میکند و متوجه می‌شوید که هر آنچه هستید نتیجه باور‌های شماست. توصیه‌هایی دارد که به تغییر باور شما و بهتر فکر کردن در مورد خودتان کمک میکند. توصیه میکنم حتما مطالعه کنید. با تشکر از کتابراه
زهرا رفیعی
۱۴۰۱/۱۱/۲
به طور کلی کتاب این مطلب رو بیان می‌کند که اگر به باورهایتان ایمان داشته باشید، آن‌ها نیز زندگی شما را تغییر خواهند داد و نویسنده می‌کوشد قدم برداشتن در این مسیر رو به طور مفصل توضیح دهد.
نکته منفی طولانی بودن بخش‌های صوتی کتاب است.
متین دهقانی
۱۴۰۱/۱۰/۳
کتاب خوبیه و ارزش یکبار خوندن رو داره
این کتاب رو به همه پیشنهاد میکنم.
جادوی باور یک واقعیت هست اما نباید واقعا توقع جادو ازش داشت
باور جذب کننده‌ی چیزی نیست و فقط باعث میشه شما تمرکز بهتری روی کاری که میکنید یا هدفتون داشته باشید.
نجمه حاتمی
۱۴۰۲/۸/۲۸
میتونم بگم که این کتاب فوق العاده اس، جز معدود کتابهاییه که قانون باور رو کاملا درست تعریف میکنه و همه چیز نیروی فکر نیست و باید تلاش هم کرد برای اهدافمون و در این راه انرژی و باور مثبتی داشته باشیم❤️
لارا فرزاد
۱۴۰۲/۴/۷
نویسنده از زمان خودش بسیار جلوتر بوده. اگر شک و دو دلی رو کنار بگذاریم و به خودمون و خواسته هامون ایمان و باور داشته باشیم هر کاری میتونیم بکنیم وگرنه هر قدرتی هم که داشته باشیم احساس ضعف و ناراحتی میکنیم.
سیروس ابراهیمی شادپی
۱۴۰۱/۹/۱۹
همه ما با باورهای خود چه درست وچه اشتباه
زندگی را سپری می‌کنیم
ولی جادوی باور واقعی بطور ناخوداگاه رخ می‌دهد
مواظب تفکرات خود باشیم
من واقعا با این کتاب رابطه خوبی برقرار کردم
سپاسگزارم از زحمات دوستان کتابراه
امین رضائی
۱۴۰۱/۸/۲۷
یکی از کتاب‌های کلاسیک و بسیار خوب در زمینه قدرت باور همین کتاب است و حتما باید خوانده شود. این کتاب توسط ماه آوا با صدای دلنشین امیر فرحان نیا صوتی شده است که ارزش بالایی به این کتاب داده است.
احسان مرادی
۱۴۰۱/۱۰/۶
کتاب جادوی باور؛ از خواندن اسمش به وجد میاییم، سر فصل‌های خوبی هم دارد.
بیش از اندازه کش داده شده،
بنظرم محتوایی تکان دهنده نداشت و فقط سر فصل هاش جذابیت داره
اصلا توصیه نمیکنم
بسیار ضعیف هست.
مونا ابرهیم زاده
۱۴۰۱/۱۰/۵
عالی
من همیشه به جادوی کلمات رو قبول دارم
و اینکه وقتی به چیزی باور داشته باشیم حتما تو زندگی مون اتفاق میوفته
و اینکه این کتاب عالی بود ترجمه روانی داشت و اینکه صوت این کتاب عالی بود
امید زین الدینی
۱۴۰۱/۹/۹
این کتاب جزء کتابهاییه که هر انسانی برای بهتر شدن دیدگاهش نسبت به زندگی و در نتیجه بالاتر بردن کیفیت زندگی در تمام جنبه‌ها، حتما مطالعه کنه یا صوتی گوش بده.
برای من که فوق العاده مؤثر بود.
فائقه
۱۴۰۱/۹/۵
کتاب بدی نیست باور خوب انرژی پیروزی وموفقیت براتون میاره مهم نیست چقدر غیر ممکنه مهم اینه که شما باور کنید که میشود صدای راوی خوب بود ولی گاهی وسط کتاب انگار فکر آدم منحرف میشه به اطراف
عاطفه اصفهانی
۱۴۰۲/۸/۱۷
مثه اکثر کتاب‌های انگیزشی جالب و مفید بود و صدای راوی هم خوب بود ولی تا عمل نشه و تکرار نشه فقط صرف خواندن و گوش دادن اتفاقی نمی‌افته
حتما که باور واقعی و یقین میتونه هرکاری بکنه
سمیرا ایراندوست
۱۴۰۲/۱/۱
من نه تنها خودم چندین بار این کتاب خوندم بلکه جزو کتابهای اولیه‌ای که به عزیزانم برای تغییر زندگیشون پیشنهاد دادم. پس شما هم حتما این کتاب بخونید و زندگیتون لذت ببرید.
ساوالان یوسفی
۱۴۰۱/۱۲/۱۹
بدون خواندن کتاب واقعا انسان در جهل و خرافات دست و پا میزند. جادوی باورریکی از بهترین‌هاست فایل صوتی آن بسیار عالی گویش شده است و برای همه قابل فهم آفرین و دست مریزاد 🌹
Sb
۱۴۰۱/۱۱/۱۱
شانس همان باور ما از خودمان است، همان باور که ما را به سوی خوشبختی یا بدبختی سوق می‌دهد
در این کتاب از جرقه ایی فکری سخن گفته که باعث تغییر زندگی آدمهای زیادی شده
لیلا راستی
۱۴۰۱/۹/۲۶
با سلام شاید در چند فصل اول مثال می‌آورد برای اینه که به مفهوم باور برسیم وقتی کتاب رو با حوصله تا آخر گوش میدیم صدای صبورانه راوی و مطالب گفته شده بسیار مفید و اثر بخش خواهد بود
پریسا جلیلیان
۱۴۰۱/۹/۱۹
کتاب خیلی عالی و فوق العاده میده شده و فصل به فصل جلو رفته. فصل ۸ که درباره زنان و قدرت باور زنان بود رو دوبار گوش دادم واقعا عالی بود. حتما کتاب رو با حوصله و آرام گوش کنید.
Hanieeyh
۱۴۰۱/۹/۱۴
قدرت افکار ما واقعا خیلی زیاد و خوندن اینجور کتابها خیلی مفیده تا بدونیم چیکارکنیم من باورم به خودم و رویاهامو از دست دادم امیدوارم بعد گوش دادن به این کتاب دوباره حالم درست بشه!
فرحناز ادیبان
۱۴۰۱/۹/۵
کتابی عالی و تاثیر گذار، صدای راوی عالی و دلنشین. این کتابو هر روز تو مسیر رفتن به دانشگاه گوش دادم مونس خوبی بود... از کتابراه برای این هدیه‌ی باارزش سپاسگزارم 🍀🍀
مهتا بیاتی
۱۴۰۲/۶/۲۹
کتاب خوبیه اگر با اطلاعات قانون جذب و کتابهای این چنینی خودتون رو غرق نکرده باشید کمک کننده هست، در غیر اینصورت حرف خاص و جدیدی نداره. از کتابراه متشکرم
عباس روزبه
۱۴۰۲/۶/۲۶
واقعا کامل و مفید بود حداقل چیزی که میتونم بگم در مورد این کتاب این بود که هر لحظه‌ای که کتابو گوش میکردم حس خوب و مثبت در من صدها برابر شد
کیانوش پاک مهر
۱۴۰۲/۶/۸
بى نظیره بهترین و عالیترین باقلمى خوب و قابل درک و ترجمه اى بى نقص
کاربردى بسیار عالى خوشحالن که این کتاب را خوندم حتى فیزیکى آن را هم خریدم و دو بار خوندم
عباس زارعی
۱۴۰۲/۳/۱۸
واقعا اگه در زندگی نا امید هستید و از خودتون ناراضی هستید این کتاب رو گوش بدید نگید که وقت نیست حداقل روزی ربع ساعت از فضای مجازی بزنید بیاید اینو بخونید
نسرین علیخانی
۱۴۰۲/۱/۹
بسیارسپاس از نویسنده کتاب کسانی که برای این کتاب زحمت کشیدند این کتاب کاملا ذهن و باز میکنه ودید ادم رو تغییر میده به همه چیزعالی بود بسیارمفید و موثر
azin jahed
۱۴۰۲/۱/۶
چه کسی از قدرت باور باخبر نیست. در این کتاب نویسنده تلاش کرده تا خوانندگان را با وجهه‌های مختلف باور اشنا سازد. وتوصیه‌ها و نظرات مفیدی بیان کررده است.
سهیلا نیکخواه
۱۴۰۱/۱۲/۵
با سلام، بنظر من بار کتاب مثبت هست و به اونایی که نیاز به شنیدن چیزهای مثبت دارن تا بتونن به هدف هاشون رو پیدا کنن، گوش‌دادن به ااین کتاب میتونه کمک کنه.
1 2 3 4 5 >>