نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی نگاهی علمی به ذهن آگاهی - ریچارد جی. دیویدسون

مرتب‌سازی: پیش‌فرض
شهرزاد منصوری
۱۴۰۱/۳/۱۳
خسته کننده بود. یه کتاب کسل کننده در مورد چند دانشمند و آزمایشاتی که در مورد مراقبه، از سالها قبل تا موقع نوشتن کتاب انجام دادن. هیچ جاذبه‌ای برام نداشت، حتی اثباتهای علمیشون. بیشتر به یک سفرنامه‌ی حوصله سر بر شبیه بود تا کتابی مفید در مورد ارتباط مراقبه با علم.
اگه علاقه مند به فهم و شناختِ همبستگی مراقبه با علمِ مغز و اعصاب هستید، پیشنهاد میکنم کتاب
«ماوراء طبیعی شدن» از دکتر جو دیسپنزا که در کتابراه هم موجود هست رو مطالعه کنید یا بشنوید
که با بیانی ساده و جذاب، عملکرد و تاثیر مراقبه رو بر تمام جنبه‌های جسمی، ذهنی، روانی و حتی موفقیت در زندگی و کسب و کار و روابط … به صورت کاملا علمی توضیح میده.
Zahra Azarpira
۱۴۰۱/۳/۱۳
کتاب خوبی بود اما همانطور که از اسم کتاب پیداست بیشتر توصیف تحقیقات و نگاه علمی به موضوع مدیتیشن در ایجاد آرامش و آگاهی در روان و ذهن آدمی می‌باشد که میتوان گفت چون جنبه‌های تحقیقاتی را بررسی میکند این موضوع فهمیدن متن کتاب را یک مقدار دشوار می‌کند و باید خیلی عمیق و با تمرکز این کتاب صوتی را گوش داد و یک مزیت خوب کتاب اینه که شما را متوجه ادعاهای کذب کسانی که این روزها میخواهند با فقط استناد و تکیه بر مدیتیشن همه مشکلات روحی و روانی انسانها را درمان کنند بر ملا محمد با تشکر از کتابراه
هانیه هژبرالساداتی
۱۴۰۲/۳/۱۶
برای من فوق العاده مفید بود. کتاب حاوی نکات بسیار مهمی در رابطه با اثربخشی مراقبه بر بدن و پژوهشهای مرتبط با آن است. در خصوص تاثیرپذیری انواع مراقبه و نحوه اثرگذاری آن نیز مطالب قابل تاملی دارد.
نحوه بیان و کیفیت ضبط و صدا خوب.
مرضییه کشمیری
۱۴۰۱/۴/۲
اطلاعات جامع و کامل راجع به درون انسان که ما از آن بی خبر هستیم. بعد از شنیدن کتاب صوتی درونتون رو با آگاهی کامل می‌بینید.
azar rezaei
۱۴۰۱/۷/۲۹
من کتاب‌های گلمن رو همه رو خوندم. بسیار این نویسنده رو دوس دارم. مباحث عالی هست. با تشکر
یاس عرب
۱۴۰۱/۱۱/۲۴
عالیه مدل تحقیق و آمار خوبیه